Rehvi sisse keeratavad naastud
Moderaator: Moderators
Rehvi sisse keeratavad naastud
Tahaks siis osta pealkirjas nimetatud naaste. Ise ringi surfates leidsin ühe koha kust neid saaks osta http://ags.ee/ , aga oskate äkki soovitada veel kohti kust neid saaks? Võib ka pakkuda kasutatuid aga korralikke. Ja naastud peaksid olema maantee legaalsed. Ma ei teagi palju on lubatud rehvi kohta naaste või mis oleks normaalne hulk rehvi kohta? Oskate seda ka soovitada? Rehvi suurus on 265/70 R15. Veel kiire pole ostuga aga eeltööd juba tuleb teha. Talv ju tulekul varsti.
Kui kellegil on konkreetselt midagi pakkuda siis võib helistada 5273429 või siis pakkuda privasse.
Hendriko
Kui kellegil on konkreetselt midagi pakkuda siis võib helistada 5273429 või siis pakkuda privasse.
Hendriko
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Peaks vist olema midagi sellist:
Naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
1. rehvis, mille velje läbimõõt ei ole suurem kui 13tolli -90 naastu
2. rehvis, mille velje läbimõõt on 14-15 tolli 110 naastu
3. rehvis, mille velje läbimõõt on 15 tolli ja suurem -130 naastu
4. ülejäänud rehvidel kuni -150 naastu
Naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
1. rehvis, mille velje läbimõõt ei ole suurem kui 13tolli -90 naastu
2. rehvis, mille velje läbimõõt on 14-15 tolli 110 naastu
3. rehvis, mille velje läbimõõt on 15 tolli ja suurem -130 naastu
4. ülejäänud rehvidel kuni -150 naastu
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Re: Rehvi sisse keeratavad naastud
http://www.best-grip.com/eng/stradale_auto.aspenx kirjutas:Tahaks siis osta pealkirjas nimetatud naaste. Ise ringi surfates leidsin ühe koha kust neid saaks osta http://ags.ee/ , aga oskate äkki soovitada veel kohti kust neid saaks?
Hendriko
Kui põrandat vaja, siis küsi! Erinevad parketid,
linoleum,pvc,laminaat,puit .... 5kaks888kuus8
linoleum,pvc,laminaat,puit .... 5kaks888kuus8
Kui naelu on mõistuse piires, siis keegi neid lugema tõenäoliselt ei hakka. Kas mõtled sissekeeratavate all neid tsiklitele mõeldud nn piike? Naastud tohivad ainult teatud mm(1-2 vist) rehvist välja ulatuda, seega pole need tänaval lubatud. Auto all ei pidanud ka jäärajal väga kaua kestma võrreldes õigete piikidega. Hind oli eelmine talv ka 7-15eeki tk, niiet väga ei kutsunud ostma.
Igapäevaseks sõitmiseks ikka tavalised sõiduka/pakiauto naelad, olenevalt rehvist ja nii palju, kui panna võib+mõni lisaks. Ise paigaldamiseks on vaja spets püstolit, niiet lihtsam on lasta mõnes rehvitöökojas augud puurida ja paigaldada. Eelduseks on, et rehvidel leidub klotse, kuhu neid paigaldada.
Igapäevaseks sõitmiseks ikka tavalised sõiduka/pakiauto naelad, olenevalt rehvist ja nii palju, kui panna võib+mõni lisaks. Ise paigaldamiseks on vaja spets püstolit, niiet lihtsam on lasta mõnes rehvitöökojas augud puurida ja paigaldada. Eelduseks on, et rehvidel leidub klotse, kuhu neid paigaldada.
Võta ühendust sellise firmaga nagu Marja Autokumm (www.rehvid.ee). Tsikli rehve nad naelutasid ja omal sai seal ka talvekad AT rehvist meisterdatud. (tuleb tunnistada, et töö tegime ise, kuid ega ma muidugi maksta ka ei raatsinud ) Aga küsija suu pihta ei pidavat löödama, nii et uuri Küsi Alarit ja ütle, et mina soovitasin. äkki võtab jutule kui tööd parasjagu palju ei ole.Kodutu kirjutas:Oskab keegi nimetada mõnda rehvi töökoda kes sellise tööga viitsiks ja tahaks tegeleda, endal jooks pool kulunud Boggereid vaja talveks naelutada.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
FlammablE kirjutas
Kas mõtled sissekeeratavate all neid tsiklitele mõeldud nn piike? Naastud tohivad ainult teatud mm(1-2 vist) rehvist välja ulatuda, seega pole need tänaval lubatud.
enx kirjutas
Tean et neid sisse keeratavaid naaste on olemas ka tavalisi (maantee legaalseid), mitte ainult piike. Motors24 oli isegi tutvustav video nende kohta.
Küsimus ikkagi pigem selles et kus neid müüakse?
