K: Hea õlifilter
Moderaator: Moderators
Re: K: Hea õlifilter
Oma diisel x-tailil kõik filtrid mann.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: K: Hea õlifilter
Aitäh kõigile, kes viitsisid mõtteid jagada!
Saan nüüd asjale veidi arukamalt läheneda
Saan nüüd asjale veidi arukamalt läheneda
Trolle pole olemas
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: K: Hea õlifilter
Tänuväärt teema!
Küsiksin nüüd ühe rumala küssa: Wix õlifilter mida pakub automaailm on hää või halb või pole üldse filter?
Ja siis milliste tagajärgedega on see, et:
Küsiksin nüüd ühe rumala küssa: Wix õlifilter mida pakub automaailm on hää või halb või pole üldse filter?
Ja siis milliste tagajärgedega on see, et:
Sai Fram kusagile kruvitud, nüüd rahulikult und ei saa...Bytewize kirjutas:... Ma olen kuulnud, et FRAM on ülim pask.
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Re: K: Hea õlifilter
Ma olen paarkümmend aastat enamuses Fram filtreid kasutanud. Ka rahvarallikal. Pole minul nendega jama olnud. Mingi müüt liigub lihtsalt ringi. See youtubi video ameeriklase filtrite võrdlusest pole ka vast kõige ehtsam.kalleo kirjutas:Tänuväärt teema!Sai Fram kusagile kruvitud, nüüd rahulikult und ei saa...Bytewize kirjutas:... Ma olen kuulnud, et FRAM on ülim pask.
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: K: Hea õlifilter
Läksin ise kõige mugavama vastupanu teed - all oli enne wixi filter ja uus läks sama. Ei tea nüüd, kas tegin õigesti. Igatahes eelmise 10k kildiga polnud see filter mootorit plahvatama pannud. Järgmise filtri proovin siis mõne muu ehk. Japanpartsi igatahes ei pane, see pidi olema seest nagu makaronisõel.
Trolle pole olemas
Re: K: Hea õlifilter
Tegelikult võiks keegi teadjamees ka siia kirjutada mis teeb filtrist filtri. Oma tarkuse järgi klassifitseeriks filtrite kvaliteeti:
x: Tiheduse järgi (kui puhtaks teeb filtreeritava elemendi) see on jällegi hell teema kuna liiga tihe filter ummistub ära (väga palju sõltub õlist-küttest mida kasutatakse- on kasutatud [mootorisse kogunenud nõgi lahti pesemine vedelamate õlide poolt] ning vahetusvälbast) Õhu puhul pole muud valida kui vaid töökohta, kui tolmuses keskkonnas masin töötab.
x: Koostekvaliteedi järgi. Kuna paljudel külge keeratavatel õlifiltritel on sisse ehitatud reduktsioon klapid siis ma kujutan ette, et sellise süsteemi kvaliteet kõigub tootjate vahel päris palju. Kuna see süsteem hakkab alles siis tööle kui filter umbes on siis peaks kehva kvaliteedi puhul filtri lõhki lööma või elemendi seest ära lõhkuma (mõlemat varjanti näinud) kui õlirõhk korras on.
Aga paraku ei oska vist keegi läbi filtri korpuse kvaliteeti hinnata, siis jääb ikkagi katse-eksitus meetod!
Kuidas see ütlus oligi: "Tark õpib teiste vigadest..."
x: Tiheduse järgi (kui puhtaks teeb filtreeritava elemendi) see on jällegi hell teema kuna liiga tihe filter ummistub ära (väga palju sõltub õlist-küttest mida kasutatakse- on kasutatud [mootorisse kogunenud nõgi lahti pesemine vedelamate õlide poolt] ning vahetusvälbast) Õhu puhul pole muud valida kui vaid töökohta, kui tolmuses keskkonnas masin töötab.
x: Koostekvaliteedi järgi. Kuna paljudel külge keeratavatel õlifiltritel on sisse ehitatud reduktsioon klapid siis ma kujutan ette, et sellise süsteemi kvaliteet kõigub tootjate vahel päris palju. Kuna see süsteem hakkab alles siis tööle kui filter umbes on siis peaks kehva kvaliteedi puhul filtri lõhki lööma või elemendi seest ära lõhkuma (mõlemat varjanti näinud) kui õlirõhk korras on.
Aga paraku ei oska vist keegi läbi filtri korpuse kvaliteeti hinnata, siis jääb ikkagi katse-eksitus meetod!
Kuidas see ütlus oligi: "Tark õpib teiste vigadest..."
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: K: Hea õlifilter
Mind ennastki huvitaks tegelt, et kui palju siis sellest õlist-küttest ka sõltub. Sisuliselt peaks iga sae10-w40 kärama või kuidas?
Tankimise osas pean tõdema, et saan usaldada ainult üht konkreetset tanklaketti. Mujal kipub peale paagitäie sõitmist auto käivitamisel puterdama - ja pole olnud vahet, mis aastakäigu ja margi japsiga tegu on olnud.
