K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Moderaator: Moderators
K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Tere!
Ps!
Palun ärge arvake, et ma ei otsinud...aga ma ei leidnud päris seda, mida tahan.
Nimelt on huvi tekkinud Patroli vastu, aastast 2001 ja 116kw diisel/automaat.
Ma tean, et nõrgaks kohaks on kütusepump, Ok, see on paljudel uutel diislitel probleem ja peab kasutama korralikku filtrit....lihtne.
Aga sel pidi veel olema mingi mootori probleem, mis võib tekkida? Kolb põleb ära? Äkki keegi targem kommenteerib?
Kuidas üldiselt on see auto? Olen kasutanud vanemat 98a mudelit, see sõitis küll, kuigi oli uimane ja tahmas.
Korrosiooni probleemist tean samuti. Mida veel?
Palun andke head infot.
Ps!
Palun ärge arvake, et ma ei otsinud...aga ma ei leidnud päris seda, mida tahan.
Nimelt on huvi tekkinud Patroli vastu, aastast 2001 ja 116kw diisel/automaat.
Ma tean, et nõrgaks kohaks on kütusepump, Ok, see on paljudel uutel diislitel probleem ja peab kasutama korralikku filtrit....lihtne.
Aga sel pidi veel olema mingi mootori probleem, mis võib tekkida? Kolb põleb ära? Äkki keegi targem kommenteerib?
Kuidas üldiselt on see auto? Olen kasutanud vanemat 98a mudelit, see sõitis küll, kuigi oli uimane ja tahmas.
Korrosiooni probleemist tean samuti. Mida veel?
Palun andke head infot.
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Mul oli 2004 a.
Olen 2 x käinud mongoolias.Üks õli andur pani saba ja õli tuli jäi põlema.
Õhulugejatega oli pidevalt mingi jenka.
Olen ka teinud pumba remondi.Põhjuseks Eestist tangitud kehv kütus ja maksti rem kinni.
Mõni vist kestab ja mõni mitte.
Inseneeri juures seisab vist 3 tk millel mootorid laiali.
Mootor on ikka õnnetu.Ülejäänud on timm.
Minu arvamus!
Olen 2 x käinud mongoolias.Üks õli andur pani saba ja õli tuli jäi põlema.
Õhulugejatega oli pidevalt mingi jenka.
Olen ka teinud pumba remondi.Põhjuseks Eestist tangitud kehv kütus ja maksti rem kinni.
Mõni vist kestab ja mõni mitte.
Inseneeri juures seisab vist 3 tk millel mootorid laiali.
Mootor on ikka õnnetu.Ülejäänud on timm.
Minu arvamus!
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Tänud info eest.
Aga kas keegi teab, mis põhjustab selle mootori laiali mineku? Ja paistab, et tõenäosus on päris suur.
h.
Aga kas keegi teab, mis põhjustab selle mootori laiali mineku? Ja paistab, et tõenäosus on päris suur.
h.
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Niipalju,kui mina olen neti foorumitest lugenud,siis kurja juur on EGR.Seda mootori laiali lendamise riski on võimalik oluliselt vähendada,kui tarvitusele võtta ennetavad meetodid.Mina enda Patroliga seda olen teinud.Tänud info eest.
Aga kas keegi teab, mis põhjustab selle mootori laiali mineku? Ja paistab, et tõenäosus on päris suur.
h
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Äkki avaldad saladuse ka teistele kannatajatele?
H.
H.
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Suur huvi tarkusele ka siit olen ka potensiaalne ohver!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Tõesti? Millisel moel saaks ennetada selle käsigranaadi töökindlust?
Minu käest on läbi käinud mootoreid seinast seina.
Varuosadena on mul kõige rohkem korralikke kepse, rv pumpasid ja karteri põhjasid.
Mida me sellest järeldame? Kõike muud on hoolega laiali tassitud. Kõikvõimalikud vead selle mootori puhul esindatud.
Minu käest on läbi käinud mootoreid seinast seina.
Varuosadena on mul kõige rohkem korralikke kepse, rv pumpasid ja karteri põhjasid.
Mida me sellest järeldame? Kõike muud on hoolega laiali tassitud. Kõikvõimalikud vead selle mootori puhul esindatud.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Tänud Inseneer, sellest piisas, tegelikult Sinu kommentaari ma ootasin.
H.
H.
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Natukene ingliskeelset lugemist siinTõesti? Millisel moel saaks ennetada selle käsigranaadi töökindlust?
http://www.chiptuning.com.au/nissan-zd3 ... rotection/
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Nu jutt on iseenesest ilus.......Kas oled oma autol kõik need punktid täitnud ja toimib?
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Vaatasin ka korra viidatud lingile sisse. Jutu jätkuks hea küll ,kuid kui see elektroonika nii õnnetu on , et ei suuda hädapärasemaidki funktsioone juhtida/hoomata, siis kas saab rääkida usaldusväärsest töökindlusest ? EGT ja turborõhu monitooring oleks muidugi iseenesest mõistetav. Karterituulutusega saaks ka lihtsamini hakkama.
Egr muidugi konnakesele meeldib , kuid ma ei usu , et see mootori küpsemisele eriti kaasa aitab. Pimedaks on muidugi igaljuhul mõistlik teha.
Egr muidugi konnakesele meeldib , kuid ma ei usu , et see mootori küpsemisele eriti kaasa aitab. Pimedaks on muidugi igaljuhul mõistlik teha.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Kui EGR pimedaks teha kas aitab lihtsalt metallitükist või peab miskit veel elektroonikaga mässama?
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Peaks piisama aint metallist.....ok, paneb selle pleki sinna ette, pole keerulne, olen seda ennemgi teinud ühel saatana Volkaril, õli püüduri install pole ka teab mis keerukas, küte peab olema Ok.....ikka ei tea kas julgeb riskida...
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Pleki (pimeda) panek on suhteliselt lihtne asi (kui panna plekk sisselaske kollektri külge).Ehk siis peale EGR´i.Õigem oleks pime panna ette juba väljalaske kollektori külge,ehk siis sinna,kust kaudu need gaasid EGR´i lähevad.Juhul,kui turbol on küljes veel kaitsepekk (ekraan),siis selle pleki eemaldamine on paras peavalu ja ajakulu.
Kui EGR on ära neutraliseeritud,siis on vajalik sisselaske kollektori puhastamine sinna sisse kogunenud sodist.Ja seda sodi on seal palju...Selleks on vaja maha võtta sisselaske kollektor.Et seda kollektorit maha võtta,tuleb eemaldada intercooler koos torudega,eemaldada tuleb pihustitesse minevad kütusetorud (need jooksevad läbi kollektori) ja hulk muud peenemat mudru.Mina tegin oma autol kõik selle ära.
Kui EGR on pimedaks tehtud,siis teoreetiliselt peaks tõusma turbo rõhk.Et seda turborõhku ja väljalaskegaaside temperatuuri silma all hoida,soovitatakse lisada vastavad näidikud (kellad).See on mul järgmisena plaanis teha.
Foorumites on kõlama jäänud selline seisukoht,et turborõhu (boost) ja EGT näidikud peaksid autol olema juba standardvarustuses.Siis on juhil kogu aeg silmade ees,mis mootoris toimub.
Kui EGR on ära neutraliseeritud,siis on vajalik sisselaske kollektori puhastamine sinna sisse kogunenud sodist.Ja seda sodi on seal palju...Selleks on vaja maha võtta sisselaske kollektor.Et seda kollektorit maha võtta,tuleb eemaldada intercooler koos torudega,eemaldada tuleb pihustitesse minevad kütusetorud (need jooksevad läbi kollektori) ja hulk muud peenemat mudru.Mina tegin oma autol kõik selle ära.
Elektroonikaga väga mässama ei pea.Kui EGR pimedaks teha kas aitab lihtsalt metallitükist või peab miskit veel elektroonikaga mässama?
Kui EGR on pimedaks tehtud,siis teoreetiliselt peaks tõusma turbo rõhk.Et seda turborõhku ja väljalaskegaaside temperatuuri silma all hoida,soovitatakse lisada vastavad näidikud (kellad).See on mul järgmisena plaanis teha.
Foorumites on kõlama jäänud selline seisukoht,et turborõhu (boost) ja EGT näidikud peaksid autol olema juba standardvarustuses.Siis on juhil kogu aeg silmade ees,mis mootoris toimub.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 128
- Liitunud: P Juun 02, 2013 3:06 am
- Asukoht: Muhu / Saaremaa
Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja
Ühesõnaga olen ma asjast aru saanud et eelistatud on selle auto puhul 4, algavad mootrid ?