Kas mõtled sissekeeratavate all neid tsiklitele mõeldud nn piike? Naastud tohivad ainult teatud mm(1-2 vist) rehvist välja ulatuda, seega pole need tänaval lubatud.
enx kirjutas
Tean et neid sisse keeratavaid naaste on olemas ka tavalisi (maantee legaalseid), mitte ainult piike. Motors24 oli isegi tutvustav video nende kohta.
Küsimus ikkagi pigem selles et kus neid müüakse?
Viimati muutis enx, L Sept 05, 2009 7:35 pm, muudetud 1 kord kokku.
FlammablE kirjutas
Igapäevaseks sõitmiseks ikka tavalised sõiduka/pakiauto naelad, olenevalt rehvist ja nii palju, kui panna võib+mõni lisaks. Ise paigaldamiseks on vaja spets püstolit, niiet lihtsam on lasta mõnes rehvitöökojas augud puurida ja paigaldada. Eelduseks on, et rehvidel leidub klotse, kuhu neid paigaldada.
enx kirjutas
Seda ma just ei tahagi et pean need rehvi seest kevade tulekul uuesti välja noppima kruvikeerajaga. Tahaksi et saaks need välja keerata ja järgmine sügis aga keerad jälle uuesti sisse. Tean ühte inimest kellel on sellised naelad ja temal pole talvega nt ühtegi ära kadunud rehvi seest. Keeras välja ja täitsa kobedad. 3 hooaega peaks ikka kestma, kui mitte kauem. Arvestades seda et need ei läheks mul igapäevase sõiduki alla. Rehviks on insa turbo sahara - niiet klotse on kuhu paigaldada
Igapäevaseks sõitmiseks ikka tavalised sõiduka/pakiauto naelad, olenevalt rehvist ja nii palju, kui panna võib+mõni lisaks. Ise paigaldamiseks on vaja spets püstolit, niiet lihtsam on lasta mõnes rehvitöökojas augud puurida ja paigaldada. Eelduseks on, et rehvidel leidub klotse, kuhu neid paigaldada.
enx kirjutas
Seda ma just ei tahagi et pean need rehvi seest kevade tulekul uuesti välja noppima kruvikeerajaga. Tahaksi et saaks need välja keerata ja järgmine sügis aga keerad jälle uuesti sisse. Tean ühte inimest kellel on sellised naelad ja temal pole talvega nt ühtegi ära kadunud rehvi seest. Keeras välja ja täitsa kobedad. 3 hooaega peaks ikka kestma, kui mitte kauem. Arvestades seda et need ei läheks mul igapäevase sõiduki alla. Rehviks on insa turbo sahara - niiet klotse on kuhu paigaldada
Viimati muutis enx, L Sept 05, 2009 7:36 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Rehvi sisse keeratavad naastud
Ääää. Kena vaadata küll aga kuidas need sealt kätte saaks? Kas keegi oskab juhmakale seletada seda ja mis seal hind oleks?väikevend kirjutas:http://www.best-grip.com/eng/stradale_auto.aspenx kirjutas:Tahaks siis osta pealkirjas nimetatud naaste. Ise ringi surfates leidsin ühe koha kust neid saaks osta http://ags.ee/ , aga oskate äkki soovitada veel kohti kust neid saaks?
Hendriko
Selliste naastude müüjaid+paigaldajaid on maarjamaal küll ja veelgi,
üksasi kas nad seda teenust korralikult reklaamivad!
tvkbaltic.ee.mikare.net
Võid helistada Pärnu Motopoodi Ott`ile tel. 5665 9044.
Räägi oma mure ära, küll ta aitab nii nõu, kui ka jõuga!
Lisan siia vähe vana LE punkti naastrehvidest:
Kood 509. Naastrehvid
Nõuded: 1) kui M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel. Kui O 2 kategooria haagist vedaval vedukautol on naastrehvid, peavad naastrehvid olema ka haagisel. Kui M2, M3, N 2 , N3, O3 ja O4 kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad ühe ja sama telje mõlemal poolel olema naastrehvid.
Paarisrataste puhul võib üks ratas olla naastamata. Kui rehvi vigastuse tõttu ollakse sunnitud kasutama varuratast, võib varuratas olla naastamata;
2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
a) rehvis, mille velje läbimõõt ei ole suurem kui 13» – 90;
b) rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 13», kuid ei ole suurem kui 15» – 110;
c) sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 15» – 130;
d) ülejäänud rehvidel – 150;
[RTL 2006, 39, 671 – jõust. 12.05.2006]
3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
Uutel naastatud M1, N1, O1 ja O 2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm ja M2, M3 , N2, N 3, O3 ja O4 kategooria sõiduki rehvidel rohkem kui 1,5 mm. Kasutuses olevatel naastatud M 1, N1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm ja M2, M 3, N2, N3 , O3 ja O4 kategooria sõidukite rehvidel rohkem kui 2,5 mm;
5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
• M1 ja O1 kategooria sõidukil – torkejõud 120 N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g;
• N1 ja O2 kategooria sõidukil – torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;
• M2, M3, N2, N3, O 3 ja O4 kategooria sõidukil – torkejõud 340 N ja mass 3,0 g.
Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas;
6) naastrehve võib sõidukil kasutada alates 1. oktoobrist kuni 1. maini.
üksasi kas nad seda teenust korralikult reklaamivad!
tvkbaltic.ee.mikare.net
Võid helistada Pärnu Motopoodi Ott`ile tel. 5665 9044.
Räägi oma mure ära, küll ta aitab nii nõu, kui ka jõuga!
Lisan siia vähe vana LE punkti naastrehvidest:
Kood 509. Naastrehvid
Nõuded: 1) kui M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel. Kui O 2 kategooria haagist vedaval vedukautol on naastrehvid, peavad naastrehvid olema ka haagisel. Kui M2, M3, N 2 , N3, O3 ja O4 kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad ühe ja sama telje mõlemal poolel olema naastrehvid.
Paarisrataste puhul võib üks ratas olla naastamata. Kui rehvi vigastuse tõttu ollakse sunnitud kasutama varuratast, võib varuratas olla naastamata;
2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
a) rehvis, mille velje läbimõõt ei ole suurem kui 13» – 90;
b) rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 13», kuid ei ole suurem kui 15» – 110;
c) sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 15» – 130;
d) ülejäänud rehvidel – 150;
[RTL 2006, 39, 671 – jõust. 12.05.2006]
3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
Uutel naastatud M1, N1, O1 ja O 2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm ja M2, M3 , N2, N 3, O3 ja O4 kategooria sõiduki rehvidel rohkem kui 1,5 mm. Kasutuses olevatel naastatud M 1, N1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm ja M2, M 3, N2, N3 , O3 ja O4 kategooria sõidukite rehvidel rohkem kui 2,5 mm;
5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
• M1 ja O1 kategooria sõidukil – torkejõud 120 N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g;
• N1 ja O2 kategooria sõidukil – torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;
• M2, M3, N2, N3, O 3 ja O4 kategooria sõidukil – torkejõud 340 N ja mass 3,0 g.
Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas;
6) naastrehve võib sõidukil kasutada alates 1. oktoobrist kuni 1. maini.
"Vaba mees nii mitte vabal maal..."
Tänud nii põhjaliku vastuse eestuaz469 kirjutas:Selliste naastude müüjaid+paigaldajaid on maarjamaal küll ja veelgi,
üksasi kas nad seda teenust korralikult reklaamivad!
tvkbaltic.ee.mikare.net
Võid helistada Pärnu Motopoodi Ott`ile tel. 5665 9044.
Räägi oma mure ära, küll ta aitab nii nõu, kui ka jõuga!
Lisan siia vähe vana LE punkti naastrehvidest:
Kood 509. Naastrehvid
Nõuded: 1) kui M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel. Kui O 2 kategooria haagist vedaval vedukautol on naastrehvid, peavad naastrehvid olema ka haagisel. Kui M2, M3, N 2 , N3, O3 ja O4 kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad ühe ja sama telje mõlemal poolel olema naastrehvid.
Paarisrataste puhul võib üks ratas olla naastamata. Kui rehvi vigastuse tõttu ollakse sunnitud kasutama varuratast, võib varuratas olla naastamata;
2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
a) rehvis, mille velje läbimõõt ei ole suurem kui 13» – 90;
b) rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 13», kuid ei ole suurem kui 15» – 110;
c) sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 15» – 130;
d) ülejäänud rehvidel – 150;
[RTL 2006, 39, 671 – jõust. 12.05.2006]
3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
Uutel naastatud M1, N1, O1 ja O 2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm ja M2, M3 , N2, N 3, O3 ja O4 kategooria sõiduki rehvidel rohkem kui 1,5 mm. Kasutuses olevatel naastatud M 1, N1, O1 ja O2 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm ja M2, M 3, N2, N3 , O3 ja O4 kategooria sõidukite rehvidel rohkem kui 2,5 mm;
5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
• M1 ja O1 kategooria sõidukil – torkejõud 120 N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g;
• N1 ja O2 kategooria sõidukil – torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;
• M2, M3, N2, N3, O 3 ja O4 kategooria sõidukil – torkejõud 340 N ja mass 3,0 g.
Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas;
6) naastrehve võib sõidukil kasutada alates 1. oktoobrist kuni 1. maini.
Kusjuures ei jäägi mingit auku - nii mulle õeldi vähemalt. Naastudel vindi vahe nii suur et ei pidanud aru saamagi õieti pärast kus oli. Aga noh ega ei pea ju samasse aukku panema tagasi - keeran vana augu kõrvale siiskoppees kirjutas:Vanadesse aukudesse tagasipanek kahtlane,arvestada tuleb rehvi kulumisega.Peale selle aukude puhastamine kivikestest ja sodist.Naelad kuluvad ka ühelt poolt rohkem,jne.