Kastikas, aga milline?

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 939
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Kastikas, aga milline?

Postitus Postitas ahto42 »

honkomees kirjutas:
LauriJ kirjutas:...Ma olen erinevate tagavedu/lukus 4vedu kastikatega sõitnud ja libedal valin kindlasti 4veo. Kui tagavedu lappama läheb (tõmbab näiteks kerge tagaotsa tõttu jää peal ratta ringi ning külje ette) siis ainuke võimalus päästa on vastu roolida, vedu tagant ära ning loota, et tuleb tagasi. 4veoga esiteks on palju väiksem võimalus, et ratta ringi tõmbab. Kui tõmbabki ratta ringi, siis tavaliselt läheb ikka otse, mitte külg ees. Kolmandaks saab gaasi peal hoides autot õiges suunas juhtida. ...
Alates UAZist on kõigil kastikatel asi käest läinud vaid kiilakal kogemata (nt jäin lobisema ja ei märganud, et keerasin asfaldilt ära kiilakale kruusateele) tagaveoga sõites (ikka tagaots lappama ja siis kõik muu takkajärgi), kordagi pole olnud probleeme lukus neliveoga sõites, no alla 70 km/h ei sõida reeglina ühelgi teel ... kui sillani lumi või muda ei takista.
Pideva neliveolise autoga sõidan ka teise masinana, on olnud nii Niva kui praegu Duster ja ainuke pluss ongi see, et võib olla hajameelsem, mitte nii tähelepanelik veoskeemi valikul. Samas täna tahtis kurvis Duster vägisi külg ees otse suunduda ... vaatamata pidevale neliveole ja väga korralikele "testivõitjatest" rehvidele.
Offtopic, aga dusteril ei ole päris pidevat vedu, kuigi on sellele väga lähedal. Sellest tegin ka ühes teemas juttu, kuidas Nissanite automaatne 4wd toimib.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
GC
Rock Crawler
Postitusi: 545
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Re: Kastikas, aga milline?

Postitus Postitas GC »

Eile rääkis üks tore inimene mulle inimese ajust, ajurakkudest ja rakkude vahelistest seostest.
Jutu mõte oli, et erinevad inimesed saavad samadest asjadest täiesti erinevalt aru ...
Nii, et küsige ikka nõu, millist autot, rehvi,... osta :D
gaz fs 1
Kasutaja avatar
metsapoolne
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: E Aug 22, 2016 11:05 pm
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: Kastikas, aga milline?

Postitus Postitas metsapoolne »

Mina uuriks enne selle hiluxi kohta veidi. Vanemad teemaalgataja hinnaklassis masinad vb ei aga siin kohalik auto* ärikas* ostis uue, mingi 3.4 kuud sellega sõitnud ja juba see diisel müriseb nagu oleks tegemist traktoriga ja ka käib mööda metsi sellega.

Ja eerik, maanteel ameeriklane võtabki 13-15, koormaga ta seda enam ei võta kindlasti mitte (1.5tonni pole mingi eriline koorem ka sellele autole ). Läheb sinna ram' i mehe küttekulu juurde juba.
Mina äästan lühikesi otsi (4-5 km üks ots ja sama koju tagasi) külma mootoriga ja alla 25 ma never ei usu, et võtab. Mul on koguaeg paak tühi :mrgreen:
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Kasutaja avatar
suitsukala
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
Asukoht: Saaremaa, Kärla

Re: Kastikas, aga milline?

Postitus Postitas suitsukala »

Hiluxite koha pealt - peab täpselt vaatama, millise varustustasemega auto on - SR ja SR+ on tugevdatud tagavedrustusega, mõeldud tõsiseks töömasinaks millel normaalne sõidumugavus tulebki alles siis, kui 500+ kg on kastis.
Vedrupakis lehtede arv on sama, aga lehtede materjalist tuleb vahe sisse, vähemalt uutel autodel on nii. Vanemate koha pealt nii kindel ei ole, aga võin uurida.

EDIT: veel SR'idest - uutel ei ole ka Toyota Safety Sense asju, ehk sõidumugavuse "vidinad" on puudu. Ei loe nad liiklusmärke, pole vihmaandurit, adaptiivset püsikat jne.
Kui võimalik, siis vähemalt Hiluxitest võiks olla selline masin, millel TSS on olemas, kuigi neid masinaid väga turgu ei lükata. Pigem turul SR variandid mis tühja kastiga ongi kitsed.
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Kastikas, aga milline?

