Sillad LR-le
Moderaator: Moderators
Sillad LR-le
Uuriks, kustkohast on mehed endale muretsenud Defekale Volvo, Unimogi vms... sillad ja mis see võiks maksma minna?
Kas vahetuse juures peab veel miskit muutma vahe/käigukastis?
Kui suuri rehve siis need kannatavad?
Kas vahetuse juures peab veel miskit muutma vahe/käigukastis?
Kui suuri rehve siis need kannatavad?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Sillad LR-le
Juba TR3 silme ees terendamas? Karmilt paned! Äkki proovid enne siiski mõne võistluse TR1 või TR2 klassi läbi sõita?Indrek kirjutas:Uuriks, kustkohast on mehed endale muretsenud Defekale Volvo, Unimogi vms... sillad ja mis see võiks maksma minna?
Kas vahetuse juures peab veel miskit muutma vahe/käigukastis?
Kui suuri rehve siis need kannatavad?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Rookie
- Postitusi: 9
- Liitunud: E Mär 13, 2006 7:39 pm
Re: Sillad LR-le
Kõigepealt pean oma auto saama sellisesse konditsiooni, et gaasi vajutades mutreid ei lendaks. TR2 lähen proovima lähiajal (kui sillad korda saan), samas pole kindel kas jäävad kestma ja et mitte teha koguaeg kulutusi pooltelgedele jne..., siis mõtlesin probleemi lahendada uute sildade paigaldusega, tõsi, siis satun juba TR 3-e.Landy kirjutas:Juba TR3 silme ees terendamas? Karmilt paned! Äkki proovid enne siiski mõne võistluse TR1 või TR2 klassi läbi sõita?Indrek kirjutas:Uuriks, kustkohast on mehed endale muretsenud Defekale Volvo, Unimogi vms... sillad ja mis see võiks maksma minna?
Kas vahetuse juures peab veel miskit muutma vahe/käigukastis?
Kui suuri rehve siis need kannatavad?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Sillad LR-le
Hmm...Luigel siiani LR sillad all ja poodiumikohti on tulnud robinal...Indrek kirjutas:Kõigepealt pean oma auto saama sellisesse konditsiooni, et gaasi vajutades mutreid ei lendaks. TR2 lähen proovima lähiajal (kui sillad korda saan), samas pole kindel kas jäävad kestma ja et mitte teha koguaeg kulutusi pooltelgedele jne..., siis mõtlesin probleemi lahendada uute sildade paigaldusega, tõsi, siis satun juba TR 3-e.
Äkki probleem tihendis?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Minu pisike mõtte välgatus on selline.Esiteks saab sõita Ka D 90 orginaal sildadega väga edukalt kui seal on sisu vastav.Aeglased ülekanded ja korralikud pool teljed.Teiseks lisavad Volvo sillad päris palju kaalu autole ja ma kipun arvama,et TD5 jaksust hakkab väheseks jääma.Kolmandaks kui reduktor juba maa sisse läinud on siis ei taha ta sealt enam nii naljalt välja tulla.
Me oleme Luige teamis tõsiselt mõelnud reduktorite peale kuid sirgel sillal on jätkuvalt eelised millest me ei taha loobuda.
TR2-e saab edukalt sinu D90 sõita.Uuri mida on D 90 teami Andres teinud oma omaga,et see tal ilusti vastu peab.Ei midagi isiklikku kuid trenni peab ka tegema ja jätkuvalt parim trenn on võistlus.Nii,et võistlema.Esimenekord ei pea ju esi viisikus olema kuid see millise kogemuse sa sealt saad on asendamatu.
Edu
Veiko
Me oleme Luige teamis tõsiselt mõelnud reduktorite peale kuid sirgel sillal on jätkuvalt eelised millest me ei taha loobuda.
TR2-e saab edukalt sinu D90 sõita.Uuri mida on D 90 teami Andres teinud oma omaga,et see tal ilusti vastu peab.Ei midagi isiklikku kuid trenni peab ka tegema ja jätkuvalt parim trenn on võistlus.Nii,et võistlema.Esimenekord ei pea ju esi viisikus olema kuid see millise kogemuse sa sealt saad on asendamatu.
Edu
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond