K: Hea õlifilter
Moderaator: Moderators
Re: K: Hea õlifilter
Emotikonid on SEES
Re: K: Hea õlifilter
Selle jutuga olen ma 100% nõus. Jutu kinnituseks japanpartsi küttefiltrid mis lasid nii palju paska läbi, et tõmbasid pumba enda filtri umbe.Praks1 kirjutas:Kütusefiltrid on tänasel päeval vägagi tähtsal kohal= märgi võib tõmmata pihusti vahetusega,kuna enamus autod Common rail tänasel päeval.Odavad 5 eurised filtrid suudavad healjuhul sõeluda surnud rotte,mitte vett ja metalli.
Re: K: Hea õlifilter
Yeah kirjutas:http://machinerylubrication.com/View/28 ... il-filters
Jutt on väga tark ja annab vastuse teemale, aga kas keegi on näinud filtrite peal neid mikroneid, vooluhulka ja läbi lastavaid osakesi?
Re: K: Hea õlifilter
Praks1 kirjutas:Kütusefiltrid on tänasel päeval vägagi tähtsal kohal= märgi võib tõmmata pihusti vahetusega,kuna enamus autod Common rail tänasel päeval.Odavad 5 eurised filtrid suudavad healjuhul sõeluda surnud rotte,mitte vett ja metalli.
Kuna suht paljudel autodel kattuvad filtrd oma sobivuselt,siis Bmw 3,0td filter suht keskpärane oma kvaliteedi ja hinnaga(umbes 50 euri),paljud originaalid umbes 150 euri.
Ühesõnaga odavat ja head asja pole olemas.
Element õlifitrit ei tasu kunagi panna odavat,sellest juba räägiti.Võib lõppeda mootorivahetusega.
NB ja veel 1 ülitähtis asi millest pole paljud kuulnud,et osadel autodel on karterituulutus filtrid.Tihti pole nad odavad ja lihtsasti vahetatavad ja poes ei pakuta neid kaasa(pead küsima),aga põhjustavad turbo surma,õlilekked jne jama
Piiksataks korra....kust ma teada saan kas WJ 3.1 td-l on karterituulutus filter või mitte ( ise netinduses üpris lammas )
XC 70
Re: K: Hea õlifilter
Hakkan ka just kaant maha kruvima,et tuulutuse oma üle kontrollida.Tundub,et on umbes!Kui õhupuhastisse minev toru on õline võiks oma karteituulutuse üle vaadata ja filtri vahetada.Kellel see vidin muidugi olemas on!Praks1 kirjutas:Kütusefiltrid on tänasel päeval vägagi tähtsal kohal= märgi võib tõmmata pihusti vahetusega,kuna enamus autod Common rail tänasel päeval.Odavad 5 eurised filtrid suudavad healjuhul sõeluda surnud rotte,mitte vett ja metalli.
Kuna suht paljudel autodel kattuvad filtrd oma sobivuselt,siis Bmw 3,0td filter suht keskpärane oma kvaliteedi ja hinnaga(umbes 50 euri),paljud originaalid umbes 150 euri.
Ühesõnaga odavat ja head asja pole olemas.
Element õlifitrit ei tasu kunagi panna odavat,sellest juba räägiti.Võib lõppeda mootorivahetusega.
NB ja veel 1 ülitähtis asi millest pole paljud kuulnud,et osadel autodel on karterituulutus filtrid.Tihti pole nad odavad ja lihtsasti vahetatavad ja poes ei pakuta neid kaasa(pead küsima),aga põhjustavad turbo surma,õlilekked jne jama
LC105, LC61
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: Hea õlifilter
Huvitav, minu Jeepile ütles Silber, et tehas paneb sinna just 5W30 Esp lisandiga ōli? Oma eelmistel olen kasutanud 5W40.jaan mmc kirjutas:No talvel võiks SAE tähise esimene nr. võimalikult väike olla, ideaalis 0 , teine nr. näitab eeskätt õli temperatuuritaluvust st. kui on madalamate pööretega vanem mootor, pole turbot jne. ning mootorist ei võeta kogu aeg viimast, kõlbab teiseks numbriks nt. 30 . Muul juhul tuleks vaadata suurema numbriga õli, kuni selleni, et võistlus oludes maksimum, ehk 60 . Tootja soovitatust madalama kvaliteediga õli ei maksa loomulikult kasutada, st. kui nõutakse 5 W 40 ,siis viiest suurema ja neljakümnest väiksema numbriga õli olla ei tohiks. Samuti ei maksaks tootja X poolt nt. Bemmi spets õli Fordis kasutada ja kui tootja enda suksule spetsõli ei paku, võtta see mudel, mida tootja kataloog soovitab või asendusena pakub, ainult SAE numeratsiooni põhjal õli valida ei maksa (Bemmi / Fordi spetsõlid võivad olla identse SAE-ga).Roostekoll kirjutas:Selles see küsimus ongi. Kui küsija suu pihta ei lööda, siis mõni irvhammas ikka leidubjaan mmc kirjutas:Mind ennastki huvitaks tegelt, et kui palju siis sellest õlist-küttest ka sõltub. Sisuliselt peaks iga sae10-w40 kärama või kuidas?
Kas nii, et nt. vein on vein, vahet pole
Vein jääb veiniks aga mis marki veinid talvel paremini toimivad ja kõri määrivad?
