Soovitage 4x4 autot

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
patrull82
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 124
Liitunud: K Nov 17, 2004 11:40 am
Asukoht: Tartu

Soovitage 4x4 autot

Postitus Postitas patrull82 »

Tere!
Probleem.... Brigaadi auto on VW Transporter Syncro, kolmekohaline, kastikasse paigaldatud korvtõstuk. Masin ise on oma ausa töö ära teinud. Ja nüüd vaja leida analoogse masina, kuid ta peab hea kliirensiga, diisel(TD), 4x4, soovitavalt difri lukkudega, gabariidid peavad olema nagu VW Transporter, või LT.
Ainuke ideaalne variant on Gazel kuid kogemused ei luba hankida sellist!
Minuarust eesti esindused ei pakku ühtegi selliste tingimustega autot :( .
PS! Auto peab olema uus!
Tänan
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17321
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Siin kohal ei oska muud soovitada, kui Land Rover Defender 110 Doublecab või Defender 130
http://www.landrover.com/gb/en/Vehicles ... ick_up.htm

Mõõdud:
http://www.landrover.com/gb/en/Vehicles ... nsions.htm

Mõlemad 5 kohalise kabiiniga ja kastikad. Lukud saab juurde osta lisvarustusesena ja kasti võib ehitada mida iganes.

Kestab kaua ja teenib ausalt ning ei karda töö rügamist. On kõrege järelturu väärtusega.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
patrull82
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 124
Liitunud: K Nov 17, 2004 11:40 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas patrull82 »

Inglise keelega raske :oops:
Unustasin.. Kasti pikkus miinimum 3 meetrit... Kabiini taga vaja monteerida tõstuk, kokkupandud noole pikkus on ~2,8 meetrit, mis ei tohi ületada kasti gabariidid...
Raamile külje pealt kabiini taga monteeritakse "jalad". Kasti põhi peab olema ligi 80 cm maast. Nii et Defenderile võimatu panna sellist varustust!
Äkki veel variandid olemas?
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

MAN, Iveco, Scania, Volvo, MB Unimog, (mööndustega). Aga arvata on, et hinnaklass eelmainitutel €€€ €€€ (Scanial vaid shassii ~3mil.eek).
Ainus UUS mõistliku hinnaga on ikka GAZ, küll mitte Gazell, vaid 3508.
patrull82
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 124
Liitunud: K Nov 17, 2004 11:40 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas patrull82 »

al kirjutas:MAN, Iveco, Scania, Volvo, MB Unimog, (mööndustega). Aga arvata on, et hinnaklass eelmainitutel €€€ €€€ (Scanial vaid shassii ~3mil.eek).
Ainus UUS mõistliku hinnaga on ikka GAZ, küll mitte Gazell, vaid 3508.
:lol: Ja-Ja... Oli küll ostetud Iveco kuid ta on suurem kui 66, ja raskem ka! Ise nägin kui see sama Iveco mis maksis 4...milli. seisis põllu peal, rehvid vajusid 6-10 cm maasse, kõik neli ratast käivad ringi, edasi ei liigu, Gaz 66 läks temast mööda 3 käiguga.
Need Sadkood on päris head kuid nad on juba C kategooria, vaja keskmist midagi Defenderi ja 66 vahel autot.
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

meenus veel...
Nägin kuskil Tsehhis-Slovakis Nissan/Mitsu/Toyota, väikeveoki 4x4 varianti. (4 tonni klassist). arvestades 16" rattamõõtu ja pikka-madalat raami pole sellega liini all muidugist miskit teha.

MB Sprinteril ja VW LT-l on ka kindlasti neliveolised variandid olemas, aga jälle... väike ratas ja madal põhi.

"Unustasin.. Kasti pikkus miinimum 3 meetrit... Kabiini taga vaja monteerida tõstuk, kokkupandud noole pikkus on ~2,8 meetrit", selliste eeldustega kisub ikkagi C kat. alla. Paljas LC on juba 3,.. täismassiga- noor veoauto.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

patrull82 kirjutas:Need Sadkood on päris head kuid nad on juba C kategooria, vaja keskmist midagi Defenderi ja 66 vahel autot.
Kui küsimus on lihtsalt C-kat lubade puudumises, siis odavam ja lihtsam oleks vast vajalikel inimestel autokool läbi käia (C-kat tegemine kokku ca 6000-7000kr).
Kui aga lihtsalt suuruses asi, siis muidugi jutt teine.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

http://www.offroad.au.com/Nissan/nissan ... diesel.cfm

Sellest tuleb ehitada siis midagi sellist nagu vaja. Alus on ju hea. Või siis vaadata Ford F350 trucki poole, nagu Eesti Raudteel on.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17321
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

LR Defender 130 kasti pikkus on paraku 1869mm, kui võtaksid lühikese (3 kohta)kabiiniga mudeli siis oleks katsi pikkuseks 2580 mm.

Samas on LR'il olemas ka Special Vehicle Department, mis ehitab just sinu vajadustele sobiliku auto valmis.

Kusjuures LR'il on korvtõstukiga mudel täiesti valikus olemas.

Pilt

Pilt

Siin ka pilt ühest vanemast ja lühema shasiiga mudelist:
http://www.crookbrothers.co.uk/images/lrv010.JPG
Pildil näha ka toetuskäpad.

Ja veel mõned:
Pilt
Pilt
Pilt
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

kristjan, sinu teadmiste juures võiks kuubikust rohkem välja mõelda...
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17321
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

diff kirjutas:kristjan, sinu teadmiste juures võiks kuubikust rohkem välja mõelda...
Natuke kahemõtteline lause, aga eks ma proovin mõlema aru saadud versiooniaga edasi töötada. :roll:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”