navara 2006-
Moderaator: Moderators
navara 2006-
Tean et see teema siit korduvalt läbi käind aga aastaid tagasi ja usun et nüüdseks on rohkem kogemusi selliste isenditega. nii palju kui erinevatest foorumitest leidnud olen on arvamused väga erinevad, äkki siin kellelgi nüüdseks rohkem isiklike kogemusi jagada. Kes ütleb et ei pea üldse vastu kes jälle et üli hea ja mugav ega lagune ka kui hooldada. Ma ei pea silmas mingit hullu metsas müttamist, pigemlinn/mnt 60% kruusa ja metsateed 30% ja põldu ja metsasihtidel liikumine 10%.
Et kuidas ikkagi see alates 2006a 126kw navara vastu peab? Mida arvate automaat kastist navaral, kas peab vastu ka? Millised on nõrgad kohad mida enne ostu eriti jälgida?
Ette tänades
Keitz
Et kuidas ikkagi see alates 2006a 126kw navara vastu peab? Mida arvate automaat kastist navaral, kas peab vastu ka? Millised on nõrgad kohad mida enne ostu eriti jälgida?
Ette tänades
Keitz
Re: navara 2006-
Mul sõbral oli üks, ta ise ka kasutaja aga arvatavasti ei viitsi kirjutada siia oma kogemusi. Uuena esindusest ostetud ja väga hästi hoitud iseenesest, sõidetud rahulikult ja muda väga ei näind. Kui ära müüs siis oli läbisõit mingi veidi alla 200kkm. Automaat kastiga oli ka. Ta enda sõnad olid lõpus: "Krt, isegi sõita ei saa, Navara laguneb ise maja ees ka ära". Kütusekulu oli ka päris korralik, keskmine oli äkki mingi 11l/100le ja enamus oli maanteel 90-100kmh tiksumine. Treileriga oli kulu 16-17l/100le. Hetkel tal Amarok võtab treileriga sama palju kütust kui Navara tühjalt. Lisaks on Navara automaat kast suht emane asi. Valib vahepeal neid käike väga suvaliselt (kui võrrelda nt Saksa autode kastidega, mis töötavad minuarust loogiliselt ja valivad käigu vastavalt olukorrale)
Headest külgedest nt Hiluxiga võrreldes on, et Navara on mugavam. kui 2,5l Hiluxiga võrrelda, siis kiirendus on ka parem. Lisaks on hea ka see, et panipaiku on palju, näiteks tagaistme all ja taga.
Eripäradeks on näiteks see, et kui ABS-i andur pekki läheb (mida juhtus paar korda) siis 4vedu ei tööta. Seega kui mudas abs-i andur pihta saab, siis tuleb minna abi otsima.
Millegipärast on Navarad, mis uuena maksid rohkem kui Hilux, hetkel kõvasti odavamalt müügis.
Headest külgedest nt Hiluxiga võrreldes on, et Navara on mugavam. kui 2,5l Hiluxiga võrrelda, siis kiirendus on ka parem. Lisaks on hea ka see, et panipaiku on palju, näiteks tagaistme all ja taga.
Eripäradeks on näiteks see, et kui ABS-i andur pekki läheb (mida juhtus paar korda) siis 4vedu ei tööta. Seega kui mudas abs-i andur pihta saab, siis tuleb minna abi otsima.
Millegipärast on Navarad, mis uuena maksid rohkem kui Hilux, hetkel kõvasti odavamalt müügis.
Re: navara 2006-
Oman 2007 aasta Navarat, mille ostsin 4 aastat tagasi 100000 km läbisõiduga ja hetkel keris 200000 km ette. Minu arust on Navara väga vastuoluline auto - positiivse poole pealt on ta üks mugavamaid kastikaid, millega õnnestunud sõita. Sõiduomadused on täiesti ok ja ei väsita ka pikki otsi sõites. Mina oma pika kasvu juures tunnen ennast mugavalt juhiistmel ja rool ning nupud käepärased.
