Loba - aja juttu siin, mitte KP'de all
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17320
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kolm päeva tagasi oli jää paksus seal kandis 5 kuni 7 cm.Anonymous kirjutas:Huvitav, kunas siis tekkivad ka esimesed ekipaazid, kes neid punkte võtnud on Jää peaks sealt juba kadunud olema.
Vt.
http://www.lahe.net/landy/offroad/051106/image49.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
KP 7
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5180&highlight=
Tõega lahe sõit oli. Pani imestama, kuidas keset metsa läheb ATV-l rooliots pooleks ja käepärast vahenditega ehitatakse mittemillestki uus.
materjalideks:
1) üks täiesti mittesobiv rooliots
2) akutrellist ja viilist kombineeritud treipink
3) trossiklambrid kinnitamiseks ... ja voilaa - sõit jätkus!
kokkuvõttes sain meeldiva safarikogemuse võrra rikkamaks
rommi
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5180&highlight=
Tõega lahe sõit oli. Pani imestama, kuidas keset metsa läheb ATV-l rooliots pooleks ja käepärast vahenditega ehitatakse mittemillestki uus.
materjalideks:
1) üks täiesti mittesobiv rooliots
2) akutrellist ja viilist kombineeritud treipink
3) trossiklambrid kinnitamiseks ... ja voilaa - sõit jätkus!
kokkuvõttes sain meeldiva safarikogemuse võrra rikkamaks
rommi
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mis minust aga Leatherman on ka tegija ja see kelle leatherman see oli on ka natuke. Kuigi, kui ma oleks taskust Gerberi võtnud oleks ka asi aetud saand, ma naeran praegult..... Tegelt väga lahe oli, vähe küll soft aga üle pika aja sai metsa.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Meiega kaasasolnud "kohaliku" sõnul on see ainuke safe sisenemiskoht. Pidavat saama ka läänepoolt, aga seal olla tõepoolest ebasõbralik territoorium...jr kirjutas:Kas KP7 ei jää mitte ühe suht ettearvamatu venna eramaale? Seal kandis sõites, kus punkt pandud olen peapesu ise saanud
EDIT: Täpsemalt pean silmas sisenemiskohta.
Ebasõbralikkuse teema jätkuks:
Olime täna parajasti KP1 juures fotosessiooni läbi viimas kui kohale laekusid mees- ja naiskodanik koos sõnumiga offroaderitele. End maaomanikena esitlenud tandem palus viisakalt aga resoluutselt looduse lõhkumine lõpetada osutades sealjuures vintside katsepolügoniks muudetud KP1 ümbrusele. Sündmuskohani toov tee ei olevat tegelikult üldse tee, veel vähem avalikult kasutatav. Selle olematu tee ääres paiknevad infotahvlid eraomanduse kohta (mis küll kummalisel kombel kaduma kippuvat) peaksid motoriseeritud seltskonda selles ka veenma. Maasturimehed pidavat sealkandis juba aastaid ringi müttama, võistlusigi korraldama, aga maaomanikega ei suvatsevat keegi arvestada.
Peale mõneminutilist mõttevahetust ilmnesid mõlemal osapoolel mõningased empaatiavõimed. Seega ei tulnud meeskodanikul ka enda lisavarustuses olevat matseetat mittesihtotstarbeliselt rakendada. Saime koguni kokkuleppele mööda olemasolevaid jälgi edasi sõita. Järgmistel aga ei pruugi enam nii hästi minna, eriti kohtades kus jälgi ees pole.
Olime täna parajasti KP1 juures fotosessiooni läbi viimas kui kohale laekusid mees- ja naiskodanik koos sõnumiga offroaderitele. End maaomanikena esitlenud tandem palus viisakalt aga resoluutselt looduse lõhkumine lõpetada osutades sealjuures vintside katsepolügoniks muudetud KP1 ümbrusele. Sündmuskohani toov tee ei olevat tegelikult üldse tee, veel vähem avalikult kasutatav. Selle olematu tee ääres paiknevad infotahvlid eraomanduse kohta (mis küll kummalisel kombel kaduma kippuvat) peaksid motoriseeritud seltskonda selles ka veenma. Maasturimehed pidavat sealkandis juba aastaid ringi müttama, võistlusigi korraldama, aga maaomanikega ei suvatsevat keegi arvestada.
Peale mõneminutilist mõttevahetust ilmnesid mõlemal osapoolel mõningased empaatiavõimed. Seega ei tulnud meeskodanikul ka enda lisavarustuses olevat matseetat mittesihtotstarbeliselt rakendada. Saime koguni kokkuleppele mööda olemasolevaid jälgi edasi sõita. Järgmistel aga ei pruugi enam nii hästi minna, eriti kohtades kus jälgi ees pole.
Niisama plärisemise korras:
Emapuu juures (või täpsemini, teel sinna) on päris huvitav. Mitte et ma ekspert oleks, aga pakuks, et alla 35" või 33" ja lukkude pole sinna praegu asja. Peale esimest kraavi tuli mõne aja pärast selline auk või "kiirteelõik", et otsustasime vanade ja rahulike meestena loobuda, oleks puhtaks kelgutamiseks läinud.
Läksime täna daffiga niisama metsa korra, autodelt süütust võtma niiöelda ja mudaga määrima (110 ja wra siis ehk rahvamaja ja kuut). Plain stock mõlemal, vints v.a. ja tänavarehvid (daffil veel erilised vanad viisud ), puhas turism peredega.
Ilmselt oleks läbi raiunud end lõpuks, kola autodes olemas, aga ei viitsinud jälle "korraks" minemist teha. Daffil otsustas radikas ka end ventileerida pisut ja kukkus sodi välja pritsima (põmst täiesti lambist, mingit damaget sinna ei saanud).
Mülka juures hakkas üks boggeritega koolenud G ka silma, salasilmadele mõeldes täpsemalt ei identifitseeri, aga pole vist meite mees. Loll juhtum mingine, tagasiteel "peaaegu kodus" olles oli ära kustunud, st prakselt kuival juba. Kapotti katsumas ei käinud, aga nägi rohkem eilse laiba moodi välja, abi pakkuda polnud kellelegi.
Ehk siis, ots ringi ja kruisasime niisama mööda vanu radu.
A sellest hoolimata oli ILGE kaif... ilus ilm, lumi, päike paistab, sõidad üle maitiakauaaja jälle metsas-polügoonil. Vana arm ei roosteta... Mõlemad õnnelikud nagu elevandid ja reisijad ka rahul.
Emapuu juures (või täpsemini, teel sinna) on päris huvitav. Mitte et ma ekspert oleks, aga pakuks, et alla 35" või 33" ja lukkude pole sinna praegu asja. Peale esimest kraavi tuli mõne aja pärast selline auk või "kiirteelõik", et otsustasime vanade ja rahulike meestena loobuda, oleks puhtaks kelgutamiseks läinud.
Läksime täna daffiga niisama metsa korra, autodelt süütust võtma niiöelda ja mudaga määrima (110 ja wra siis ehk rahvamaja ja kuut). Plain stock mõlemal, vints v.a. ja tänavarehvid (daffil veel erilised vanad viisud ), puhas turism peredega.
Ilmselt oleks läbi raiunud end lõpuks, kola autodes olemas, aga ei viitsinud jälle "korraks" minemist teha. Daffil otsustas radikas ka end ventileerida pisut ja kukkus sodi välja pritsima (põmst täiesti lambist, mingit damaget sinna ei saanud).
Mülka juures hakkas üks boggeritega koolenud G ka silma, salasilmadele mõeldes täpsemalt ei identifitseeri, aga pole vist meite mees. Loll juhtum mingine, tagasiteel "peaaegu kodus" olles oli ära kustunud, st prakselt kuival juba. Kapotti katsumas ei käinud, aga nägi rohkem eilse laiba moodi välja, abi pakkuda polnud kellelegi.
Ehk siis, ots ringi ja kruisasime niisama mööda vanu radu.
A sellest hoolimata oli ILGE kaif... ilus ilm, lumi, päike paistab, sõidad üle maitiakauaaja jälle metsas-polügoonil. Vana arm ei roosteta... Mõlemad õnnelikud nagu elevandid ja reisijad ka rahul.
tegime pulli, aitab
Täna KP´sid sorteerides tekkis selline ettepanek et oleks ju jube kena kui KP´de nimetuse taga oleks sulgudes kohanimi või kasvõi vald (nii nagu on Taagepera ja Tõdva punktidel). Siis ei pea hakkama kõiki koordinaate sisse toksima kui oma sõitu planeerid.
Metsas, vahelduva eduga, alates 2002a. Suvesõidust
Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969