B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 735
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas maksipoiss »

Töökaaslase 2,5-ne T5 võtab linnas üle 10 ja maanteel 7 kanti, õe 2,0-ne T5 kah sinnakanti. Mõlemad esisillaveoga.
vreps
Fitting 38"
Postitusi: 294
Liitunud: E Okt 10, 2016 11:42 am
Asukoht: Tartu

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas vreps »

v6sa kirjutas:
vreps kirjutas: ...
Lambist lahmida ja kedagi jama ajamises süüdistada pole lihtsalt viisakas.
Aga viisakas on väita, et 4wedune pornstarter kulutab sõiduautoklassist, elik praegu nii kuus liitrit sajale? Mingi reaalsustaju võiks ikka säilida. :roll: '
Loogiline oleks ju mõista, et pidasin silmas selle nn. pornstarteriga sama ajastu nelikveolist sõiduautot. Ja nimeta mõni praegustest normaalset suurust ja mugavustaset omavatest nelikveolistest sõiduautodest mis saab reaalselt hakkama kuue liitriga. Tootjate ilusaid udunumbreid pole vaja loetleda.
numerus stultorum, infinitus est
Kasutaja avatar
grandtohv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 168
Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas grandtohv »

Pole sellel VW T5-el häda midagi...endal töö autoks Soomes 2008a 2,5d 96kw,kahjuks esivedu.
Minu käes u 3 aastat olnud. Saksast tuli ls 190000...hetkel siis 260000.
Sai kohe aju timmitud,nüüd u 120kw...lendab nagu loom siiamaani(ikka kõvasti saab vatti). Taha panin pikemale kerele ja nelikveole mõeldud uued vedrud(pidevalt on 1000+kg kuudis sees).
Suurim loe kallim remont on olnud paagi sisese pumba vahetus....muidu kõik tava hooldused ja kuluosad.
Kütte kulu näiteks...kiirteed 400km(140-150km/h liikudes) ja 100km linna tegi kokku 11,4l/100km....EI OLE PAHA.

Kui peaks endale ostma siis pikk VW T5 2,5d 128kw manuaal nelik tagumise lukuga...
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama :lol:
Kes pärast naerab...naerab metsas!
Kasutaja avatar
grandtohv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 168
Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas grandtohv »

grandtohv kirjutas:Pole sellel VW T5-el häda midagi...endal töö autoks Soomes 2008a 2,5d 96kw,kahjuks esivedu.
Minu käes u 3 aastat olnud. Saksast tuli ls 190000...hetkel siis 260000.
Sai kohe aju timmitud,nüüd u 120kw...lendab nagu loom siiamaani(ikka kõvasti saab vatti). Taha panin pikemale kerele ja nelikveole mõeldud uued vedrud(pidevalt on 1000+kg kuudis sees).
Suurim loe kallim remont on olnud paagi sisese pumba vahetus....muidu kõik tava hooldused ja kuluosad.
Kütte kulu näiteks...kiirteed 400km(140-150km/h liikudes) ja 100km linna tegi kokku 11,4l/100km....EI OLE PAHA.


Hommikul unise peaga ei tulnud kõik meeldegi...
...sidur ja turbo lõdvik on ka vahetatud selle 3 aasta sees.
Muidu igati timm ja võimekas liikur.

Kui peaks endale ostma siis pikk VW T5 2,5d 128kw manuaal nelik tagumise lukuga...
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama :lol:
Kes pärast naerab...naerab metsas!
Kasutaja avatar
usamosse
Fitting 38"
Postitusi: 256
Liitunud: P Okt 11, 2015 6:30 pm

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas usamosse »

Postituse mõte oli esimese korraga juba mõistetav, pidid nüüd veel kord panema...?
Kasutaja avatar
grandtohv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 168
Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas grandtohv »

Tore et aru said...aga viimane sisaldab kolm rida uut juttu ka...kui ei märganud!
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama :lol:
Kes pärast naerab...naerab metsas!
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 735
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas maksipoiss »

Eks need suuremad asjad hakkavadki koolema umbes 250000 läbisõidu pealt .
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2434
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas v6sa »

vreps kirjutas: ...
Loogiline oleks ju mõista, et pidasin silmas selle nn. pornstarteriga sama ajastu nelikveolist sõiduautot. Ja nimeta mõni praegustest normaalset suurust ja mugavustaset omavatest nelikveolistest sõiduautodest mis saab reaalselt hakkama kuue liitriga. Tootjate ilusaid udunumbreid pole vaja loetleda.
Defineeri "normaalne suurus ja mugavustase" :lol: Eeldamine on kõigi per$$ekeeramiste ema. Sina mõtlesid sõiduauto all tõenäoliselt Legacyt või Synkro-passatit, mina jälle Up-i. Mõlemad sõiduautod, eksole, kütusekulus vaid kahekordne vahe.

Samas on õige, et üks heas toitumuses Transporter ei tohiks üle 8 segakasutuses küll rüüpida. 8) Linnatsükkel ja rasked olud on eraldi teema.

Millised mõtted teemaalgatajal peas liiguvad? Kas see 8+1 kohta on ikka tegelikult vajalik? 5+2 teeks valiku oluliselt laiemaks;)
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas ardi »

Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas enx »

ardi kirjutas:Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
Sämmy Offroad Team
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas ardi »

enx kirjutas:
ardi kirjutas:Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
Kuna Patrolil pole 9 istekohta, siis pole mõtet ka sellest siin teemas lahata.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
vreps
Fitting 38"
Postitusi: 294
Liitunud: E Okt 10, 2016 11:42 am
Asukoht: Tartu

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas vreps »

v6sa kirjutas:
vreps kirjutas: ...


Defineeri "normaalne suurus ja mugavustase" :lol: Eeldamine on kõigi per$$ekeeramiste ema. Sina mõtlesid sõiduauto all tõenäoliselt Legacyt või Synkro-passatit, mina jälle Up-i. Mõlemad sõiduautod, eksole, kütusekulus vaid kahekordne vahe.

Samas on õige, et üks heas toitumuses Transporter ei tohiks üle 8 segakasutuses küll rüüpida. 8) Linnatsükkel ja rasked olud on eraldi teema.

Millised mõtted teemaalgatajal peas liiguvad? Kas see 8+1 kohta on ikka tegelikult vajalik? 5+2 teeks valiku oluliselt laiemaks;)
:lol: Ma ei tea misasi see Up on aga minu jaoks algab kaasaegne normaalne sõiduauto nt. kolmeliitrisest Audi A6-st ja mingid legasid-passatid on naerukoht. Aga Transporterit ei soovita, sest salongi viimistlus võrreldes Caravelle või Multivaniga on kehvake. Siinkohal vabandan teemaalgataja ees teema solkimise pärast ja luban rohkem mitte nii teha. :oops:
numerus stultorum, infinitus est
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas enx »

ardi kirjutas:
enx kirjutas:
ardi kirjutas:Arutaks siin teemas ikka 9 (8) kohaliste busside üle. Põhimõtteliselt on alla 10 000 euriste busside seas enamlevinumaks Vw Transporter/Carawelle, MB Vito ja MB Sprinter. Seega võiks nüüd neid edasi lahata. Vitod on valdavalt atm kastiga. Kuigi olen manuaalkäikude fänn, siis just raske haagise ja siduritemaatika põhjal võiks isegi atm kõne alla tulla.
Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
Kuna Patrolil pole 9 istekohta, siis pole mõtet ka sellest siin teemas lahata.
No Sorry, tegelt oli see lihtsalt vihjeks raske haagise vedamise kohta.
Et Nissani tootjad peavad siiski manuaali selleks võimekamaks.
Sämmy Offroad Team
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas ardi »

enx kirjutas:
ardi kirjutas:
enx kirjutas:
Nissan Patrolil on manuaal kastiga lubatud haagis 3500kg ja automaat kastiga 2500kg.
Kindlasti automaadiga mugavam, aga miski tõetera ilmselt eelmises lauses on.
Kuna Patrolil pole 9 istekohta, siis pole mõtet ka sellest siin teemas lahata.
No Sorry, tegelt oli see lihtsalt vihjeks raske haagise vedamise kohta.
Et Nissani tootjad peavad siiski manuaali selleks võimekamaks.
Võimekas või mitte võimekas, aga raske haagise, pehmel pinnasel õigesse kohta paigutamisel ja sealt ka ära tõmbamisel olen üsna sageli siduri kärssama ajanud. ATM-il seda probleemi pole.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas amevier »

ardi kirjutas:Võimekas või mitte võimekas, aga raske haagise, pehmel pinnasel õigesse kohta paigutamisel ja sealt ka ära tõmbamisel olen üsna sageli siduri kärssama ajanud. ATM-il seda probleemi pole.
Siis tuleb välja, et on vaja aeglustiga autot.
Minu 4,2 Patrolil oli 10 kohta, aga pool nendest väikeste inimeste kohad.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”