lc 100, 4,2d

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2646
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

lc 100, 4,2d

Postitus Postitas helar »

Tere, grandiga maailma ei avasta, seestap ka siis selline plaan.
Foorumis pole sellise auto kohta piiksugi.
Pajatage rahvas, tean ,et on hea ,kuid kas mõnel kodanikul on tulnud ka vigadega kokku puutuda ? Millistega? Lõpptulemus? jne
Ootan kõiksugu arvamusi.

Helar.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
Alari
Fitting 38"
Postitusi: 383
Liitunud: P Okt 26, 2008 7:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: lc 100, 4,2d

Postitus Postitas Alari »

Mul sõber pidas sellist 7-8 aastat, ostis uuena esindusest ja hooldas samuti seal. Üldjoontes murevaba nagu Jaapanlased ikka kuid peale garantiiaja lõppu pidi iga pisiasja eest palju maksma, mis ilmselt praegu on lahendatav margiesingusele alternatiivseid töökodasid kasutades, iseasi kui palju küll B-varuosi liigub. Sõita on mugav, kuid maanteel ei soovita kiiremaid kurve võtta, esialgu ehmatab ära kui selline suur kaarik kõikuma hakkab, mõõtmetelt ikka omajagu suurem kui LC90/120 jms.
Kütusekulu tundus vähemalt mulle tehaseandmetest suurem olevat, eriti talvel, kuid see on palju ka juhist ning muudes teguritest olenev, igatahes LC120 oli peale seda masinat tuntavalt ökonoomsem. LC100 peaks olema ka 4,7 V8 bensiinimootoriga saadaval olema, kuid minuteada neid meil vähemalt uuena ei müüdud, 4,2 diislid on selle kere peal vist kõik olenemata aastast 150kw.
Mingit erilist tüüpviga ei oska ma vähemalt oma kogemuse põhjal välja tuua, see konkreetne masin teenis ausalt ja suuremaid probleeme selle pika aja jooksul ei esinenud, läbisõit oli vist müümise ajaks ca 300 000.
--kala--
Fitting 38"
Postitusi: 337
Liitunud: K Apr 15, 2009 10:14 pm
Asukoht: Läänemaa

Re: lc 100, 4,2d

Postitus Postitas --kala-- »

kui mina uurisin sellise isendi kohta siis mainiti vaid autom.kasti hüdromuhvi ja seda algusaastate masinatel.võis ka olla et ei vahetatud õli piisavalt.
muud halba ei tea rääkida
Toyota LC HJ61 -89
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.

5230047 Ergo
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2646
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: lc 100, 4,2d

Postitus Postitas helar »

--kala-- kirjutas:kui mina uurisin sellise isendi kohta siis mainiti vaid autom.kasti hüdromuhvi ja seda algusaastate masinatel.võis ka olla et ei vahetatud õli piisavalt.
muud halba ei tea rääkida
Käisin ühte vaatamas. Sel oli selline naljakas vibra mingitel pööretel. Ja vahepeal kadus ära. Kahtlustasin isegi ühena võimalikust variandist vigast turbiini.
Huvitav kas neid kusagil remonditakse ka või läheks tükis täiega vahetusse ?
Tegemist siis algusaasta mudeliga.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
hans
Rock Crawler
Postitusi: 510
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

Re: lc 100, 4,2d

Postitus Postitas hans »

Turbiin vahetatekse ära. Remontida ei saa. Töökaaslasel oli sama probleem. Vibra tal ei tekkinud,aga foori taga seistes oli mingi jama. Pole enam meeles. Turbiin vist ei tulnud "lukust" lahti. Sai ka vaadata, kas turbiin on vahetatud või mitte. Turbiinil oli mingine märgistus peal. Kui huvi, siis saan uurida töökaaslase käest. Probleemiks on neil ka rooste. Ülemine tagaluuk, esitiivad, küljekarbid.
daloc
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 123
Liitunud: T Apr 17, 2007 1:37 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: lc 100, 4,2d

Postitus Postitas daloc »

Lisaks Hansu nimekirjale veel juurde teatud aastakäigu turbo probleemid, kus check engine tuli läheb põlema- ilmselt mingi juhtprogrammi teema; siis veel varasemate aastakäikude esimese differentsiaali purunemised kui auto kusagil mudas kinni- alates 08.1999 toodangust muudeti esimese diffri ehitust; reguleeritava vedrustusega versiooni kõrguse andurid, mis seest ära oksüdeeruvad ning masin ennast kõige kõrgemasse asendisse ajab ja ei ole ka harvad juhtumid kui rooli kõrguse& kauguse reguleerimise mootorid lõpetavad töö.
Kui käisid Paldiski mnt. rohelist LC100 vaatamas, siis istusin isegi eile õhtul selle masina roolis ning sellel oli ikka päris mehine vibratsioon sees. Enda kodusel LC80-l nurrub mootor mõnusalt vibratsiooni vabalt, selle uuritud isendi mootor aga töötas kui 3-4 silindriline masin. Tagumisel luugil oli ka juba rooste jälgi näha ja rooli kauguse reguleerimine ei töötanud. ( Kõrgus toimis). Need siis esmase kiire ülevaatuse (10min enne tööpäeva lõppu) tähelepanekud, sõitma ei hakanud sest vibratsioon pani selle masina ostu üle järele mõtlema. Kui järgmine samm teha siis kindlasti esinduses ülevaatus ja alles seejärel omapoolne pakkumine.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: lc 100, 4,2d

Postitus Postitas Praks1 »

Olen lasknud traktori ja 2 auto turbiini taastada,siiani toimivad ilusti,hinnavahe oli kordades ja polnud kasutatud võtta kuskilt.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
tamps
Mudder
Postitusi: 91
Liitunud: K Jaan 13, 2010 12:38 am
Asukoht: Haapsalu

Re: lc 100, 4,2d

Postitus Postitas tamps »

Kõrguse regulaatorid võivad küll jamama hakata.Siis läheb süsteem lolliks ja hakkab esinema nii kõrges asendis kui ka madalas asendis sõitu.Sellel maksis esinduses 1 tk. ca.5000 eeki.Laagreid ja riste vast kuskilt saab,mitte väga kallilt aga üldiselt leidub B- varuosasi vähe.
Väga hea lisa muidugi,kui koormat vedada.
Mingeid jaburaid- ja tüüpvigasid nagu ei esinenud,kuid kasvõi pisiasjade remont on esinduses päris kulukas.
Kurvides kihutamise vajadusel aitab sport-reziimis nupp.
Sõidumugavuselt väga heade omadustega ja õigustatult nimetatud maasturiks.
Kütusekulu rahuliku sõiduga keskmiselt 12,kui sõita 70% maanteel ja 30% linnas.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”