Märkus õige.Urvo kirjutas:Iga maastur, millel on natukenegi flexi ja sillalukud suudab ronida nii, seega ei ütleks, et see G eripära oleksv6sa kirjutas:On täiesti mõistusevastane, kuidas kahe lukuga lühike G kandval pinnasel ronida suudab, kui vähegi rehvi all on.
Vana G igapäevasõidukiks
Moderaator: Moderators
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Vana G igapäevasõidukiks
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Vana G igapäevasõidukiks
Õiged märkuseid on siin küll, näiteks see, et pind peab tõesti kandev olema, muidu ronib G ainult ühes suunas.
3 diffrilukuga maastureid tavasõidukite seas peale G siiski pole.
31" rattaga oli pika kerega 2.8 bensukas veel suht ergas, 33" peale üle minnes tundus uimasem.
Kui on hea ja tihe isend ning rahakott paks, võiks isegi igapäev sõita, Tallinna tänavad tundusid sellega suht siledad
3 diffrilukuga maastureid tavasõidukite seas peale G siiski pole.
31" rattaga oli pika kerega 2.8 bensukas veel suht ergas, 33" peale üle minnes tundus uimasem.
Kui on hea ja tihe isend ning rahakott paks, võiks isegi igapäev sõita, Tallinna tänavad tundusid sellega suht siledad
Re: Vana G igapäevasõidukiks
Homemade 460 V8 jah. Müügiplaani ei ole, samas ei maksnud ta ka midagi. Kütuse vötab köik ära mis paaki panna.v6sa kirjutas:V8 pajaga G? Ja oled nõus selle mainitud hinnaga turgu panema? Objektiivsuse huvides küsime ka seda, kas kütusekulu sooloautoga keskmiselt jääb alla 15 l sajale? Mitte igaüks ei ole nõus säärast Looma jootma.marauder kirjutas:UAZiga vörrelda ikka kohatu. Mul v8 automaat söidab küll kui unistus.
Aga no ma ei tea, söita on temaga küll suht laadna, isegi igapäevaselt. Mingi UAZiga küll ei kannata vörrelda, Jimny samuti ilge nui kui nats töstetud. G kitsas küll ei ole seest, minumeelest just ilge ruumikas.
Aga jah migni 2.3 manuaaliga vöi 3.0 vabalthingava daiseliga küll aerutada ei viitsiks ilmselt.
Team saarlased
Re: Vana G igapäevasõidukiks
mhhh, no kui teemaalgataja tõesti soovib vana G'd igapäevasõidukiks siis võiks ju endaoma pakkuda.
Tegu on tõesti vana G'ga. aastast 1980
uksi küll 4 ehk siis kaks küljel ja kaks taga, tagasillas, lukk ning vahekastis PTO. ees el. vints.
Kuuti on raamisuhtes 40mm tõstetud, ees on rauad, snorkel, hüdraulika väljavõte (mina liigutasin salongist sahka aga võib ka vintsi vms)
diisel, automaat....
Kui arvad, et sellise kuudiga võiks igapäevaselt kulgeda siis võta julgelt ühenust
Gunnar
Tegu on tõesti vana G'ga. aastast 1980
uksi küll 4 ehk siis kaks küljel ja kaks taga, tagasillas, lukk ning vahekastis PTO. ees el. vints.
Kuuti on raamisuhtes 40mm tõstetud, ees on rauad, snorkel, hüdraulika väljavõte (mina liigutasin salongist sahka aga võib ka vintsi vms)
diisel, automaat....
Kui arvad, et sellise kuudiga võiks igapäevaselt kulgeda siis võta julgelt ühenust
Gunnar
Re: Vana G igapäevasõidukiks
Lännkaripedena julgen vastu vaielda 3 luku osasbeginner kirjutas:3 diffrilukuga maastureid tavasõidukite seas peale G siiski pole.
#redneckengineeringestonia
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Vana G igapäevasõidukiks
Sry jah.
Re: Vana G igapäevasõidukiks
Jeepijüngrina (veel) vist julgeks ka tegelikult...tphnd kirjutas:Lännkaripedena julgen vastu vaielda 3 luku osasbeginner kirjutas:3 diffrilukuga maastureid tavasõidukite seas peale G siiski pole.
______ ____
[__|__|____|______
[__|__I_____[=]___[=]
( O_o_o_o_O )_) _O )_)
[__|__|____|______
[__|__I_____[=]___[=]
( O_o_o_o_O )_) _O )_)
Re: Vana G igapäevasõidukiks
Mingi aeg keegi asjatundja väitis meil siin, et ei ole kõik Geed tsiviilis kolme lukugaCÄÄRFIILD kirjutas:G mersu on ainuke millel on kõigil tsiviilkäibes mudelitel standardvarustuses 3 lukku.
