4x4 veoauto B kat.

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas ardi »

v6sa kirjutas:
TiitR kirjutas: Ega väga rohkem ei kalluta vist? Turvatross suht pingul juba. Aga ons vaja suuremat kallet?
...
Küttepuude jaoks kindlasti mitte. 8)

Kleepuva kauba (savine kruus, muld, sõnnik) jaoks võiks kaldenurk olla 60 kraadi. Aga need pole vist säärase auto puhul väga teemaks.
Tegelikult on selles suhtes kehvasti, et auto mida talvel vaatamas käisin ja ka mille põhjal sai ostuotsus tehtud oli 5 sektsioonilise kallutamissilindriga, antud autol on see silinder aga 4 sektsiooniline.
Kusjuures müügimees siis veel rõhutas, näed, meie autol on kast 5 sektsioonilise silindriga, aga need mis Leedu-Poola teeb on 4 sektsioonilised.
Tiit, sinu kommentaarid, kas teie või Rebella otsus paigaldada sellele 4 sektsiooniline?
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas TiitR »

ardi kirjutas: Tiit, sinu kommentaarid, kas teie või Rebella otsus paigaldada sellele 4 sektsiooniline?
Homme uurin, kes mida tellis/otsustas.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas TiitR »

TiitR kirjutas:
ardi kirjutas: Tiit, sinu kommentaarid, kas teie või Rebella otsus paigaldada sellele 4 sektsiooniline?
Homme uurin, kes mida tellis/otsustas.
PS saadetud.
ksnuu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: T Apr 27, 2010 7:10 am

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas ksnuu »

ok
Kasutaja avatar
sirr
Rock Crawler
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 27, 2003 11:23 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Kontakt:

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas sirr »

ma võin arutleda selle müügi üle. Tegu siis kalluriga. Saab sõita B katiga, registrimass on 3500 kilo. täismass 4 tonni. KALLUR!

Pilt
---------------------------------------------------------
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas tarmo »

sirr kirjutas:ma võin arutleda selle müügi üle. Tegu siis kalluriga. Saab sõita B katiga, registrimass on 3500 kilo. täismass 4 tonni. KALLUR!
Infoks, et B-katiga saab sõita 2015a lõpuni. Edasi juba läheb täismassi järgi C1 alla.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas ardi »

Nii, minu auto on juba 2p kodus ja täna sai odomeetril 300km piir ületatud.
Asjad mida on vaja teha:
1. Kraana on pandud esiportest liiga kaugele, ime et keset kasti ei paigutatud.
2. Homme lasen ära vahetada maastikurehvid tänavasõidu rehvide vastu, sest mul 99,5% maanteesõitu. Rehvid on mul olemas. Maastikurehvid lähevad müüki, need sobivad ka Nivale.
3. Sel kes väitis esilehtvedrude puhul raputamist(viletsa tee korral), oli õigus, nüüd tuleb vaadata kas korralikke amortidega saab seda vähendada. On kellelgi ideid, kust saaks vedrustusele vastavaid amorte?
4. Haakekonks oleks võinud olla 5cm madalamal, seda siis minu 8m pikkusest saekaatrist lähtuvalt. Tagaots on nüüd maale lähemal kui esimene. Ei teagi mida ette võtta. Panna veokasti tonnine ballast?
5. Vintsi paigaldamisega võeti ära karterikaitse plekk, kuna jäi segama. Maastikusuutlik sõiduk peaks ikka olema alt suhteliselt kaitstud, seega tuleb see kuidagi alla tagasi kohandada.
6. Veokastil esivõre on liig tihe, takistab olulisel määral tahavaadet.Puistematerjaina saepuru, haket, vilja või rohumassi vedades tuleb nagunii mingi plaat ette panna ja küttepuude vedamisel oleks see võinud olla oluliselt hõredam.
7. Tuleb nuputada portekõrgendused ja tent veokastile.
8. Kindlasti oleks vaja rummulukke. On kellelgi ideid kust saada, korralikke?
9. Tööriistakast on ilus ja asjalik, aga on kole suur sinna. Väga künklikul teel võib künda künkaharju.
Raskeid koormaid ma vedada pole proovinud. Aga gasellimeeste sõnul on siiski 2,5t suht tavaline. Ainult rehvidesse tuleb sel juhul 4atm sisse lasta.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas Landy »

1. Haakekonksu saab tuua alla poole
2. Karterikitse saab kindlasti panna ja seda hioolimata sellest, et vints tundub olema diletatantlikult paigaldatud
3. Ei porte kõrgenduse ega tent pole teab mis keerukad lisad.
4. Kas maatikusuutlikumad rehvid olid liialt müra rikkad?


Võta ühendust:
info@imedepold.ee või helista mulle.
Saame loodetavasti aidata.

P.S. Küsisin eespool mitu küsimust vintsi teemal, aga sa vist ei leidnud aega vastata
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas v6sa »

A muidu oled rahul?

