igapäevamaasturi ost
Moderaator: Moderators
igapäevamaasturi ost
Tere,
Toon uuesti päevakorda teema, mida siin küll juba kordi lahatud, aga eelmistest teemadest endale vastuseid päris kätte ei saanud. Nimelt on päevakorras igapäevaseks liikumiseks sobiva auto ost ja maakodu ning aeg-ajalt väikestel teedel seiklemise huvi tõttu eelistaks ideaalis suurema kliirensi ja neliveoga autosid, puhtalt mugavuse küsimus. Ost toimuks liisinguga ja aastane läbisõit jääks 20000km piiresse, sellest enamus linn-maantee. Seni on väga head kogemused erinevate subarutega olemas, aga uut päris endale lubada ei saa, kasutatud subaruid on väike valik ja eelmise põlvkonna outback on juba olemas, teist samasugust ei taha (mis muidu on väga hea auto). Liisinguga ostmise puhul tähendab muidugi vanem aastaarv suuremat intressi, mistõttu on eelistatud võimalikult uued masinad, aga lisaks tuntud linnakatele on mulle silma jäänud ka järgmised masinad:
1. Volvo XC60, näiteks: http://www.auto24.ee/used/2098529
Meeldib suurus ja mugavus, samas puudub autoga igasugune kokkupuude ja ei ole aimugi, kui vastupidavad moodsad volvod on ning millisesse suurusjärku selle ülalpidamise kulud võiksid jääda?
2. RR sport http://www.auto24.ee/used/2092804 (edevus-edevus-edevus)
Saan aru, et 2,7 mootorit ei tohi isegi pildi pealt vaadata, aga samas neid autosid ikkagi tänavapildis näeb ja ringi nad liiguvad.
3. Jeep GC http://www.auto24.ee/used/2080655
Ilmselt isegi veidi liiga maastur minu kasutuse jaoks, samas on valik hea ja varustus samuti.
4. ....????
Auto puhul hindan mugavust ja kulude mõistlikkust. Hooldusele võib ka rohkem maksta, aga sellisel juhul võiks auto olla võimekam muudes aspektides, nagu mugavus või maastikusuutlikus, ökonoomsus vms. Ehk siis kellel kogemusi on, palun jagage, kuidas olete nimetatud autodega rahule jäänud, või on teil häid kogemusi mõne muu kriteeriumitele vastava masinaga?
Toon uuesti päevakorda teema, mida siin küll juba kordi lahatud, aga eelmistest teemadest endale vastuseid päris kätte ei saanud. Nimelt on päevakorras igapäevaseks liikumiseks sobiva auto ost ja maakodu ning aeg-ajalt väikestel teedel seiklemise huvi tõttu eelistaks ideaalis suurema kliirensi ja neliveoga autosid, puhtalt mugavuse küsimus. Ost toimuks liisinguga ja aastane läbisõit jääks 20000km piiresse, sellest enamus linn-maantee. Seni on väga head kogemused erinevate subarutega olemas, aga uut päris endale lubada ei saa, kasutatud subaruid on väike valik ja eelmise põlvkonna outback on juba olemas, teist samasugust ei taha (mis muidu on väga hea auto). Liisinguga ostmise puhul tähendab muidugi vanem aastaarv suuremat intressi, mistõttu on eelistatud võimalikult uued masinad, aga lisaks tuntud linnakatele on mulle silma jäänud ka järgmised masinad:
1. Volvo XC60, näiteks: http://www.auto24.ee/used/2098529
Meeldib suurus ja mugavus, samas puudub autoga igasugune kokkupuude ja ei ole aimugi, kui vastupidavad moodsad volvod on ning millisesse suurusjärku selle ülalpidamise kulud võiksid jääda?
2. RR sport http://www.auto24.ee/used/2092804 (edevus-edevus-edevus)
Saan aru, et 2,7 mootorit ei tohi isegi pildi pealt vaadata, aga samas neid autosid ikkagi tänavapildis näeb ja ringi nad liiguvad.
3. Jeep GC http://www.auto24.ee/used/2080655
Ilmselt isegi veidi liiga maastur minu kasutuse jaoks, samas on valik hea ja varustus samuti.
4. ....????