3 lukuga on näiteks erimudel Jeep Wrangler Rubicon, Länkaritel polnud ka 3 lukku standardvarustuses,
neil tuli vist üks lukk lisavarustusena juurde tellida.
XC 70
Re: Vana G igapäevasõidukiks
Rääkides W463-est siis 1993. aasta 500 GE (ja selle Brabuse versioon) tuli ilma esimese lukuta ega saanud seda ka lisaks tellida. Ju tundus sellel ajal 240 (331) hobujõudu üüratu.
W460-l olid sillalukud kuni 1985. aastani lisavarustus, tellida sai ainult tagumist või mõlemad koos, ainult esimest ei saanud. Näiteks ühe luku hind 1985. aastal oli 500 DM pluss maksud. Peale seda on lukud standardvarustuses.
Sõjaväe masinatel (algul W460, hiljem W461) ja ka hulgi tellimustel (näiteks W461 Workerid) olid lukud kuidas klient soovis ehk nende seas leiab selliseid rohkem, millel esimest lukku pole.
Piiratud turgudele aga peamiselt Itaaliasse toodeti W460 200GE (1986-1990) ja hiljem W463 200GE (1990-1994) mudelit ja need olid ikka lukkudega. Sel ajal oli Itaalias üle kahe liitrise mootoritega sõidukitele krõbe käibemaks (38% vs. 19%).
W460-l olid sillalukud kuni 1985. aastani lisavarustus, tellida sai ainult tagumist või mõlemad koos, ainult esimest ei saanud. Näiteks ühe luku hind 1985. aastal oli 500 DM pluss maksud. Peale seda on lukud standardvarustuses.
Sõjaväe masinatel (algul W460, hiljem W461) ja ka hulgi tellimustel (näiteks W461 Workerid) olid lukud kuidas klient soovis ehk nende seas leiab selliseid rohkem, millel esimest lukku pole.
Piiratud turgudele aga peamiselt Itaaliasse toodeti W460 200GE (1986-1990) ja hiljem W463 200GE (1990-1994) mudelit ja need olid ikka lukkudega. Sel ajal oli Itaalias üle kahe liitrise mootoritega sõidukitele krõbe käibemaks (38% vs. 19%).
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Re: Vana G igapäevasõidukiks
Vanadel länkkaritel on vahekast enivei "lukus", sillad käisid kangidest sõltuvalt mudelist, ei mingit eritellimust.CÄÄRFIILD kirjutas:Länkaritel polnud ka 3 lukku standardvarustuses,
neil tuli vist üks lukk lisavarustusena juurde tellida.
Värskematel ( 70/80 ) käib 4vedu nupust ja sillad kangidest või nupust.
vabandust teema risustamise pärast ka
#redneckengineeringestonia
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Vana G igapäevasõidukiks
Tulles teema juurde tagasi, siis sai Cäärfiildi W463 230GE talt ära võetud ning proovin hakata eksperimenteerima seda G-ga sõitmist linna tingimustes (eks ikka loodusesse ka aeg-ajalt). Esimese hooga võin öelda, et üllatavalt vaikne seest maanteel sõites (90ga) ning sama üllatavalt uimane on ikka see 2.3 bensukas. Sellegipoolest täiesti sõidetav ning teadupärast tark ei tormagi
Teema algatajale ma igatahes soovitan selle teekonna ette võtta - pole see mõttetult kallis kast nii hull midagi tavaliikluses.
Teema algatajale ma igatahes soovitan selle teekonna ette võtta - pole see mõttetult kallis kast nii hull midagi tavaliikluses.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vana G igapäevasõidukiks
Tahad öelda, et ilma sillalukkudeta ja tagalukuga G-d on kõik militaarvaraiandid?CÄÄRFIILD kirjutas:G mersu on ainuke millel on kõigil tsiviilkäibes mudelitel standardvarustuses 3 lukku.
3 lukuga on näiteks erimudel Jeep Wrangler Rubicon, Länkaritel polnud ka 3 lukku standardvarustuses,
neil tuli vist üks lukk lisavarustusena juurde tellida.
LC80-l on ka kolm lukkustandardvarustuses sõltuvalt tootmisaastast, sihtturust ja modifikatsioonist ning vastupidiselt tsiviilmudleitel on seal mitaarvariandid reeglina ilma lukkudeta.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi