See krobelisus sõltub päris palju metalli räni sisaldusesttommy56 kirjutas:Olen kasutanud mölema firma tsinkimis teenusid, pettuma pole pidanud kummaski,kuigi pean ütlema et Kuusalus tehtu oli pinnatöötluselt ilusam/siledam. Paldiski oma krobelisem.
Tsinkimine
Moderaator: Moderators
Re: Tsinkimine
igasugused metallitööd
pesitsen Tallinnas
+372 5149764 Margus
skype: margusorg
http://www.3dmetall.ee
pesitsen Tallinnas
+372 5149764 Margus
skype: margusorg
http://www.3dmetall.ee
Re: Tsinkimine
Kui kuumtsinki pelgate ,siis saab ka lihtsamini sama tulemuse Zinga kattega. Vaja teha korralik liivaprits ja Zinga peale.Vajadusel saab kenasti üle värvida. Tulemus peaks kuumtsingiga sama olema või isegi parem. Seest loomulikult ligi ei pääse.
Leidsin saksa lehelt referentsi ka http://zinga-online.de/sites/fahrzeuge.html#item110
Leidsin saksa lehelt referentsi ka http://zinga-online.de/sites/fahrzeuge.html#item110
Re: Tsinkimine
Kuumtsinkimise eelis ongi see ,et ta pääseb iaglepoole ligi.Samahästi võib liivapritsida ja epokrunt selga lasta kestab ka aastaid.Pepe kirjutas:Kui kuumtsinki pelgate ,siis saab ka lihtsamini sama tulemuse Zinga kattega. Vaja teha korralik liivaprits ja Zinga peale.Vajadusel saab kenasti üle värvida. Tulemus peaks kuumtsingiga sama olema või isegi parem. Seest loomulikult ligi ei pääse.
Leidsin saksa lehelt referentsi ka http://zinga-online.de/sites/fahrzeuge.html#item110
Nissan Patrol Y60 2.8Td
Suzuki Samurai 1.3
Toyota Land Cruiser HJ61 4.0Td
Suzuki Samurai 1.3
Toyota Land Cruiser HJ61 4.0Td
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
- Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja
Re: Tsinkimine
Mina käisin oma Hiluxi raami ja kastitäie pudinatega Paldiskis eelmisel aastal. Jäin rahule kuigi oli natuke krobeline pärast. Hind oli OK, sest asjade liivapritsis puhastamine maksis 2 korda rohkem nende asjade tsinkimisest. Äkki oli prits Tallinnas + Zn Paldiskis 400 EUR kokku. Suurim jama hiljem tekkis sellest, et kõik keermed raamis ning eraldi tsingitud pudinates tuli pärast üle keerata. Hiluxil neid jätkus. Pole G-d väga uurinud selles osas, et palju polte otse raami külge keeratakse. Igaks juhuks tasub ikka raami seest uurida. Päris palju raame värvitakse tehases mingis etapis vannis ehk värv on ka raami talade sees.
Gaz 66, Gaz 66/ATS-30, Volvo C306, Toyota Hilux x2, MB 230GE.
Re: Tsinkimine
Kindlasti epokrunt kestab ,kuid Zinga eeldatavalt kordi kauem. Tegemist siiski puhta tsingiga.muddogbob kirjutas:Kuumtsinkimise eelis ongi see ,et ta pääseb iaglepoole ligi.Samahästi võib liivapritsida ja epokrunt selga lasta kestab ka aastaid.Pepe kirjutas:Kui kuumtsinki pelgate ,siis saab ka lihtsamini sama tulemuse Zinga kattega. Vaja teha korralik liivaprits ja Zinga peale.Vajadusel saab kenasti üle värvida. Tulemus peaks kuumtsingiga sama olema või isegi parem. Seest loomulikult ligi ei pääse.
Leidsin saksa lehelt referentsi ka http://zinga-online.de/sites/fahrzeuge.html#item110
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tsinkimine
Kuidas viimase aja olukord on? Kuuldavasti Paldiski tsingipada pandi ära kinni. Vastab tõele?
Kuskilt hakkas silma, et Elme Metallis ka saab kuumtsinkida. Kogemusi kellelgi?
Või ongi ainuke tsingivann Eestis veel ainult Kiiul?
Keilas minu teada juba ammu enam ei saa. Tehti vist ainult elektrifirma oma tarbeks, aga praegust olukorda ei tea üldse.
Edit: kodulehe järgi Paldiski küll kinni pole. Ma ei teagi kust selline info siis tuli...
