Pideva neliveo ja lülitatava esiveo puhul väljalülitatud asendis ei toimu läbilibisemist, sest sillad saavad ju pöörelda eri kiirustel.tarmo kirjutas:Samas pideva 4wd puhul on mitmed eelised käruga (või ka raske koormaga ilma käruta) manööverdamisel. Nt kuskil poollibedal ja kitsas kohas käru tagurdades ei juhtu seda, et ratas peab läbi libisema (sillad pöörlevad ju eri kiirusega) ning selle läbi libisemise sooritamiseks on vaja täiendavat jõudu, mille tagajärg võib olla suht äkiline manööver. Kes kasutanud sellises olukorras part time 4wd-d, need saavad aru mida ma mõtlen.
Ideaalis võiks olla veel ka aeglustiga pidev nelik, aga seda on juba suht vähestel autodel. Üks selline vist on inglise uaz
Kui aga on mõlemil rakendatud 4 vedu siis pole enam vahet.
Lülitatava esiveo ja pideva neliveo kõige suurem vahe tuleb välja siis, kui saaks rummulukkude abil esidiffri ja esikardaani seisma jätta, see tähendab otseselt kütusekokkuhoidu lülitatava esiveoga auto kasuks.
Gaz paraku hetkel ei paku. Olemasolevad kohandatud(vahepuksidega) rummulukkud pole töökindlad. Gazelli poolteljed on peenema läbimõõduga ja kuna otseselt ei toodeta lukke gazellile siis kohandatud lukku ka pole mõtet kasutada. Või kui leiaks kusagilt kvaliteetset toodet.
Jermak on juba teemaväline auto. Sest huvi pakub erinevatel põhjustel vaid 3,5t registrimassiga 4x4 ja kallur.