Nii härrased ja prouased,
pajatage selle masina head ja vead.
Raam ja kere on selline kindel vaatlus, aga mõtlen just mudelipõhiseid vigu....
Äkki keegi sellist omanud ja teab rääkida..
Link:
https://m.auto24.ee/2516408
Tänud juba ette
Pajero
Moderaator: Moderators
Pajero
Mitsubishi Pajero ´88 2,5TD
Tiim "Mudapuur" piloot
Igapäevaselt Piruka- ja Discomees
Tiim "Mudapuur" piloot
Igapäevaselt Piruka- ja Discomees
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 128
- Liitunud: N Juun 17, 2010 1:55 pm
- Asukoht: Harjumaa 5088077
Re: Pajero
Kui masin on korras ja hooldatud on tegemist hea autoga, vastasel juhul on tegemist vanarauaga. Kui käest ei ole lastud, siis ok.
-Õlivahetus 7500 km(tuleb jälgida kindlasti)
-Pidureid tuleb igal aastal hooldada
-Roostealtis nii raami kui ka kere sesiukohalt, üle aasta tuleb värvitöökotta viia ja vaadata, kas raami vaja keevitada.
-Originaalamordid on reguleeritavad ja kestavad ca 200-300tkm, originaal maksab ca 350 euri tk.
-Täna korralike masinaid üldjuhul müügis ei ole või siis on- hinnaga ca 5-6k.
+Sillad ja kardaan määritavad
+Veab ka 5 tonnist haagist kui vaja, lubatud 3,3k
+Lihtne ehitus ja hea töökindlus, ise saab enamus asju remontida-hooldada
+kena disain(subjektiivne arvamus)
+Superselect, millele raske konkurente leida- tagavedu, kiire nelivedu-keskdiffer lahti, kiire nelivedu-keskdiffer kinni, aglusti keskdiffri lukustusega, lisaks saab lukustada ka tagadifferentsiaali.
Hooldatud masinast annavad aimu vähene rooste, toimivad reguleeritavad amordid, toimiv elektriline teleskoopantenn, hästi lülituvad diferentsiaalid, vaiksed sillad ja dokumenteeritud hooldusajalugu.
Kui soovid rohkem teada võid helistada.
-Õlivahetus 7500 km(tuleb jälgida kindlasti)
-Pidureid tuleb igal aastal hooldada
-Roostealtis nii raami kui ka kere sesiukohalt, üle aasta tuleb värvitöökotta viia ja vaadata, kas raami vaja keevitada.
-Originaalamordid on reguleeritavad ja kestavad ca 200-300tkm, originaal maksab ca 350 euri tk.
-Täna korralike masinaid üldjuhul müügis ei ole või siis on- hinnaga ca 5-6k.
+Sillad ja kardaan määritavad
+Veab ka 5 tonnist haagist kui vaja, lubatud 3,3k
+Lihtne ehitus ja hea töökindlus, ise saab enamus asju remontida-hooldada
+kena disain(subjektiivne arvamus)
+Superselect, millele raske konkurente leida- tagavedu, kiire nelivedu-keskdiffer lahti, kiire nelivedu-keskdiffer kinni, aglusti keskdiffri lukustusega, lisaks saab lukustada ka tagadifferentsiaali.
Hooldatud masinast annavad aimu vähene rooste, toimivad reguleeritavad amordid, toimiv elektriline teleskoopantenn, hästi lülituvad diferentsiaalid, vaiksed sillad ja dokumenteeritud hooldusajalugu.
Kui soovid rohkem teada võid helistada.
D4; G270
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1042
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: Pajero
Andruzka jutuga nõus. Ise ostsin 5 aastat tagasi Soomest üle 5k maksva masina kuna kohapealt midagi asjalikku saada polnud. Kuni möödund aasta lõpuni oli igapäevases kasutuses linnas ja maastikul. Praegu rohkem seisab kuna otsin sõiduauto juurde. Midagi kurta ei oska. Karbid mädanesid paari esimese talvega ära ning said taastatud. Raam tahab nüüd juba mõnest kohasat keevitamist. Korrosioonitõrjet pole viitsinud teha, oma viga.
Tehnilise poole pealt tugev. Suurematest asjadest on remonditud on kõrgsurvepump ja vahetatud plokipea. Ülejäänud on nipet-näpet kuluosad.
Tehnilise poole pealt tugev. Suurematest asjadest on remonditud on kõrgsurvepump ja vahetatud plokipea. Ülejäänud on nipet-näpet kuluosad.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9