Rebella inimene käis läbi ja ütles, et lähipäevil pidi selguma, kas läheb 1 4x4 Gazell tellimusse (ilmselt Sinu oma)TiitR kirjutas:Rebellast?ardi kirjutas:Ikka kaldub asi Gazelli poole. Hinnapakkumine tehti pisut alla 21 000+km kõigi soovitud lisadega:
1. Baashind 4x4 kallurina 19700
2.Pakett ,,Lux,, 360
3.Tagasilla lukk 351
4.Jõuvõtuvõimalus 52
5.Kesklukk 52
6.Püsikiirusehoidja 39
7.Korrosioonitõrje 61
8.Esimesed logarid 60
9.Põhjamatid 32
10.Haagisekonks 275
Nüüd käib kauplemine vintsi http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/vi ... inch-24438
paigaldamise/maksumuse üle. Võib-olla tulevad nad siis minu autoga ka Maamessile, et siis kätte saaksin 18.04.
Haagisevariant ei sobi, on libedatel teedel ebastabiilsem, manööverdamine viletsam. Ainsaks plussiks madalam pealelaadimine.
Kuid põhieesmärki, saekaatrivedu koos geneka ja/või raamipikendusega+ varustus, see ei täida.
4x4 veoauto B kat.
Moderaator: Moderators
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 4x4 veoauto B kat.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Kiidan igati Ardi saekaatri bisnesit, olen ise seda paar-korda kasutanud, soovitan!
Kuid jah sama Galloperi aparaadiga, saekaater järgi, ei saanud üks vara-kevad minu tagahoovist enam liikuma, põhjuseks ootamatult kaelasadanud sulailm ja nats kehvad reffid
Pidin oma porte-uazi veduriks haakima ja saime hakkama.
V.b. Ardi sealt kinnisidee saigi, et vaja B-kat. suurema kastiga masinat
Kuid vene uaziga igapäevast teenust pakkuda oleks paras S/M
Gazellist ei oska midagi muud arvata kui et näeb ilge välja.
Vajax facelifti või midagi
Re: 4x4 veoauto B kat.
Muidugi on Gazellil üks suur puudus, nimelt ei paku tehas esirummu lukke.
Ilma väljalülitatava esisillata on kütusekulu ca 1l/100km peale suurem.
Et sellele on siis vaja lahendus leida.
Ilma väljalülitatava esisillata on kütusekulu ca 1l/100km peale suurem.
Et sellele on siis vaja lahendus leida.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Re: 4x4 veoauto B kat.
Gasellil enam pidev nelivedu polegi? Vanemal oli pidev 4 ja kekdifri lukk.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: 4x4 veoauto B kat.
Ma saan aru, et mure ongi selles, et pidev nelivedu ja esisilda ei saa välja lülitada...heints kirjutas:Gasellil enam pidev nelivedu polegi? Vanemal oli pidev 4 ja kekdifri lukk.
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 4x4 veoauto B kat.
Pideva nelikveoga ei peagi saama esililda välja lülitada, sest vastsel juhuil ei liigusk see auto lahtise kesdifriga enam millimeetritki edasi.RistoRR kirjutas: Ma saan aru, et mure ongi selles, et pidev nelivedu ja esisilda ei saa välja lülitada...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: 4x4 veoauto B kat.
http://azgaz.ru/configurator2/?mod=3454heints kirjutas:Gasellil enam pidev nelivedu polegi? Vanemal oli pidev 4 ja kekdifri lukk.
Eks pakutakse ka pideva neliveoga lahendusi nagu Nival(antud lingil on näha, mis valikutega autot saab tellida), aga mina eelistan siiski lülitatava neliveoga nagu Uazil. Ainus asi on, et puuduvad rummulukud. Ka ei paigutata tehase poolt esisillalukku (tõenäoliselt ohutuse pärast).
Ma küll tellisin jõuväljavõtte käigukastist, aga tuleb edasi uurida, mis pööretega asi toimib, kui soov oleks näiteks tagant kardaanülekandega haagisele paigutatud puiduhakkurit käitada.
Siis sobiks selline auto väga hästi arboristidele, kohe saaks oksad autokasti purustada.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 4x4 veoauto B kat.
Kas venemaa avarustes lisavrustusena keegi ei pakugi?ardi kirjutas: Ainus asi on, et puuduvad rummulukud. Ka ei paigutata tehase poolt esisillalukku (tõenäoliselt ohutuse pärast).
Kusjuures see kataloog näitab ära isegi rummu lukkude määrde kogused:
http://www.sklep.andoria-mot.com.pl/pub ... _SOBOL.pdf
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: 4x4 veoauto B kat.
http://www.gaz.lt/index.php?3901287227
Seal peaks ka vaatama masina pöörderaadiust, et ei tekkiks seda olukorda kus sa Kiaga said sisse aga selle neliveolise gaselliga mitte ei saa. Tagaveolisel see 5,5m ja neliveolisel 7,5.
Seal peaks ka vaatama masina pöörderaadiust, et ei tekkiks seda olukorda kus sa Kiaga said sisse aga selle neliveolise gaselliga mitte ei saa. Tagaveolisel see 5,5m ja neliveolisel 7,5.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Keeramise suhtes on Kia kallur jah haruldane. Oma transitiga ei suuda ma ka sinna sõita kuhu Kiaga sai tagurdatud. Aga jah, mõlemiga tegun proovisõitu ja seetõttu pilt selge.Kalamees kirjutas:http://www.gaz.lt/index.php?3901287227
Seal peaks ka vaatama masina pöörderaadiust, et ei tekkiks seda olukorda kus sa Kiaga said sisse aga selle neliveolise gaselliga mitte ei saa. Tagaveolisel see 5,5m ja neliveolisel 7,5.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 4x4 veoauto B kat.
Samas pideva 4wd puhul on mitmed eelised käruga (või ka raske koormaga ilma käruta) manööverdamisel. Nt kuskil poollibedal ja kitsas kohas käru tagurdades ei juhtu seda, et ratas peab läbi libisema (sillad pöörlevad ju eri kiirusega) ning selle läbi libisemise sooritamiseks on vaja täiendavat jõudu, mille tagajärg võib olla suht äkiline manööver. Kes kasutanud sellises olukorras part time 4wd-d, need saavad aru mida ma mõtlen.
Ideaalis võiks olla veel ka aeglustiga pidev nelik, aga seda on juba suht vähestel autodel. Üks selline vist on inglise uaz
Ideaalis võiks olla veel ka aeglustiga pidev nelik, aga seda on juba suht vähestel autodel. Üks selline vist on inglise uaz
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: 4x4 veoauto B kat.
Gasollil käiski keskdifri lukk ja aeglusti eri kangidest.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: 4x4 veoauto B kat.
Seal mõlemad neliveo variandid saadaval.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Just. Minu valikuks on lülitatav nelivedu, aeglustiga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Re: 4x4 veoauto B kat.
On ka selline masin Gaz Jermak, Грузовой автомобиль высокой проходимости с полной массой 6 тонн,
http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic ... 0&p=616901
http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic ... 0&p=616901