1) Kraana kallajakastis eeldab väga hoolikat kasutajat. Mihandne tõstuk seal seiab?
2) Ise muretsesid läbivuse pärast :wink: . Maanteerehviga oled plägas paigal. Ning kusagil suvilate vahel ukerdades pole vintsi ka kuhugi kinnitada...
3) Ei aita seal jäigem amort. Jäik lehtvedru ja talasild lihtsalt kolgivad... Aga katseta rehvirõhu alandamisega, mõistuse piires siiski.
4) Haakekonksu madalamaletoomisega kaotad lahkumisnurgas. Haagis tolli võrra suuremat rehvi ei kannata?
5) Unusta originaalplekid ja lase teha mõõtudele vastav korralik asi.
6) Veoautol ei vaadata tagaaknast välja, selleks on peeglid. :lol:
7) Kui uut tenti tahad, siis Autokate Sauelt teeb hea asja. Sinu kasti mõõtudega tendi leidmine kasutatuna on lotovõit.
8) Rebella ise ei paku?
9) Palju kast auto alumisest punktist allapoole tuleb? Asise kasti puhul võib olla lihtsam ostetud omadusega harjuda 8)

Sõida auto enne ülekoormustega alustamist ikka sisse. Tehasepraak võiks mõne tuhande kilomeetriga end välja näidata.

Tundub, et müüja on Sinu soove üsna loovalt tõlgendanud... :?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas honkomees »

v6sa kirjutas: ...3) Ei aita seal jäigem amort. Jäik lehtvedru ja talasild lihtsalt kolgivad... Aga katseta rehvirõhu alandamisega, mõistuse piires siiski.
4) Haakekonksu madalamaletoomisega kaotad lahkumisnurgas. Haagis tolli võrra suuremat rehvi ei kannata? ...
100% nõus
v6sa kirjutas: ...
6) Veoautol ei vaadata tagaaknast välja, selleks on peeglid. :lol:
...
Vanasti ikka õpetati autokoolis veoautot tagurdama astmelaual seistes, polnud mingeid peegleid. :lol:
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas ardi »

v6sa kirjutas:A muidu oled rahul?

1) Kraana kallajakastis eeldab väga hoolikat kasutajat. Mihandne tõstuk seal seiab?
2) Ise muretsesid läbivuse pärast :wink: . Maanteerehviga oled plägas paigal. Ning kusagil suvilate vahel ukerdades pole vintsi ka kuhugi kinnitada...
3) Ei aita seal jäigem amort. Jäik lehtvedru ja talasild lihtsalt kolgivad... Aga katseta rehvirõhu alandamisega, mõistuse piires siiski.
4) Haakekonksu madalamaletoomisega kaotad lahkumisnurgas. Haagis tolli võrra suuremat rehvi ei kannata?
5) Unusta originaalplekid ja lase teha mõõtudele vastav korralik asi.
6) Veoautol ei vaadata tagaaknast välja, selleks on peeglid. :lol:
7) Kui uut tenti tahad, siis Autokate Sauelt teeb hea asja. Sinu kasti mõõtudega tendi leidmine kasutatuna on lotovõit.
8) Rebella ise ei paku?
9) Palju kast auto alumisest punktist allapoole tuleb? Asise kasti puhul võib olla lihtsam ostetud omadusega harjuda 8)

Sõida auto enne ülekoormustega alustamist ikka sisse. Tehasepraak võiks mõne tuhande kilomeetriga end välja näidata.

Tundub, et müüja on Sinu soove üsna loovalt tõlgendanud... :?
Pilt
1. Kraana on selline lihtne, atv vintsiga, noolt kergitab tungraud. Vajalik vahel 100kg kaaluva saeraami pikenduse kasti tõstmiseks.
2. Suvilate vahel puukoormaga liigun rohkem talvel ja naastrehvidega. Suvel sikutan ma saekaatrit. Maastikurehvid kuluvad kiiremini, on mürarikkamad, suudavad kiiremini maasse süüa, ning tassivad muda teedele. Kui auto ei saa plägasel heinamaal saekaatrit saepuruhunnikust välja tõmmata, haagin lahti ja kasutan kõit, millega saab kasutada hoogu. Seda võtet kasutan praegu Galloperiga ja eriti Transitiga.
4. Haakekonksu probleemi vist kaotasin, tuli meelde, et saekaatri lõikepeal on 2 kinnitusasendit ka eespool.
6. Tagaaknast saab ka jälgida kaubaruumist toimuvat.
7. Tänan, kuid esmalt vaja teha portekõrgendused, et kasti maht oleks 6m3, mis on ka 4rm küttepuude puistemaht.
9. Ma ei mõõtnud, vaata pildilt.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas Landy »

Vaatan pilti ja ei suuda ära imestada,mis selline imelik ( et mitte öelda pornograafiline) vintsi paigaldus on tehtud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
ksnuu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: T Apr 27, 2010 7:10 am

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas ksnuu »

Keerad vintsi maha ja alust kasutad toidulauana lõunaaeg.
Kasutaja avatar
rannamees
Rock Crawler
Postitusi: 692
Liitunud: L Okt 10, 2009 1:04 am
Asukoht: L-Virumaa

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas rannamees »

Kas kraanast saaks paremat pilti? Aitäh.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: 4x4 veoauto B kat.

Postitus Postitas ardi »

rannamees2 kirjutas:Kas kraanast saaks paremat pilti? Aitäh.
Hetkel ei saa, sest ma tõenäoliselt ei komplekteeri kraanat enne, kui mast on uude kohta paigaldatud. Aga kraana on lihtne. Nool on väljatõmmatav, kuni 1,5m, noorel asub atv vints. Noolt kergitab tungraualaadne hüdrosilinder.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”