Muidugi kõik ilusa rikub ülimalt kehv vastupidavus. Ma vaatasin, et ainult üks 15000 km hooldusvahemik on õnnestunud sõita nii, et vahepeal pole vaja teenindust külastada. Lagunenud ja vahetatud on kõik rattalaagrid/ABS andurid ja osa ka korduvalt, kaks korda sidur (teine kord 50000 km läbimise järel). Just murdus radiaator kinnitustest ja tõmbas puruks ka kliimatoru. Katkine kronstein ise ei maksnud suurt midagi, aga vahetuseks tuli eest tuled ja võred eemaldada. Õnneks radiaator ise jäi terveks.
Lisaks on rooste päris tugevalt väljalöönud, eriti esiklaasi ülaservas (tüüpviga) ja bensupaagi luugi ümbruses, värv on ülimalt õhuke ehk kriimustused on kerged tekkima. Samuti on raamil juba rooste väljalöömas.
Loomulikult on vahetatud ka tavapäraseid kuluosi - piduriklotsid ja kettad ning rooliotsi jne. Hinnad on pisut kallima poolsed ning soovitan kasutada kas originaalosasid või kallimaid B-osi, kuna odavam kraam ei kesta üldse.
Tobe on see, et kui ABSi andur juhuslikult mõnel rattal ei tööta, siis nelivedu sisselülitada ei saa. Ehk talvel oli täitsa probleem kohalt minema saamisega.
Muidugi kõik ilusa rikub ülimalt kehv vastupidavus. Ma vaatasin, et ainult üks 15000 km hooldusvahemik on õnnestunud sõita nii, et vahepeal pole vaja teenindust külastada. Lagunenud ja vahetatud on kõik rattalaagrid/ABS andurid ja osa ka korduvalt, kaks korda sidur (teine kord 50000 km läbimise järel). Just murdus radiaator kinnitustest ja tõmbas puruks ka kliimatoru. Katkine kronstein ise ei maksnud suurt midagi, aga vahetuseks tuli eest tuled ja võred eemaldada. Õnneks radiaator ise jäi terveks.
Lisaks on rooste päris tugevalt väljalöönud, eriti esiklaasi ülaservas (tüüpviga) ja bensupaagi luugi ümbruses, värv on ülimalt õhuke ehk kriimustused on kerged tekkima. Samuti on raamil juba rooste väljalöömas.
Loomulikult on vahetatud ka tavapäraseid kuluosi - piduriklotsid ja kettad ning rooliotsi jne. Hinnad on pisut kallima poolsed ning soovitan kasutada kas originaalosasid või kallimaid B-osi, kuna odavam kraam ei kesta üldse.
Tobe on see, et kui ABSi andur juhuslikult mõnel rattal ei tööta, siis nelivedu sisselülitada ei saa. Ehk talvel oli täitsa probleem kohalt minema saamisega.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2635
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: navara 2006-
Auto võtmest seisma, uuesti käima ja saab aeglusti sisse. Peale esimest meetrit jälle abs tuli põleb aga vähemalt aeglusti jääb sisse. Metsas ka algul jamasin sellega. Sidur ei kannata ilma aeglustita rasket maastikku. Kui vähegi vaja libistada siis ainult aeglustiga- siis kestab.marko75 kirjutas: Tobe on see, et kui ABSi andur juhuslikult mõnel rattal ei tööta, siis nelivedu sisselülitada ei saa. Ehk talvel oli täitsa probleem kohalt minema saamisega.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
-
- Mudder
- Postitusi: 87
- Liitunud: L Dets 27, 2014 9:49 pm
- Asukoht: Tln
Re: navara 2006-
Kuidas sellest aru saada, et nelivedu sisse lülitada ei saa, kui abs andur erroris ? Kas nupust saab keerata aga armatuuril peal jääb vilkuma või ei lase üldse nuppu keerata või siis väliselt kõik justkui ok aga lihtsalt ei lähe nelivedu peale ?
Ma jäin 2007 automaatkastiga lume peal kinni. Ainult üks või teine tagaratas käib ringi, esirattad seisavad. Kuigi keerasin neliveo sisse ja isegi aeglusti peale. Armatuuris näitab, et oleks justkui kõik ok, nelivedu peal ja 4lo kiri ka olemas. Aga kohalt minema ei saa, ratas kaabib ühe koha peal. Diffriluku vajutasin ka nupust sisse, see vilgatas paar korda armatuuril ja kõik. (kui kord üks või teine ratas ringi käib siis diffrilukk ilmselgelt pekkis?)
Kas absi erroriga on nii või siin tuleb viga mujalt otsida? ABS tuli ei põle igatahes.
EDIT: Sai proovitud ka seda, et keeran neliveod asjad kõik peale, süüde välja ja nats aja pärast uuesti sisse, ikka sama. Kirjade järgi kõik olemas aga ei toimi.
Ma jäin 2007 automaatkastiga lume peal kinni. Ainult üks või teine tagaratas käib ringi, esirattad seisavad. Kuigi keerasin neliveo sisse ja isegi aeglusti peale. Armatuuris näitab, et oleks justkui kõik ok, nelivedu peal ja 4lo kiri ka olemas. Aga kohalt minema ei saa, ratas kaabib ühe koha peal. Diffriluku vajutasin ka nupust sisse, see vilgatas paar korda armatuuril ja kõik. (kui kord üks või teine ratas ringi käib siis diffrilukk ilmselgelt pekkis?)
Kas absi erroriga on nii või siin tuleb viga mujalt otsida? ABS tuli ei põle igatahes.
EDIT: Sai proovitud ka seda, et keeran neliveod asjad kõik peale, süüde välja ja nats aja pärast uuesti sisse, ikka sama. Kirjade järgi kõik olemas aga ei toimi.
- grandtohv
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 168
- Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
- Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme
Re: navara 2006-
Johhaidi...loen ja imestan...ei olegi wj kõige sitem!!
Sorry,teemast jumala mööda aga kurb lugeda kuidas lihtsalt paska toodetakse mis ei kesta.
Sorry,teemast jumala mööda aga kurb lugeda kuidas lihtsalt paska toodetakse mis ei kesta.
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama
Kes pärast naerab...naerab metsas!
Re: navara 2006-
Kas navaral polnud ka raamiga mingi probleem, et kippus läbi vajuma ja osad masinaf isegi pooleks läinud?
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: navara 2006-
just nii, sama lugu esimeste uute pathfinderitega millel sama plekist raam.smurhv kirjutas:Kas navaral polnud ka raamiga mingi probleem, et kippus läbi vajuma ja osad masinaf isegi pooleks läinud?
Patrol y61 pikk 33" mudakas (granaat lõhkes)
59007666
59007666
- grouse
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: K Dets 30, 2009 11:18 pm
- Asukoht: Harjumaa, L-Virumaa
Re: navara 2006-
Armatuurist peaks ikka nägema, kui 4 vedu sees.
Tagumise silla lukk lülitub ainult 4L asendis. Abs anduri tuli jääb põlema, kui silla lukk sees.
Naised saunas rääkisid, et mingi kaitse eemaldamisel peaks saama 4 vedu lülitada ka siis, kui abs andur ei tööta.
Ei tea, pole vajadust olnud katsetada. Endal auto korras ja kõik lülitub ideaalselt. Raam koos kastiga pole ka veel tahavaatepeeglitest kadunud:)
Tagumise silla lukk lülitub ainult 4L asendis. Abs anduri tuli jääb põlema, kui silla lukk sees.
Naised saunas rääkisid, et mingi kaitse eemaldamisel peaks saama 4 vedu lülitada ka siis, kui abs andur ei tööta.
