Viljandis kasutas kaitsevägi neid aastaid õppesõidu tegemiseks ajateenijatele, ühesõnaga vurasid nad pidevalt linnas ringi. Sel juhul peavad seal vist küll dubleeritud pedaalid olema...
Jah antud isend millest mina räägin oli KV kasutuses õppesõidukina ja omab lisa pedaale. Suur häda nende masinate puhul on see, et nad on seisnud ja kui sõitnud siis ainult mööda teid. Seega kulus palju higi ja vaeva, et liikuma saada tavalist aeglusti kangi ja vintsi, kuna kangid olid lihtsalt kinni jäänud. Sama oli ka piduritega. Silla poolt oli pidur korras ja pärast määrimist (oi neid taaveti nippleid on seal all nii, et võiks kokku lugeda 10 astmetes) hakkas seal asi liikuma probleemiks jäi piduri nn pea silinder, mis kippus kinni jääma. Suht ebamugav on linna liikluses sõiuta, kui enne foori tahaks aeglustada aga siis kõik 4 ratast plokeeruvad u 50m enne valgusfoori ja tagant tulijatel on segadus - mida see dibiilik siin oma suure rohelise koleda autoga teeb. Aga jõu ja ilu numbreid teha piduri pedaaliga u pool tundi järjest ja tuleb piduri pedaalile meelde, mida ta peab tegema.
Kraana kohapealt veel üks tähelepanek on see, et tal on suht koht pikk nool. Teleskoobina saab välja sikutada käsitsi u 3 noole pikkust ja viimane lõik on reguleeritav hüdrauliliselt. Puudus aga on see, et ei ole nö lisa sektsiooni kohe masti küljes, kuhu saaks ühendada kopa, haaratsi või pöördpea. Ka tõstuki tugikäppade juhtimine on suht naljakas läbi masti pööramise avad lisa klapi/klapid ja saab käpad maha ja maast lahti. Sama süsteemi olen muidugi kohanud ka uuematel´scaniatel. Lukkude kohapealt niipalju, et sellel isendil tagalukk toimetab ja nii nagu Landy ütles on esisild "pime" - ehk siis esimene peaülekanne on läinud rebastele ja veab ainult tagumised rattad. Enda kogemus volvo lukkudega vanakooli veoauto sildadega on olnud üldiselt positiivne on saanud hullata lukus sildadega erineval pinnasel ja ei ole veel millegist jagu saanud aga eks see aeg tuleb ka kord.
N86 on veel üks uuendus vanade risude seas, nimelt tema kastil on nn alumiste ja ülemiste käikude ümber lülitus õhuga kangi küljes. Eks see ole taas üks asi, mis algul ei taha liikuda aga kui talle ka natuke määret puhastust ja meeldetuletust siis saab asja korda.
Üks tobe pisiasi on veel salongis. Nimelt on tema tarvis disainitud erilised õhukraanid/lülitid, mis lülitavad hüdrat, lukke jms susisevat. Nimelt on nad valmistatud erilisest metalli sulamist midagi alum ja kuketina vahepealset ja oma olemuselt on nad suht rabedad. Piisab ühes hooletust lülitusest, kui käib klõps ja see hoob murdub armatuurlaua terava serva taga pooleks ja siis on maru sant seda uuesti sisse välja lülitada. Nagu ikka selliste toredate asjadega siis neid ei ole väga lihtne asendust leida.
Hetkel taas midagi rohkemat meelde ei tule.