Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Moderaator: Moderators
Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Tervist. Hakkasin juba vaikselt piiluma rehvifirmade lehti, et valida endale suveks uued rehvid. Autoks LC120 ja mõõt 265/65 R17. Eelmisel maasturil olid all BFGoodrich All Terrain rehvid ja ei saa öelda, et just ülemäära rahul oleksin olnud nendega - küll ei suudetud neid tasakaalu saada, jube kõva seguga tundusid ka. Nüüd on silma jäänud Cooper A/T3 - kuidas sellesse suhtuda, kellel on ja kuidas tunduvad? Mis valikud veel kõne alla võiksid tulla? Äkki hoopis oskab keegi soovitada mõnd väga head päris suverehvi, mitte AT rehvi. Rehve kasutan ainult suvehooajal ja 95% asfaldisõiduks, samas ka selle 5% muule pinnasele sattudes, ei viitsiks kohe märja muru peal kinni jääda. Milline siis võiks olla optimaalseim valik, kui prioriteediks sättida näiteks sõidumugavus, vaikus, mingisugunegi läbivus poris, liivas?
Viimati muutis walkman, E Mär 14, 2016 12:20 am, muudetud 1 kord kokku.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Sõidab see LC120 ka täiesti asfaldirehviga poris/mudas...proovitud. Samas see Cooper AT3 ongi ju AT rehv? Omaltpoolt annan pluss hääle ka Falken landair LA/AT-le. Kindlasti natuke odavam, kui nimetatud Cooper, kuid sõitsin oma Pajeroga sellega 365 päeva aastas. Pidas natukenegi talvel, poris täitsa ok ja ei unda ka linna vahel.
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Teemaalgataja juttu lugedes ilmus mõttesse pilt cooper discoverer ATR-ist.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Mulle need meeldisid HANKOOK DYNAPRO AT-M (RF10) Petrburi mnt küüru alt ostsin. Hind oli ok! Tegid talvel oma töö ära, olid vaiksed ja mudas ei liikunud. Kui vs BFG AT, siis Hankookid olid talvel kindlalt etemad ja suvel pehmemad-vaiksemad.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Kuidas mõista lauset "mudas ei liikunud"? See Hankook üks vähestest , mis minu mõõdus saadaval.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Kui 95% asfaldil, milleks AT rehv?
Mina sõidan suvel asfaldirehviga, põllu peal käin rohkemgi kui 5%
General Grabber UHP-ga...
kukkus kütuse kulu pea 1l/100km
Kuigi kulusid minu meelest veidi kiiresti.
Eelmisest suvest katsetan Michelini...
Paljudel rehvidel kuluvad äärmised klotsid saehambaks, ka paigas silla puhul, ja siis on lärm taga.
Mina sõidan suvel asfaldirehviga, põllu peal käin rohkemgi kui 5%
General Grabber UHP-ga...
kukkus kütuse kulu pea 1l/100km
Kuigi kulusid minu meelest veidi kiiresti.
Eelmisest suvest katsetan Michelini...
Paljudel rehvidel kuluvad äärmised klotsid saehambaks, ka paigas silla puhul, ja siis on lärm taga.
gaz fs 1
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
On täiesti loomulik, et maastiku klosti ja asfaldi slick-i kütusekulu vahe on 1...1,5L/100k Veeretakistus ju hoopis teine.GC kirjutas:Kui 95% asfaldil, milleks AT rehv? ...
... kukkus kütuse kulu pea 1l/100km ...
... Paljudel rehvidel kuluvad äärmised klotsid saehambaks, ka paigas silla puhul, ja siis on lärm taga.
Tänpäevastel hea helisolatsiooniga masinatel on "suur rehvi müra" üsna pseudo teema, sest enamus jääb õue. Ilma heliioslatsioonita auto ( näit. Defenderi) puhul oleks a'la bogeri klotsi hääle eigapäevane asfaldil kuulamine küll vast tiba tüütu. Õnneks vanematel seda tüüpi atodel summutab mootorimüra rehvi hääle.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
mulle tundub väike maxxis trepador selline paras A/T rehv viisakaks sõiduks. on ka M+S ja saab nii lamellida pehmemaks kui on klotsi, kuhu auke puurida ja pakiauto naelu sisse liimida.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
BFGoodrich Long Trail
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Mul olid punnsilma (Jeep Cherokee KJ) all ContiCrossContact™ AT, tundusid täitsa mõnusad.
Müra nagu väga kah polnud.
Müra nagu väga kah polnud.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Kellegil Nokian Rotiiva AT rehviga kogemusi on?
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
müüsin just maha bf long trailid,asfaldil olid vaiksed,eelmise sulaajal pehme heinamaa peal vedasid ka rahuldavalt ja lumes toimetasid ka rahuldavalt(paremini kui insa safari lumes)
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 124
- Liitunud: K Dets 30, 2009 5:54 pm
- Asukoht: Rannamõisa-Hiiumaa
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Kruttisin just Cooper AT 3 alla, läheb teine hooaeg, autoks LC 120, sõbra 150-l ka samad all, temal läheb juba vast 4-5 hooaeg. Mõlemad rahul. Suvel võtan tihti paadi ka sappa, liiva sees koos paadiga auto ei köhi ka mitte, maanteel vaiksed. Mina seda valikut ei kahetse.
Tööl: 4 x Wärtsilä 9L46 (41200 kW)
Kodus: Toyota LC 120 (127 kW)
Kodus: Toyota LC 120 (127 kW)
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Sinu mõõdule on olemas veel ka Gripmax A/T, meenutab BF Goodrich AT, hind 95 eur i kanti tk
Falken WPAT01 ca 120 eurikut
Maxxis AT980E (Goodrich AT koopia) ca 130 eurikut (paljude seas kiidetud rehv)
Vb ka Yokohama G012 aga 150 euri eest on seda juba palju, juhul kui ei soovi peamiselt maantee rehvi. Seenel käimiseks on see ideaalne. Aga sellele ka Dunlop Grand AT3 piisav, kuid 15 euri nime eest juurde maksta ei ole pointi.
Goodrichi AT sellele mõõdule raske leida, kuid 265/70R17 oleks juba 185 eest (uus mudel). Seda rehvi on mõistlik osta sügisel, siis saab kaks talve muretult sõita ja 3-4 suve aga tüüpiline skeem on 2+2, siis saab veel kasutatuna maha müüa ja talveks jälle uued alla.
Falken WPAT01 ca 120 eurikut
Maxxis AT980E (Goodrich AT koopia) ca 130 eurikut (paljude seas kiidetud rehv)
Vb ka Yokohama G012 aga 150 euri eest on seda juba palju, juhul kui ei soovi peamiselt maantee rehvi. Seenel käimiseks on see ideaalne. Aga sellele ka Dunlop Grand AT3 piisav, kuid 15 euri nime eest juurde maksta ei ole pointi.
Goodrichi AT sellele mõõdule raske leida, kuid 265/70R17 oleks juba 185 eest (uus mudel). Seda rehvi on mõistlik osta sügisel, siis saab kaks talve muretult sõita ja 3-4 suve aga tüüpiline skeem on 2+2, siis saab veel kasutatuna maha müüa ja talveks jälle uued alla.
Uued rehvid ja veljed Rehviparadiis.eu
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 163
- Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
- Asukoht: Keskel
- Kontakt:
Re: Igipõline rehvidilemma: BFG AT, Cooper A/T3 või veel midagi, mis on hea??
Kiidan ka Cooperi AT/3 rehvi. Üks hooaeg möödas nendega. Asfaldil suht vaikne (võrreldes eelnevate AT rehvidega, MT rehvidest rääkimata), kruusal pidamine täitsa OK, metsas/mudas liigub kah. Samas pole klaasideni mudasse uputamas käinud. kasutus 70% asfalt, 30% kruusateed, mets/põld. Valituks osutus peamiselt sellepärast, et oli üks väheseid sobivas mõõdus rehve turul (265/60/18).