Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Moderaator: Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 107
- Liitunud: P Dets 23, 2012 11:48 pm
- Asukoht: Viljandi/kuopio
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Kas te jenkki poolelt pole rehve vaadanud?
Suurematel rehvidel on küll hinnad paremad, koju kätte, kui Euroopas.
Suurematel rehvidel on küll hinnad paremad, koju kätte, kui Euroopas.
Fjord Powerstroke f-250
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Kaks ka koos transpordi ja riigimaksudega?cartman kirjutas:Kas te jenkki poolelt pole rehve vaadanud?
Suurematel rehvidel on küll hinnad paremad, koju kätte, kui Euroopas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 107
- Liitunud: P Dets 23, 2012 11:48 pm
- Asukoht: Viljandi/kuopio
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Kui natuke systeemitada siis vabalt jah. 38x15.50 r20 Nittod tulid mulle kätte, koos kõigi kuludega nats yle 600 EUR TK.
Siit maalt esiteks midagi samalaadset saada poleks ja kui siis hinnad olid tonni alla. Keskmine orig mõõdus rehv siin maksab 400-500 TK. 265/60 R20
Ise olen tellinud 2x http://www.tirebuyer.com lehelt. Seal suur valik ja hinnad alla keskmise.
Siit maalt esiteks midagi samalaadset saada poleks ja kui siis hinnad olid tonni alla. Keskmine orig mõõdus rehv siin maksab 400-500 TK. 265/60 R20
Ise olen tellinud 2x http://www.tirebuyer.com lehelt. Seal suur valik ja hinnad alla keskmise.
Fjord Powerstroke f-250
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Jagan siis enda poolset kogemust.
Olen sõitnud Cooper Discoverer AT/3 (265/70/R15) rehviga ca 15k km ja eelnevalt sõitsin pikalt suht mõttetute (maanteerehv) rehvidega GoodYear Wrangler HP (255/70/R15C).
AT3 teeb uuena müra vähem kui kulunud HP, aga pidamsie osas pole mõtet neid võrrelda, sest üks on ikkagi AT ja teine maanteerehv.
Kütusekulu tõusis ca 1l per 100km ja leian, et see on väga hea tulemus sellise mustri puhul. Uuena on mustri sügavus 11mm ja kui proovisin vesiliugu paduvihmas (kiirusel 90km/h), siis seda ei teki. Rattakoobastes käib meeletu tärin ja ümberringi on meeletu veepilv kuid auto on stabiilne. Väga hea pidamine märjal asfaldil ja ka värske lume peal (tingimusel , et jääd all ei ole - on asfalt või kinni trambitud lumi).
Musta jää ja jää peal üldisemalt ei soovita proovidagi. Pidamist lihtsalt ei ole - mitte mingit ja nagu eelnevalt mainitud, siis lumel on ok pidamine.
Mudas üllatavalt hea pidamine, ei tõmba ennast libedaks sitakäiaks, vaid säilitab pidamise ja liigud vaikselt edasi.
Üllatavalt kehv läbivus aga kuivas liivadüünis. Tuleb säilitada kiirus, sest kohalt start võib probleemne olla - sööb sisse ja minema saab jõnksutades. Selles mõttes olid need HP tänavarehvid head, et liivadüünide vahel sõit oli väga lihtne ja lõbus.
*Good Year HP wranglerid kulusid mul ka loperguseks ja olen USA foorumitest lugenud, et tüüp-probleem. Suht sitt rehv selles mõttes. Kui mustrit on alles 4mm, siis kurvides rehvid vilistavad nagu odavas ameerika action filmis.
Olen sõitnud Cooper Discoverer AT/3 (265/70/R15) rehviga ca 15k km ja eelnevalt sõitsin pikalt suht mõttetute (maanteerehv) rehvidega GoodYear Wrangler HP (255/70/R15C).
AT3 teeb uuena müra vähem kui kulunud HP, aga pidamsie osas pole mõtet neid võrrelda, sest üks on ikkagi AT ja teine maanteerehv.
Kütusekulu tõusis ca 1l per 100km ja leian, et see on väga hea tulemus sellise mustri puhul. Uuena on mustri sügavus 11mm ja kui proovisin vesiliugu paduvihmas (kiirusel 90km/h), siis seda ei teki. Rattakoobastes käib meeletu tärin ja ümberringi on meeletu veepilv kuid auto on stabiilne. Väga hea pidamine märjal asfaldil ja ka värske lume peal (tingimusel , et jääd all ei ole - on asfalt või kinni trambitud lumi).
Musta jää ja jää peal üldisemalt ei soovita proovidagi. Pidamist lihtsalt ei ole - mitte mingit ja nagu eelnevalt mainitud, siis lumel on ok pidamine.
Mudas üllatavalt hea pidamine, ei tõmba ennast libedaks sitakäiaks, vaid säilitab pidamise ja liigud vaikselt edasi.
Üllatavalt kehv läbivus aga kuivas liivadüünis. Tuleb säilitada kiirus, sest kohalt start võib probleemne olla - sööb sisse ja minema saab jõnksutades. Selles mõttes olid need HP tänavarehvid head, et liivadüünide vahel sõit oli väga lihtne ja lõbus.
*Good Year HP wranglerid kulusid mul ka loperguseks ja olen USA foorumitest lugenud, et tüüp-probleem. Suht sitt rehv selles mõttes. Kui mustrit on alles 4mm, siis kurvides rehvid vilistavad nagu odavas ameerika action filmis.
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Cooper A/T3 esimest päeva all ja esmamulje väga ok. Mõõduks 265/60 R18 ja proovisin juba maanteed, kus on AT rehvi kohta ikkagi üllatavalt vaikne. Väikse tiiru tegin Männikul ka ja liivas ja pori peal töötab samuti. Hea universaalrehv, arvan.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Mul nüüd paar nädalat all nexen roadian at2, mõeldud suviseks maanteesõiduks ja kergelt põllule keeramiseks,
esmamulje on hea, maanteel kütusekulu 7,3 nagu ht rehviga, väiksemas mudas liikus päris eduliselt, jää kohta ei oska öelda, kerges lörtsis oli ka ok sõita. Müra pole.
Eks näib kuidas vesilius ja lumes käitub, samas on talveks naastudega contid teistel velgedel ja sügiseseks jahiks ka naastudega nexeni mudakad velgedel olemas.
esmamulje on hea, maanteel kütusekulu 7,3 nagu ht rehviga, väiksemas mudas liikus päris eduliselt, jää kohta ei oska öelda, kerges lörtsis oli ka ok sõita. Müra pole.
Eks näib kuidas vesilius ja lumes käitub, samas on talveks naastudega contid teistel velgedel ja sügiseseks jahiks ka naastudega nexeni mudakad velgedel olemas.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
On kellegil kogemusi/arvamusi maxxis bighorn-idega?
i6 zj 242
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Oskab keegi öelda, kui kõvasti teevad häält maanteel cooper discoverer S/T maxx rehvid? Näiteks võrrelda cooper A/T3 rehviga.
S/T maxx väga vali ja A/T3 selle kõrval väga vaikne???
S/T maxx väga vali ja A/T3 selle kõrval väga vaikne???
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
ST Maxx on ikka suht vaikne rehv. Ei karju kindlasti all võibolla veidi suurem mühin kui asfaldirehvil aga ei midagi häirivat.
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Kas maxxis mt-764 bighorn kannatab võrdlemist BFG MT või Cooper STT-ga?
Hind on küll hea ja muster tundub ka suht arvestatav.
Hind on küll hea ja muster tundub ka suht arvestatav.
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Kuna teema läks sujuvalt mudarehvide peale ära, siis teen siia ühe reklaamimaigulise postituse.
Cooper Discoverer STT siis nüüdseks tootmisest maas, selle asemel Cooper Discoverer STT PRO. Uus on natuke avatuma mustriga.
Mul on tagasihoidlikum mõõduvalik laos olemas ka. Täpsemalt siit: http://cooperrehvid.ee/rehv/DISCOVERER+STT+PRO
Parimat
Cooper Discoverer STT siis nüüdseks tootmisest maas, selle asemel Cooper Discoverer STT PRO. Uus on natuke avatuma mustriga.
Mul on tagasihoidlikum mõõduvalik laos olemas ka. Täpsemalt siit: http://cooperrehvid.ee/rehv/DISCOVERER+STT+PRO
Parimat
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
kuna endal on lc120 all olnud nii tavarehv goodyear (mudelit ei mäleta) samuti dunlot grandtek at3 ja nüüd cooper stt pro'd siis. kõige mõtetum rehv on siiski AT, kuna poris on nad sama kasulikud kui tavalised rehvid. müra teevad ka rohkem kui tavarehv, ainus mis nende eelis oli see et nad nägid ägedamad välja kui tavarehvid. Praeguste cooperite kohta võin küll öelda, et müra tase on kindlasti suurem kui AT rehvidel, aga see ei ole valjem kui näiteks odaval naastrehvil. samuti on nende läbivus kordades parem võrreldes AT3'dega.
samas kui sõidad enamusaega maanteel ei ole sellel AT rehvil mingit mõtet, pigem korralik vaikne tavarehv. Samuti tuleb mängu hind, tavarehvi saad kindlasti sootsamalt kui MT või AT rehvi.
samas kui sõidad enamusaega maanteel ei ole sellel AT rehvil mingit mõtet, pigem korralik vaikne tavarehv. Samuti tuleb mängu hind, tavarehvi saad kindlasti sootsamalt kui MT või AT rehvi.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Aga Kui erinevad on Cooper discoverer ST maxx ja GT RADIAL AdvenA/T.
Maanteel, mudas, liivas? Just mõtlen kuidas on GT RADIAL AdvenA/T läbivu mudas/liivas. KAs jääb kõvasti alla Discoverer ST maxx rehvile?
Maanteel, mudas, liivas? Just mõtlen kuidas on GT RADIAL AdvenA/T läbivu mudas/liivas. KAs jääb kõvasti alla Discoverer ST maxx rehvile?
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Tavarehvi all mõtled siis HT rehvi, maasturi rehvid ju 3 liiki: HT, AT ja MT elik siis maantee, universaal ja muda. Olles ka läbi sõitnud ühe auto all kõiki liiki rehvid, siis Bridgestone HT rehviga ei saanud märja muruga kallakuga õue pealt minema, kõik 4 ratast käivad ringi aga auto edasi ei liigu, muster puru täis. AT (Nexen) kannatas heinamaa peal isegi traktorit edukalt välja tõmmata. MT, samuti Nexen on minu juhul isegi vaiksem kui AT, aga kumbki pole midagi hullu. Igatahes tööauto all olevad Hankooki naastrehvid uluvad hirmsal kombel võrreldes minu auto MT või AT rehvidega.rilves kirjutas:... kõige mõtetum rehv on siiski AT, kuna poris on nad sama kasulikud kui tavalised rehvid. müra teevad ka rohkem kui tavarehv, ainus mis nende eelis oli see et nad nägid ägedamad välja kui tavarehvid. ...
samas kui sõidad enamusaega maanteel ei ole sellel AT rehvil mingit mõtet, pigem korralik vaikne tavarehv. Samuti tuleb mängu hind, tavarehvi saad kindlasti sootsamalt kui MT või AT rehvi.
Hind pole vähemalt minu 15" mõõdu puhul tüübist sõltuvuses, tegelikult on HT isegi kopikas kallimad kui MT või AT, hinna määrab eelkõige bränd ja mudel.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Kui keegi Cooper Discoverer AT3 rehve otsib, siis mõistliku hinnaga saab neid siit: http://egzotika.ee/padangos/30720319-co ... -112t.html 115.- tükist ja nelja rehvi puhul transport tasuta.