Loomulikult ei maksa uskuda iga tootja väidet, et ta valmistab just õli, mitte õlilaadset toodet. Vihjeks, kes kvaliteetseid määrdeaineid toodavad. Kes valmistavad originaal määrdeid autotootjatele, kelle tootevalikus on tipp määrdeid (mootoriõlidest nt. 0W60), milleni tavatootjad ei küüni ja kellel on ajalugu ja teadmisi (külastage nt. tehnika muuseumide määrdeosakondi)
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: K: Hea õlifilter
Sai paar aastat tagasi selle teemaga pead vaevatud ja ka erinevaid maaletoojaid kiusatud. Tulemuseks oli teadmine, et 5W-30 on meie kliimas mitte-võistlussõidukile suht kindel valik, kui just uue ja keeruka mootori tootja teisiti ette ei kirjuta.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: K: Hea õlifilter
Tiit, õli õliks. Mind paneb selle auto õlifiltri hind aga imestama. Tavaline pisike element, Mopari junn ja küsitakse 55 €.-.
Selle raha eest pole isegi karteripunnile uut seibi kaasas
Selle raha eest pole isegi karteripunnile uut seibi kaasas
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: K: Hea õlifilter
Isiklikult olen käinud Fram-i tehases Itaalias, kus liinilt tuli nii originaal, kui Mann, kui Fiaam jne filtrid, kuskil isegi pildid alles sellest
nii, et pole see elu nii must-valge
nii, et pole see elu nii must-valge
Re: K: Hea õlifilter
Tegelikult on ikka oluline kasutada tehase poolt ette nähtud õlisid.Vanemate mootorite puhul ei ole nii oluline mis õli sisse valad.Tänapäevasel commonrail diiselmootoril on kütuse surve ca 2200 bari, selle rõhuga pihustatakse kütus üliväikesteks osakesteks, mis põlemisel toodavad ka üliväikeseid tahmaosakesi. Siin tulebki mängu õli, sisaldades spets lisandeid et endaga siduda neid tahmaosakesi ja tagada samas ka ülihea määrimisomadus.Võrreldes seda vanakooli diiselmootoriga millel kütus ca120 bari juures peeneks pihustatakse tulevad sealt oluliselt suuremad tahmaosakesed mille seovad endaga ka tavalised õlid.Loomulikult ei saa kokku hoida filtrite arvelt ja õlivahetusvälba pikkuselt.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: K: Hea õlifilter
Krt seda teab, Mu kastikal kah commonrail, aga tehasemanuaali järgi võib seal kasutada õli, mida vist peale Venemaa enam kusagil ei toodeta, st et nendele raamatus kirjas olevatele nõuetele vastab iga letil olev õli ... Olen siiski pannud sama Mobili 5W30 õli, mida algul esinduses pandi.kalle211 kirjutas:Tegelikult on ikka oluline kasutada tehase poolt ette nähtud õlisid. ...Tänapäevasel commonrail diiselmootoril on kütuse surve ca 2200 bari, selle rõhuga pihustatakse kütus üliväikesteks osakesteks, mis põlemisel toodavad ka üliväikeseid tahmaosakesi. Siin tulebki mängu õli, sisaldades spets lisandeid et endaga siduda neid tahmaosakesi ja tagada samas ka ülihea määrimisomadus. ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- mereröövel
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 29
- Liitunud: T Okt 08, 2013 9:12 pm
Re: K: Hea õlifilter
Siin teemas kiidetakse Mann filtreid,Boschist pole juttu. Kas pigem MANN või pigem BOSCH?
Re: K: Hea õlifilter
5w30esp on mõeldud diislitele, mis omavad tahmafiltrit ja eelnimetatuid Mann,Hengst ning Mahle knecht on parimad mida saada on.
Mets on teine kodu.
Monsterauto Box OÜ
Tel: 5291051
Monsterauto Box OÜ
Tel: 5291051
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: K: Hea õlifilter
Nonii.
Sai mootorit siis treitud ja lihvitud, remontkolvid sees. 3000km läbi kohe ja teeks selle ennetava/profülaktilise "sissesõidu" õlivahetuse. Hetkel on sees "originaal"õlid-filtrid aga oskab keegi soovitada midagi paremat? On pointi õli üldse vahetama hakata?
Tegu siis 2l bensiinimootoriga, hetkel sees Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30 ja filter Nissan 1.6-4.5B.
Käbidega loopimine ja kontsruktiivsed ideed on teretulnud.
(autoks Nissan X-Trail T30)
Sai mootorit siis treitud ja lihvitud, remontkolvid sees. 3000km läbi kohe ja teeks selle ennetava/profülaktilise "sissesõidu" õlivahetuse. Hetkel on sees "originaal"õlid-filtrid aga oskab keegi soovitada midagi paremat? On pointi õli üldse vahetama hakata?
Tegu siis 2l bensiinimootoriga, hetkel sees Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30 ja filter Nissan 1.6-4.5B.
Käbidega loopimine ja kontsruktiivsed ideed on teretulnud.
(autoks Nissan X-Trail T30)
Trolle pole olemas
Re: K: Hea õlifilter
Tee lihtsalt see õlivahetus ära ja pane uus filter,mis sa ikka hakkad peenutsema "maiteamis filtri ja õliga.".
Info romm.koma@gmail.com v PS.
Parandan auto istmeid, vahel ka taburete.
https://instagram.com/roms_customs?igshid=ZDdkNTZiNTM=
https://www.facebook.com/rom.koma
Parandan auto istmeid, vahel ka taburete.
https://instagram.com/roms_customs?igshid=ZDdkNTZiNTM=
https://www.facebook.com/rom.koma