4x4 veoauto B kat.

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas ardi »

tarmo kirjutas:Samas pideva 4wd puhul on mitmed eelised käruga (või ka raske koormaga ilma käruta) manööverdamisel. Nt kuskil poollibedal ja kitsas kohas käru tagurdades ei juhtu seda, et ratas peab läbi libisema (sillad pöörlevad ju eri kiirusega) ning selle läbi libisemise sooritamiseks on vaja täiendavat jõudu, mille tagajärg võib olla suht äkiline manööver. Kes kasutanud sellises olukorras part time 4wd-d, need saavad aru mida ma mõtlen.
Ideaalis võiks olla veel ka aeglustiga pidev nelik, aga seda on juba suht vähestel autodel. Üks selline vist on inglise uaz :)
Pideva neliveo ja lülitatava esiveo puhul väljalülitatud asendis ei toimu läbilibisemist, sest sillad saavad ju pöörelda eri kiirustel.
Kui aga on mõlemil rakendatud 4 vedu siis pole enam vahet.
Lülitatava esiveo ja pideva neliveo kõige suurem vahe tuleb välja siis, kui saaks rummulukkude abil esidiffri ja esikardaani seisma jätta, see tähendab otseselt kütusekokkuhoidu lülitatava esiveoga auto kasuks.
Gaz paraku hetkel ei paku. Olemasolevad kohandatud(vahepuksidega) rummulukkud pole töökindlad. Gazelli poolteljed on peenema läbimõõduga ja kuna otseselt ei toodeta lukke gazellile siis kohandatud lukku ka pole mõtet kasutada. Või kui leiaks kusagilt kvaliteetset toodet.
Jermak on juba teemaväline auto. Sest huvi pakub erinevatel põhjustel vaid 3,5t registrimassiga 4x4 ja kallur.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas tarmo »

Ma vist ei seletanud piisavalt hästi ardi.
Kui on "part time 4wd" - lülitatav nelikvedu, mille puhul reeglina puudub keskdiffer, siis sillad pöörlevad eri kiirusel (nt manööverdamisel). Ja raske koorma ja/või haagisega pehmel/künklikul pinnasel manööverdamisel on 4vedu möödapöösmatu.
Ja seal tekibki probleem, et ei saa väga täpselt gaasi doseerida. Vähemalt minul on küll tihtipeale nii.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas TiitR »

Tundub, et ka sakslased loevad raha. Nimelt see konkreetne telliti kallutava platvormiga ja läheb Saksa.
Tegin õues suitsu, kui aeti välja ja tegin telefoniga mõne klõpsu.
Selline ta igatahes on, Ardi :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Rääkisin ka Rebella vennaga, et oodatakse Sinu taga hetkel ja tegemisse tuleb meile :wink:
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas ardi »

Sama autoga ma käisingi proovisõitu tegemas.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
STT
Mudder
Postitusi: 85
Liitunud: P Jaan 16, 2011 10:17 am

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas STT »

Näen õigesti, et ees on ka lehtvedru ?
Selline kombo kus on nii lühike teljevahe ja ees leht, paneb selle putuka kargama nagu konn.
Meil on siin 2 Transitit ( ei ole kallurid aga siiski plated, topeltratastega). Üks on umbes sama, nagu see siin pildil ja teine on pikem, ning ees spiraalvedrud.
Esimesega ühe käega roolid ja teisega viskad asju armatuurile tagasi, teisega lased nagu ema süles.

Taga paistab ka ainult 2 lehte. Mis see kallutav pealisehitus kaalub ? Palju pärast reaalselt laadida saad ?Mis müüja kostab sellepeale, kui lehti juurde paned ?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas Landy »

Kusjuures Ivco massif ka 4x lehtvedrudel. (õhukesed pakid)
Pilt
Olles sellega sõitnud, siis tõsiselt ülaltavalt peheme ka maastikul. Ja seda nii rahvast täis, kui tühjama

Samas kandevõime korralik
Pilt
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas ardi »

Ma arvan, et üsna suurt rolli mängivad ka amortisaatorid, seda eriti esisilla korral, kuna esivedrustus on ka tühjana sõites üsna koormatud.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas ardi »

Minu oma on siis nüüd Maamessil.
Pilt
Pilt
Pilt
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas TiitR »

Homme tulen ka vaatama...mitte, et ma seda ennem näinud poleks :D
P.S Kuidas Rebella vintsi osa lahendas? Pildilt tundub kuidagi "robustne"? :roll:
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas ardi »

TiitR kirjutas:Homme tulen ka vaatama...mitte, et ma seda ennem näinud poleks :D
P.S Kuidas Rebella vintsi osa lahendas? Pildilt tundub kuidagi "robustne"? :roll:
Seal ongi probleem. Solenoidiboks on kõrge ja number ei paista välja.
Variandid:
Nihutada number kõrgemale.
Tõsta number solenoidibloksi ette.
Solenoidiboks paigutada mujale.
Vahetada vints
Müüa auto maha
Sõita välismaale elama.
(viimased 2 varianti on muidugi :) )
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas v6sa »

Kast kallutab ikka enam? Pildil on tugi all, see natuke vähendab ka...

Kui kaugele selle solenoidiploki vintsist viia võib? Kuhugi silma alt ära viia ei kannata? Näiteks iluvõre taha?

Kas vintsi lisatud auto pikkuse sentimeetrid on passis kirjas ka?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas Landy »

TiitR kirjutas:P.S Kuidas Rebella vintsi osa lahendas? Pildilt tundub kuidagi "robustne"? :roll:
Kas see vints on kiireemaldatav või on mingi muu põhjus misk ta niiiiiiiiii kaugele ette on toodud?
Kas tõesti ei saa sele masinale või ei osatud seda isusti stangesse uputada?
Kui selline lahendus statisonaarbne on,siis on küll jabur ja auto maastikusuutlikust oluliselt kärpiv lahendus

Abi ja nõu, kuidas vinsti ja solenoidide plokki viisskalt paigutada saad näiteks Imedepõllult. Nõu on tasuta, abi saab paraku raha eest.

Kui nii jääb, võid ju võtta väikese USA numbri autole. Parem paigutada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Lomp
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 30, 2011 7:07 pm
Asukoht: loksa/valgejõe/harjumaa
Kontakt:

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas Lomp »

Originaalis peaks see vints eemaldatav olema jh, vintsi raamitorud jooksevad masina raamitorusse sisse;)
A.Lomp
5116876
Kuusalu 4x4
Errare humanum est
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas TiitR »

v6sa kirjutas:Kast kallutab ikka enam? Pildil on tugi all, see natuke vähendab ka...


Kas vintsi lisatud auto pikkuse sentimeetrid on passis kirjas ka?
Ega väga rohkem ei kalluta vist? Turvatross suht pingul juba. Aga ons vaja suuremat kallet?

Vaevalt, et lisatud vints kajastub passis, kuna ARK-is käisime meie ja vints lisati hiljem. Aga kui asi on eemaldatav, ehk külge monteeritav, siis vist ei peagi äkki? :roll:
P.S Käisin täna messil ligemalt ka kaemas, omanikku ei hakanud silma :D
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas v6sa »

TiitR kirjutas: Ega väga rohkem ei kalluta vist? Turvatross suht pingul juba. Aga ons vaja suuremat kallet?
...
Küttepuude jaoks kindlasti mitte. 8)

Kleepuva kauba (savine kruus, muld, sõnnik) jaoks võiks kaldenurk olla 60 kraadi. Aga need pole vist säärase auto puhul väga teemaks.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”