Auto puhul hindan mugavust ja kulude mõistlikkust. Hooldusele võib ka rohkem maksta, aga sellisel juhul võiks auto olla võimekam muudes aspektides, nagu mugavus või maastikusuutlikus, ökonoomsus vms. Ehk siis kellel kogemusi on, palun jagage, kuidas olete nimetatud autodega rahule jäänud, või on teil häid kogemusi mõne muu kriteeriumitele vastava masinaga?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: igapäevamaasturi ost
Võta vaevvaks ja helista mulle, annan veel mõne automargi osas mõtlemisainet. Võtan kõnesid reeglina kuni südaööni vastu.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: igapäevamaasturi ost
Võta gc.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: igapäevamaasturi ost
Küsiks siia vahele, et mida arvatakse igapäevamaasturina uuest Jeep Wrangler Rubiconist 2.8 diisel mootoriga.
Re: igapäevamaasturi ost
Üks päev sellises istudes meenus mulle selgelt Defenderi tagumine iste. Uskumatu sarnasus. Ees oli parem, välja ei näinud, aga iste oli Ok.
Aga äge näeb välja, eriti hea on eemaldatav katus.
H.
Aga äge näeb välja, eriti hea on eemaldatav katus.
H.
Re: igapäevamaasturi ost
Pakutud valikust tundub mulle isiklikult mõistlikeim XC60. Viimase Autolehe pruugitud auto rubriik vähemalt süstib optimismi veidi, kuigi ega Info-Auto just tõotatud maana tundu.
Redelraam, (päriselt) kõrge kliirens, lülitatav nelivedu jne kuuluvad pigem hobika juurde. Eemaldatav katus jne hästi tore, aga patsime, et sa ei viitsi 2 aasta pärast seda käppida enam. Mina oma wrankuga loobusin umbes siis softtopi peale lappimisest suveks - kortsu ja peale vedamisega läheb sama palju aega kui tööle sõitmisega. No bueno.
Talasillad ei klapi mugavusega. 2+ tonnise tühimassiga liikmeveokid moodsate diislitega ei klapi mõistlike kulude nõuetega. (RR kommenteerisid ise, no ega see GC 3,0 disla oma 10l õliga ka just, khm, säästukas ei ole.) Kliirensis ei pruugi sellisel daciaga mingit vahet olla või et saab peksa isegi, näiteks velje tollide ja rehvide maksumuse suhe aga teatavasti lineaarne enam pole... ja me pole veel isegi alustanud siin mitte.
Üleüldse võtaks siin suu täis ja ütleks, et iga mees peab korra elus kas vene naist või ameerika autot pidama - ega muidu pole õiget n*ssi näinud... Igas mõttes. * No, vähemalt Eestis ja pruugitud autode kontekstis.
Ärge saage valesti aru, mulle meeldis mu wranku. Igapäevasõidukiks ei osta ma endale sellist enam ilmselt kunagi.
Vana panni kõrge intressi vastu saab kapitalirendi kasutamisega, siis on intress madalam ehk, kuumakse tuleb aga ikkagi suurem ilmselt. Teisalt jälle, kui plaanid metsaradu avastama minna, tasub kapitalirenti kaaluda - oksapesu jäljed sind ennast ehk ei häiri, pank aga sellist tagasi ei pruugi võtta ja keretööd ei ole odavad.
Minu seisukoht - kui sul on vaja igapäevaautot, millega talvel kinni ei jää ja mis halba kruusakat nähes ära ei minesta - ära valeta endale nende metsaradade jmt-ga. Safarile ja scoutima (eriti linnakaga) üksi ei minda ja kolliga ei viitsi keegi sind turvama ka tulla.
Kui Outbackiga rahul oled ja tahad lihtsalt igavusest ja/või edevusest midagi ägedamat kõrvale, võta mingi eurooplase või japsi scout/allroad/plusspaarsentimeetritkliirensit pideva neliveoga versioon ja vaata, et tummiselt lisasid peal oleks. Jamaks läheb asi selles valguses, et kui raha eriti ei ole, siis kipuvad hurmavad rapped või viitsütikuga pommid menüüsse selliste nimetustega. Võimalik, et mõistlikum on trade-in teha oma praeguse outbackiga ja uus võtta (kui ei ole mitme auto nõuet peres).
Isiklikult kõõluks sarnases olukorras ilmselt (uute) Octavia Scouti ja Outbacki vahel. Viimati spiritis tolgendades ja sellisesse sisse ronides jättis see minu suureks üllatuseks juba päris auto mulje kohe seest (kangema varustusega oli küll). Pakutaks sinna vähe reipamat pada ka ainult vahele...
Nüüd saan tuld ja tõrva ilmselt.
* enne kui rassismirühm hangudega kallale lendab: pidasin oma kommentaariga silmas, et mõlemaga on särtsu ja emotsioone keskmisest rohkem, aga mõlemad on ka high-maintenance variandid - rahaliselt ja ajaliselt/tähelepanu nõudvalt.