Kuskilt hakkas silma, et Elme Metallis ka saab kuumtsinkida. Kogemusi kellelgi?
Või ongi ainuke tsingivann Eestis veel ainult Kiiul?
Keilas minu teada juba ammu enam ei saa. Tehti vist ainult elektrifirma oma tarbeks, aga praegust olukorda ei tea üldse.
Edit: kodulehe järgi Paldiski küll kinni pole. Ma ei teagi kust selline info siis tuli...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Tsinkimine
Viisin kliendi tellimusel veel vana aasta lõpus Paldiskisse tema tooted tsinkimisse.tarmo kirjutas:Kuidas viimase aja olukord on? Kuuldavasti Paldiski tsingipada pandi ära kinni. Vastab tõele?
Kuskilt hakkas silma, et Elme Metallis ka saab kuumtsinkida. Kogemusi kellelgi?
Või ongi ainuke tsingivann Eestis veel ainult Kiiul?
Keilas minu teada juba ammu enam ei saa. Tehti vist ainult elektrifirma oma tarbeks, aga praegust olukorda ei tea üldse.
Edit: kodulehe järgi Paldiski küll kinni pole. Ma ei teagi kust selline info siis tuli...
Re: Tsinkimine
Ise küsin, ise vastan.
Jäi silma selline firma: Metallistation, kes kasutab seda tehnoloogiat, mida teema alguses otsisin. Nimetuseks kohalikus keeles on metalliseerimine ehk termiline pihustamine või kaartehnoloogiaga tsinkimine. Kuna endal enam vaja ei ole, siis ei tea, kas väikeste töödega jutule võetakse. Tutvustus, miniloeng ka: https://www.youtube.com/watch?v=vnX5n6zXmbM
Võib-olla on abiks kellelegi.
Jäi silma selline firma: Metallistation, kes kasutab seda tehnoloogiat, mida teema alguses otsisin. Nimetuseks kohalikus keeles on metalliseerimine ehk termiline pihustamine või kaartehnoloogiaga tsinkimine. Kuna endal enam vaja ei ole, siis ei tea, kas väikeste töödega jutule võetakse. Tutvustus, miniloeng ka: https://www.youtube.com/watch?v=vnX5n6zXmbM
Võib-olla on abiks kellelegi.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Re: Tsinkimine
Teenuse hind on jube kallis. See ettevõte näiteks tsinkis kohapeal ära Eesti rahvamuuseumi terastalad, kuna nad olid nii suured et vanni ei mahtunud.ed101 kirjutas:Ise küsin, ise vastan.
Jäi silma selline firma: Metallistation, kes kasutab seda tehnoloogiat, mida teema alguses otsisin. Nimetuseks kohalikus keeles on metalliseerimine ehk termiline pihustamine või kaartehnoloogiaga tsinkimine. Kuna endal enam vaja ei ole, siis ei tea, kas väikeste töödega jutule võetakse. Tutvustus, miniloeng ka: https://www.youtube.com/watch?v=vnX5n6zXmbM
Võib-olla on abiks kellelegi.
Ise olin kimpus tsinkimise teemaga möödunud aasta kevadel ja uurisin siit ja sealt, kes ja kuidas teeb ning Metallisationi hind ületas kõik asjad mitmekordselt. Samas hea idee näiteks sillatalade jms tsinkimisel, tunneli ehitusel jne...
See Zinga, mida eelpool kirjeldati on nagu tavaline värv oma olemuselt. Ise kasutasin ühtede konstruktsiooniliste detailide värvimisel (või tsinkimisel) kuna kuumtsingi järjekord ei vastanud ootusele. Eks näis kaua kestab.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Tsinkimine
Teema mõned aastad soikus olnud, kas tänapäevaks on midagi kuumtsinkimise turul muutunud?
Netist vaadates paistab, et Paldiski pada ja Galv-Est mõlemad toimivad. Kas on keegi viimasel ajal tegelenud?
Raam vaja tsinkida.
Netist vaadates paistab, et Paldiski pada ja Galv-Est mõlemad toimivad. Kas on keegi viimasel ajal tegelenud?
Raam vaja tsinkida.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Tsinkimine
Ei ole midagi olulist muutunud .
Galv-est on parem pajast.
Raamil värv maha ja tuld (roostes võib olla).
Galv-est on parem pajast.
Raamil värv maha ja tuld (roostes võib olla).
Re: Tsinkimine
Aeglase kulgemisega jõudsin selle suve lõpp jälle raami juurde tagasi, ikka ei andnud rahu seal mõningad asjad. Mõtlesin taas ka tsinkimise peale. Ühes pajas keelduti väga viisakalt, teisest ei hakanudki küsima.
Põhjendus, ja ma ise ka nõustun sellega, et G raam on väga kinnine ning suur oht seda mitte täielikult liivast, mudast jms. puhtaks saada ja võib seega kogu vanni ära rikkuda. Kuna ma lõikasin välja ja asendasin ühe raami toru (mis ei andnud rahu), siis oli näha, et pikki talade sees roostet ei ole aga küll on see vaha seal sees liiva täis. Hape ei lahusta vaha, selleks oleks vaja kogu raam ksüleeni või tolueeni vanni panna või sellega läbi pesta. Ka mingi aeg +300°C ahjus istumine tooks ehk vaha raamist välja. Pealegi ainuke pilt kuumtsingitud G raamist kuskil Poolas oli natuke liiga auke täis tehtud. Aga ehk on teistsuguste raamidega jama vähem ja võetakse padades jutule.
Küll aga on olukord tsingi termilise pihustamine või metalliseerimise nagu seda kutsutakse, turul muutunud. Vähemalt Tallinnas ja selle ümber pakutakse väga mitmes kohas. Koos pritsimiste, haaveldamiste ja värvimistega. Tullakse ka kohale. Arusaadavalt pakutakse detailidele palju pulbervärvimist, see katab peaaegu ise kõik nurgatagused.
Aga G raami ei saanud selle sama sees oleva vaha pärast ka pulbrisse saata ja tehti vedelvärv – pakkumine koos haavelduse ning metalliseerimisega, ei ütleks et kallis. Nüüd elame-näeme, kuidas see kestma hakkab. Nagu ikka, tulemuse saad sellise, millise tooriku viid.
Minul on nüüd hilja ja ümber tegema ei hakka aga tsingi pihustamine oleks ikkagi ideaalne ka sildadele ja ka kere põhja alla. Kes jälgib Retropoweri Gordon Murray's Mk1 Escorti ehitust, siis neil lähevad kõik põhjad ja alt detailid niimoodi.
Põhjendus, ja ma ise ka nõustun sellega, et G raam on väga kinnine ning suur oht seda mitte täielikult liivast, mudast jms. puhtaks saada ja võib seega kogu vanni ära rikkuda. Kuna ma lõikasin välja ja asendasin ühe raami toru (mis ei andnud rahu), siis oli näha, et pikki talade sees roostet ei ole aga küll on see vaha seal sees liiva täis. Hape ei lahusta vaha, selleks oleks vaja kogu raam ksüleeni või tolueeni vanni panna või sellega läbi pesta. Ka mingi aeg +300°C ahjus istumine tooks ehk vaha raamist välja. Pealegi ainuke pilt kuumtsingitud G raamist kuskil Poolas oli natuke liiga auke täis tehtud. Aga ehk on teistsuguste raamidega jama vähem ja võetakse padades jutule.
Küll aga on olukord tsingi termilise pihustamine või metalliseerimise nagu seda kutsutakse, turul muutunud. Vähemalt Tallinnas ja selle ümber pakutakse väga mitmes kohas. Koos pritsimiste, haaveldamiste ja värvimistega. Tullakse ka kohale. Arusaadavalt pakutakse detailidele palju pulbervärvimist, see katab peaaegu ise kõik nurgatagused.
Aga G raami ei saanud selle sama sees oleva vaha pärast ka pulbrisse saata ja tehti vedelvärv – pakkumine koos haavelduse ning metalliseerimisega, ei ütleks et kallis. Nüüd elame-näeme, kuidas see kestma hakkab. Nagu ikka, tulemuse saad sellise, millise tooriku viid.
Minul on nüüd hilja ja ümber tegema ei hakka aga tsingi pihustamine oleks ikkagi ideaalne ka sildadele ja ka kere põhja alla. Kes jälgib Retropoweri Gordon Murray's Mk1 Escorti ehitust, siis neil lähevad kõik põhjad ja alt detailid niimoodi.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Tsinkimine
Kelle raami Zn vaja võib minuga suheleda. Olen nii mõnegi raami teinud ja tulemus jääb tibatoba. Hea tulemus algab heast liivapritsist ja mõne strat koha avade puurimisest jne.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Tsinkimine
Aga mis võimalused on raami seest värvi eemaldamisega? Keegi Eestis üldse pakub sellist teenust? Mul ootab samuti ühe LC70 raam pritsi ja tsinki aga tundub, et raam on tehases kastmis meetodil värvitud.