Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

xxstenxx
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: T Nov 07, 2017 9:53 pm

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas xxstenxx »

Tänud, sain kõvasti targemaks ;)
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas smurhv »

Vii masin ülevaatusele sellisesse kohta mis ikka on spetsialiseerunud maasturitele ja oskab midagi ka vaadata. Näiteks Soo autogrupp
Y61
#540 Mudmen
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas Landy »

smurhv kirjutas:Vii masin ülevaatusele sellisesse kohta mis ikka on spetsialiseerunud maasturitele ja oskab midagi ka vaadata. Näiteks Soo autogrupp
Carservice on ju viimased pea 20 aastat maastureid ehitanud ja remontinud. Pole off-road maailmas päris tundmatu asuatus.
Habe juures on Y61 patroleid kõvasti remonditud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas uputaja »

Soo autogrupp kindel valik. Rommi selles osas vast väga pädev.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas holari »

Tere.

Kas mitte selle mootori põhi häda ei ole seotud õhukulu mõõtmisega? MAF andur annab nats paha infot ja see pada ei suuda kütuse ja õhukulu toime tulla, temperatuur tõuseb ja lõpetab pauguga. Lisaks veel ülemäära kergesti kuluv kõrgsurve pump. See mootor töötab võiduka lõpuni ideaalselt. Iseenesest on olemas võtted parendamiseks. Pime EGR, kuigi tegelikult peaks toimiv EGR põlemise temperatuuri alandama, kuna tagastuvates gaasides vähem hapniku, aga kuna see pada ei tea õhu hulgast täpset väärtust, lisaks nõgisest klapist lekib lisa õhku, tõuseb temperatuur. Lisaks 3" väljalase ja EGT näidik, et õigel ajal saad võtmest päästa, kui asi kisub keeruliseks.
Aastatega vist tehti seda paremaks, 118kw on mured mõnevõrra harvemad, alates 2007, kui tuli Common Rail, siis vist juba päris hea.
Aga auto on VÄGA hea ja lahe. Mootor on pisiasi, kui ülejäänud Ok, siis saab ainult paremaks teha. Igal 3,0 Patroli omanikul peab mersu pada nurgas olema...nii igaks juhuks.
Ma vaataksin pigem korraliku 2,8. Korras mootor käib kenasti edasi, on tunnistajaid. Mul siiani hing haige, et maha müüsin...


Parandage, kui eksin

H.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas Landy »

holari kirjutas:Igal 3,0 Patroli omanikul peab mersu pada nurgas olema...nii igaks juhuks.
Ma vaataksin pigem korraliku 2,8. Korras mootor käib kenasti edasi, on tunnistajaid. Mul siiani hing haige, et maha müüsin...
Tegelikult sobib korraliku keraga 3,0 isend peale "tuumaplahvatust" kenasti 4,2L Patroli mootorile baasdoonoriks. Viimast saab panna peale nii vabalt hingavana, kui veidi paksema rahakaoti puhul ka turbotatault. Kestab see vahva malmpomm vähemalt kaks patroli kere eluiga.
2,8L pole ka halb valik, hüütakse vaese mehe 4,2-ks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas amevier »

Landy kirjutas:
holari kirjutas:Igal 3,0 Patroli omanikul peab mersu pada nurgas olema...nii igaks juhuks.
Ma vaataksin pigem korraliku 2,8. Korras mootor käib kenasti edasi, on tunnistajaid. Mul siiani hing haige, et maha müüsin...
Tegelikult sobib korraliku keraga 3,0 isend peale "tuumaplahvatust" kenasti 4,2L Patroli mootorile baasdoonoriks. Viimast saab panna peale nii vabalt hingavana, kui veidi paksema rahakaoti puhul ka turbotatault. Kestab see vahva malmpomm vähemalt kaks patroli kere eluiga.
2,8L pole ka halb valik, hüütakse vaese mehe 4,2-ks.
Vabalthingava 4,2 mootoriga Y61 on maanteel väga uimane ja kiiremal sõidul läevad pöörded üles. 37 rattaga sai maanteekiirusega juba sõita, aga uimane ikka.
Muidu 3,0 Patrol väga tore auto, kui mootor korras. Mägedes kuruteedel pikkadel tõusudel 2,8 autod kasutasid aeglustit ja ikka kuumenesid, 3,0 sõitis seal ilma aeglustita 35 rattaga rahulikult. Päris huvitav, kas see mootor on veel elus, läks Saaremaale vist.
Aga mul on nüüd Toyota.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas holari »

Aga jäägu see meie viie vahele, aga Amevier, Toyota on väga igav ja liiga lihtne, ainult sõitis. Patrolil oli iseloomu, selline..meeste auto. Naist pidin tulise hanguga rooli ajama, kui endal tervislik seisund ei lubanud.
Toyota on väga hea, seda ma üldse ei väida, aga midagi on puudu. Või oli see minu personaalne probleem?

H
Kasutaja avatar
JJRR
Mudder
Postitusi: 77
Liitunud: N Nov 22, 2012 5:37 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas JJRR »

Usun on Toyota ja nissani vahe on nii ostuhinnas kui tema kestvuses. Tôenäoliselt jonnib Toyota tôesti vähem, kui nissan ja 4.2td Toyotal ei plahvatagi ilmselt kunagi :) Roostetavad need kaks vast ühtemoodi. Ma arvan, et täisvarustuses TLC 100 pakub ka piisavalt vôimalust end mehena tunda ja käsi ôliseks teha.
Kui antud Patrol meeldib, osta ära ja naudi, kui lôhki läheb, teed korda vôi istutad 4.2 vahele ja sôit jätkub nägu naerul. Lôppudelôpuks tuleb ikka auto osta emotsioonide ajel ja täita ehk üks enda unistustestki, sest kalleid vigu vôib esineda igal automargil ja sellepärast pole môtet autot ostmata jätta, et äkki juhtub see kôige hullem :wink:
kobruleht
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: N Nov 09, 2017 4:09 pm
Asukoht: Ida Eesti

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas kobruleht »

Ega Sa täit tõde ei saagi kunagi teadma.Kui aga auto meeldib ja ostueelne kontroll kah maha ei tee-miks ka mitte.Olen ise ka lugenud foorumeid no nii Tolstoide kaupa,tulemuseks on et,kel liigub-ei kurda ja kes ostis ämbri-no üks häda teise kaela.
ZJ-ex
Y61,2.8 ex
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas smurhv »

JJRR kirjutas:Usun on Toyota ja nissani vahe on nii ostuhinnas kui tema kestvuses. Tôenäoliselt jonnib Toyota tôesti vähem, kui nissan ja 4.2td Toyotal ei plahvatagi ilmselt kunagi :) Roostetavad need kaks vast ühtemoodi. Ma arvan, et täisvarustuses TLC 100 pakub ka piisavalt vôimalust end mehena tunda ja käsi ôliseks teha.
Kui antud Patrol meeldib, osta ära ja naudi, kui lôhki läheb, teed korda vôi istutad 4.2 vahele ja sôit jätkub nägu naerul. Lôppudelôpuks tuleb ikka auto osta emotsioonide ajel ja täita ehk üks enda unistustestki, sest kalleid vigu vôib esineda igal automargil ja sellepärast pole môtet autot ostmata jätta, et äkki juhtub see kôige hullem :wink:
Ussitavad kõik ühtemoodi, tegu suures plaanis ikka vanade autodega ja kõik on väsinud. Kui juba mootorit vahetada siis ikka midagi muud kui 4.2 nissani kolakas
Y61
#540 Mudmen
Kasutaja avatar
sirr
Rock Crawler
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 27, 2003 11:23 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Kontakt:

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas sirr »

Maa olen sõitnud 12 aastat Y61-ga. Päris mitmega. Mootori osas on läinud üks kord õhulugeja ja üks kord sai pumbale kap tehtud. Muus osas pole kordagi mootoritega midagi juhtunud. Tegelikult pole üldse midagi juhtunud, kui just raam ära ei roosteta! Lihtsalt üks näide positiivsest küljest.
---------------------------------------------------------
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas Tony »

Yhinen ka patroli "meeste" klubiga, ka 10+a kogemust.
2x 2,8 ja ei ole see 2,8 nii jõuetu midagi. Tuleb ainult kaine mõstuse ja ratsionaalsusega suhtuda.
Väiksed modifikatsioonid mootoril ( egr disable, turbo butterfly disable, korralik väljalase, mõstlik kütuse korrigeerimine, korralik hooldusvälp ) ja kestab küll.
Jahh nõus, kiirendusauto ei ole aga see eest korralik tank.

Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Gennadi
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: K Veebr 25, 2009 10:07 am

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas Gennadi »

Mul saab ka sel aastal 10 aastat 2.8 Patroliga. Sõidetud 250-350 000 ehk siis minu käes saanud 100 000 km enamuses asfalt ja talvel sahkamata teed. Selle ajaga vahetatud esisilla käändmiku laagrid kohe ostes, siis vahetatud turbo, millel midagi lendas labadesse, pumba remont ja igaks juhuks juurde ka pihustid ja eelsüüteküünlad, uus genekas, üle-eelmine aasta uus plokikaan koos kõige muuga, vanal oli pragu, lisaks veel keretööd. Autost üldiselt- kiirendab natuke, kütust võtab rohkem, kui natuke ning läbivus on palju rohkem, kui natuke. Kõige rohkem meeldib aga sõiduasend ja see mõnus talasildadest tulev õõtsumine.
Kasutaja avatar
uuki
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 194
Liitunud: L Jaan 14, 2017 4:21 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Sooviks nõu 2003a Patroli ostul!

Postitus Postitas uuki »

Vahepeal lugemata, aga 2.8 vist ikka 2003 aasta patrolit edasi ei vea. 2.8 ongi hea mootor, kuid küsimus käib ju ikkagi järgmise põlvkonna patrolite kohta(ja nendest omakorda juba natuke uuendatud variant?). Pepusse läksid esimese põlvkonna ehk 2000-2002 aasta 3.0-id. Ehe näide, alguses läks karterisse 6 liitrit kopikatega õli. Kui aga hakkasid mootorid kokkku jooksma, kutsuti teenindusse tagasi ja lõigati mõõtevarras väheke lühemaks, ehk norm vist oli kuskil 8 liitri kandis :D
Patrol y61 pikk 33" mudakas (granaat lõhkes)
59007666
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”