Redelraam, (päriselt) kõrge kliirens, lülitatav nelivedu jne kuuluvad pigem hobika juurde. Eemaldatav katus jne hästi tore, aga patsime, et sa ei viitsi 2 aasta pärast seda käppida enam. Mina oma wrankuga loobusin umbes siis softtopi peale lappimisest suveks - kortsu ja peale vedamisega läheb sama palju aega kui tööle sõitmisega. No bueno.
Talasillad ei klapi mugavusega. 2+ tonnise tühimassiga liikmeveokid moodsate diislitega ei klapi mõistlike kulude nõuetega. (RR kommenteerisid ise, no ega see GC 3,0 disla oma 10l õliga ka just, khm, säästukas ei ole.) Kliirensis ei pruugi sellisel daciaga mingit vahet olla või et saab peksa isegi, näiteks velje tollide ja rehvide maksumuse suhe aga teatavasti lineaarne enam pole... ja me pole veel isegi alustanud siin mitte.
Üleüldse võtaks siin suu täis ja ütleks, et iga mees peab korra elus kas vene naist või ameerika autot pidama - ega muidu pole õiget n*ssi näinud... Igas mõttes. * No, vähemalt Eestis ja pruugitud autode kontekstis.
Ärge saage valesti aru, mulle meeldis mu wranku. Igapäevasõidukiks ei osta ma endale sellist enam ilmselt kunagi.
Vana panni kõrge intressi vastu saab kapitalirendi kasutamisega, siis on intress madalam ehk, kuumakse tuleb aga ikkagi suurem ilmselt. Teisalt jälle, kui plaanid metsaradu avastama minna, tasub kapitalirenti kaaluda - oksapesu jäljed sind ennast ehk ei häiri, pank aga sellist tagasi ei pruugi võtta ja keretööd ei ole odavad.
Minu seisukoht - kui sul on vaja igapäevaautot, millega talvel kinni ei jää ja mis halba kruusakat nähes ära ei minesta - ära valeta endale nende metsaradade jmt-ga. Safarile ja scoutima (eriti linnakaga) üksi ei minda ja kolliga ei viitsi keegi sind turvama ka tulla.
Kui Outbackiga rahul oled ja tahad lihtsalt igavusest ja/või edevusest midagi ägedamat kõrvale, võta mingi eurooplase või japsi scout/allroad/plusspaarsentimeetritkliirensit pideva neliveoga versioon ja vaata, et tummiselt lisasid peal oleks. Jamaks läheb asi selles valguses, et kui raha eriti ei ole, siis kipuvad hurmavad rapped või viitsütikuga pommid menüüsse selliste nimetustega. Võimalik, et mõistlikum on trade-in teha oma praeguse outbackiga ja uus võtta (kui ei ole mitme auto nõuet peres).
Isiklikult kõõluks sarnases olukorras ilmselt (uute) Octavia Scouti ja Outbacki vahel. Viimati spiritis tolgendades ja sellisesse sisse ronides jättis see minu suureks üllatuseks juba päris auto mulje kohe seest (kangema varustusega oli küll). Pakutaks sinna vähe reipamat pada ka ainult vahele...
Nüüd saan tuld ja tõrva ilmselt.
* enne kui rassismirühm hangudega kallale lendab: pidasin oma kommentaariga silmas, et mõlemaga on särtsu ja emotsioone keskmisest rohkem, aga mõlemad on ka high-maintenance variandid - rahaliselt ja ajaliselt/tähelepanu nõudvalt.
tegime pulli, aitab
Re: igapäevamaasturi ost
Seda ma arvasin, et Landylt selline vastust tuleb, pead ikka entusiast olema, et iga algajat telefoni teel nõustada viitsid!!! Ei hakka sind pühapäeva õhtul tülitama, mõni teinepäev helistan.
Eelkõnelejale, päris metsa ilmselt autoga ei roniks tõesti, aga tänagi oli juhtum, kus maalt tulles oli keset kitsast kruusateed metsaveok, kes parasjagu palke peale tõstis, ega siis ei jäänudki muud üle, kui tuli mööda põldu sõita. Pärast oli muidugi ka kogu kruusatee metsamasinatest paksu mudakihi all, nii et kõrge kliirens ja nelivedu taaskord abiks. Karmimateks metsasõitudeks peaks kindlasti eraldi masin olema, aga olen suutnud ennast praegu veel sellest pisikust eemal hoida.
Nagu öeldud siis uus outback jääb kalliks, olemasolevaga väga rahul aga teine samasugune tundus nagu igav, seepärast hakkasin vaatama ka muid. Scouti-Outbacki vahel valides valiks kindlasti viimase, omanud ka VW grupi autot ja viimasel ajal tunduvad nad olema ehitatud suurkliente ja 5 aasta perspektiivi silmas pidades, kallid tüüpvead mis kipuvad just juba suurema läbisõiduga välja lööma (kettide veinimine, õlikulu jne). Subaru puhul meeldib see suure töömahuga mootor, mis ei ole küll teab mis võimas, aga siiski oluliselt mõnusam sõita kui need 1,4tsi mootorid.
Tundub, et Volvoga on mõtet lähemalt tutvust teha....
Eelkõnelejale, päris metsa ilmselt autoga ei roniks tõesti, aga tänagi oli juhtum, kus maalt tulles oli keset kitsast kruusateed metsaveok, kes parasjagu palke peale tõstis, ega siis ei jäänudki muud üle, kui tuli mööda põldu sõita. Pärast oli muidugi ka kogu kruusatee metsamasinatest paksu mudakihi all, nii et kõrge kliirens ja nelivedu taaskord abiks. Karmimateks metsasõitudeks peaks kindlasti eraldi masin olema, aga olen suutnud ennast praegu veel sellest pisikust eemal hoida.
Nagu öeldud siis uus outback jääb kalliks, olemasolevaga väga rahul aga teine samasugune tundus nagu igav, seepärast hakkasin vaatama ka muid. Scouti-Outbacki vahel valides valiks kindlasti viimase, omanud ka VW grupi autot ja viimasel ajal tunduvad nad olema ehitatud suurkliente ja 5 aasta perspektiivi silmas pidades, kallid tüüpvead mis kipuvad just juba suurema läbisõiduga välja lööma (kettide veinimine, õlikulu jne). Subaru puhul meeldib see suure töömahuga mootor, mis ei ole küll teab mis võimas, aga siiski oluliselt mõnusam sõita kui need 1,4tsi mootorid.
Tundub, et Volvoga on mõtet lähemalt tutvust teha....
Re: igapäevamaasturi ost
Aga Toyota LC-d kas 120 või 150 oled kaalunud? Minu arust praktilisuse mõttes enamvähem väga hea auto.
Küttekuluks saad nii 10 ümber vahet pole kas maantee või linn. 2.5 tonnise korvtõstuki vead pehmele kaldpinnale kohale ja pool tonni tsementi laod ka sisse ning viid suvilasse. Seenele lähed, Hispaaniasse ja jõuluvanale külla sõidad ka. Vajadusel võid täiesti ametlikult pea 3 tonnist haagist vedada aga teatri ette kõlbab ka parkida.
Suure tõenäosusega saad silmi lahti hoides kasutatuna suuremate hädadeta ja korraliku ekesmplari. Vanemad kipuvad siiski roostetama.
Hääl meenutab muidugi natukene traktorit ja kiirendus võiks ka parem olla aga maanteel on väga mugav. Mind isiklikult tagumine talasild ei häiri. Jah, on tunda, et see seal on aga las olla siis. Viimase versiooni ifööni tuge pead ka mujalt otsima.
Ja endise volvo omanikuna ostaksin küll enne Uaziku või lada kui uuesti mõne volvo.
Küttekuluks saad nii 10 ümber vahet pole kas maantee või linn. 2.5 tonnise korvtõstuki vead pehmele kaldpinnale kohale ja pool tonni tsementi laod ka sisse ning viid suvilasse. Seenele lähed, Hispaaniasse ja jõuluvanale külla sõidad ka. Vajadusel võid täiesti ametlikult pea 3 tonnist haagist vedada aga teatri ette kõlbab ka parkida.
Suure tõenäosusega saad silmi lahti hoides kasutatuna suuremate hädadeta ja korraliku ekesmplari. Vanemad kipuvad siiski roostetama.
Hääl meenutab muidugi natukene traktorit ja kiirendus võiks ka parem olla aga maanteel on väga mugav. Mind isiklikult tagumine talasild ei häiri. Jah, on tunda, et see seal on aga las olla siis. Viimase versiooni ifööni tuge pead ka mujalt otsima.
Ja endise volvo omanikuna ostaksin küll enne Uaziku või lada kui uuesti mõne volvo.
Viimati muutis TarviR, P Okt 25, 2015 10:07 pm, muudetud 1 kord kokku.
