Honda CR-V diisel

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

carlos1234
Rock Crawler
Postitusi: 561
Liitunud: T Dets 08, 2009 2:54 pm
Asukoht: tartu

Honda CR-V diisel

Postitus Postitas carlos1234 »

Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 809
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas nymmik »

Ise sõidan igapäevaselt 2.0 ben. aut.
5 aastaga pole rohkem varuosi vaja läinud kui piduriklotsid ja taga stabika puksid.

Diisliga liikusin 1 päeva kui enda oma oli hoolduses ja mulle väga meeldis. oli vaikne, särtsakam kui 2.0 bensiin, kulutas kütet väga vähe.
Julgen soovitada küll 3.gen CR-v-d
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas tarmo »

Võib ju hästi vastu pidada, aga nelikveo süsteem on neil küll kaunikesti mõttetu. Esisild veab pidevalt, aga tagumine praktiliselt midagi kaasa ei aita.
Ja arvestades seda, siis milleks selline auto üldse enam hea on?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 809
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas nymmik »

tarmo kirjutas:Võib ju hästi vastu pidada, aga nelikveo süsteem on neil küll kaunikesti mõttetu. Esisild veab pidevalt, aga tagumine praktiliselt midagi kaasa ei aita.
Ja arvestades seda, siis milleks selline auto üldse enam hea on?
Tagasild tuleb ilusti järgi kui veojõu kontroll maha lükata.
Hea on talvel löga ja lume sees, igati etem kui FWD või RWD, täpselt paras Eesti teehoolduste olematusele talvel.
Aga ma ei hakka siin suurtele meestle e tõestama kas see 4vedu toimib või mitte. Ma olen 5 aastat olenevalt ilmast käru vedanud ning autosid kraavist tõmmanud ja kinni olen korra olnud kui teelt välja põrutasin ja lumi kojameesteni ulatus.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2436
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas v6sa »

tarmo kirjutas:...
aga nelikveo süsteem on neil küll kaunikesti mõttetu. Esisild veab pidevalt, aga tagumine praktiliselt midagi kaasa ei aita.
...
Huvtav avaldus. Arvestades, et CRV on üsna kobe pargimaastur, mille nelikveo ülesanne on ebatasaselt ja vihmamärjalt murukattega õuelt aastakümentepikkuse hooldusega lõpuks pea laitmatus saadud muru võimalikult vähe karatsides minema pääseda, on selline skeem ju hea küll. Mina olen igatahes hämmeldunud, kui viisakalt suudab naabrimehe CRV libedal toimetada. Kenasti on näha, kuidas esirataste puksimisel tagarattad järele võetakse ja jahvatamisest sujuvalt liikumine saab. :bg

Päris maastur see ei ole, kuid ega pole ka kütusekulu ja sõidumugavus "päris maasturi" oma :!:
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
carlos1234
Rock Crawler
Postitusi: 561
Liitunud: T Dets 08, 2009 2:54 pm
Asukoht: tartu

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas carlos1234 »

MEIL KA HETKEL 2.0 BENS MANUAAL.kütet ikka võtab.aga mis vahe neil on ja kumb kulukam on kas see 2.2 103kw või 2.2 110kw.
carlos1234
Rock Crawler
Postitusi: 561
Liitunud: T Dets 08, 2009 2:54 pm
Asukoht: tartu

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas carlos1234 »

nymmik sama siin taga stabika puksid ja esiamordid läinud muud ei midagi suurt.
Kasutaja avatar
Kuzmitz
Fitting 38"
Postitusi: 211
Liitunud: K Veebr 19, 2003 12:22 pm
Asukoht: tööl...

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas Kuzmitz »

Kommentaariks kah veidi- algul oli 2,0 bensukas automaat, igavesti mugav auto tegelt, ainult küttekulu oli suur (keskmine tuli 8,5). Siis sai vahetatud manuaalkastiga 2,2 diisli vastu- keskmine küttekulu vähenes ca 2 liitrit sajale. See, et ise peab käiku vahetama, ei võta ühelgi normaalsel inimesel pisematki tükki välja... Bensukas, mida ekspluateerisin, oli ikka uskumatult uimane, mida ei saa öelda 2,2 disla kohta. See jutt, et nelivedu hakkab toimetama "siis ja siis", on selle auto puhul mu meelest kohatu... Tegemist ei ole siiski autoga, mis peaks läbima neid kohti, kus liigutakse mudarehvi ja sillalukkude abil. Üldiselt olen positiivselt üllatunud ja väga rahul autoga nimega Honda CR-V.
Ka kõige kehvem saabas jätab lumele jälje...
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas tarmo »

Kuzmitz kirjutas:See jutt, et nelivedu hakkab toimetama "siis ja siis", on selle auto puhul mu meelest kohatu... Tegemist ei ole siiski autoga, mis peaks läbima neid kohti, kus liigutakse mudarehvi ja sillalukkude abil.
Siin ongi minu suur küsimärk - et milleks siis see auto üldse mõeldud on, kui ei suuda isegi elementaarsest kohast nagu nt paksem lumi, välja ronida...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas TiitR »

Kuzmitz kirjutas:... ainult küttekulu oli suur (keskmine tuli 8,5). Siis sai vahetatud manuaalkastiga 2,2 diisli vastu- keskmine küttekulu vähenes ca 2 liitrit sajale.
...et siis KESKMINE tuli 6,5L/100km-le? U.L.M.E ma ütlen (trassil vb küll, kuid kindlasti mitte keskmine) :shock:
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1288
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas honkomees »

TiitR kirjutas:
Kuzmitz kirjutas:... ainult küttekulu oli suur (keskmine tuli 8,5). Siis sai vahetatud manuaalkastiga 2,2 diisli vastu- keskmine küttekulu vähenes ca 2 liitrit sajale.
...et siis KESKMINE tuli 6,5L/100km-le? U.L.M.E ma ütlen (trassil vb küll, kuid kindlasti mitte keskmine) :shock:
miks ulme? Ma täitsa usun. Tiit, kas sa usud, et mu kastikal Isuzul on keskmine kulu suvel 8 (trassil 7,3, vahel ökotades isegi alla 7) ja talvel 9? Aga autode mõõtudes-kaaludes ja veoskeemides erinevust ikka üsna palju, nii et miks mitte 6,5 sel väiksel autol?
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Riho
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: K Apr 14, 2010 10:31 pm

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas Riho »

2,2 diisel gen3 2007 aastast ja 100 000 selja taga. Selle aja jooksul korralised hooldused ning keskmine kulu olen saanud suvel 7,2 ja talvel oli vist 7,6 kompuutri järgi. Liigub tõepoolest võrreldes bensukaga eduliselt ning ei jää hätta ka 2 tonnise haagisega.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas TiitR »

honkomees kirjutas:
TiitR kirjutas:
Kuzmitz kirjutas:... ainult küttekulu oli suur (keskmine tuli 8,5). Siis sai vahetatud manuaalkastiga 2,2 diisli vastu- keskmine küttekulu vähenes ca 2 liitrit sajale.
...et siis KESKMINE tuli 6,5L/100km-le? U.L.M.E ma ütlen (trassil vb küll, kuid kindlasti mitte keskmine) :shock:
miks ulme? Ma täitsa usun. Tiit, kas sa usud, et mu kastikal Isuzul on keskmine kulu suvel 8 (trassil 7,3, vahel ökotades isegi alla 7) ja talvel 9? Aga autode mõõtudes-kaaludes ja veoskeemides erinevust ikka üsna palju, nii et miks mitte 6,5 sel väiksel autol?
Uskumatu sellep., et mu kunagisel A4 1,9tdi Q-l (manuaal) tuli keskmine kulu ca. 6,5L/100-le (trass 5L ja linn 8l/100-le), kuid seal polnud ju ei keret ega midagi? (Ämma 1,9tdi Passat B5-l pea sama kulu) :roll:
P.S honko, sel juhul kastikad ikka tegijad, ma oma LC-l alla 10,5L (kesmine kiirus ca. 35) keskmist pole veel saanud :D
Kasutaja avatar
zero
Mudder
Postitusi: 96
Liitunud: N Jaan 03, 2008 9:35 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas zero »

8,5 on suur kütusekulu kõrgema peaaegu 4veolise automaadi kohta (proovi Jeepi :D )? Eelmine mudel suutis ka 17 sajale kulutada. Mugav, kiire ega maastur ei ole(maitseasi ka), plastmassist, rahvaauto.
Lumes kuhugi läheb aga isegi MB ML sõidab eest ära, 4wd audi või subaru sõiduauto ilmselt võimekamad. Tagarattad kipuvad lääpa vajuma,,meeletuid raskusi,, vedades. Diisel jah siiski veelgi ökonoomsem ja võimsam. Töökindel kindlasti aga on muidki asju mida väärtustada. Peaaegu hea pereema auto. @sõitnud kõigi mudelitega.
Viimati muutis zero, L Aug 11, 2012 12:19 am, muudetud 1 kord kokku.
Suzu Kingquad
joe80
Fitting 38"
Postitusi: 203
Liitunud: N Jaan 22, 2009 7:54 pm
Asukoht: Võru

Re: Honda CR-V diisel

Postitus Postitas joe80 »

tarmo kirjutas:Siin ongi minu suur küsimärk - et milleks siis see auto üldse mõeldud on, kui ei suuda isegi elementaarsest kohast nagu nt paksem lumi, välja ronida...
Siin videos on küll selgelt näha, et paksem lumi pole probleem. Loomulikult sõltub sellest, kui paks on kellegi meelest paksem lumi. Kui auto korras, st nelivedu toimetab nii, nagu tehas seda ette näeb, siis CR-V läbivus on kindlasti parem, kui mistahes esi- või tagaveolisel.
Joel 5116353
Audi A4 quattro, Audi A6 quattro
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”