Tahan osta, kaubikut ehk bussi.
Moderaator: Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Tahan osta, kaubikut ehk bussi.
Ma saan aru et see pole kõige õigem koht, kus sellist teemat arutada.
Kui moded pahased on siis äkki oskate kuhugi mind suunata, kus saaks kaubikute ostu arutada.
Muidugi mõni on ju 4x4 ka
Igatahes vaja osta kaubik. Ta peaks olema pikk ja kõrge. näiteks selline http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
hind võiks olla alla 350kilo. Diisel, mootor vastupidav, ka kere mitte kõige nõrgem, et ei hakkaks kohe rooste ussid külge.Mitte liiga suur mootor ja mitte liiga väike. Sest vaja seda ikkagi raske kauba vedamiseks. Igatahes jõudu peab tal olema.
Nii siis. Mida siis keegi oskab pakkuda, mis on kõige parem.
Kui moded pahased on siis äkki oskate kuhugi mind suunata, kus saaks kaubikute ostu arutada.
Muidugi mõni on ju 4x4 ka
Igatahes vaja osta kaubik. Ta peaks olema pikk ja kõrge. näiteks selline http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
hind võiks olla alla 350kilo. Diisel, mootor vastupidav, ka kere mitte kõige nõrgem, et ei hakkaks kohe rooste ussid külge.Mitte liiga suur mootor ja mitte liiga väike. Sest vaja seda ikkagi raske kauba vedamiseks. Igatahes jõudu peab tal olema.
Nii siis. Mida siis keegi oskab pakkuda, mis on kõige parem.
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Isiklikult vaataksin VW LT kaubiku poole suured ja lollikindlad - testitud.
midagi sellist suva kuulutus auto24'st
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
midagi sellist suva kuulutus auto24'st
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
35k hinnaklassis vaata kindlasti Transitit. Igasugu muud ja uuemad margid on reeglina sama kohviks aetud, kui isegi mitte surnuks sõidetud ja viimase hingetõmbega müüki paisatud. Vaata mõned hinnaklassi sobivad masinad välja ja mine katsu neid kõiki enne lõplikku otsustamist. Uuri ka seda, mis mingil masinal varuosad maksavad, võid päris hirmsa üllatuse saada.
PS. enamikul neist 300 000 läbisõiduga masinatel on usutavasti need numbrid ette keritud. Kaubik on siiski ostetud kaupa ühest kohast teise vedama ja kuuläbisõit ~10-15k on suht tavaline, seega ~300k tuleks ette juba kolme-nelja-viie aastaga...
PS. enamikul neist 300 000 läbisõiduga masinatel on usutavasti need numbrid ette keritud. Kaubik on siiski ostetud kaupa ühest kohast teise vedama ja kuuläbisõit ~10-15k on suht tavaline, seega ~300k tuleks ette juba kolme-nelja-viie aastaga...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Selline Transit,mis sul pildil,on vaieldamatult töökindlaim kaubik,mis eales tehtud,tõeline jackass.Kahjuks lõpetati tootmine miski 1999-2000 ja uuem mudel juba saast.Uuematest soovitavad kaubikute remontijad tõesti seda LT-d,mille pilt siin kah välja toodud.Kui aastaläbisõit pole eriti suur, kõlbavad teised kah.Muide,on olemas ka väiksema läbisõiduga kaubikuid, mida kasutavad erinevate firmade töömehed nn. liikuva tööriistade panipaiga-laona.St: ventilatsioonipaigaldajad, elektrikud, torumehed, ehitajad jms.Sellised sõidavad teinekord 10000 km aastas.Lihtsalt kong on kogu aeg kola täis.Ma ise vaatakski sellist.
Soovitan samuti vana transitit, kuna ülalpidamine on tõesti odav ja ka vastupidav. Kindlasti nii vana masina puhul ei pääse keretöödest. Transitil täiest tavaline, et koopaääred ja tagumised uksed roostes. Aga sellest ei maksa ära ehmatada, lased uued koopa ääred panna ja uus värv peale. Kindlasti põhi ka ära möksida ja logarid paigaldada. Kui korra nii ära teha, siis on jälle pikki aastaid muretu.
Ise kasutasin 3 aastat vana transitit töö autona. Oli ilma turbota variant ja aeglase ülekandega. Tippkiirus heal juhul 100km/h. Aga kuna enamus tööst oli linnas, siis oli väga mugav toimetada. Pikki vahemaid oli küll tüütum sõita aga täiest võimalik. Küttekulu oli ~9L. Tehniliselt väga vastupidav. Selle aja jooksul sai sidur ära vahetatud, kardaan ja väntvõlli otsalaager. Ülejäänud oli tavaline hooldus.
Võimsust küll turbota mootoril väga ei ole, seega suurte raskuste vedamiseks väga ei sobi. Nt treilerit millel sõiduauto peal läks ikka raskelt edasi, mäest ikka andis üles minna. Samas minemata ka ei jäänud.
Ise turboga variandiga kokku puutunud pole.
Hetkel kasutusel 2 Sprinterit. Kulud suuremad, samas mugavamad ja võimsamad. Elektroonikaga vahest probleeme olnud, aga mitte midagi tõsist. Üldiselt vastupidavad.
Ise kasutasin 3 aastat vana transitit töö autona. Oli ilma turbota variant ja aeglase ülekandega. Tippkiirus heal juhul 100km/h. Aga kuna enamus tööst oli linnas, siis oli väga mugav toimetada. Pikki vahemaid oli küll tüütum sõita aga täiest võimalik. Küttekulu oli ~9L. Tehniliselt väga vastupidav. Selle aja jooksul sai sidur ära vahetatud, kardaan ja väntvõlli otsalaager. Ülejäänud oli tavaline hooldus.
Võimsust küll turbota mootoril väga ei ole, seega suurte raskuste vedamiseks väga ei sobi. Nt treilerit millel sõiduauto peal läks ikka raskelt edasi, mäest ikka andis üles minna. Samas minemata ka ei jäänud.
Ise turboga variandiga kokku puutunud pole.
Hetkel kasutusel 2 Sprinterit. Kulud suuremad, samas mugavamad ja võimsamad. Elektroonikaga vahest probleeme olnud, aga mitte midagi tõsist. Üldiselt vastupidavad.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Nojah,siis võibolla selline:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kuid niisuguse hinna ja aastaarvuga tuleb spetsialistidelt nõu küsida, korralikke asju vist enam ei tehtagi.Aga mul klassivend Pakiautokeskuses, võin uurida...
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kuid niisuguse hinna ja aastaarvuga tuleb spetsialistidelt nõu küsida, korralikke asju vist enam ei tehtagi.Aga mul klassivend Pakiautokeskuses, võin uurida...
Nüüd sain. Ei viitsinud ennem korralikult teemat läbi lugeda ja vaatasin, et Transiti kiitmine käib ning ütlen ka paar sõna.Kondimurdja kirjutas:Kas te ikka saite aru et ma mõtlesin max võib olla 350 000eeku
Ja ikkagi sellist ei taha osta, millel on vaja kohe kere remont teha.
Aga sel juhul soovitan Sprinterit või VW LT. Hetkel firmas 2 Sprinterit, millest üks furgooni ja luugiga, teine tavaline kaubik. Kuna viimased 4 aastat pidevalt transpordiga tegeletud ja uuritud milline kaubik parim on, siis nii enda kui ka partnerite kogemused ütlevad, et Sprinter või LT. Neil mõlemil kõige vähem probleeme tehnikaga.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Kas tänapäeval üldse ilma turbota diisleid tehakse?
Turboga on võimu rohkem. Remont on kindlasti kallis. Aga kui tihti ikka turbosid remonditakse või nendega probleeme on?
Ise tean kahte Peugeot bussi, mil turbod saba andsid, aga muudel masinatel pole kuulnud, et turbod jamaksid.
Kuna sul varem pole turboga masinat olnud, siis nüüd on viimane aeg muretseda üks
Turboga on võimu rohkem. Remont on kindlasti kallis. Aga kui tihti ikka turbosid remonditakse või nendega probleeme on?
Ise tean kahte Peugeot bussi, mil turbod saba andsid, aga muudel masinatel pole kuulnud, et turbod jamaksid.
Kuna sul varem pole turboga masinat olnud, siis nüüd on viimane aeg muretseda üks
Offroadiga tegelnud alates 2006.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
LT kindlasti selle raha eest töökindlaim valik.Omanud 3xLT35 alates 2000a
Ühtegi halba sõna öelda ei ole,suurematest vigadest meenub ,et ühel bussil lõpetas aju töölepingu.
Kui 4x4 ka vajalik on siis pakuks oma bussi http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=84bf sisu pead ise välja loopima,hind sellest ei muutu
Ühtegi halba sõna öelda ei ole,suurematest vigadest meenub ,et ühel bussil lõpetas aju töölepingu.
Kui 4x4 ka vajalik on siis pakuks oma bussi http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=84bf sisu pead ise välja loopima,hind sellest ei muutu