Sorento vs Pathfinder vs Vitara

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Sorento vs Pathfinder vs Vitara

Postitus Postitas TiitR »

Tere siinsed,
Pole pealkirjas mainitud markidega eelnevalt kokkupuudet olnud (kui va. Nissani puhul Terrano 2) ja nüüd kuulakski omajate või muidu teadjamate arvamusi.
Tekkis huvi ühe linnaka vastu ja hinnaklassilt ja olemuselt sattusid kaalukausile pealkirjas mainitud margid/mudelid.
Olemuselt ka sellep sarnased, et Sorento puhul vaatakski vaid lülitatava nelikuga isendeid, Pathfinder on seda niigi.
Mõlemad masinad oleksid aastast 2006...2007, Eestist ostetuna ja autom. kastiga.
Kujutan ette, et nende kahe puhul on mõlemil üheks suuremaks probleemiks roostetamine - Sorentol lisaks alusraamile ka tagatiiva koopad ja tagaluuk, kuid kas Nissanil lisaks raamile ka kerega sama mure? Pathfinderil vist nii hull see raami mure pole, kui sõsar Navaral? Või siiski?

Metsas seenel ja jahil/kalal on kumb asisem ja "lollikindlam"?

1 foorumlane juba Sorento kohta head nõu jagas, kuid ootaks ka teistelt ja samuti Pathfinderi kohta.

Tänud ette.
Viimati muutis TiitR, R Nov 15, 2019 4:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 935
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: Sorento vs Pathfinder

Postitus Postitas ahto42 »

Pathfinder 3.0L DCI peaks hea olema.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Sorento vs Pathfinder

Postitus Postitas TiitR »

ahto42 kirjutas:Pathfinder 3.0L DCI peaks hea olema.
Mõlemad siiski 2,5d
Kasutaja avatar
grouse
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: K Dets 30, 2009 11:18 pm
Asukoht: Harjumaa, L-Virumaa

Re: Sorento vs Pathfinder

Postitus Postitas grouse »

2,5 mootorist(navarast) leiab juttu foorumist. Sõistin ise 200 000-280 000 4 aastaga.
Mootor hea ja hätta ei jätnud. Auto läks tagasi Nissanisse raami garantiiga.
Täna, siis 3,0 navara. Oi jah, mõnus on sõita:)
Poleks uskunud, et kastika puhul hindan äkilisust ja minekut.
Alles eelmisel nv põllul pehmemasse kohta sattudes päästis pedali tallamine.
Kütuse kulu ka suurema rattaga ei mõju nii palju, kui 2,5sel. Sõbra Patfinderil 2007 oli keskmine alla 10ne.
Kokkuvõtteks, kui raam korras, siis autot küll ja veel(ka softimaks jahikasutuseks).

Täna ju navarade ja patfinderite hinnad tänu raamijandile väga head.
Ostmise ja ülalpidamise kulud mõistlikud.
Navara 3,0
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Sorento vs Pathfinder vs Vitara

Postitus Postitas TiitR »

Tänud juba vastanutele.
Lisasin valikusse veel selleajastu Vitara (see küll manuaal).
HGRV
Off Roader Wannabe
Postitusi: 25
Liitunud: E Mär 13, 2017 1:13 pm

Re: Sorento vs Pathfinder vs Vitara

Postitus Postitas HGRV »

TiitR kirjutas:Sorento puhul vaatakski vaid lülitatava nelikuga isendeid, Pathfinder on seda niigi.
Mõlemad masinad oleksid aastast 2006...2007, Eestist ostetuna ja autom. kastiga.
Rajaleidjaga võrrelda ei oska, kuna sellega mul kogemus puudub. Aga Sorik on mul täpselt selline nagu sul kaalumisel - Eestist uuena ostetud 07, automaat, käsitsi 4vedu... Otsisin ka justnimelt sellist ja kulus üsna kaua, kuni leidsin selle kõige õigema. Tundub, et valik õnnestus, sest siiani ei ole mul selle mõne omatud aasta jooksul olnud ühtegi tõsisemat probleemi. Kuigi sorentol on mõned iseärasused, olen ma kokkuvõttes enda omaga täitsa rahul.

Iseloomustaks siis Sorentot nii:
Ruumi ees parasjagu, aga esiiste ise natuke ebamugav. Erinevalt paljudest on olemas väga head kohad kuhu käsi/küünarnukke mugavalt toetada. Rool-nupud-lingid on mugavad ja kerged. Kuna Sorentol praktiliselt ei näe kapotti, siis vajab täpne gabariiditunnetus parasjagu harjutamist. Vedrustus on tal pehmepoolne ja tagumine talasild raputab nii nagu neil kastikatelgi. Kokkuvõttes sõita on mugav ja vaikne - nagu sõiduauto. Mootoril on rammu küll, veab vabalt igasugust käru ilma erilise vaheta kütusekulus. Kütusekulu on aga küllaltki suur sest masin on raske ja noh, vahekastid-ülekanded jne... Pikal maantesõidul u.8.5, segasõit alla 10 ei tule. Seetõttu pole ta ka kuigi mõistlik linnaauto. Maastikul on ta täitsa tegija - omab aeglustit ja ronib päris kaugele. Esimesed asjad, mis piirama hakkavad, on plastist stanged - just nende tõttu ei raatsi sügavamale minna.

Tehnilise poole pealt:
Mootori õlivõtturi sõela tuleb vahel kontrollida - selle ummistumine on selle mootori surmade peamine põhjus. Eelsüüteküünalde vahetus võib olla probleemne. Kui esimese kardaani esimene rist on läbi, siis ametlikult kästakse osta uus kardaan - esimest risti eraldi varuosana ei müüda. Tegelikult muidugi leiab õige risti ka, aga see pole selline mis igal müüjal riiulist võtta on. Üldiselt on tal tehnika lihtne - puuduvad tahmafilter ja muud moodsad tilulilud. Rooste on nii ja naa, raam on minu omal veel täiesti puhas, tagasilla kõrvad ka tugevad. Sellel aastakäigul on roostekindlus parem kui esimestel.

Kokkuvõttes linna (ainult asfaltile) ma sellist ei võtaks, maakohas aga täitsa pandav.

Vitara on veel väiksem ja kitsam. Isegi pika kerega on kitsas.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”