Filtri võtsin seekord jah "esimese ettejuhtuva", sest masinal põis veits tilgub ja väike juurdekallamine on paratamatus. Filtri ja õli vahetamine konti ka ei murra - seda on võimalik mõnel mehel teha nii tihti kui tuju on.
Koostekvaliteedi osas ei teagi midagi arvatagi. Siin teemas jäid üldiselt sõelale tegelt Hengst, mann ja midagi veel. Servapidi tegelengi siis nüüd ise järgi proovimisega - samas oleks jube mugav kui keegi väga teadja viskaks ka mõne targa sõna filtrite hingeelu kohta.
Muidu on nii mõnedki meist pärast lõhkise küna ees ja peame tõdema, et jah, element lendas pilbasteks ja et oli jah sitt filter.
Või siis kolmas variant, et tegu on mingi pseudoteemaga ja tuleb lihtsalt tihti (tihemini kui 10k km/1a) õli ja filtreid vahetada?
Palju kellelgi üldse õlifiltriäpardusi juhtunud on? Mis minu viimast õlivahetust puudutab, siis õli oli selle wixiga igatahes must nagu tsort ja sadet sai ka näha. Õnneks ei sätendanud. Relaga filtrit lahti saagima ei läinud, seega sisu kvaliteeti ei oska päris öelda.
Tankimise osas pean tõdema, et saan usaldada ainult üht konkreetset tanklaketti. Mujal kipub peale paagitäie sõitmist auto käivitamisel puterdama - ja pole olnud vahet, mis aastakäigu ja margi japsiga tegu on olnud.
Filtri võtsin seekord jah "esimese ettejuhtuva", sest masinal põis veits tilgub ja väike juurdekallamine on paratamatus. Filtri ja õli vahetamine konti ka ei murra - seda on võimalik mõnel mehel teha nii tihti kui tuju on.
Koostekvaliteedi osas ei teagi midagi arvatagi. Siin teemas jäid üldiselt sõelale tegelt Hengst, mann ja midagi veel. Servapidi tegelengi siis nüüd ise järgi proovimisega - samas oleks jube mugav kui keegi väga teadja viskaks ka mõne targa sõna filtrite hingeelu kohta.
Muidu on nii mõnedki meist pärast lõhkise küna ees ja peame tõdema, et jah, element lendas pilbasteks ja et oli jah sitt filter.
Või siis kolmas variant, et tegu on mingi pseudoteemaga ja tuleb lihtsalt tihti (tihemini kui 10k km/1a) õli ja filtreid vahetada?
Palju kellelgi üldse õlifiltriäpardusi juhtunud on? Mis minu viimast õlivahetust puudutab, siis õli oli selle wixiga igatahes must nagu tsort ja sadet sai ka näha. Õnneks ei sätendanud. Relaga filtrit lahti saagima ei läinud, seega sisu kvaliteeti ei oska päris öelda.
Trolle pole olemas
Re: K: Hea õlifilter
Minu arvamus: Suvel pole erilist vahet mis õliga sõidad (kui pole mingi uipo performäns pill), vahe tuleb talvel. Filtri lõhki lõõmine ja elemendi purumine toimub ka harilikult talvel külma mootoriga ja paksu õliga.
Kui õli regulaarselt vahetada siis esineb põlemisjääkide ladestumist minimaalselt. Jäägid lased koos õliga välja ja need mis filtris on tulevad filtriga ära. Filter ei saagi sul õli hoida nagu uut eriti diislil. Kui diislil õli vahetad lased vana tõkati välja paned hea uue õli sisse, paned mootori käima siis juba ongi õli must kuna mootorisse jääb ikka õli sisse.
See õli jutt on veel pikem ja laiem jutt kui filtri jutt. Üldiselt: õli peabki minema mustaks kui õli mustaks ei lähe välba lõpus on tegu sita õliga, kuna õli peabki põlemisjääke siduma ja mustaks muutuma.
Kui õli regulaarselt vahetada siis esineb põlemisjääkide ladestumist minimaalselt. Jäägid lased koos õliga välja ja need mis filtris on tulevad filtriga ära. Filter ei saagi sul õli hoida nagu uut eriti diislil. Kui diislil õli vahetad lased vana tõkati välja paned hea uue õli sisse, paned mootori käima siis juba ongi õli must kuna mootorisse jääb ikka õli sisse.
See õli jutt on veel pikem ja laiem jutt kui filtri jutt. Üldiselt: õli peabki minema mustaks kui õli mustaks ei lähe välba lõpus on tegu sita õliga, kuna õli peabki põlemisjääke siduma ja mustaks muutuma.
