K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas holari »

Tere!
Ps!
Palun ärge arvake, et ma ei otsinud...aga ma ei leidnud päris seda, mida tahan.
Nimelt on huvi tekkinud Patroli vastu, aastast 2001 ja 116kw diisel/automaat.
Ma tean, et nõrgaks kohaks on kütusepump, Ok, see on paljudel uutel diislitel probleem ja peab kasutama korralikku filtrit....lihtne.
Aga sel pidi veel olema mingi mootori probleem, mis võib tekkida? Kolb põleb ära? Äkki keegi targem kommenteerib?
Kuidas üldiselt on see auto? Olen kasutanud vanemat 98a mudelit, see sõitis küll, kuigi oli uimane ja tahmas.
Korrosiooni probleemist tean samuti. Mida veel?
Palun andke head infot.
Kasutaja avatar
metsik
I live off from the mud
Postitusi: 2131
Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
Asukoht: TALLINN kristiine juures

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas metsik »

Mul oli 2004 a.
Olen 2 x käinud mongoolias.Üks õli andur pani saba ja õli tuli jäi põlema.
Õhulugejatega oli pidevalt mingi jenka.
Olen ka teinud pumba remondi.Põhjuseks Eestist tangitud kehv kütus ja maksti rem kinni.
Mõni vist kestab ja mõni mitte.
Inseneeri juures seisab vist 3 tk millel mootorid laiali.
Mootor on ikka õnnetu.Ülejäänud on timm.
Minu arvamus!
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas holari »

Tänud info eest.
Aga kas keegi teab, mis põhjustab selle mootori laiali mineku? Ja paistab, et tõenäosus on päris suur.

h.
Ints
Fitting 38"
Postitusi: 374
Liitunud: T Okt 19, 2004 12:23 pm

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas Ints »

Tänud info eest.
Aga kas keegi teab, mis põhjustab selle mootori laiali mineku? Ja paistab, et tõenäosus on päris suur.
h
Niipalju,kui mina olen neti foorumitest lugenud,siis kurja juur on EGR.Seda mootori laiali lendamise riski on võimalik oluliselt vähendada,kui tarvitusele võtta ennetavad meetodid.Mina enda Patroliga seda olen teinud.
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas holari »

Äkki avaldad saladuse ka teistele kannatajatele?


H.
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 982
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas marxkoll »

Suur huvi tarkusele ka siit :lol: olen ka potensiaalne ohver!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas inseneer »

Tõesti? Millisel moel saaks ennetada selle käsigranaadi töökindlust?
Minu käest on läbi käinud mootoreid seinast seina.
Varuosadena on mul kõige rohkem korralikke kepse, rv pumpasid ja karteri põhjasid.
Mida me sellest järeldame? Kõike muud on hoolega laiali tassitud. Kõikvõimalikud vead selle mootori puhul esindatud.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas holari »

Tänud Inseneer, sellest piisas, tegelikult Sinu kommentaari ma ootasin.

H.
Ints
Fitting 38"
Postitusi: 374
Liitunud: T Okt 19, 2004 12:23 pm

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas Ints »

Tõesti? Millisel moel saaks ennetada selle käsigranaadi töökindlust?
Natukene ingliskeelset lugemist siin :wink:

http://www.chiptuning.com.au/nissan-zd3 ... rotection/
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas holari »

Nu jutt on iseenesest ilus.......Kas oled oma autol kõik need punktid täitnud ja toimib?
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2635
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas helar »

Vaatasin ka korra viidatud lingile sisse. Jutu jätkuks hea küll ,kuid kui see elektroonika nii õnnetu on , et ei suuda hädapärasemaidki funktsioone juhtida/hoomata, siis kas saab rääkida usaldusväärsest töökindlusest ? EGT ja turborõhu monitooring oleks muidugi iseenesest mõistetav. Karterituulutusega saaks ka lihtsamini hakkama.
Egr muidugi konnakesele meeldib , kuid ma ei usu , et see mootori küpsemisele eriti kaasa aitab. Pimedaks on muidugi igaljuhul mõistlik teha.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
marxkoll
Rock Crawler
Postitusi: 982
Liitunud: K Mai 30, 2007 10:28 pm
Asukoht: Lääs

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas marxkoll »

Kui EGR pimedaks teha kas aitab lihtsalt metallitükist või peab miskit veel elektroonikaga mässama?
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas holari »

Peaks piisama aint metallist.....ok, paneb selle pleki sinna ette, pole keerulne, olen seda ennemgi teinud ühel saatana Volkaril, õli püüduri install pole ka teab mis keerukas, küte peab olema Ok.....ikka ei tea kas julgeb riskida...
Ints
Fitting 38"
Postitusi: 374
Liitunud: T Okt 19, 2004 12:23 pm

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas Ints »

Pleki (pimeda) panek on suhteliselt lihtne asi (kui panna plekk sisselaske kollektri külge).Ehk siis peale EGR´i.Õigem oleks pime panna ette juba väljalaske kollektori külge,ehk siis sinna,kust kaudu need gaasid EGR´i lähevad.Juhul,kui turbol on küljes veel kaitsepekk (ekraan),siis selle pleki eemaldamine on paras peavalu ja ajakulu.
Kui EGR on ära neutraliseeritud,siis on vajalik sisselaske kollektori puhastamine sinna sisse kogunenud sodist.Ja seda sodi on seal palju...Selleks on vaja maha võtta sisselaske kollektor.Et seda kollektorit maha võtta,tuleb eemaldada intercooler koos torudega,eemaldada tuleb pihustitesse minevad kütusetorud (need jooksevad läbi kollektori) ja hulk muud peenemat mudru.Mina tegin oma autol kõik selle ära.
Kui EGR pimedaks teha kas aitab lihtsalt metallitükist või peab miskit veel elektroonikaga mässama?
Elektroonikaga väga mässama ei pea.
Kui EGR on pimedaks tehtud,siis teoreetiliselt peaks tõusma turbo rõhk.Et seda turborõhku ja väljalaskegaaside temperatuuri silma all hoida,soovitatakse lisada vastavad näidikud (kellad).See on mul järgmisena plaanis teha.
Foorumites on kõlama jäänud selline seisukoht,et turborõhu (boost) ja EGT näidikud peaksid autol olema juba standardvarustuses.Siis on juhil kogu aeg silmade ees,mis mootoris toimub.
jyrxixx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: P Juun 02, 2013 3:06 am
Asukoht: Muhu / Saaremaa

Re: K: Nissan Patrol Y 61 infot vaja

Postitus Postitas jyrxixx »

Ühesõnaga olen ma asjast aru saanud et eelistatud on selle auto puhul 4, algavad mootrid ?
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”