1. leht 5-st

Postitatud: R Juun 29, 2007 1:01 am
Postitas Landy
pandakaru kirjutas:No tänud tänud.Olen väga loksutatud.
Ega sind asjata kiideta! :wink:
Teglikult on loo moraal selles, et välisime võib olla petlik ja teinekord tasub ka linnamaastur kampa võtta ja teha kingitus "kõige nõrgemale".

Teinekord on raske sukuda, et sellise maasturihaktise pakiruum pidab endas rohkem off-road varustust, kui mõne mehe tavamaastur.
Kahju, et illustreerivat pilti ei teinud. (Pandakaru võib selle vea ju likvideerida)

Postitatud: R Juun 29, 2007 10:06 am
Postitas pandakaru
IHII javascript:emoticon(':D')

Ja mul on seda täitsa vaja ka läinud.Tõsi 4t pullerit veel mitte aga tung labidas ja kirves kohe mitu korda.Ainuke häda on selles et auto on veel panga oma.Loodan selle vea lähiajal likvideerida siis läheb usutavasti pullerit ka vaja!

Postitatud: P Juul 15, 2007 10:00 am
Postitas pandakaru

Postitatud: R Aug 17, 2007 11:16 pm
Postitas pandakaru
Nii.Sai puuse pandud.Häbi tunnistada aga maanteel ja teise autoga.Selle tulemus on aga see,et esiosa on laiali ja kasko tellib juppe.Loomulikult kipitab peas aga hoopis mõte panna asjale "vähe tugevam stange" ja vints.
Auto tühikaal sinna kanti 1000 kg. Milline vints oleks mõtekas vaadata? Mõni ATV oma tõmbega maadmööda 1600-1800kg peaks piisama? Milline firma.Neid on palju ... silme eest kirju kohe! Ilmselt väga karmi kasutust ei leia ja rohkem nii liiva ja muda seest välja tõmmata.

Postitatud: R Aug 17, 2007 11:39 pm
Postitas Landy
Sama kaaluga Samuraidele alla 5000-6000 LBS ei ole mõtet panna.
Odavaim sobiv vints on:
http://www.abv.ee/?group=10&group2=16&id=127

Alternatiivina:
http://www.comeupwinch.com/en/pdt-dc-dv-6000s.php

Küsi kasutajalt "kondimees", äkki tahavad enda Nivalt selle kasutatud peast ära müüa. Neile pidavat see liiga lahja olema.

Kõiksugu ATV ja "handymann" vintsid unusta heaga ära. Mõtetu raha raisk ostul ja töö aja raiskamine paigaldamisel.

"Päris" vintsiga saad lisaks enda aitamisele vajadusel ka teistele abiks olla, kas kusagil majapidamistöödel või kedagi teist hädalist maanteekraavist välja aidates.

Postitatud: L Aug 18, 2007 12:43 am
Postitas Stupiduser
1. Tonnise tühikaaluga raamita ja talasildadeta maastur on IMHO mõttetult raske kolakas

2. 6000 lbs on lahja. Kui Sa just plokkidega võrgukudumisfetishiga Ämblikmees pole.

PS mõlemad väited kehtivad võistlusmaasturi puhul

Postitatud: L Aug 18, 2007 3:16 pm
Postitas pandakaru
Ookeiii.Ütleme siis nii et 6000 lbs samuraile lahja eeldusel ,et seesamune samurai on võistlusel ja kaelani mudas.Alati ju võiks rohkem olla aga kui kasvõi asja kaal , kasutusagedus ja vintsimiskiirus on parameetrid mis peaksid olema tasakaalus ja kus määravaks on:

1. ei taha autole ette riputada 30-40 kg kola kus taguots nii ehk naa on kerge
2. vaja läheb vintsi haruharva ent hea kui on olemas.(rahulik sõita sinna kus enne kaalusid)
3.Aega on küll ja vajadusel punuks ka plokivõrku.

Endale jäi silma just come up i uus mudel DU 4000.

Paluksin just arvamust mitte võistlust ja "ilgelt palju powerit on mul" silmas pidades vaid just neist 3 punktist lähtuvalt.Samas on Come UP i seeria sõiduautodele ju alates 2500 - ...

Postitatud: L Aug 18, 2007 6:19 pm
Postitas Landy
pandakaru kirjutas: Endale jäi silma just come up i uus mudel DU 4000.

Paluksin just arvamust mitte võistlust ja "ilgelt palju powerit on mul" silmas pidades vaid just neist 3 punktist lähtuvalt.Samas on Come UP i seeria sõiduautodele ju alates 2500 - ...
Tead, mina sellisele abimehele lootma ei jääks. See selline poolkõva lahendus.
Pigem kaalu eemaldatava vintsi varinati koos "päris" vintsiga.
Pilt
http://www.abv.ee/?group=10&group2=16&id=46
Siis vints enamuse ajast pakiruumis "lisaraskuseks" ja vajadusel paned ette külge. Sobiv lahendus just seetõttu, et seda saab siis vadausel nii ette, kui taha ühendada ja ei pea kogu aega auto küljes olema, kui linnas poes "piima järel" käid.

Lisan paar illustreerivat pilti (pole eelneva tootjaga seotud)
Pilt
Ette pesa:
Pilt

ja taha eemldatav konks:
Pilt

Postitatud: T Aug 21, 2007 4:23 pm
Postitas pandakaru
Raamid siia raamid sinna. Hakkasin mõtlema et mida ARK onud üldse arvavad kui ma endale terasest "tanki ringi" ümber teen?Käisin neid come UP e kaemas ja tõesti see 4000 on väikseke.Plaanin ehitada vintsi taha stange sisse, sellise pesa kus ta püsivalt paigal on ja stange külge teisaldatava plokisüsteemi mille läbi vajadusel saab trossi ette vedada.Muidugi mõlemad stanged oleksid uued ja terasest.Suht lihtne teostada.Tõsi nn kasulikku trossi jääb väheseks ent see 6000 lihtsalt ei ole esteetiline vaadata mu pisikese Punnu(panda) esistange peal.Tavaliselt jääb Punnu esiotsapidi kinni ja kergem oleks ta tagurpidi välja tirida.Kui aga ette veel + 40kg panna siis seda enam..Kas on väga loll mõte?

Postitatud: T Aug 21, 2007 4:45 pm
Postitas Landy
Tagavintsi eelistest ja puudustest võib kasutaja Tarmo oma Samurai ja Kia ("linna auto") kogemusest ja mitmed Niva omanikud pajatada.

Sinu 4x4 "putukas" on sellevõrra maasturist erinev, et seda ei vaeva niivõrd mitte mutta kinni jäämine (sinna sa eriti ei roni ju), kui väike saabumis- ja lahkumisnurk ning tagsihoidlik silla käik.
Päris palju aitaks, kui saaks mingi nipiga tagasilla käiku pikemaks.(st. rattad olks rohkem vastu maad)

Äkki pistad siia mõne hea ja illustreeriva pildi praeguset esi-ja tagstangest. Äkki on kellegi häid mõtteid.

Postitatud: T Aug 21, 2007 5:30 pm
Postitas pandakaru
Nurkadel pole väga hädagi. Tehaseandmed on järgnevad.The values for the SUV specification of the new model are as follows: 24° (front), 42° (rear) and 24° (slope). The maximum climbable gradient is more than 50%.Mul siis kõrgust juures ca 50mm seega on numbrid vähe teised.Hetkel tegelen pikema käiguga tagumiste amortide otsinguga.sealt saaks veidi juurde näpistada.Samas on tal see elektriline lukk mis kui 1 ratastest on õhus ja käib vabalt ringi siis ta piduritega plokeerib selle.Tollkorral kraavis oli see mul suures ärevuses välja lülitatud ja seepärast oligi nõnnapalju nügimist.

Postitatud: T Aug 21, 2007 6:28 pm
Postitas tarmo
Kui sul juba vints on olemas, siis kui palju sa ikka reaalselt TAGASI tahad minna? :twisted: Elu on näidanud, et isegi võistlusolukorras läheb tagumist vintsi haruharva vaja, seega sul ilmselt veel harvem.
Iseasi on muidugi see kui tross ongi permanentselt kogu aeg otsapidi eest väljas, siis justkui pole vahet kus see vints reaalselt on.
Trossi ette vedadad alles siis kui kinni oled jäänud, on üsna tülikas või ka võimatu. Samas kas on ikka piisavalt lihtne see rullikute ja kanalite süsteem põhja alla teha? Eriti nii, et oleks ka tugev...

Postitatud: T Aug 21, 2007 9:54 pm
Postitas pandakaru
Ehee.Anna pisike linnamaastur Poolakate kätte ja vaata mis nad sellega teevad..Ning mis salata see matk oli igatipidi muljetavaldava teekonnaga.
Kohe julgem on :) huvitav kas teda ikka veel linnamaasturiks võib kutsuda.Äkki parem bushmaniks :)

http://www.fiat.pl/index.php?pid=43&id_ ... &arch=2007

sama asi inglise keeles

http://www.motoring.co.za/index.php?fAr ... fSetId=381

:) :) :)

Katkend artiklist

Mauritania: They covered 650km on desert sand.
Nigeria: Serious along-the-road corruption – perhaps €100 a time - but at least the fuel was good.
Gabon (Libreville): It's the African equivalent of Kuwait for oil but the only fuel they could find for retail sale was on the black market.
Angola: After years of civil war, the country has no roads left outside of towns – and precious few in them either.

"We covered 2316km in a country without roads."


PS! kogu selle teekonna jooksul vajas vahetamist ainult starteri mootor!!!

Veel 1 link "tõsisest offrooderist" Naljakas fotoseeria ja naljakad inimesed. Eriti juhiks tähelepanu kärukonksu kinnitusele! Aga tubli ettevõtmine igatahes.Selliseid asju vaadates tekib tunne kas meil on jõudude vahekord ikka paigas.Me (siin eestis) kulutame kogu papi tehnikale ja sõidame ümber maja :) :) :) :)

http://www.pandarama.co.uk/gallery2.asp

Postitatud: K Aug 22, 2007 12:02 pm
Postitas pandakaru
OK. Andmed ei anna rahu.(muutun endale ka tüütavaks juba)

Come up 4000 ja 6000 võrdlus.


auto kaalu 1000kg juures 45deg tõusunurk + sügav muda


4000:

4 keerd 230A Line pull 1260 kg .Auto kaal sellistes tingimustes eeldusel et rattad veerevad 1231.



6000:

4 keerd 240A Line pull 1694kg.

Auto kaal sellistes tingimustes eeldusel et rattad veerevad 1231.

4000 kaalub 8,5kg 6000 17 kg

Tabel tabeliks aga tabel ei ütle et jääks lahjaks.Millest sellised vasturääkivused.Lisaks tuleb veel piiripeal voolutarve.

Postitatud: K Aug 22, 2007 12:10 pm
Postitas boob
pandakaru kirjutas: 4000:

4 keerd 230A Line pull 1260 kg .Auto kaal sellistes tingimustes eeldusel et rattad veerevad 1231.
Sellega peaks juba kõik öeldud olema ju... 4000 vintsiga on plokk sinu suurim sõber. :roll: