Volvo N86 (LTGBIL941) ost

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Meesmetsast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
Asukoht: Pealinn

Volvo N86 (LTGBIL941) ost

PostitusPostitas Meesmetsast » R Aug 06, 2010 9:42 am

Mida teavad mehed rääkida meie kaitseväes kasutatud ja oksjonite kaudu maha müüdud Volvo LTGBIL941-dest (lihtsam kasutada vist nime N86).
Netis palju infi nende kohta ei ole, või on see siis keeles, mida ei oska lugeda. Kui teate mõnda head lehte, siis palun jagage linki.
Auto läheks kasutusele ühe saabuva ehitusprojekti jaoks, kuhu sobib väga hästi kraanaga suurema kandevõimega hea läbivusega veokas materjali veoks. Lisaks peibutab muidugi hind.

Praegu on üks pandud auto24 müüki, mis ei ole kahjuks väliselt kõikse paremas seisus, tehnilist poolt veel ei tea, kuid plaanis vaatama minna lähemal ajal. Mis oleksid asjad, millele kindlasti peab selle ajastu Volvo veokate juures tähelepanu pöörama? :)

http://www.auto24.ee/used/749682

On kellelgi äkki salajast infot, kas on neid oksjonitele veel tulemas? :P
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

PostitusPostitas Landy » R Aug 06, 2010 9:55 am

Üks selline Imedepõllul Hr. Kristjen Kuusi autopargis. Kuid kuna sealne rahvas 20. augustini Mongolitele kultuuri viimas, siis ei saa varem selle kohta infot kätte.
Selle konkreetsel isendil vist ka esisild "pimedaks" tehtud?
Viimati muutis Landy, R Aug 06, 2010 12:16 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
svenson
Mudder
Postitusi: 63
Liitunud: T Apr 08, 2003 1:10 pm
Asukoht: viljandi-tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas svenson » R Aug 06, 2010 10:20 am

Paar tk on veel oksjonile tulemas.
haamer.net - 56560093
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1277
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Kontakt:

PostitusPostitas tai » R Aug 06, 2010 10:30 am

Tegemist hea masinaga. Tavaliselt on kraana puhul väsinud silindri tihendid ja pisut leemendab õli. Peal on masinal turbo diisel, millel on piisavalt putru ka koormaga liikumisel. Kraana tõstejõud on tavaliselt lühikese noolega 3500. Eesti ark muidugi ei tea sellest masinast taas midagi ja hr Kuusi autole sai piduritega haagis pandud 13000kg. Masinal on peal sillalukud nii ees kui taga ja keskvints toimetab nii ette kui taha. Mugavusvarustuses on veel õhkpidurid nagu kaasaegsetel autodel ja roolivõimendi. Rohkem praegu selle masina kohta meelde ei tule aga kui küsimusi veel siis vastan meeleldi.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Meesmetsast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
Asukoht: Pealinn

PostitusPostitas Meesmetsast » R Aug 06, 2010 7:10 pm

landy kas on sellel modifikatsioonil ka mingisugune põhjendus või tuli midagi ebameeldivat välja autol peale ostu?

svenson sinu poolt tulev info on meeldiv, kuid äkki on sul ka teavet, millal võiks uut oksjonit umbkaudu oodata. Kas veel sellel kuul võivad need autod oksjonile tulla? Teaks lihtsalt auto soetamist paremini planeerida.

tai aitäh pikema kommentaari eest. Saan aru, et oled nende autodega natuke lähemalt kursis, nii et äkki oskad öelda, kuidas selle Volvo õhksüsteem on, sest hilisematel (80date lõpp ja edasi) kirutakse õhksüsteemi ja tean, et isegi veokaesindus ei taha neid muresid eriti sisse võtta.
Kraana tõstejõud on meeldivalt suur, kuna auto peaks ka suuremaid kive liigutama. Vanad tihendid on kahjuks asi, millega peab leppima. Olulisem, et sees olevat vedelikku on vahetatud.
Kui lähen autot vaatama ja ka käivitama (ma loodan, et käivtamise tõenäosus on olemas), siis mis peaks olema need nõrgad kohad, mida kontrollida. Volvo ise kiidab näiteks käigukasti, mis pidi olema väga vastupidav. Kuidas on aga sillad ja lukusüsteem, sest selle remonti just väga ette ei kujuta.

Kas keegi teab, mida sellised autod meie kaitseväes üldse tegid. Või on tegemist paberitäitega? :lol:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

PostitusPostitas Landy » R Aug 06, 2010 8:50 pm

Mina ja Tai räägime samast eksemplarist, mis Imedepõllul. Tai pädevam sellest rääkima. Sealne masin kahjuks hetkel 2WD ja esislid "pime".
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
fagott
Rock Crawler
Postitusi: 994
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas fagott » R Aug 06, 2010 10:13 pm

Viljandis kasutas kaitsevägi neid aastaid õppesõidu tegemiseks ajateenijatele, ühesõnaga vurasid nad pidevalt linnas ringi. Sel juhul peavad seal vist küll dubleeritud pedaalid olema...
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1277
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Kontakt:

PostitusPostitas tai » L Aug 07, 2010 11:35 am

Viljandis kasutas kaitsevägi neid aastaid õppesõidu tegemiseks ajateenijatele, ühesõnaga vurasid nad pidevalt linnas ringi. Sel juhul peavad seal vist küll dubleeritud pedaalid olema...


Jah antud isend millest mina räägin oli KV kasutuses õppesõidukina ja omab lisa pedaale. Suur häda nende masinate puhul on see, et nad on seisnud ja kui sõitnud siis ainult mööda teid. Seega kulus palju higi ja vaeva, et liikuma saada tavalist aeglusti kangi ja vintsi, kuna kangid olid lihtsalt kinni jäänud. Sama oli ka piduritega. Silla poolt oli pidur korras ja pärast määrimist (oi neid taaveti nippleid on seal all nii, et võiks kokku lugeda 10 astmetes) hakkas seal asi liikuma probleemiks jäi piduri nn pea silinder, mis kippus kinni jääma. Suht ebamugav on linna liikluses sõiuta, kui enne foori tahaks aeglustada aga siis kõik 4 ratast plokeeruvad u 50m enne valgusfoori ja tagant tulijatel on segadus - mida see dibiilik siin oma suure rohelise koleda autoga teeb. Aga jõu ja ilu numbreid teha piduri pedaaliga u pool tundi järjest ja tuleb piduri pedaalile meelde, mida ta peab tegema.
Kraana kohapealt veel üks tähelepanek on see, et tal on suht koht pikk nool. Teleskoobina saab välja sikutada käsitsi u 3 noole pikkust ja viimane lõik on reguleeritav hüdrauliliselt. Puudus aga on see, et ei ole nö lisa sektsiooni kohe masti küljes, kuhu saaks ühendada kopa, haaratsi või pöördpea. Ka tõstuki tugikäppade juhtimine on suht naljakas läbi masti pööramise avad lisa klapi/klapid ja saab käpad maha ja maast lahti. Sama süsteemi olen muidugi kohanud ka uuematel´scaniatel. Lukkude kohapealt niipalju, et sellel isendil tagalukk toimetab ja nii nagu Landy ütles on esisild "pime" - ehk siis esimene peaülekanne on läinud rebastele ja veab ainult tagumised rattad. Enda kogemus volvo lukkudega vanakooli veoauto sildadega on olnud üldiselt positiivne on saanud hullata lukus sildadega erineval pinnasel ja ei ole veel millegist jagu saanud aga eks see aeg tuleb ka kord.
N86 on veel üks uuendus vanade risude seas, nimelt tema kastil on nn alumiste ja ülemiste käikude ümber lülitus õhuga kangi küljes. Eks see ole taas üks asi, mis algul ei taha liikuda aga kui talle ka natuke määret puhastust ja meeldetuletust siis saab asja korda.
Üks tobe pisiasi on veel salongis. Nimelt on tema tarvis disainitud erilised õhukraanid/lülitid, mis lülitavad hüdrat, lukke jms susisevat. Nimelt on nad valmistatud erilisest metalli sulamist midagi alum ja kuketina vahepealset ja oma olemuselt on nad suht rabedad. Piisab ühes hooletust lülitusest, kui käib klõps ja see hoob murdub armatuurlaua terava serva taga pooleks ja siis on maru sant seda uuesti sisse välja lülitada. Nagu ikka selliste toredate asjadega siis neid ei ole väga lihtne asendust leida.
Hetkel taas midagi rohkemat meelde ei tule.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Meesmetsast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
Asukoht: Pealinn

PostitusPostitas Meesmetsast » L Aug 07, 2010 5:37 pm

tai tänud pika kirjatüki eest. Eks seismisest tingitud asjadega pea leppima. Positiivne on pigem see, et asjad on olnud töökorras ikkagi. On vaja lihtsalt töötamise meeldetuletamist. Vanemate veokatega ja poolkäikudega on sõidetud küll, nii et seda ei karda, kuid mõnelgi korral on tulnud õhusüsteemile järgi anda. Lihtsalt ei leia viga üles.
Vahekokkuvõtteks võib vast öelda, et see auto saab postiivsed hääled, nii et ei pea seda autot ja selle omamist kartma :P .
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 833
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

PostitusPostitas zum » P Aug 08, 2010 7:54 pm

Väga mõnusa käiguga mootorid on neil. KV-s, niipalju kui ma olen näinud, kasutavad neid enamasti sellised vanakooli tegelased, või siis jah, õppesõiduks ka rakendatakse, aga üldiselt on nad hinnas.

Ühte olen näind, millel vahekasti korpusest pilpad järgi olid, aga tolle puhul oli tegemist kasutaja oma ajupotentsiaali ebapiisava tarvitamisega... Suht-koht pommikindlad liikurid üldiselt.
Kasutaja avatar
Rainer
Fitting 38"
Postitusi: 388
Liitunud: N Okt 06, 2005 10:00 am
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Re: Volvo N86 (LTGBIL941) ost

PostitusPostitas Rainer » K Apr 25, 2018 11:08 pm

Kellegil N86 uut nn piduri peasilindrit on pakkuda? või teab kust saaks uue või siis rem komplekti?

Mine “Tahan osta aga ?”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist