Wrangleri mootorivahetus

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

kermo
Fitting 38"
Postitusi: 216
Liitunud: K Sept 03, 2008 5:31 pm
Asukoht: pärnu
Kontakt:

Wrangleri mootorivahetus

PostitusPostitas kermo » T Apr 02, 2019 9:44 pm

Masin aastast 89 ja omab 2,5 bensiini mootorit, koos manuaal kastiga.
Kas ja kus ning mis raha eest paigaldas 4,0 või 5,2 katla(või miskit muud võimekamat)
Et siis sõidan autoga kohale ja pärast sõidan minema.... Uus katel pakkuja poolt ja kõik mis järgi jääb saab teostaja endale.

Ei pea vist ütlema, et töö peab olema korralik....!


Pakkumised ps. Või 5168772
Varuosad sõidu-maastiku ja pakiautodele.
Kermo
5168772
Kasutaja avatar
imre20
Fitting 38"
Postitusi: 272
Liitunud: P Nov 16, 2008 8:47 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kunda

Re: Wrangleri mootorivahetus

PostitusPostitas imre20 » K Apr 03, 2019 9:40 am

5.2 jätaks kindlasti valikust välja, mõtetu kärakas, eelised 4.0 ees olematud (kui v8 lõrin välja jätta, aga seegi maitsasi). Suutlikuses neil praktiliselt vahet pole, 4.0 kasuks räägib, vastupidavus, lihtsus, kaal ja korralik töökindel käigukast. Wranku puhul ka paigalduse lihtsus, peaks polt on olema.
Ise otsiks sõitva 4.0 136kw chero ja viskaks tehnika ümber, kas siis ise või laseks teha. Ülejäägid turgu ja ongi ongi olemas. Lihtne :D

Terv, Imre
52 59 498 imre.mylla@gmail.com

Suzuki Jimny 360/70r20 unimogi sildade otsas
Jeep Cherokee 1995a 4.0 linnakas
Volvoman
Off Roader Wannabe
Postitusi: 48
Liitunud: E Juun 28, 2004 9:38 pm

Re: Wrangleri mootorivahetus

PostitusPostitas Volvoman » K Apr 10, 2019 11:57 am

Mootori kinnitused raami küljes on kindlasti erinevad 2,5 ja 4 mootoril,päris ilma keevituseta ei saa teha.
Muid nüansse ei oska kommentaarida.
erkss
Mudder
Postitusi: 54
Liitunud: L Nov 21, 2015 1:47 pm

Re: Wrangleri mootorivahetus

PostitusPostitas erkss » N Apr 11, 2019 11:18 am

Mootori kinnituse samad kere küljes (saab ilma keevituseta), kast ja mootori koos vaja vahetada kuna 2,5 bensuka kasti osta 4.0 ei tohiks istuda (siduri koda on pisem ja ka 2,5se bensuka käigukast nõrga võitu).
Originaal 4.0 hea lihtne vahele aretada aga veel parem oleks chrysleri 3,5 v6 185kw panna (kergem ja võimasam) aga see ei sobi otse kasti otsa. Eks oleneb tahad aretada ja mässata või lihtsat vahele tõstmist. Usas saada erinevaid kasti kodasi et sinna teisi mootoreid lihtsalt vahele panna (ax15 ehk 4.0 manuaal kast ka polditava siduri kojaga seega suht lihtne ehitus ka muid mootoreid panna kui keevitus olemas et muud kinnitused mootorile teha)

Mine “Tahan osta aga ?”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist