4x4 veoauto B kat.
Moderaator: Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 180
- Liitunud: L Juul 10, 2010 6:18 pm
- Asukoht: IDA-VIRUMAA
4x4 veoauto B kat.
Tere,on vajadus soetada 4X4 tänavalegaalne max. TÄISMASSIGA veoauto. UAZ-il raam nõrk.Vene autodest GAZELL.3500 kg. kas ainult? tänud 55577596 uku.
Viimati muutis nostalgar, K Jaan 29, 2014 3:14 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 4x4 veoauto B kat.
Miks sa ostad TÄISMASSI, mitte KANDEVÕIMET?
Näiteks Land Rover Defender 110 ja 130 baasil on olemas tonnise ja suurem kandevõimega masinaid.
Näiteks Land Rover Defender 110 ja 130 baasil on olemas tonnise ja suurem kandevõimega masinaid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 180
- Liitunud: L Juul 10, 2010 6:18 pm
- Asukoht: IDA-VIRUMAA
Re: 4x4 veoauto B kat.
Määravaks on juhtimisõigus B kat.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Volkswagen LT 35 4x4, aegajalt lähimaades liigub sellised.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Kui 4x4 ja mõistliku hinnaga veoauto moodi asi siis ameeriklased ainuke valik vist. Kõik muud lääne väikeveokad on imehindadega.
5I65692
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 4x4 veoauto B kat.
nostalgar, said sa e-mailiga pakkumise kätte?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 180
- Liitunud: L Juul 10, 2010 6:18 pm
- Asukoht: IDA-VIRUMAA
Re: 4x4 veoauto B kat.
tere,et oleks lihtsam,siis masinat vaja koduses majapidamises ,raskem töö oleks kütepuude vedu metsast.UAZ-ile üle 2-he rm.-i ei kannata peale laadida. Mis oleks hinnaklass?
Viimati muutis nostalgar, N Jaan 30, 2014 10:52 am, muudetud 1 kord kokku.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2429
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: 4x4 veoauto B kat.
Siis ei saa ühtegi KANDEVÕIMET omavat veokit, mille raam oleks UAZ omast tummisem. Usakate hädaks on olematu legaalne kandevõime ja 2016. aastast kaduv vähendatud täismassi erisus. Tõsi, lähiaastatel saab veel trikitada.nostalgar kirjutas:Määravaks on juhtimisõigus B kat.
Pigem otsid maastikuvõimelist kaubikut.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 180
- Liitunud: L Juul 10, 2010 6:18 pm
- Asukoht: IDA-VIRUMAA
Re: 4x4 veoauto B kat.
mõte pole paha,kaubik on võimalik ümber ehitada madeliks,eeldusel,et vin jääb samaks.Seepärast oleks GAZEL mulle kõige mugavam lahendus,et on olemas 4X2 GAZEL,sealt saaks kabiini tagaseina.Kuna eelistus on kandevõimel ja maastik pole raske,on 4X4 GAZEL reaalne .
Viimati muutis nostalgar, N Jaan 30, 2014 11:52 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Vast oleks mõtekas haagisega traktorile mõelda?nostalgar kirjutas:tere,et oleks lihtsam,siis masinat vaja koduses majapidamises ,raskem töö oleks kütepuude vedu metsast.UAZ-ile üle 2-he rm.-i ei kannata peale laadida. Mis oleks hinnaklass?
Maastureid mille kasti üle 2 ruumi puid läheks pole eriti palju ja üldiselt B-katiga nendega sõita ei saa. Maastur + haagis (maasturihaagis ikka) oleks ka võimalik lähenemisviis aga odavam tundub UAZikuga mitu korda käia (maasturi ja käru hindasid arvestades). UAZi veovõimet annab ka käru näol ilmselt pisut tõsta. Muidugi kui selle raam juba nõrgaks jääb siis on ikkagi vaid traktor samm edasi.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 180
- Liitunud: L Juul 10, 2010 6:18 pm
- Asukoht: IDA-VIRUMAA
Re: 4x4 veoauto B kat.
Reaalne kooslus oleks T40 AM+sõnnikulahutaja ROU
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2429
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: 4x4 veoauto B kat.
Säärane ümberehitus poel küll mõistlik. Legaalselt tehes ei jää tugeva raami korral kandevõimet sittagi. Kerge raami korral ei ole jälle tugevust.nostalgar kirjutas:mõte pole paha,kaubik on võimalik ümber ehitada madeliks,...
Illegaalselt ümber lõigates võib kehvade asjade kokkusattumisel kinnimajja sattuda. Ära vast säärase aretisega kedagi tappa ei anna...
UAZ raam ei jää nõrgaks, kui ajudega toimetada. Lolli peaga rapsides on võimalik muidugi kõik ära lõhkuda.
2 ruumi puid (natuke loeb siin ka pikkus) kaalub tonni ringis...
Üldiselt seda nelikordneli gazelli väga ei kiidetud...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: 4x4 veoauto B kat.
Meie kandis üks vana on korduvalt uazikule 2tonni ja enam selga ajanud. Pole see raam kordagi tal keevitatud.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 180
- Liitunud: L Juul 10, 2010 6:18 pm
- Asukoht: IDA-VIRUMAA
Re: 4x4 veoauto B kat.
Mul 4X2 GAZEL olemas,täisveolise kõige nõrgem koht on keskdifer ja pumppihustitega mootorist on targem eemale hoida kogu pihusti ,,jamandus,, on kallis,aga buss,kaubik ja kastikas e. madel on täisraamil analoogselt UAZ-ile.kandevõime 1500 kg.Kogu alusvanker GAZ 53-e vähendatud koopia va.seisupidur, mis on trossidega,kuna sama k.kasti kasutatakse sõiduautol ,,VOLGA,,.
- Lomp
- Rock Crawler
- Postitusi: 883
- Liitunud: K Nov 30, 2011 7:07 pm
- Asukoht: loksa/valgejõe/harjumaa
- Kontakt:
Re: 4x4 veoauto B kat.
gazellidest oskab 999 rääkida
aga euro3 masuudipressid igati asjalikud ja ssee 2,4 tdi jaksas täiskõrget bussi koos u1,5t koormaga väga eduliselt liigutada
aga jh vkastist tuleb differ välja visata ja teha nö dziibi kastiks aga kõige suurem miinus on see et vkast vilistab jubedalt.
aga euro3 masuudipressid igati asjalikud ja ssee 2,4 tdi jaksas täiskõrget bussi koos u1,5t koormaga väga eduliselt liigutada
aga jh vkastist tuleb differ välja visata ja teha nö dziibi kastiks aga kõige suurem miinus on see et vkast vilistab jubedalt.