Postitus Postitas LauriJ »

suitsukala kirjutas:Hiluxite koha pealt - peab täpselt vaatama, millise varustustasemega auto on - SR ja SR+ on tugevdatud tagavedrustusega, mõeldud tõsiseks töömasinaks millel normaalne sõidumugavus tulebki alles siis, kui 500+ kg on kastis.
Vedrupakis lehtede arv on sama, aga lehtede materjalist tuleb vahe sisse, vähemalt uutel autodel on nii. Vanemate koha pealt nii kindel ei ole, aga võin uurida.

EDIT: veel SR'idest - uutel ei ole ka Toyota Safety Sense asju, ehk sõidumugavuse "vidinad" on puudu. Ei loe nad liiklusmärke, pole vihmaandurit, adaptiivset püsikat jne.
Kui võimalik, siis vähemalt Hiluxitest võiks olla selline masin, millel TSS on olemas, kuigi neid masinaid väga turgu ei lükata. Pigem turul SR variandid mis tühja kastiga ongi kitsed.
Küsija hinnaklass oli 15-18k€. Kas kuskilt saab uue Hiluxi sellise hinnaga? Tuleks kohe ühele järgi.
Kasutaja avatar
metsapoolne
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: E Aug 22, 2016 11:05 pm
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: Kastikas, aga milline?

Postitus Postitas metsapoolne »

2011-2014 aasta hiluxi saab selle raha eest juba kätte, hästi tingida siis veidi uuemagi. See ei maksa ka tutikana suurt midagi, ei oska isiklikult nt midagi head ja kvaliteetsed odavuses leida. Samas igal omad soovid ja sealjuures tulevad mängu ka varuosade saadavus ja mis hinnaga.
Mul kodus odavad rondid aga no jupid on nii kallid, et aastate lõikes kokkuvttes võiks juba uut autot vaatama hakata.
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Kasutaja avatar
suitsukala
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Apr 16, 2016 7:04 pm
Asukoht: Saaremaa, Kärla

Re: Kastikas, aga milline?

Postitus Postitas suitsukala »

LauriJ kirjutas:
suitsukala kirjutas:Hiluxite koha pealt - peab täpselt vaatama, millise varustustasemega auto on - SR ja SR+ on tugevdatud tagavedrustusega, mõeldud tõsiseks töömasinaks millel normaalne sõidumugavus tulebki alles siis, kui 500+ kg on kastis.
Vedrupakis lehtede arv on sama, aga lehtede materjalist tuleb vahe sisse, vähemalt uutel autodel on nii. Vanemate koha pealt nii kindel ei ole, aga võin uurida.

EDIT: veel SR'idest - uutel ei ole ka Toyota Safety Sense asju, ehk sõidumugavuse "vidinad" on puudu. Ei loe nad liiklusmärke, pole vihmaandurit, adaptiivset püsikat jne.
Kui võimalik, siis vähemalt Hiluxitest võiks olla selline masin, millel TSS on olemas, kuigi neid masinaid väga turgu ei lükata. Pigem turul SR variandid mis tühja kastiga ongi kitsed.
Küsija hinnaklass oli 15-18k€. Kas kuskilt saab uue Hiluxi sellise hinnaga? Tuleks kohe ühele järgi.
Uue pakkumise ma võin sulle, Lauri, kohe praegu teha, kui meiliaadressi annad. :) Hind muidugi on omaette teema.
Sellepärast kirjutasin, et varustustaset vaataks - kui keegi ostab Hiluxi ilma eeltööd tegemata ja satub SR variandi otsa, siis kurdabki, et on kits, sest ostis enda teadmata jäigema tagavedrustusega variandi. Siinkohal ei ole vahet kas tegemist vanema masina või tutikaga.

SR varustusel ja nö "tavavarustusega" autodel on kindlasti vanemate generatsioonide puhul ka vahed sees, hetkel ei oska aga peast neid vahesid tuua. Adaptiivsed püsikad jne on lihtsalt illustreerimiseks.
Jeep Comanche Laredo '88
Igapäevaselt Austraalias - PS v e-mail, kui vaja kätte saada.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Kastikas, aga milline?

Postitus Postitas LauriJ »

Uuena ja garantiiga ma enam Hiluxit ei ostaks. Garantiiga kastikate puhul valiksin midagi muud. Kasutatuna oleks valikud teised - Toyota robustne tehnika, hoiab hinda hästi ja on lihtsam müüa pärast- need oleks minu peamised argumendid.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”