Ostuabi: 7-kohalised Rocky/Pajero/Patrol/LC

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
krss
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: N Jaan 20, 2005 3:54 pm
Asukoht: Tallinn

Ostuabi: 7-kohalised Rocky/Pajero/Patrol/LC

Postitus Postitas krss »

Firma vajab sellist masinat, ise kaudselt kah asjaga seotud (rahakotiga ja paratamatult sageli ka ise roolis) ja pean valima midagi välja. Aega sellise leidmiseks on piisavalt, esialgu kuulaks maad. Ei pea olema maastur (kliirens pole oluline), aga libanelivedu kah ei saa osta (sellepärat langevad välja Sharanid jms). Aeglusti oleks väga soovitatav ja istekohad peavad kindlasti olema sõiduautolikud ja kindlasti sõidusuunas (ei lähe arvesse 90-kraadiste seljatugedega nn puupinkidega maasturid). Just sellepärast langevadki välja Audi Quattrod ja MB 4matiku sõiduautod, LC BJ jms, mida suht laialt saadaval. Omal ei tule eriti midagi arukat pähe, kuna bussidest on ju olemas ainult sellised odavamatena Mitsu L300/Delica, Transporter/Caravelle, Hiace ja Chevy Vanid, kuid kõik muu (nt 4wd mersu bussid, Renaultid, VW LT, Ivecod jms) on juba haruldus või siis liiga uued (=hirmkallid). Kas on veel olemas mingeid maastureid, mis võimaldaks suht mugavat kulgemist neliveo abil 7-9-le inimesele? Endal on hakanud praegu silma piiri taga paar Chevy Vani ja Eestis Durango, Navigator ning Delica, VW-de kohta ei oska eriti midagi arvata aga meelitab mahukus. Hinnast veel niipalju, et mida odavam seda parem, kuid reaalselt pakuks ostuhinnaks midagi 5000 EUR kanti, või kui selle eest tõesti midagi asjalikku ei saa, tuleb muidugi uuem asi osta (kuni 200K kroonini valik päris korralik ja ei näe eriti mõtet sealt üle maksta). Kütusekulu samuti teisejärguline, kuna sõitmist ei tuleks palju (sedagi suures osas maanteel) ja maksaks pigem comfort istmete eest ja mõne lisakoha eest (pigem 9 kui 7 kohta).

EDIT: varem oli teema pealkirjaks "Ostuabi: 4x4 ja 7-9 istekohta"
Viimati muutis krss, N Aug 10, 2006 9:03 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Soovitaks Fordi 4x4 Van'i. See mugavam kui Chevy, kuna istud esisillast nati tagapool + on ka jalgadele ruumi rohkem eesistujatel. Tehnika on kõva ja hind on norm. Jänkis neid võtta küll, ehk on ka mobile.de või autoscout24.com saidil üht-teist. Kui huvi, võin mõned kontkatid anda, kes jänkist autosid tarivad.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-E-S ... enameZWDVW

Pilt

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-E-S ... enameZWDVW

Pilt
+372 5028488
WOLF
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: R Okt 08, 2004 12:31 pm

Postitus Postitas WOLF »

Äkki sobib. Müügiks VW Caravelle Syncro 2000 a. ls 235000,taga diffrilukk,el.aknad,kont või kliima(ei vaadanud hoolega) kesklukk,katuseraamid,talverattad kaasa jne. Toodud Rootsist 2005 suve lõpus .Eestis sõitnud ~3000 km.Aasta algul Saksa Autos vahetatud põhja alt kõik vähegi kahtlased jupid(sarniirid,veoliigendi kattekummid,jne) Hind 153000.- sisaldab käibemaksu.Asub Tallinnas kontakt 5014290 Tõnu
56220606 Andres.
WOLF
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: R Okt 08, 2004 12:31 pm

Postitus Postitas WOLF »

Seoses suurema bussi ostuga eelpool mainitud caravelli hind 129800.- hind sisaldab käibemaksu. TÕNU 5014290 ANDRES 56220606
Kasutaja avatar
krss
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: N Jaan 20, 2005 3:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas krss »

Tänan pakkumast, aga nagu esimeses postituses ütlesin, esialgu kuulaks maad ja omanike kogemusi, ostmine jääb tõenäoliselt (hilis)sügisesse või isegi talve, kuna siis on ka sellist liiki masinate hinnad odavamad (pea kõik oma autoostud ja ka praeguse bussi ostsin talve algul).

Econolined meeldivad ka mulle rohkem Chevy/Dodge analoogidest, just samal põhjusel, kuid neist uuematel on samuti sõiduomaduste parandamiseks seda nina venitatud. Nende peamine puudus minu silmis on hoopis see, et nad peamiselt 7-kohalised ja sisu vastav pigem limusiinidele, kuid ma vajan pigem 9 kohta (teisaldatavad) ja mugavaid istmeid istumiseks, mitte nagu sohval lösutamiseks. Too vanem van oleks päris asine, kui saaks veel ka diisel mootoriga:)
Kasutaja avatar
krss
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: N Jaan 20, 2005 3:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas krss »

Hetkel tundub nii, et "two in one" ostmine kipub olema mõttetult keeruline ning kaalun osta eraldi üks (min 7-kohaline) maastur ja tavaline 9-kohaline poolikuveoline buss kõrvale. Hetkel on tegelikult natukene kiire, kuna on paar kiiret pakkumist, mille suhtes tuleks võtta otsus vastu ca nädala jooksul. Autod on:
Daihatsu Rocky 2.8TD ja Mitsu Pajero 2.5TD (80ndate lõpust)
Nissan Patrol 3.3D ja Toyota LC 60 (80ndate algusest)

Omanikega (välismaal) olen juba rääkinud, autod on korralikud ja suht võrdses seisus ja võrdse hinnaga. Maastikuomaduste koha pealt huvitab eelkõige liikumine kuiva liiva peal (kaatri merre laskmine): on neist miski teistest selgelt parem või halvem? On neil ees/keskel/taga lukud või poollibisevad difrid? On neist mõne auto puhul midagi, millele tuleks eriliselt tähelepanu pöörata?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Nissan ja Toyota ... vali nende vahel. Seest ruumikamad ja tehnika pommikindel. Toyol võid isegi lukud eest ja tagant leida.
+372 5028488
Kasutaja avatar
krss
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: N Jaan 20, 2005 3:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas krss »

jr kirjutas:Nissan ja Toyota ... vali nende vahel. Seest ruumikamad ja tehnika pommikindel. Toyol võid isegi lukud eest ja tagant leida.
Aga miks mitte Mitsu ja Daihatsu? Patrol ja LC on sõita nagu veoautod, Pajero ja Rocky samas palju sõiduautolikumad ja vähem ruumikamad oma 7-kohalise salongi juures. Algul oli kaalukausil ka LandRoverid (Defenderid ja nende kandilised eelkäijad), kuid nende salong on liiga madal, taga istujail pea laes. Ma ise kalduks just maanteesõidu omaduste poolest Mitsu ja Daihatsu suunas, seda enam, et mujal on nad päris levinud ja piiri tagant saab ka igasuguseid varuosi, nii kasutatuid kui uusi Eesti omadest palju paremate hindadega. Samas kehvemat läbivust kui praegusel suurel Quattrol (lukk taga ja torsen keskel) kah ei tahaks...
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ühine Jr arvamisega. Vähem pukse-vähemmuret. Patrol ja LC tõestanud end vastupidvause ja pikaealis etehnikaga. Pelegi mõlemal masinal nii ees kui taga korralik talasild.

Pajero unustaks ära, aga kui sul Daihatsule vabalt juppe saada, siis võid ju selle peale ka mõelda. Sellel peaks ju ka talaga esisild olema.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
krss
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: N Jaan 20, 2005 3:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas krss »

Hmm, mulle meeldib neist Pajero jällegi kõige rohkem, just sõiduomaduste pärast (jutt käib sellest vanast ja kandilisest). Kas nende soovituste puhul omab rohkem tähtsust auto mark või seisukord? St kas Pajero õigustaks end juhul, kui oleks teistest paremas seisus ja väiksema läbisõiduga? Pajerosid on igal juhul valida rohkem kui teisi.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17328
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Pajero on tänu nn."pehmele" esisillale vast tõesti veidi pehem naanteel. Samas rohekm muret meie teedel kuluvate pukside ja muude sellise sillaga seotud jublakataega.
Paraku masin tuntud, kui hästi roostetav ja õhukese pleki poolest.

Loe lisaks:
http://www.difflock.com/buyersguide/pas ... ndex.shtml
http://www.difflock.com/buyersguide/pas ... ndex.shtml
http://www.difflock.com/buyersguide/pas ... ndex.shtml
http://www.difflock.com/buyersguide/pas ... ndex.shtml
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
krss
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: N Jaan 20, 2005 3:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas krss »

Aitähh - need olid väga head lingid. Sealt jõudsin järelduseni, et Daihatsu on ehk oma Toyota sildade ja tehnikaga (rummulukud jms) vast kõige kõvem tegija, kui just hirmus suurt salongi ei vaja. Samuti sain julgustust Pajero suhtes. Eks lõpliku otsuse määrab siiski konkreetsete autode seisukord, mis peaks selguma lähipäevil. Kardan, et enne seda teemat lugema ei pääse, kui nädala lõpus taaskord tagasi kodumaal. Tänud mõttevahetuse eest!
Kasutaja avatar
krss
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: N Jaan 20, 2005 3:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas krss »

Tänud kõigile, auto on nüüd olemas. Sai valitud Pajero mitmete huvitavate kokkusattumuste tulemusena. Üks oluline moment oli kindlasti ka see, et leidus tõesti veatus korras ja väga rohkete lisadega masin täiesti mõistliku hinna eest. Lisaks kolmas istmerida on ikkagi sõidusuunas, mitte viltu. Hetkel on kaotanud antud teema minu jaoks aktuaalsuse, kuid kui võimalik, siis ehk ei pea sulgema, sest selle teise (9-kohalise bussi?) otsus on veel tegemata ja 4wd pole ka selle puhul endiselt välistatud
Viimati muutis krss, L Aug 19, 2006 3:01 pm, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

:beer:
+372 5028488
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”