B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas ardi »

Landy kirjutas:Indikatsiooniks kuni 12.00EUR 4WD busside valik Mobile portaalis:
https://mobile.carweb.eu/et/list?search ... kdlA170714
https://mobile.carweb.eu/et/list?search ... CfEA170714

Sekka on pritsindu ka mõned sõiduatod ja 7-kohalised mahtuniversaalid
Ma vaatasin just seda
https://mobile.carweb.eu/et/car?id=243762899&bc=2
Ei saa aru, kas on lülitatav esi(taga)vedi või on püsiv nelivedu ja keskdifrilukk?
Volkarite kohta ei oska ma seisukohta võtta.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2433
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas v6sa »

Viidatud isendil on rootorpumbaga kaheklapikaanega mootor, mille KSP tihendikomplekti vahetus on ~250 Oisus. Tuleb teha kõigil teadmata ajalooga padadel varem või hiljem... Võib ka ise teha, kui tööhügieen lubab;)

Sprinteri nelivedu ei ole juhitav: pidev nelik, mille läbilibisevaid rattaid püüab elektroonika sõidupiduritega. Kõval libedal töötab hästi, pehmes mitte nii hästi (loksutab sisse). Kaapeväldiku innukust saab ohjata. Mädaneb, ropult :cry: . Aga sõita on kapi kohta mugav ja raudvara kestab hästi. Tallinnas osatakse remontida ka.

Automaatkastid kestavad väga hästi, kui õlivahetusi teha kas iga 50 kkm tagant või peale iga uputamist. Anaalkast ise on kõva tükk rauda, aga sidurist on lihtne lahti saada. Seega minu soovitus on leida automaatkastiga isend. Sellega on ka parem rasket käru liigutada. Keema ei lähe, kuna õli on sundjahutusega.
Viimati muutis v6sa, R Juul 14, 2017 2:09 pm, muudetud 1 kord kokku.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas Landy »

Kõige tummisema "päris" nelikevoga on Vorkaritest T3 põlvkonna bussid. Läbus sama, mis päris maasturitel.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas Landy »

ardi kirjutas: Ma vaatasin just seda
https://mobile.carweb.eu/et/car?id=243762899&bc=2
Ei saa aru, kas on lülitatav esi(taga)vedi või on püsiv nelivedu ja keskdifrilukk?
Volkarite kohta ei oska ma seisukohta võtta.
Kasutaja Hulkur on Mersu busside nelikveolahendustega hästi kursis. Ta otsis (ja leidis) endale 4WD MB bussi matakauto ehitamiseks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas ardi »

Landy kirjutas:Kõige tummisema "päris" nelikevoga on Vorkaritest T3 põlvkonna bussid. Läbus sama, mis päris maasturitel.
Neil lubatud haagis 1500kg
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas ardi »

Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas ardi »

Volkswagenite kohta ei taha siis keegi pajatada.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
vreps
Fitting 38"
Postitusi: 294
Liitunud: E Okt 10, 2016 11:42 am
Asukoht: Tartu

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas vreps »

Mul sõber peab juba 20 aastat endal neid VW Caravelle ja Multivane ja ei lagune need masinad üldse, ainult kalla ja talla. Terve Euroopa ja Ukraina sellega läbi sõidetud ja minu valik oleks raudselt VW. Kütusekulu on ka sama mis sõiduautol.
numerus stultorum, infinitus est
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2433
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas v6sa »

vreps kirjutas:Mul sõber peab juba 20 aastat endal neid VW Caravelle ja Multivane ja ei lagune need masinad üldse,
...
Kütusekulu on ka sama mis sõiduautol.
Päris jama ei tasu ka ajada - pea kaks korda suurema lauppinnaga kapikujuline objekt ei saa läbi ajada sama kuluga, nagu Up. Kah sõiduauto ju.

Aga vastikult head on klonksvaagenid küll, tuleb kadedusega tunnistada. :oops:
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas totu »

vreps kirjutas:Mul sõber peab juba 20 aastat endal neid VW Caravelle ja Multivane ja ei lagune need masinad üldse, ainult kalla ja talla. Terve Euroopa ja Ukraina sellega läbi sõidetud ja minu valik oleks raudselt VW. Kütusekulu on ka sama mis sõiduautol.
Kas ta peab nendes kanu vä? Või liisib iga aasta uue? Mittelagunev volkar on küll veidi utoopia, minuarust. Aga kui käed olemas ja aega neid legosid laduda, saab klotse odavalt.
Tehtud, mõeldud.
vreps
Fitting 38"
Postitusi: 294
Liitunud: E Okt 10, 2016 11:42 am
Asukoht: Tartu

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas vreps »

