2. leht 3-st

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: L Veebr 17, 2018 11:48 am
Postitas vreps
Ega jah mul kogemus just ainult Silberi Mersu poole pealt. Aga hea näide teenindusest. Mul läks üks jupp vahetusse, telliti osad ära ja öeldi ,et vot too selleks päevaks sisse, saad õhtul kätte. Viisin sisse ja poole päeva pealt helistasid ja ütlesid ,et ka üks tihend on läbi ja seda laos pole ning auto peab kuni varuosa saabumiseni sisse veel ca 4 päevaks jääma. Mina ütlesin, et vot see mulle ei sobi ja te oleks pidanud ette nägema, et ka tihend vajab vahetust( kuigi see oli siiski vaieldav).Mille peale teatasid ,et ok me otsime lahendust. Tunni aja pärast helistasid tagasi, et tihend pannakse homme hommikuse tsiviillennukiga kaasa ja auto on õhtuks käes. täpselt nii ka oli.[/quote]

Tänapäeval on iga normaalne jupipood üldjuhul suuteline varuosa tarnima järgmiseks päevaks. GL mersu pole siin mingi haruldus, et ei tea kustkohast juppe otsima peab ja kui esindus ütleb, et tihendi hankimine võtab 4 päeva siis sellega on kõik öeldud.

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: L Veebr 17, 2018 2:13 pm
Postitas FlammablE
Paras huumor on see üksteise rahakoti pärast muretsemine. Tojoota ja MB võrdlus näitab heas mõttes ajuehituse eripära. Aga reaalselt viid LC V8 Elkesse hooldusesse ja alla 600 euri ei tule see arve seal kuidagi, isegi kui midagi programmivälist ei tehta. Ja seda iga 15k tagant. Kas see arve on 600 või 1000 euri, pole nagu suurt vahet. Seega selliste autode puhul kasutatud peast 2k aastas remondi peale ei ole midagi märkimisväärset. GLS või X5 vms auto ostmine esindusest on statement ja sama moodi on ka 15a vana mudeli kõhu kõrvalt järelmaksu peale ostmine või Leedust konservide toomine vms aktsioonid. Üleüldse ratsionaalne mõttekäik on umbes selline, et kui säästan uue auto puhul hoolduse/remondi pealt kuni paar tuhat, siis saan selle võrra võtta paarsada euri kallima liisingmaksega sõiduki. Sama moodi ei osta mõtlev inimene liisingufirmade jaoks ebaatraktiivset ehk vana autot mingisguuse MOGO kiirlaenu või muu sellise humanitaarabi programmi abil. GL(S)-i, X5, Q7, Touaregi ost ei ole aga ratsionaalne ühestki asendist, kui on eesmärk käru vedada ja ümber maakera sõita.

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: L Veebr 17, 2018 3:56 pm
Postitas FlammablE
Tegelikult ütleb kõik hoopis võrdlus suvalise õlifiltripoe ja mõne spetsiifilise jupi hankimise vahel, mida tihtipeal ainult originaalina saada ongi...

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: L Veebr 17, 2018 10:37 pm
Postitas smurhv
Peaks foorumisse eraldi teema tegema silberauto kohta

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: P Veebr 18, 2018 11:20 am
Postitas rannamees
smurhv kirjutas:Peaks foorumisse eraldi teema tegema silberauto kohta
Paar aastat või tiba rohkem tagasi käis kõik "pealtnägijad", "radarid" ja "kuuuurijad" läbi ühe Pärnu kandi mehe teema, kus jagas Silberiga oma G käiguosa remonti.
Ei mäleta kahjuks enam mehe nime, kuid oli teine üsna frustreerunud Silberi servisest.
Googel ei aidanud leida, ilmselt ei mäleta õigeid otsisõnu.

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: P Veebr 18, 2018 11:39 am
Postitas ahto42

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: E Veebr 19, 2018 10:06 am
Postitas v6sa
CÄÄRFIILD kirjutas: ...
Kas sa oled oma autoga kunagi Silberi klient olnud ,et väidad silberi suutmatust autot remontida?
...
Oma autoga ei ole - liiga vanad masinad, Silberil pole nende jaoks enam tarkvara ega teadmisi. Ning ma tõesti ei usalda kedagi teist oma autode kallale...

Naise tööauto (labane Mitsu L200) mittetoimivaid hõõgküünlaid nad tuvastada ei suutnud. Nende diagonoos oli: pihustid ja KSP halva kütusega peeti keeratud. Nojah, eks Statoili kütus ongi saast. Huvitaval kombel paranesid nii KSP kui pihustid peale pooletunnist tööd uute pulkade paigaldmiseks.

Olles MB klubi liige, siis seda käpardlikkust tuleb liiga tihti ette. Küll ei leita voolukaabli kereläbiviigu korrodeerumist ja vahetatakse täiesti korralik starter asjatult välja. Küll ei leita katkihõõrdunud juhtmekimpu ja läheb (loomulikult kliendi kulu) vahetusse käigukasti aju. Ma ei räägi nii labastest asjadest, kus nigela kereühenduse tõttu lastakse mõni kontroller korduvalt loojakarja... Ühel en esinduseks nimetaval kioskil ei tohiks sääraseid asju juhtuda...

Ma muidugi hästi ei mõistnud ühe hilisema kirjutaja torget rahakotis sobramise pihta. Küsimus ei ole Silberi tunnihinnas (kuigi see üks rasvasemaid turul on) ega ka selles, et GL oleks kuidagi arutult kallis. Jah, see ei ole odavaim ega ökonoomseim vastus küsimusele: tahan sügavale metsa. Aga iseenesest on see täiesti pädev kaarik kehvadesse teeoludesse. Panite tähele: teeoludesse, mitte Siberi teedeta maastikule. :wink: Suudab minna ja on sealjuures üsna mugav. Paraku sisaldab mõningaid hinnalisi komponente, mille seisukorras tegelikult väga hästi veednuda ei saa. Näitena olgu või õhkvedrustus: täna toimib, ülehomme on surnud ja hakkad maksma. Ning mitte mingi valemiga ei diagnoosi pauna mõra välja enne, kui see on tekkinud.

Käesolevaga ei taha ma väita, et GL oleks kuidagi halb või hea auto - Mercedes on omamoodi auto ja see kas meeldib või mitte. Kui meeldib, tuleb omakorda kaaluda, kui vastuvõetav on "normaalsest erineva" auto pidamine. Auto, mida enamus töökodasid ei suuda oma arvutitega lugeda ja mille kohta iga kiosk oskab varrukast "tüüpvigasid" üles lugeda.

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: E Veebr 19, 2018 10:29 am
Postitas ahto42
Jap sesmõttes kavalad, kui näevad, et ajuvahetus ei aita, siis otsivad juhme üles, lapivad ära, aga kontroller on ikka arvepeal.

OT
Kunagi oli mingis Fakto autos Primeraga jama, et tühikäiku ei hoia, nuka ja vända anduri viga koguaeg sees, isegi uutega. Pakuti, et aju läbi. Telliti siis uus, aga ülla ülla ikka lonkab. Otsiti siis lõpuks kusagilt oss välja ja leiti, et signaalid paigast ära. Järelikult kett veninud/kulunud. Tehti siis ketivahetus, aga miskipärast aju oli ikka arvel. Läks ikka käteväänamiseks ja jutt võeti isegi linti kuulamaks põhjusi, et kui ajuvahetus algset viga ei parandanud, aga raha taheti ikka. Algne diagnoos ju vale. Lõpuks ikka pandi vana ECu tagasi ja uue ketiga töötas ka vana aju edukalt edasi. Täpselt et mäleta, millega Faktot ähvardati. Klient oli eraisik ja tarbijakaitse oleks vahele sekkunud. Jur isikutega asi keerulisem ja kas viitsitaksegi kohtusse minna.

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: E Veebr 19, 2018 11:32 am
Postitas v6sa
CÄÄRFIILD kirjutas: ...
Igal juhul peaks valikust kohe välja viskama 2009 ja vanemad.
Mõistlik soovitus, kui pole tahtmist saada auto ehituse ja toimimisega väga tuttavaks. Võiu ei leia päriselt paikapidava usaldusväärse ajalooga masinat. Liiga palju on turul uppunud või ületüraremontidega müügikõlblikuks turgutatud masinaid :cry:

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: E Veebr 19, 2018 2:16 pm
Postitas Alari
Sõitsin 2009 320CDI-ga 3 aastat, soojaks läks kiiresti, sõita oli mugav, tee peale kordagi ei jäänud, küll aga ühe korra maja ette peale nädalast seismist, mõlemad akud kutud, andis nuputada, kuidas autosse sisse saada, lukuauke ju pole.
Parkimisandurid olid kulujupid, üsna häiriv oli see talviti. Ühe korra suri mingi elektriplokk maha, sest tagatule tihend lasi vett läbi, pidi tüüpviga olema.
Remontides alla tonni tavaliselt ei läinud, pigem rohkem. Tavahooldused 300-500 ringis, kindlustuse ja rehvide hinnad vastavalt firmale. Amordid olid päris kallid, võibolla praeguseks olukord muutunud.
Škodaga võrreldes tundub ilmselt päris kallis, kuid see on lihtsalt sellise autoga sõitmise hind.

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: E Veebr 19, 2018 3:52 pm
Postitas koomataja666
Väga hea, et GLi teema tekkinud. Ka mul vajdus naise Cayenne suurema vastu vahetada ja GL on üks valikutest, aga no krt ei isuta, kui siit jutu läbi loed. Rahaline teema on üks pool, aga see ajude k.pp, kui kogu aeg selle kusagile viima pead jne.
Olen LC V8 ka vaadanud, aga see tundub natuke hull kinnisvara olema. Ei ole plaanis autot lastele pärandada:)
Usa pillid tunduvad liiga plastikud, seega mis variante veel oleks, 7 kohta nõutav?
Seni naudin Porget:)

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: E Veebr 19, 2018 4:49 pm
Postitas Alari
Mina ostsin järgmisena Escalade'i, väga mugav auto, eriti maanteel.
Kolmanda istmerea tõstsin kohe välja, muidu polnud eriti pakiruumi.
Pidamiskulud võrreldes Mersuga suht olematud, probleeme üsna vähe neil.

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: T Veebr 20, 2018 11:36 am
Postitas v6sa
koomataja666 kirjutas: ...
aga no krt ei isuta, kui siit jutu läbi loed. Rahaline teema on üks pool, aga see ajude k.pp, kui kogu aeg selle kusagile viima pead jne.
...
Sellist autot, mida poleks kellegi olnud vaja remontida, ei ole olemas. :blend

Küsimus Alarile: Mis jäi meelde head-halba GL kasutamisest võrreldes Escaladega? Andmetelt sarnased, kuid väga erineva iseloomuga autod.

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: T Veebr 20, 2018 3:07 pm
Postitas kadjakas2000
CÄÄRFIILD kirjutas:Ka Escalaidi puhul soovitatakse vanemad 2010 ja alla isendid valikust kohe välja visata.
Ostmist väärivate masinate hinnad algavad 30 tuhandest ja Eestis valik praktiliselt olematu.
OT pisut, a huvitama hakkas Eskalaada väidetav murdepunkt 2010 issandama aastal. Mis parenes ja kas see hõlmab ka lähisugulasi so Tahoe, Avalanche jmv?

Re: K: MB GL head-vead

Postitatud: T Veebr 20, 2018 3:23 pm
Postitas vanaisa
jamajutt, ma pakun.
Uuele platvormile läks Eskalaator 2006 aastast (MY2007), sai siis uue mootori ja kasti, tehniliselt vanemaga (´02...´06) muud vahet justkui pole.