Ostu mõte liigub maasturi poole, aga...
Moderaator: Moderators
Ostu mõte liigub maasturi poole, aga...
Tere. Olen siin vesistanud Opel Fronterat ja Land Rover Range Roverit. olen silmand diisel mootoritega isendeid. Äkki teadjamad mehed jagavad oma tarkust nende isendite plussidest ja miinustest. Põhiliselt soetaks masina igapäevaseks sõiduks (tänavamasinaks) aga vahel võiks lasta rõõmsalt ka maastikul. Kuidas kumbgi vastu peab jne.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Land Rover Range Roverit....
Millist mudlit mõtled? Classic-ut või P38A-d?
Need nagu siga ja kägu erinevad.
Millist mudlit mõtled? Classic-ut või P38A-d?
Need nagu siga ja kägu erinevad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
sellele munajutule ei saanud hästi pihta, mismõttes nagu? tahaks mingit targemat infot kui turu jama
Range Roverit mõtlesin sihukest isendit: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ehk saaks mingist targemat juttu ka? hea oleks kui mõlema margi kohta.
Range Roverit mõtlesin sihukest isendit: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ehk saaks mingist targemat juttu ka? hea oleks kui mõlema margi kohta.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Auto tüübi nimeks oli P38A ehk RR Mk II
Sellel autol on kasutusel 2,5L 6-silindriline reasmootor, vahejahutusega ja kaugsissepritsega kõrgetel pööretel turbo diisel mootor, lõtkuvate hüdrotõukuritega.
Nüüd lühidalt sellest mootorist:
MODEL: Range Rover 2.5 DT and 2.5 DSE
ENGINE: 2.5 litre 6 cylinder turbo charged
indirect injection diesel
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Cast Iron
NUMBER OF CYLINDERS: 6
CYLINDER LAYOUT: In-line
BORE: 80.00 mm (3.12 in)
STROKE: 82.80 mm (3.26 in)
CAPACITY: 2497 cc
VALVE GEAR: Self adjusting tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 22.0 : 1
FUEL SYSTEM: Bosch fully electronic DDE 2.5
MAXIMUM POWER OUTPUT: 134 bhp (100 kW) @ 4400 rpm
MAXIMUM TORQUE: 199 lb ft (270 N.m) @ 2300 rpm
TURBO-CHARGER: Mitsubishi TD04-11G4 1.2 bar (1.26
kgf/cm, 18.0 lb/Sq.in)
FUEL
Tank Capacity Diesel - 20 Gallons (90 litres)
2.5 Diesel Manual mpg L/100 km
Urban cycle 25.8 10.9
Constant 56 mph 37.9 7.5
Constant 75 mph 25.3 11.2
PERFORMANCE
2.5 Diesel Manual
Maximum Speed 105 mph (170 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 13.3 (14.3) seconds
TRANSMISSION
2.5 Diesel - Manual mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
5th 0.730:1 26.70 9.93
4th 1.000:1 19.44 7.23
3rd 1.397:1 13.92 5.18
2nd 2.132:1 9.12 3.39
1st 3.692:1 5.27 1.96
Reverse 3.535:1 5.50 2.04
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1
Ütleme nii, et kui isendil on varasemalt olnud probleeme elektri , elektroonika- või kliimaseadmetega, siis tasub selle isendi ostmisel ettevaatlik olla. Need veda on suht raskesti ravitavad ja kipuvad korduma. Samas, kui sellist viga küljes pole, siis on tegu vägagi mugavate ja töökindlate autodega.
RR puhul tasub kindlasti tähelepanu pöörata ka õhkvedrustuse ja sead toitva kompressori tervisele. Ülejäänud asjad millele tasub rõhku pöörata on kõigile maasturitele omased (kardaaniristida, lõtkud ülekannetes, käigu- ja vahekasti hääled ning käitumine). Ei tasu sattuda paanikasse õlisest silla otsest või loikudest auto all, sest LR'ile on iseloomulik õli lekkimine ja õnneks on simerid/laagrid üsna odavad.
EAS- viga tähendab Elctroic Air Suspension viga, ehk siis õhkverustuses on probleem. Tüüpviga( ja kahjuks üsna kallis)selle mudelil. Võimlikud tüüpvea variandid: katkine õhkpadi, vigane kompressor, vigane kompressori juhtimine, mõni vigane andur, jne. Hoiatan: pange rahakott valmis, sealt hammustatakse suur tükk küljest ära!
Ka rattalaagrid tasub üle kontrollida, sest nende vahetus on üsna kulukas.
Soovitab lasta teha esinduse Põhjalik kogu auto tehniline ülevaatus, et kõik vead korraga teada saada
Muidu ääretult mugav, stabiilnening turvaline sõiduvahend.
Hooldusintervallid leiate siit:
http://www.landroverclub.net//Club/HTML/Maintechnic.htm
Manualidest soovitan soojalt osta:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
http://www.bentleypublishers.com/produc ... subject=16
Lisaks on mul olemas tehase poolt ametlikele esindustele saadetav elektrooniline remondi-ja hooldus manual.
Siin on HÄSTI põhjalik jutt RR MK II kohta:
http://www.off-road.com/RoverWeb/RR2/
Veel MK II-st
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/drive.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1996.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1997.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1998.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/2000.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/2001.html
http://www.austin-rover.co.uk/index.htm?p38adevf.htm
http://www.rrr.co.uk/P38/P38%20Ownership.htm
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2.html
--------------
Kas nüüd sai piisavlt asjalik ja põhjalik jutt?
Usu, kõige rohekm asjaliku nõu leiad siit:
http://www.landrover.ee/foorum/index.php
Sellel autol on kasutusel 2,5L 6-silindriline reasmootor, vahejahutusega ja kaugsissepritsega kõrgetel pööretel turbo diisel mootor, lõtkuvate hüdrotõukuritega.
Nüüd lühidalt sellest mootorist:
MODEL: Range Rover 2.5 DT and 2.5 DSE
ENGINE: 2.5 litre 6 cylinder turbo charged
indirect injection diesel
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Cast Iron
NUMBER OF CYLINDERS: 6
CYLINDER LAYOUT: In-line
BORE: 80.00 mm (3.12 in)
STROKE: 82.80 mm (3.26 in)
CAPACITY: 2497 cc
VALVE GEAR: Self adjusting tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 22.0 : 1
FUEL SYSTEM: Bosch fully electronic DDE 2.5
MAXIMUM POWER OUTPUT: 134 bhp (100 kW) @ 4400 rpm
MAXIMUM TORQUE: 199 lb ft (270 N.m) @ 2300 rpm
TURBO-CHARGER: Mitsubishi TD04-11G4 1.2 bar (1.26
kgf/cm, 18.0 lb/Sq.in)
FUEL
Tank Capacity Diesel - 20 Gallons (90 litres)
2.5 Diesel Manual mpg L/100 km
Urban cycle 25.8 10.9
Constant 56 mph 37.9 7.5
Constant 75 mph 25.3 11.2
PERFORMANCE
2.5 Diesel Manual
Maximum Speed 105 mph (170 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 13.3 (14.3) seconds
TRANSMISSION
2.5 Diesel - Manual mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
5th 0.730:1 26.70 9.93
4th 1.000:1 19.44 7.23
3rd 1.397:1 13.92 5.18
2nd 2.132:1 9.12 3.39
1st 3.692:1 5.27 1.96
Reverse 3.535:1 5.50 2.04
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1
Ütleme nii, et kui isendil on varasemalt olnud probleeme elektri , elektroonika- või kliimaseadmetega, siis tasub selle isendi ostmisel ettevaatlik olla. Need veda on suht raskesti ravitavad ja kipuvad korduma. Samas, kui sellist viga küljes pole, siis on tegu vägagi mugavate ja töökindlate autodega.
RR puhul tasub kindlasti tähelepanu pöörata ka õhkvedrustuse ja sead toitva kompressori tervisele. Ülejäänud asjad millele tasub rõhku pöörata on kõigile maasturitele omased (kardaaniristida, lõtkud ülekannetes, käigu- ja vahekasti hääled ning käitumine). Ei tasu sattuda paanikasse õlisest silla otsest või loikudest auto all, sest LR'ile on iseloomulik õli lekkimine ja õnneks on simerid/laagrid üsna odavad.
EAS- viga tähendab Elctroic Air Suspension viga, ehk siis õhkverustuses on probleem. Tüüpviga( ja kahjuks üsna kallis)selle mudelil. Võimlikud tüüpvea variandid: katkine õhkpadi, vigane kompressor, vigane kompressori juhtimine, mõni vigane andur, jne. Hoiatan: pange rahakott valmis, sealt hammustatakse suur tükk küljest ära!