D4D+R6+V6
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: igapäevamaasturi ost
Kes see vanainimesega ikka nädslavahetuse õhtul telefonitsi mõmiseda tahab... Kui aus olla, siis seekord ei olekski Land Roverit päehe määrinud, oleksin pannud paar mõtet sulle pähe tiksuma ja uurinud nii eripalgelise esmavaliku tagamaid.h.v kirjutas:Seda ma arvasin, et Landylt selline vastust tuleb, pead ikka entusiast olema, et iga algajat telefoni teel nõustada viitsid!!! Ei hakka sind pühapäeva õhtul tülitama, mõni teinepäev helistan.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: igapäevamaasturi ost
Dacia?Landy kirjutas:Kui aus olla, siis seekord ei oleksi Land Roverit päehe määrinud, olksin pannud paar mõtet sulle pähe tiksuma...
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: igapäevamaasturi ost
Hea idee!tyyp07 kirjutas:Dacia?Landy kirjutas:Kui aus olla, siis seekord ei oleksi Land Roverit päehe määrinud, olksin pannud paar mõtet sulle pähe tiksuma...
Diisel mootoriga Duster, Why not!?
Kui ostad autot, mitte marki ja välist imidžit, siis ei näe põhjust seda valikusse mitte võtta.
Ilsmelt saaks plaanitava eelarve eest kõige uuema auto ning ka madalima ülalpidamis kuluga.
Ökonoomne ja maastikusuutlik ( 2WD, 4WD Auto, 4WD Lock). Uuematel masinatel on ka veidi luksust valikusse lisatud. Tõsi leppima peab vaid manuaalkastiga.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: igapäevamaasturi ost
Jaa. Kui inimesel on Outback olemas, tahab mugavust ja vaagib otsust XC60, RR Sporti ja GC vahel, siis (tehke siia nüüd hollika filmitrailerite häält) on Eestis ainult üks mees, kes on võimeline tulema ja nende vahele.... dacia pistma! (hollika hääle lõpp). Tõusen püsti ja annan au!
...tõmbas rover defekale joone alla, lõppes ka Landy tingimusteta margitruudus?
...tõmbas rover defekale joone alla, lõppes ka Landy tingimusteta margitruudus?
tegime pulli, aitab
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: igapäevamaasturi ost
Gagarin käis juba 1961 a kosmoses ja ikka veel toodetakse manuaalkastiga autosid ?Landy kirjutas: Tõsi leppima peab vaid manuaalkastiga.
HM Racing Team
Re: igapäevamaasturi ost
Olgem ausad, neid kõiki kasutatakse tänapäaeval peamiselt sõiduautona, mitte pidevalt maastikul piire kombates. Viskasin välja lihtsalt need masinad, mis endale silma on jäänud ja meeldivad. Eesmärk on selgeks teha, kas leidub mõni tõsiseltvõetav alternatiiv niigi teada tuntud linnakatele. Valiku ühes otsas räägib rahuldamata edevus ja teises otsas selline tubli programm nagu excel, mis aeg-ajalt tagasi maa peale toob kui viie aasta kogukulud välja arvestada (ah, kui hullud need 20" talvekad ikka olla saavad @ RR sport ). Dacia saaks ilmselt exceliga hästi läbi, aga see ülejäänud kompott.....Landy kirjutas:uurinud nii eripalgelise esmavaliku tagamaid.
Länkarit olen isegi korraks kaalunud, aga kipuvad kõik väga suure läbisõiduga olema ja ausalt öeldes ei ole nii kolakat autot vaja ka. Toyota ridadest oli vanasti suur lemmik 4runner, mis oli paraja suuruse ja hea disainiga masin, aga neid ju enam ei ole. Täna justkui ei olegi enam sellist mudelit, mis oleks midagi suure maasturi ja tavalise linnamaasturi vahepealset. Jeep GC ilmselt kõige lähemal sellele.TarviR kirjutas:Aga Toyota LC-d kas 120 või 150 oled kaalunud?
Ja endise volvo omanikuna ostaksin küll enne Uaziku või lada kui uuesti mõne volvo.
Aga volvoga siis ei jäänud rahule, ülalpidamiskulud või muu, mis ei meeldinud?
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: igapäevamaasturi ost
Esialgsest nimekirjast GC. Hiljem mainitutest LC on ilmselt kõige parem valik, mõlemad võiks aidata ka edevuse poolt rahuldada. Kui see jääb suureks, siis... peale Subaru võiks arutelusse lisada ka Nissan X-trail'i ja Mitsubishi Outlander'i ?