Inimene küsis ja mina vastasin seda mida tean, sest olen ise need retked kaasa teinud. Need VAG-i R5 dislad lihtsalt ongi kestvad ja ökod. Lambist lahmida ja kedagi jama ajamises süüdistada pole lihtsalt viisakas. Aga kuna ma ühtegi sellist massinat ise ei müü siis midagi tõestama ka ei viitsi hakata :lol:
numerus stultorum, infinitus est
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 939
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas ahto42 »

WP_20160629_003[1].jpg
WP_20160629_003[1].jpg (860.4 KiB) Vaadatud 3629 korda
Mingi volkari tõukurid
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
vreps
Fitting 38"
Postitusi: 294
Liitunud: E Okt 10, 2016 11:42 am
Asukoht: Tartu

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas vreps »

ahto42 kirjutas:
WP_20160629_003[1].jpg
Mingi volkari tõukurid
:lol: Lihtsalt huvi pärast küsiks, et mis see nüüd teemasse puutub. Selliseid p...ses hüdrotõukureid on tõenäoliselt näinud igaüks kes vähegi mootorisse vaadanud on. Ja mitte ainult volkaril
numerus stultorum, infinitus est
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas totu »

vreps kirjutas:Inimene küsis ja mina vastasin seda mida tean, sest olen ise need retked kaasa teinud. Need VAG-i R5 dislad lihtsalt ongi kestvad ja ökod. Lambist lahmida ja kedagi jama ajamises süüdistada pole lihtsalt viisakas. Aga kuna ma ühtegi sellist massinat ise ei müü siis midagi tõestama ka ei viitsi hakata :lol:
Vabandust, ei tahtnud kedagi solvata, lihtsalt T4 (R5) jamadest on isu täis. Kui asi uuena osta ja ise kätt pulsil hoida, ehk käib. Volkari mootoreid on lapitud erinevate autode/tõstukite peal ja selliseid jamasid ei ole teistel kohanud (nt. mootoriploki defekt- õli ja jahutusvedeliku lühis, . Kusjuures kuuma ja külma ei ole saanud, lihtsalt hakkas paisupaagist õlilöga välja pressima. Ettevõttes on T4, Sprinterid, Hiaced ja H1. Nendest valikutest on Volkar peajagu viletsam, Toyota peajagu parem ja teised kannatavad sõita ja remontida. Naljaga ikka räägime, et volkaril remondid asja ära ja ootad, millal see asi uuesti katki läheb. Teistel autodel ootad, mis järgmisena laguneb. VAG puhul on veel naljakas, et teised, samadest juppidest autod, kestavad palju paremini :shock:
Paistab küll ebaratsionaalne aga saeveski tirimiseks ja sõpradega reisimiseks võiks erinevad autod olla?
Tehtud, mõeldud.
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: B-kategooria 8+1 istekohaga 4x4 buss.

Postitus Postitas ardi »

totu kirjutas: Vabandust, ei tahtnud kedagi solvata, lihtsalt T4 (R5) jamadest on isu täis. Kui asi uuena osta ja ise kätt pulsil hoida, ehk käib. Volkari mootoreid on lapitud erinevate autode/tõstukite peal ja selliseid jamasid ei ole teistel kohanud (nt. mootoriploki defekt- õli ja jahutusvedeliku lühis, . Kusjuures kuuma ja külma ei ole saanud, lihtsalt hakkas paisupaagist õlilöga välja pressima. Ettevõttes on T4, Sprinterid, Hiaced ja H1. Nendest valikutest on Volkar peajagu viletsam, Toyota peajagu parem ja teised kannatavad sõita ja remontida. Naljaga ikka räägime, et volkaril remondid asja ära ja ootad, millal see asi uuesti katki läheb. Teistel autodel ootad, mis järgmisena laguneb. VAG puhul on veel naljakas, et teised, samadest juppidest autod, kestavad palju paremini :shock:
Paistab küll ebaratsionaalne aga saeveski tirimiseks ja sõpradega reisimiseks võiks erinevad autod olla?
Peab olema mitu masinat, aga erinevad. Kuna rahvaga sõite tuleb harva ette, siis pole mõtet ju ekstra bussi osta, aga kui hoojal põhiveduk katki/remonti läheb, siis peaks olema teine masin kohe varnast võtta. Nagu mainisin, et saekaatreid 3, seega vedukeid vaja 3+. Nagunii on plaan ka mingi kasutatud kastikas a-la D-Max, Hilux, Ranger vms. ka soetada. Bussiküsimus tekkis, kuna oli vajadus suguvõsa kokkutulekule minna, siis selgus, et suurema seltskonnaga oleks üks auto võinud koju jääda. Kevadine maamess on teine teema kuhu pundiga minna jne. Seega kui buss osta, siis vaid 4x4 ja 2t haagiseveovõimekusega.
Teemat tehes eeldasin, et tuleb üldisem arutelu 4x4 B-kat busside teemal.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”