Tahan osta, kaubikut ehk bussi.

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Tahan osta, kaubikut ehk bussi.

Postitus Postitas Kondimurdja »

Ma saan aru et see pole kõige õigem koht, kus sellist teemat arutada.
Kui moded pahased on siis äkki oskate kuhugi mind suunata, kus saaks kaubikute ostu arutada.
Muidugi mõni on ju 4x4 ka :lol:

Igatahes vaja osta kaubik. Ta peaks olema pikk ja kõrge. näiteks selline http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1

hind võiks olla alla 350kilo. Diisel, mootor vastupidav, ka kere mitte kõige nõrgem, et ei hakkaks kohe rooste ussid külge.Mitte liiga suur mootor ja mitte liiga väike. Sest vaja seda ikkagi raske kauba vedamiseks. Igatahes jõudu peab tal olema.
Nii siis. Mida siis keegi oskab pakkuda, mis on kõige parem.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Isiklikult vaataksin VW LT kaubiku poole suured ja lollikindlad - testitud.

midagi sellist suva kuulutus auto24'st
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

kuni 35 kilo eest vist sellist ei saagi mis laiali ei hakka kukkuma, kuni 350 eest vast Sprinter või LT
Mihkel
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

35k hinnaklassis vaata kindlasti Transitit. Igasugu muud ja uuemad margid on reeglina sama kohviks aetud, kui isegi mitte surnuks sõidetud ja viimase hingetõmbega müüki paisatud. Vaata mõned hinnaklassi sobivad masinad välja ja mine katsu neid kõiki enne lõplikku otsustamist. Uuri ka seda, mis mingil masinal varuosad maksavad, võid päris hirmsa üllatuse saada.

PS. enamikul neist 300 000 läbisõiduga masinatel on usutavasti need numbrid ette keritud. Kaubik on siiski ostetud kaupa ühest kohast teise vedama ja kuuläbisõit ~10-15k on suht tavaline, seega ~300k tuleks ette juba kolme-nelja-viie aastaga...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Selline Transit,mis sul pildil,on vaieldamatult töökindlaim kaubik,mis eales tehtud,tõeline jackass.Kahjuks lõpetati tootmine miski 1999-2000 ja uuem mudel juba saast.Uuematest soovitavad kaubikute remontijad tõesti seda LT-d,mille pilt siin kah välja toodud.Kui aastaläbisõit pole eriti suur, kõlbavad teised kah.Muide,on olemas ka väiksema läbisõiduga kaubikuid, mida kasutavad erinevate firmade töömehed nn. liikuva tööriistade panipaiga-laona.St: ventilatsioonipaigaldajad, elektrikud, torumehed, ehitajad jms.Sellised sõidavad teinekord 10000 km aastas.Lihtsalt kong on kogu aeg kola täis.Ma ise vaatakski sellist.
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

Soovitan samuti vana transitit, kuna ülalpidamine on tõesti odav ja ka vastupidav. Kindlasti nii vana masina puhul ei pääse keretöödest. Transitil täiest tavaline, et koopaääred ja tagumised uksed roostes. Aga sellest ei maksa ära ehmatada, lased uued koopa ääred panna ja uus värv peale. Kindlasti põhi ka ära möksida ja logarid paigaldada. Kui korra nii ära teha, siis on jälle pikki aastaid muretu.

Ise kasutasin 3 aastat vana transitit töö autona. Oli ilma turbota variant ja aeglase ülekandega. Tippkiirus heal juhul 100km/h. Aga kuna enamus tööst oli linnas, siis oli väga mugav toimetada. Pikki vahemaid oli küll tüütum sõita aga täiest võimalik. Küttekulu oli ~9L. Tehniliselt väga vastupidav. Selle aja jooksul sai sidur ära vahetatud, kardaan ja väntvõlli otsalaager. Ülejäänud oli tavaline hooldus.

Võimsust küll turbota mootoril väga ei ole, seega suurte raskuste vedamiseks väga ei sobi. Nt treilerit millel sõiduauto peal läks ikka raskelt edasi, mäest ikka andis üles minna. Samas minemata ka ei jäänud.

Ise turboga variandiga kokku puutunud pole.

Hetkel kasutusel 2 Sprinterit. Kulud suuremad, samas mugavamad ja võimsamad. Elektroonikaga vahest probleeme olnud, aga mitte midagi tõsist. Üldiselt vastupidavad.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

Kas te ikka saite aru et ma mõtlesin max võib olla 350 000eeku :wink:

Ja ikkagi sellist ei taha osta, millel on vaja kohe kere remont teha. :roll:
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Nojah,siis võibolla selline:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kuid niisuguse hinna ja aastaarvuga tuleb spetsialistidelt nõu küsida, korralikke asju vist enam ei tehtagi.Aga mul klassivend Pakiautokeskuses, võin uurida...
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

Kondimurdja kirjutas:Kas te ikka saite aru et ma mõtlesin max võib olla 350 000eeku :wink:

Ja ikkagi sellist ei taha osta, millel on vaja kohe kere remont teha. :roll:
Nüüd sain. Ei viitsinud ennem korralikult teemat läbi lugeda ja vaatasin, et Transiti kiitmine käib ning ütlen ka paar sõna.

Aga sel juhul soovitan Sprinterit või VW LT. Hetkel firmas 2 Sprinterit, millest üks furgooni ja luugiga, teine tavaline kaubik. Kuna viimased 4 aastat pidevalt transpordiga tegeletud ja uuritud milline kaubik parim on, siis nii enda kui ka partnerite kogemused ütlevad, et Sprinter või LT. Neil mõlemil kõige vähem probleeme tehnikaga.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

Mul pole kunagi turbomootoriga masinat olnud et, kuidas nende turbodega on? Seda ma tean, et turbo remont on kallis :roll:
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

Kas tänapäeval üldse ilma turbota diisleid tehakse?

Turboga on võimu rohkem. Remont on kindlasti kallis. Aga kui tihti ikka turbosid remonditakse või nendega probleeme on?
Ise tean kahte Peugeot bussi, mil turbod saba andsid, aga muudel masinatel pole kuulnud, et turbod jamaksid.

Kuna sul varem pole turboga masinat olnud, siis nüüd on viimane aeg muretseda üks :wink:
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Peugeot ...
Njaa ainuüksi sellise kaubiku pidamise mõte ajab seljakarvad püsti.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
MeelisV
Fitting 38"
Postitusi: 395
Liitunud: R Okt 19, 2007 12:14 pm

Postitus Postitas MeelisV »

sellel platsil on valikut omajagu
http://www.bummel.ee/
toovad ka tellimusena seda mida tahad.
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

Kas turbo on asi mida tuleb mingi ajatagand hooldada ka kuidagi. :roll: Või on lihtsalt jubin, mis töötab nii kaua, kui töötab. :lol:
Kasutaja avatar
Rainer
Fitting 44"
Postitusi: 419
Liitunud: N Okt 06, 2005 10:00 am
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas Rainer »

LT kindlasti selle raha eest töökindlaim valik.Omanud 3xLT35 alates 2000a
Ühtegi halba sõna öelda ei ole,suurematest vigadest meenub ,et ühel bussil lõpetas aju töölepingu.
Kui 4x4 ka vajalik on siis pakuks oma bussi http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=84bf sisu pead ise välja loopima,hind sellest ei muutu :D
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”