Mis oleks kõige mõistlikum.....

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

kaidoke
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: T Jaan 12, 2010 5:21 pm

Mis oleks kõige mõistlikum.....

Postitus Postitas kaidoke »

Tekkis selline mõte ,et milline liikur oleks praegusi lumeolusid arvestades kõige praktilisem näiteks metsas jahipidamiseks kasutada.On see motokelk, 4x4 ,või on kellegil midagi ise aretatud.Kuna asi peaks ka lihtne ja rentaabel kasutada olema,siis jätaks Zil-id Krazid mängust välj.Kõige rohkep pakuks huvi igasugused ise aretatud maastiku võimekad liikurid.Neid igasugu videosid sarnastest masinatest olen siin vaadanud,aga kas kellegil eestis ka midagi olemas on?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Ilmselt lintidega ATV, kuna saan proovitud, ratastega ATV proovitud - oleneb piirkonnast pole nendega midagi teha :D (ma pidasin silmas just Lääne-Viru jahimeeste üle meetrilisi hangesi).
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Endal seismas projekt aja puuduse tõttu aga on plaan teha multicar M25 roomikutele toyota 2,4 diisel mootoriga. Väike kerge ja suure kandejõuga. Hetkel ripub seal taga raamivahel veel u 1t tõstejõuga kraana. Olenevalt roomiku laiusest ei tohiks olla täna ega homme probleeme liikumisega. Vints on soovituslik nagu tr1's.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

Kaasaegsed ühe lindiga saanid ei toida jah eriti. Vana vene kahe lindiga agregaat oli eelmisel talvel väga abiks sööda vedamisel. Kui traktorid ja muu raske tehnika enam hakkama ei saanud, siis vedasime vene saaniga sööta laiali. Üks ring raja ettetegemiseks tühjalt ja siis juba kelguga 4-5 kotti vilja korraga - rohkem ei saanud, sest kotid hakkasid maha pudenema.
kaidoke
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: T Jaan 12, 2010 5:21 pm

Postitus Postitas kaidoke »

tai kirjutas:Endal seismas projekt aja puuduse tõttu aga on plaan teha multicar M25 roomikutele toyota 2,4 diisel mootoriga. Väike kerge ja suure kandejõuga. Hetkel ripub seal taga raamivahel veel u 1t tõstejõuga kraana. Olenevalt roomiku laiusest ei tohiks olla täna ega homme probleeme liikumisega. Vints on soovituslik nagu tr1's.
Võib olla võhiku tobe küsimus,aga kuidas lindi probleemi lahendada kavatsed,ehk sii kus kohast hankida vajalikud lindid ja mis need maksta võivad.Nagu aru saan peaks see projekt siis tulema kahe roomikuga.Kuidas pööramis süsteem toimima hakkab ,kas piisab difri ja külgpidurite kasutamisest,v on vajalik ka külgsidurite tekitamine ,nagu seda on linttraktoritel? Ka tavaline(manuaal) käiguvahetus ilmselt ei sobi ,sellisel masinal ilmselt hoog raugeb üsna koheselt sidurit lahutades,seega tuleks kasutada varjaatorit v miskit muud varjanti.
tyybel
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
Asukoht: Tallinn ja Pärnu

Postitus Postitas tyybel »

kaidoke kirjutas:
tai kirjutas:plaan teha multicar M25 roomikutele toyota 2,4 diisel mootoriga. Väike kerge ja suure kandejõuga. Hetkel ripub seal taga raamivahel veel u 1t tõstejõuga kraana. .
Võib olla võhiku tobe küsimus,aga kuidas lindi probleemi lahendada kavatsed,ehk sii kus kohast hankida vajalikud lindid ja mis need maksta võivad.
Võhiku küsimus küll aga pole hullu. Tai ehitab vajalikud agregaadid sellest, mis tal parajasti käeulatuse on või mida ta arvab sõprade käeulatuses leiduvat. Seega - kui mingite "tähtsamate" tegemiste kõrvalt aega üle jäi, on näidiseksemplar ilmselt juba valmis. Võta ühendust ja mine vaata järele, kuidas kõik toimima peaks.
Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Vaata soome poole siin ikka liigub linte ja muud huvitavat.
http://www.nettikone.com/volvo/telasarja/800155
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
martinkark
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm

Postitus Postitas martinkark »

Osta minu jurakas ära

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=27394

usun et on vastupidavam kui igasugused isearetatud aparaadid. Saad põdra ka kasti panna. Masin on samasuur kui uazik või dodge ram.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

martinkark kirjutas:Osta minu jurakas ära

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=27394

usun et on vastupidavam kui igasugused isearetatud aparaadid. Saad põdra ka kasti panna. Masin on samasuur kui uazik või dodge ram.
See põdra kasti ajamine kõlab ka vaikselt juba müüdina :D ...asi selles, et sellisele kõrgusele on paras kitse või põrsast loopida, põdraga aga sinna vedamiseks läheb vaja ca. 10 meest (mitte 10 70..80a. nägu, vaid ikka tirida jaksvaid). Kõige sobilikum on põdra jaoks aga a`la Respo stiilis madal kerghaagis ja kuna täiskasvanud põdrajaht lõpeb 30. nov ja vasikas 15. dets., siis sügisel kannatab sellega metsateedel liikuda küll. See sügis tirisime 3-kesi üht põdralehma Zubrjonokisse, mis ka suht kõrge maapinnast - no raske oli! 8)
martinkark
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm

Postitus Postitas martinkark »

Kitsesid siis :D Või nh talvel neid põtru kes ründavad vms pärast maha on vaja lasta... Tegelt Pole elus ühtegi põtra kasti ajanud. Aga offtopicu ja puht huvipärast küsin et kui kaks lennuväljaplaati või lauda taha kaldteeks panna ja mingi käsivintsiga esimesest kastiäärest sikutada, krt siis saab põdra ka ju peale?

Muidu ma siin reklaamin oma autot :D
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

martinkark kirjutas:Kitsesid siis :D Või nh talvel neid põtru kes ründavad vms pärast maha on vaja lasta... Tegelt Pole elus ühtegi põtra kasti ajanud. Aga offtopicu ja puht huvipärast küsin et kui kaks lennuväljaplaati või lauda taha kaldteeks panna ja mingi käsivintsiga esimesest kastiäärest sikutada, krt siis saab põdra ka ju peale?

Muidu ma siin reklaamin oma autot :D
No metsa pole veel neist ükski jäänud, saavad nad välja kõik ja kuidas iganes :D ...aga jah, las olla.
P.S ei, ma sain nagu aru jah, et sa oma masinat reklaamisid :D
kaidoke
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: T Jaan 12, 2010 5:21 pm

Postitus Postitas kaidoke »

martinkark kirjutas:Osta minu jurakas ära

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=27394

usun et on vastupidavam kui igasugused isearetatud aparaadid. Saad põdra ka kasti panna. Masin on samasuur kui uazik või dodge ram.
Kusjuures ma seda olen vaadanud ka,näitasin poisilegi ,et mis oleks ,kui.....? Pildi järgi otsustades ei oska suurust määratleda,dodge ei ütle minule ka midagi.Võrdlus uazikuga annab mingi pildi küll,kas tõesti nii väike ongi?Kui suur tal kliirents on,palju kütet rüüpab ja mis siis saab ,kui tagavaraosa vaja on? Võid ka priva v tel. numbri saata ,oleks huvitav vestelda.
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 44"
Postitusi: 429
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Postitus Postitas raulex »

Pole küll jahimees,aga väikese kraanaga saab tonnise asja vabalt veoauto kasti.Kas Moog või Gaz 66 ei sobi,neile on vähemalt varuosi saada.
Moogist ,66st ja kraanadest:http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=213 ... ht=veoauto
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

usun et on vastupidavam kui igasugused isearetatud aparaadid. Saad põdra ka kasti panna. Masin on samasuur kui uazik või dodge ram.
Sellised masinad kaua enam ei sõida. Kui lumi natuke sulama hakkab ei liigu seal enam ükski ratastega masin. Teine meeldiv asi krusade kasutamisel metsatingimustes on see, et lumi sadas maha sulanud maale ehk siis maapind ei ole külmunud. Raskes lumes edasi suruda, kui all on pehme pori on päris raske. Sai eelmine aasta kevade poole sulalumega, kui lumesaan igal pöördel kinni istus, proovida 26" velgedel 4wd veoautot scania tgb30. Tee või tina poiss lihtsalt lükkas hange omale ette ja kratsis kõhualuse puhtaks. Lumekett tegi asja natuke paremaks aga kinni istus ikka.
masin umbes selline

http://www.auto24.ee/used/496999

Minu silmis on ainus toimiv lahendus roomik/hõljuk.
Nii näiteks on volvo mudelivalikus täiesti olemas sellised pisikesed kaubikud, mis liiguvad kenasti ja ei maksa nii palju (paraku eritehnikat paari tuhande eest ei saa).
stiilinäide ka:

Pilt

Selline vanakooli "Bandwagen" on hinna suurusjärku u 50K eeku. Siinkohal uuematest ja popimatest volvo roomikutest rääkima ei hakkaks, kuna hinna suurusjärk on hobi masina jaoks natuke kosmos.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Oskab keegi kommenteerida kuda mootorsaanid paksemas lumes liiguvad?
Kuna räägitakse et eestis pidi nats lund olema siis tekkis plaan endale saan osta.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”