Vintsi

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
AntonEerik
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: E Juul 11, 2016 8:05 pm
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kontakt:

Vintsi

PostitusPostitas AntonEerik » K Veebr 22, 2017 10:15 am

Tekkis siis huvi oma masinale ka vints paigaldada, aga lugedes foorumil kirutakse absoluutselt igat elektrivintsi, eriti veel neid Draakoneid ja Coomaupe, nendega nagu ei kõlbaks roolikelku ka lumepeal järgi vedada ja oh õudust kui need veel mingi chero nina peale peaks sattuma. Mehaanilise väljavõtet kastist pole ning hüdrauliline teeb rahakotile liiga. Niisiis väga muud üle ei jää kui midagi elektrilist hankida. Tõmbejõud võiks jääda sinna 5-6t sekka, et ikka varuga oleks. Silma jäid siis selline isend, mis vist üsna levinud kah:
http://shop.jrmotors.ee/et/a/dragon-winch-maverick-dwm-12000hd
Samuti saan aru, et kui 150 raha lisada juurde, siis saab kas piduriga,
http://shop.jrmotors.ee/et/a/dragonwinch-11
või veekindla versiooni:
http://shop.jrmotors.ee/et/a/dragon-winch-maverick-dwm-12000-ilmastikukindel
Kas see pidur hädavajalik ja mis imevigureid see teeb? Ma saan aru nagu et kui pinge peal siis pidur peaks trossi pinges hoidma kui ei keri ja ilma pidurita laseb järgi trossi kohe kui vedu tagant võtta. Keegi võiks seletada selle dünaamilise piduri ära.
Veekindluse kohapealt auto seisab õues, vintsi vist päris stange taha peitu pole plaan panna, kuid ei tea veel ja päris veevaba keskkonda ei suuda ka kohe kindlasti luua. Kas on väärt seda lisa 150 raha investeerida, või nagu ma kuulnud olen ronib sitt sinna veekindlasse ka järgi ja jääb sinna mädandama?
Ning jäi ka silma tsuti odavam samade näitajatega tundmatu firma vints:
http://www.auto24.ee/products/vintsid/vints-12v-5900-kg/617117/
Mis selle peale kosta?

Uputama autot ei hakka, sest tahaks sisustuse veel enamvähem seda värvi jätta, mis ta tehasest tuli ning snorklit pole ja pole plaanis panna kah. Samuti differentsiaaliõhutus lõppeb seal radika kõrgusel ära, nii ees kui taga ja neid ei tahaks ka märjaks teha. Kasutust leiaks vints korra-kaks kuus, olenevalt tujust ja omal peanupuke ka veel lõikab peas, kuhu tasub ronida ja kuhu mitte.

Krõbiseva piirang võiks olla seal 400 kohaliku kandis.
Samuti kui kellelgi on pakkuda samalaadsed isendeid letihinnast odavamalt, võib ka kirjutada.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1188
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Vintsi

PostitusPostitas LauriJ » K Veebr 22, 2017 10:37 am

Pole draakonil ja come-upil häda midagi, kui neid eesmärgipäraselt kasutada (neid kutsutakse recovery winch-ideks, mitte competition vms). Ehk aitavad hädast välja.
Mingit päris noname-t pole mõtet võtta, kuna kui midagi pekki läheb, siis varuosi väga neile ei leia. Pigem otsi foorumist mõni kasutatud warn või come-up.

Vitarale piisaks 9000se tõmbejõuga vintsist ka. Enne jääb aku-genekas nõrgaks, kui vints.
TR3 "ZukMy - #302" , Defender 110, W463 G350, Jeep GC WK2, F15 40d
Estonian Offroad Team facebookis
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15462
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Vintsi

PostitusPostitas Landy » K Veebr 22, 2017 10:52 am

Lauri soovitus asjakohqne. Kui Draakonit ei soovi,siis pruugitud ( ja soovitavalt ka hooldatud) "margi vints" on hea alternatiiv valik. 9000...9500 LBS Come-Up, KingOne, SuperWinch või Warn on selle masinale igati piisav ja kui jääb puudud, võtad plokiratta abiks.

Võib osta ka soodsalat vigase kavalittevintsi ja selle siis korda teha.
Aegade jooksul kaks ära hooratud Come-Up DV9 vintsis uuesti elule aidatud ja turgu pandud. Siiani kasutuses.

Vinsti valikul lähtu kindlasti varuosade saadavusest ( koduturul), sest odsvad no-name hiianakd on tihti tehtud ühekordseks kasutamiseks ning puruneud detili leidmine võib olls hiljem väga keeruline või pea võimatu. ( näiteid leiab ka 4x4 foorumist).
Lisaks on hästi odavad hiinksd ka tihti aegalsed ning suure voolutarbega.
Kuigi esmapilgul tundub vintsi kerimiskiirus ebaoluline, siis pikapeale hakkab (teistest) kõvasti aeglasem vints endale ja koos metsas käuies kaas off-roaderietlel närvidele käima.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 717
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Vintsi

PostitusPostitas Andrus Michelis » K Veebr 22, 2017 12:11 pm

Mina julgeks selle Suzu junni puhul isegi 6,5 vintsi vaadata, kaaluda. Lihtsam paigaldada ja kaasas vedada. Ja selleks, et pildil oleva masina küljest kõik plastikud ära kiskuda on 6,5st küll ja veel. Muus osas jagan eelkõnelejate arvamust.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15462
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Vintsi

PostitusPostitas Landy » K Veebr 22, 2017 12:22 pm

Andrus Michelis kirjutas:Mina julgeks selle Suzu junni puhul isegi 6,5 vintsi vaadata, kaaluda. Lihtsam paigaldada ja kaasas vedada. Ja selleks, et pildil oleva masina küljest kõik plastikud ära kiskuda on 6,5st küll ja veel. Muus osas jagan eelkõnelejate arvamust.

Tegu pole just sulgkaalus cabrio samuraiga ja alla 8000LBS sinna külge ei kleebiks. Vints võiks olla selline, millega ka teisi vajadusel abistada jõuab.

Ennist jäi selle vintsi mädanemise ja vee käes oleku kohta kirjutramtamata, et see seade vajab ikkagi regulaarset hooldust (vähemalt kord aastas) või peale suuremat uputamist, siis kestab.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
AntonEerik
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: E Juul 11, 2016 8:05 pm
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kontakt:

Re: Vintsi

PostitusPostitas AntonEerik » K Veebr 22, 2017 1:56 pm

Et siis pole nagu mõtet 150 euri raisata selle n-ö veekindluse peale?
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1188
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Vintsi

PostitusPostitas LauriJ » K Veebr 22, 2017 2:04 pm

Oleneb jällegi. Keegi siin foorumis juba öelnud kuldsed sõnad: "Ainuke veekindel asi on tutikas kummipall". Kuskilt läheb vesi ikka sisse aga veekindlal vintsil nii nii vabalt välja ei tule.
Pigem võtta tavaline ning peale uputamist hooldada. Tavaline mitteveekindel vints töötab vee all ka.
Kui vesi juba vintsini pääseb, siis soovitan vaadata üle ka sildade, vahekasti ja käigukasti tuulutused. Originaalis on need suht madalal ja sealt pääseb agregaatidesse vesi sisse.
TR3 "ZukMy - #302" , Defender 110, W463 G350, Jeep GC WK2, F15 40d
Estonian Offroad Team facebookis
Kasutaja avatar
AntonEerik
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: E Juul 11, 2016 8:05 pm
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kontakt:

Re: Vintsi

PostitusPostitas AntonEerik » K Veebr 22, 2017 2:18 pm

Seda ma mainisin, et ei taha isegi sügavale, minna, sest õhuvõtud ja tuulutused on madalal ja salongi ei viitsi ka uputada.

Mis sa selle dünaamilise piduri kohta oskad öelda? Mida see teeb?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15462
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Vintsi

PostitusPostitas Landy » K Veebr 22, 2017 2:44 pm

Lauri ütles veekindluse kohta väga hästi. Teatud tooted hoiavad vette kinni endast väljas ja mõned omakorda enda sees. Draakoni veekindluse kohat ei osa sõna võtta, aga küsi JR Motorsi Siimu käest. Ta võib sulle neid veekindlaid tooteid kiita ja pidurits pikemalt rääkida.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
AntonEerik
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: E Juul 11, 2016 8:05 pm
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kontakt:

Re: Vintsi

PostitusPostitas AntonEerik » K Veebr 22, 2017 3:05 pm

Jah sain temaga ka jutule, seletas piduri ära. Nüüd järgmine probleem: mina näen müügis 2 erineva ülekandega vintsi, ülejäänud näitajad samad.
http://shop.jrmotors.ee/et/a/dragon-winch-maverick-dwm-12000hd 265:1 ülekanne, sai siimult üle küsitud kindlalt on 265
http://www.auto24.ee/products/vintsid/dragon-winch-maverick-dwm-12000hd/879909/ siin 216:1 ülekanne sama mootoriga ampreid natuke juurde väänatud ja märksa kiirem, sai helistaud ja küsitud et mis ülekanne siis täpsemalt on, ei osatud kaasa rääkida.

Siit pildilt loeks ka välja et mitu ülekannet on ja HD versioon nagu siis kiirem?
Pilt
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15462
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Vintsi

PostitusPostitas Landy » K Veebr 22, 2017 5:51 pm

Vintsi müüv Jaak Ruusmaa on juhuslikult JR Motorsi omanik...

Ja 12000..13000 LBS vints on minu meelst veidi üledimensioneeritud selle masinale. Suur ka tein.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
AntonEerik
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: E Juul 11, 2016 8:05 pm
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kontakt:

Re: Vintsi

PostitusPostitas AntonEerik » K Veebr 22, 2017 5:52 pm

Ehk siis ikka tegu sama tootega?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15462
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Vintsi

PostitusPostitas Landy » K Veebr 22, 2017 5:56 pm

AntonEerik kirjutas:Ehk siis ikka tegu sama tootega?

Tegu sama müüjaga. Seega võid ka sellest Siimuga rääkida.
Ja "i" lõpuga vints võta tabelist maha, seda pole sul huhugi toppida, see on integreeridtud solenoidi plokiga. (Sobib ninaga autole)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
AntonEerik
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: E Juul 11, 2016 8:05 pm
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kontakt:

Re: Vintsi

PostitusPostitas AntonEerik » K Veebr 22, 2017 5:58 pm

see tabel lihtsalt näitamaks et on erineva ülekandega 12000 vintse dragonilt, ei olnudki plaanis selle i-ga midagi peale hakata
l300
Fitting 38"
Postitusi: 374
Liitunud: R Juul 15, 2011 10:28 am
Asukoht: riisipere

Re: Vintsi

PostitusPostitas l300 » K Veebr 22, 2017 7:34 pm

Mul huidail ees mingi prime tech 13000lbs ja käristab küll seda masinat(eile kaalutud 2160kg)suht kiire ka ja selle masina küljes olnud aastast 2012.googeldades leiab aga ei teagi kas neid eestis saadaval ja kas tulevikus juppe ka leidub

Mine “Tahan osta aga ?”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist