B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Moderaator: Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Töökaaslase 2,5-ne T5 võtab linnas üle 10 ja maanteel 7 kanti, õe 2,0-ne T5 kah sinnakanti. Mõlemad esisillaveoga.
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Loogiline oleks ju mõista, et pidasin silmas selle nn. pornstarteriga sama ajastu nelikveolist sõiduautot. Ja nimeta mõni praegustest normaalset suurust ja mugavustaset omavatest nelikveolistest sõiduautodest mis saab reaalselt hakkama kuue liitriga. Tootjate ilusaid udunumbreid pole vaja loetleda.v6sa kirjutas:Aga viisakas on väita, et 4wedune pornstarter kulutab sõiduautoklassist, elik praegu nii kuus liitrit sajale? Mingi reaalsustaju võiks ikka säilida. 'vreps kirjutas: ...
Lambist lahmida ja kedagi jama ajamises süüdistada pole lihtsalt viisakas.
numerus stultorum, infinitus est
- grandtohv
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 168
- Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
- Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Pole sellel VW T5-el häda midagi...endal töö autoks Soomes 2008a 2,5d 96kw,kahjuks esivedu.
Minu käes u 3 aastat olnud. Saksast tuli ls 190000...hetkel siis 260000.
Sai kohe aju timmitud,nüüd u 120kw...lendab nagu loom siiamaani(ikka kõvasti saab vatti). Taha panin pikemale kerele ja nelikveole mõeldud uued vedrud(pidevalt on 1000+kg kuudis sees).
Suurim loe kallim remont on olnud paagi sisese pumba vahetus....muidu kõik tava hooldused ja kuluosad.
Kütte kulu näiteks...kiirteed 400km(140-150km/h liikudes) ja 100km linna tegi kokku 11,4l/100km....EI OLE PAHA.
Kui peaks endale ostma siis pikk VW T5 2,5d 128kw manuaal nelik tagumise lukuga...
Minu käes u 3 aastat olnud. Saksast tuli ls 190000...hetkel siis 260000.
Sai kohe aju timmitud,nüüd u 120kw...lendab nagu loom siiamaani(ikka kõvasti saab vatti). Taha panin pikemale kerele ja nelikveole mõeldud uued vedrud(pidevalt on 1000+kg kuudis sees).
Suurim loe kallim remont on olnud paagi sisese pumba vahetus....muidu kõik tava hooldused ja kuluosad.
Kütte kulu näiteks...kiirteed 400km(140-150km/h liikudes) ja 100km linna tegi kokku 11,4l/100km....EI OLE PAHA.
Kui peaks endale ostma siis pikk VW T5 2,5d 128kw manuaal nelik tagumise lukuga...
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
- grandtohv
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 168
- Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
- Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
grandtohv kirjutas:Pole sellel VW T5-el häda midagi...endal töö autoks Soomes 2008a 2,5d 96kw,kahjuks esivedu.
Minu käes u 3 aastat olnud. Saksast tuli ls 190000...hetkel siis 260000.
Sai kohe aju timmitud,nüüd u 120kw...lendab nagu loom siiamaani(ikka kõvasti saab vatti). Taha panin pikemale kerele ja nelikveole mõeldud uued vedrud(pidevalt on 1000+kg kuudis sees).
Suurim loe kallim remont on olnud paagi sisese pumba vahetus....muidu kõik tava hooldused ja kuluosad.
Kütte kulu näiteks...kiirteed 400km(140-150km/h liikudes) ja 100km linna tegi kokku 11,4l/100km....EI OLE PAHA.
Hommikul unise peaga ei tulnud kõik meeldegi...
...sidur ja turbo lõdvik on ka vahetatud selle 3 aasta sees.
Muidu igati timm ja võimekas liikur.
Kui peaks endale ostma siis pikk VW T5 2,5d 128kw manuaal nelik tagumise lukuga...
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Postituse mõte oli esimese korraga juba mõistetav, pidid nüüd veel kord panema...?
- grandtohv
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 168
- Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
- Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Tore et aru said...aga viimane sisaldab kolm rida uut juttu ka...kui ei märganud!
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Eks need suuremad asjad hakkavadki koolema umbes 250000 läbisõidu pealt .
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Defineeri "normaalne suurus ja mugavustase" Eeldamine on kõigi per$$ekeeramiste ema. Sina mõtlesid sõiduauto all tõenäoliselt Legacyt või Synkro-passatit, mina jälle Up-i. Mõlemad sõiduautod, eksole, kütusekulus vaid kahekordne vahe.vreps kirjutas: ...
Loogiline oleks ju mõista, et pidasin silmas selle nn. pornstarteriga sama ajastu nelikveolist sõiduautot. Ja nimeta mõni praegustest normaalset suurust ja mugavustaset omavatest nelikveolistest sõiduautodest mis saab reaalselt hakkama kuue liitriga. Tootjate ilusaid udunumbreid pole vaja loetleda.
Samas on õige, et üks heas toitumuses Transporter ei tohiks üle 8 segakasutuses küll rüüpida. Linnatsükkel ja rasked olud on eraldi teema.
Millised mõtted teemaalgatajal peas liiguvad? Kas see 8+1 kohta on ikka tegelikult vajalik? 5+2 teeks valiku oluliselt laiemaks;)
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.ardi kirjutas:Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
Sämmy Offroad Team
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Kuna Patrolil pole 9 istekohta, siis pole mõtet ka sellest siin teemas lahata.enx kirjutas:Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.ardi kirjutas:Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Ma ei tea misasi see Up on aga minu jaoks algab kaasaegne normaalne sõiduauto nt. kolmeliitrisest Audi A6-st ja mingid legasid-passatid on naerukoht. Aga Transporterit ei soovita, sest salongi viimistlus võrreldes Caravelle või Multivaniga on kehvake. Siinkohal vabandan teemaalgataja ees teema solkimise pärast ja luban rohkem mitte nii teha.v6sa kirjutas:vreps kirjutas: ...
Defineeri "normaalne suurus ja mugavustase" Eeldamine on kõigi per$$ekeeramiste ema. Sina mõtlesid sõiduauto all tõenäoliselt Legacyt või Synkro-passatit, mina jälle Up-i. Mõlemad sõiduautod, eksole, kütusekulus vaid kahekordne vahe.
Samas on õige, et üks heas toitumuses Transporter ei tohiks üle 8 segakasutuses küll rüüpida. Linnatsükkel ja rasked olud on eraldi teema.
Millised mõtted teemaalgatajal peas liiguvad? Kas see 8+1 kohta on ikka tegelikult vajalik? 5+2 teeks valiku oluliselt laiemaks;)
numerus stultorum, infinitus est
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
No Sorry, tegelt oli see lihtsalt vihjeks raske haagise vedamise kohta.ardi kirjutas:Kuna Patrolil pole 9 istekohta, siis pole mõtet ka sellest siin teemas lahata.enx kirjutas:Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.ardi kirjutas:Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
Et Nissani tootjad peavad siiski manuaali selleks võimekamaks.
Sämmy Offroad Team
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Võimekas või mitte võimekas, aga raske haagise, pehmel pinnasel õigesse kohta paigutamisel ja sealt ka ära tõmbamisel olen üsna sageli siduri kärssama ajanud. ATM-il seda probleemi pole.enx kirjutas:No Sorry, tegelt oli see lihtsalt vihjeks raske haagise vedamise kohta.ardi kirjutas:Kuna Patrolil pole 9 istekohta, siis pole mõtet ka sellest siin teemas lahata.enx kirjutas:
Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
Et Nissani tootjad peavad siiski manuaali selleks võimekamaks.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.
Siis tuleb välja, et on vaja aeglustiga autot.ardi kirjutas:Võimekas või mitte võimekas, aga raske haagise, pehmel pinnasel õigesse kohta paigutamisel ja sealt ka ära tõmbamisel olen üsna sageli siduri kärssama ajanud. ATM-il seda probleemi pole.
Minu 4,2 Patrolil oli 10 kohta, aga pool nendest väikeste inimeste kohad.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.