Ei tea, pole vajadust olnud katsetada. Endal auto korras ja kõik lülitub ideaalselt. Raam koos kastiga pole ka veel tahavaatepeeglitest kadunud:)
Navara 3,0
-
- Mudder
- Postitusi: 87
- Liitunud: L Dets 27, 2014 9:49 pm
- Asukoht: Tln
Re: navara 2006-
Armatuuris ongi kirjade järgi justkui kõik ok. läheb ilusti nelivedu peale ja läheb 4Lo põlema. Aga auto kohapealt minema ei saa.. kui drive peale jätan ja tiiru ümber auto teen siis on näha ainult 1 tagaratas käib ringi koha peal ja auto ise kuhugi ei liigu.grouse kirjutas:Armatuurist peaks ikka nägema, kui 4 vedu sees.
Tagumise silla lukk lülitub ainult 4L asendis. Abs anduri tuli jääb põlema, kui silla lukk sees.
Naised saunas rääkisid, et mingi kaitse eemaldamisel peaks saama 4 vedu lülitada ka siis, kui abs andur ei tööta.
Ei tea, pole vajadust olnud katsetada. Endal auto korras ja kõik lülitub ideaalselt. Raam koos kastiga pole ka veel tahavaatepeeglitest kadunud:)
Kui diffriluku nuppu vajutada 4Lo asendis, siis armatuuris paar korda vilksatab diffriluku tuluke ja teeb mingit häält korra ja kõik.
Diagnoosima hakkamiseks pean ilmselt kellegi appi kutsuma lükkama autot ja kuhugi tõstuki peale sõitma vms.
Re: navara 2006-
Raamid mädanevad.. Isegi väljast kobedat, pooleks vajunud raamiga navarat näinud..
Kõva külmaga ei tasu ostma minna, siis on kõik ilus ja kõva.
Kõva külmaga ei tasu ostma minna, siis on kõik ilus ja kõva.
-
- Mudder
- Postitusi: 87
- Liitunud: L Dets 27, 2014 9:49 pm
- Asukoht: Tln
Re: navara 2006-
Nonii, ma sain targemaks. Esidifril korpus katki. Tõenäoliselt olen suure külmaga lumes kinni olles nelivedu sisse lülitades liiga kõva gaasi andnud. Alumiiniumkorpus on õrnake külma suhtes. Teoreetiliselt on see võimalik, sest kõva külm oli küll väljas siis, kui ma minema kohalt ei saanud ja nelivedu ka ei aidanud. Asukoht tal ka selline peidus, et raske oleks sinna millegagi pihta saada.Mr.Spurway kirjutas:Kuidas sellest aru saada, et nelivedu sisse lülitada ei saa, kui abs andur erroris ? Kas nupust saab keerata aga armatuuril peal jääb vilkuma või ei lase üldse nuppu keerata või siis väliselt kõik justkui ok aga lihtsalt ei lähe nelivedu peale ?
Ma jäin 2007 automaatkastiga lume peal kinni. Ainult üks või teine tagaratas käib ringi, esirattad seisavad. Kuigi keerasin neliveo sisse ja isegi aeglusti peale. Armatuuris näitab, et oleks justkui kõik ok, nelivedu peal ja 4lo kiri ka olemas. Aga kohalt minema ei saa, ratas kaabib ühe koha peal. Diffriluku vajutasin ka nupust sisse, see vilgatas paar korda armatuuril ja kõik. (kui kord üks või teine ratas ringi käib siis diffrilukk ilmselgelt pekkis?)
Kas absi erroriga on nii või siin tuleb viga mujalt otsida? ABS tuli ei põle igatahes.
EDIT: Sai proovitud ka seda, et keeran neliveod asjad kõik peale, süüde välja ja nats aja pärast uuesti sisse, ikka sama. Kirjade järgi kõik olemas aga ei toimi.
Muidu enne seda olen lasnud mitmetonnise haagisega läbi muda jne. Vedas läbi küll. Teised autod jäid seal ilma haagisetagi kohe kinni.