KP 5 -Tõdva 1
Moderaator: Moderators
Alustuseks tänud Indekule, kes välja aitas ja liikumisvõime taastas.
Punkt jäi küll seekord võtmata aga kogemuse võrra rikkam ning rooli/tooli vaheline filter tiba jälle kõbusamaks muudetud
Kui haavad lakutud (vaimsed) ja varustust/masinat täiendatud ehk 2. katsele mingil hetkel (soovitavalt kellegi kogenenuma hoolsa pilgu all)
Mait.
Peab veel õppima
GV
Punkt jäi küll seekord võtmata aga kogemuse võrra rikkam ning rooli/tooli vaheline filter tiba jälle kõbusamaks muudetud
Kui haavad lakutud (vaimsed) ja varustust/masinat täiendatud ehk 2. katsele mingil hetkel (soovitavalt kellegi kogenenuma hoolsa pilgu all)
Mait.
Peab veel õppima
GV
Kuidas masinaga lood, oli miskit suuresti korrast ära?vanakuri kirjutas:Alustuseks tänud Indekule, kes välja aitas ja liikumisvõime taastas.
Punkt jäi küll seekord võtmata aga kogemuse võrra rikkam ning rooli/tooli vaheline filter tiba jälle kõbusamaks muudetud
Kui haavad lakutud (vaimsed) ja varustust/masinat täiendatud ehk 2. katsele mingil hetkel (soovitavalt kellegi kogenenuma hoolsa pilgu all)
Mait.
Peab veel õppima
GV
Defender 110, Discovery V8
Noh pole hullu. Sealt edasi oli juba tummine ja Sukile võinuks lõppeda mitte just toretsevalt. Kuid sealkandis ja mujal on teisigi radu mida vitaraga proovida- näiteks vaata ürituste alt pühapäevast väljasõitu.vanakuri kirjutas:Masin igati korras. (väike ebaoluline plastmassi kinnitus tiba katki) Hoiatus lambid otsustasid ka kustuda peale esimest kilomeetrit suurel teel. Tulemuseks see, et hinge peal, et edasi ei otsutanud sõita
Defender 110, Discovery V8
No nii ... lõpuks ometi
Pidin juba kuu aega tagasi viima Tõdva KP 1te uue logiraamatu aga kuna vahepeal ei olnud eriti võimalust (auto laiali) siis sai see tehtud nüüd kus Erx ja Priit olid minejad ... kysisime Walteriga et kas kaasa saab ja saimegi
... muide see tänane rännak oli neil muidu plaanitud suurema kambaga gaasitrassi vallutamiseks aga kuna see on teadagi mis seisus siis nad loobusid sinna minekust ja otsustasid lõpuks Tõdva KP 1 kasuks
Pildil siis meie esimeses punktis ja Priidu Chevrolet Blazer mille kardaan "mingil arusaamatul moel" oma töölepingu ühepoolselt lõpetas
Tänud Chero vennale kes meid suuremast hädast välja aitas !!!
... muide see tänane rännak oli neil muidu plaanitud suurema kambaga gaasitrassi vallutamiseks aga kuna see on teadagi mis seisus siis nad loobusid sinna minekust ja otsustasid lõpuks Tõdva KP 1 kasuks
Pildil siis meie esimeses punktis ja Priidu Chevrolet Blazer mille kardaan "mingil arusaamatul moel" oma töölepingu ühepoolselt lõpetas
Tänud Chero vennale kes meid suuremast hädast välja aitas !!!
käisime siis täna KP juures.
Olukord masendav KOGU rada hullem kui "kuumaastik"
keegi "algaja" on seal siis otse trossiga vintsinud, puukaitsevöö talle vist võõras nimi.
Kahjuks ka vintsinud ligi meetri kõrguselt maapinna kohalt, nii mõnigi puu viga saanud ja KP kuuse pikali tirinud. Viimane on sinna risti trassile ka jäetud.
Mina soovitaks selle KP "lukku" panna kuniks loodus ennast natuke taastab.
Pildid hiljem
Best
Tony
Olukord masendav KOGU rada hullem kui "kuumaastik"
keegi "algaja" on seal siis otse trossiga vintsinud, puukaitsevöö talle vist võõras nimi.
Kahjuks ka vintsinud ligi meetri kõrguselt maapinna kohalt, nii mõnigi puu viga saanud ja KP kuuse pikali tirinud. Viimane on sinna risti trassile ka jäetud.
Mina soovitaks selle KP "lukku" panna kuniks loodus ennast natuke taastab.
Pildid hiljem
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3