Re: K: Hea õlifilter
Mul on olnud kaks imelikku juhust fram õli filtriga üks filter hakkas lekkima külje pealt keset filtrit eks ta oli roostes plekist tehtud.Teisel filtril hakkas jooksma valtsitud serva vahelt.SCT filtritel talvel külmaga päris mitmetel tihendi vahelt välja löönud.Ja ühel fram filtril puudus üldse keere.Sõbra cherole juhtus japanpartsi kütuse filter mis omas juba tehase poolt väljuva toru juures väikest pragu.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: K: Hea õlifilter
Filtritest saaks kindlasti hea mahuka lõputöö teha
Lühidalt refereerides: Kui ma panen lauale kõrvuti 2 õhufiltrit. Ütleme 2,8 motoga Y60 le. Üks odav ja teine hea.
Usun , et puhtalt visuaalselt hinnates ja käega katsudes suudab 99% vähegi tehnikast jagav inimene ära öelda kumb on kumb.
Ja seda ka põhjendada.
Lühidalt refereerides: Kui ma panen lauale kõrvuti 2 õhufiltrit. Ütleme 2,8 motoga Y60 le. Üks odav ja teine hea.
Usun , et puhtalt visuaalselt hinnates ja käega katsudes suudab 99% vähegi tehnikast jagav inimene ära öelda kumb on kumb.
Ja seda ka põhjendada.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: K: Hea õlifilter
Selles see küsimus ongi. Kui küsija suu pihta ei lööda, siis mõni irvhammas ikka leidubjaan mmc kirjutas:Mind ennastki huvitaks tegelt, et kui palju siis sellest õlist-küttest ka sõltub. Sisuliselt peaks iga sae10-w40 kärama või kuidas?
Kas nii, et nt. vein on vein, vahet pole
Vein jääb veiniks aga mis marki veinid talvel paremini toimivad ja kõri määrivad?
Trolle pole olemas
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: K: Hea õlifilter
iga mees ju teab, et alkoholis on oluline kraad, ülejäänu on veini puhul maitseküsimus aga tulemuse määrab ikka kraad ja õlil siis see va SAE nr. ja ülejäänu on maitseküsimusjaan mmc kirjutas:Mind ennastki huvitaks tegelt, et kui palju siis sellest õlist-küttest ka sõltub. Sisuliselt peaks iga sae10-w40 kärama või kuidas?
Kas nii, et nt. vein on vein, vahet pole
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: K: Hea õlifilter
Härrased, keerutaks veel tolmu üles...Roostekoll kirjutas:...Sisuliselt peaks iga sae10-w40 kärama või kuidas?...
Õlivahetus: Sunoco Futura 10W40, õlifilter FRAM - tulemuseks õlirõhk "keskel", nii nagu enne õlivahetustki.
Järgmine kord: Valvoline MaxLife 10W40; õlifilter name ei meenu hetkel - tulemuseks hoobilt tunduvalt suurem õlirõhk, ja rõhk kõrge juba 1,5 aastat, nii suvel kui talvel.
Nii et isegi vana mootori puhul pole 10w40 sama mis teine 10w40. Ja/või sõltub ikka õlifiltrist kah päris palju. Sügiseks otsin järgmist uut ja "korralikku" õlifiltrit. Ainult et mille põhjal siis nüüd otsustada???
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Re: K: Hea õlifilter
Kütusefiltrid on tänasel päeval vägagi tähtsal kohal= märgi võib tõmmata pihusti vahetusega,kuna enamus autod Common rail tänasel päeval.Odavad 5 eurised filtrid suudavad healjuhul sõeluda surnud rotte,mitte vett ja metalli.
Kuna suht paljudel autodel kattuvad filtrd oma sobivuselt,siis Bmw 3,0td filter suht keskpärane oma kvaliteedi ja hinnaga(umbes 50 euri),paljud originaalid umbes 150 euri.
Ühesõnaga odavat ja head asja pole olemas.
Element õlifitrit ei tasu kunagi panna odavat,sellest juba räägiti.Võib lõppeda mootorivahetusega.
NB ja veel 1 ülitähtis asi millest pole paljud kuulnud,et osadel autodel on karterituulutus filtrid.Tihti pole nad odavad ja lihtsasti vahetatavad ja poes ei pakuta neid kaasa(pead küsima),aga põhjustavad turbo surma,õlilekked jne jama
Kuna suht paljudel autodel kattuvad filtrd oma sobivuselt,siis Bmw 3,0td filter suht keskpärane oma kvaliteedi ja hinnaga(umbes 50 euri),paljud originaalid umbes 150 euri.
Ühesõnaga odavat ja head asja pole olemas.
Element õlifitrit ei tasu kunagi panna odavat,sellest juba räägiti.Võib lõppeda mootorivahetusega.
NB ja veel 1 ülitähtis asi millest pole paljud kuulnud,et osadel autodel on karterituulutus filtrid.Tihti pole nad odavad ja lihtsasti vahetatavad ja poes ei pakuta neid kaasa(pead küsima),aga põhjustavad turbo surma,õlilekked jne jama
Proto
53951597
53951597