Ka rattalaagrid tasub üle kontrollida, sest nende vahetus on üsna kulukas.
Soovitab lasta teha esinduse Põhjalik kogu auto tehniline ülevaatus, et kõik vead korraga teada saada
Muidu ääretult mugav, stabiilnening turvaline sõiduvahend.
Hooldusintervallid leiate siit:
http://www.landroverclub.net//Club/HTML/Maintechnic.htm
Manualidest soovitan soojalt osta:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
http://www.bentleypublishers.com/produc ... subject=16
Lisaks on mul olemas tehase poolt ametlikele esindustele saadetav elektrooniline remondi-ja hooldus manual.
Siin on HÄSTI põhjalik jutt RR MK II kohta:
http://www.off-road.com/RoverWeb/RR2/
Veel MK II-st
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/drive.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1996.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1997.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1998.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/2000.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/2001.html
http://www.austin-rover.co.uk/index.htm?p38adevf.htm
http://www.rrr.co.uk/P38/P38%20Ownership.htm
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2.html
--------------
Kas nüüd sai piisavlt asjalik ja põhjalik jutt?
Usu, kõige rohekm asjaliku nõu leiad siit:
http://www.landrover.ee/foorum/index.php
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- carpets
- Rock Crawler
- Postitusi: 831
- Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
- Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe
Õhkvedrustusega on neil tõesti probleeme,aga muidu väga mugav auto. Mootor 2.5 on pärit BMW pealt.Mul tuttaval selline ja osadeks lisaks veel 4tk.
http://www.facebook.com/pages/Kuusalu-4 ... 61?fref=ts
Pets 53916966
Pets 53916966
Millele kasutaja JR tahtis vihjata on mugavus ja auto enda olemus. Soovitan soojalt teha korralik taustauuring ka Opeli kohta, sest olen kuulnud erinevaid tüüpvigu ka selle masina kohta. Üheks Opeli miinuseks on esisild, mis ei pidavat maastikusõitu väga kannatama. Tuttaval lammar ja ütleb, et enne kui ühe Frontera müüki saab panna on kolme esisilla detailid ette ära lubatud. Seega enne kui midagi ostma hakkad kasuta selle foorumi otsingut ja vaata netis, kasvõi auto24 foorumis ringi. Üldiselt ei tundu endale kumbki variant eriti ahvatlev. RR on lahe ja mugav, aga karta on, et kallis pidada. Opel ei suuda mugavuses ega ilus võistelda ja pole kah teab mis pommikindel.
madis
madis
Aitäh!nohik kirjutas:Millele kasutaja JR tahtis vihjata on mugavus ja auto enda olemus. Soovitan soojalt teha korralik taustauuring ka Opeli kohta, sest olen kuulnud erinevaid tüüpvigu ka selle masina kohta. Üheks Opeli miinuseks on esisild, mis ei pidavat maastikusõitu väga kannatama. Tuttaval lammar ja ütleb, et enne kui ühe Frontera müüki saab panna on kolme esisilla detailid ette ära lubatud. Seega enne kui midagi ostma hakkad kasuta selle foorumi otsingut ja vaata netis, kasvõi auto24 foorumis ringi. Üldiselt ei tundu endale kumbki variant eriti ahvatlev. RR on lahe ja mugav, aga karta on, et kallis pidada. Opel ei suuda mugavuses ega ilus võistelda ja pole kah teab mis pommikindel.
madis
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
1) Ma ei hirmuta, vaid räägin tõtt ( ei ole ainult roosade prillidaga LR fänn)Tix5 kirjutas:tänud!
veits hirmutas ära küll
ek mul ostu eelne kontroll vist õnne ja vedamise peale rohkem pidama jää.
aga ikka hulga etem jutt kui see muna teema...
Tänud Landy!
2) LR peas Paldiski Mnt 225 saab teha nii tehnilise poole ülevaatuse, kui kompuuterdiagnostika mõistlike hindadega.
3) Jr tahtis öelda, et RR P38A on üks viimaseid luksusmaastureid, mis tugeval täisraamil, talsildadega ning aeglustiga.
Soovitan vaadata Land Rover Discovery poole. (näiteks 1995-1998)
Tehnika sama, mis legendaarsel Defender, lihtsalt "kuut" on kaasaegne.
Tugev, mugav, lihtne hooldada, uued varuosad mõsitliku hinnaga, palju vatuosi ka pruugitult saada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi