2. leht 2-st

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: K Veebr 08, 2012 3:07 pm
Postitas LR90
Kets kirjutas: Tundus nagu ei saa kütet peale ja pärast seda kui järgmisel katsel kütusepaagi korgi korraks avasin siis õhurõhk ühtlustus (suht suure visinaga) jäi mootor käima ning mõne aja möödudes kustus ka:roll:
Mulle tundub et Sul paagikorgi õhuklapp kinni, kui paagi vaakumisse veab.

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: K Veebr 08, 2012 5:13 pm
Postitas Kets
Vanapeer:
Kui vene keel pole probleem, siis siin leidub
"täielik" BT-50/ FR 2007 hoolduse ja remondi raamat.

http://www.pickupclub.ru/forum/archive/ ... -8295.html

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: K Veebr 08, 2012 5:30 pm
Postitas Kets
LR90 kirjutas:
Kets kirjutas: Tundus nagu ei saa kütet peale ja pärast seda kui järgmisel katsel kütusepaagi korgi korraks avasin siis õhurõhk ühtlustus (suht suure visinaga) jäi mootor käima ning mõne aja möödudes kustus ka:roll:
Mulle tundub et Sul paagikorgi õhuklapp kinni, kui paagi vaakumisse veab.
Ilmselt küll.
Mõned päevad tagasi vaatasin huviga kuidas suur külm (hoonest eraldi oleva) keldri venttoru (D 10cm) sõela härmatisega täitis 100% ja tekkis mõte et
auto kütusepaagi tuulutusega võib sama asi ette tulla kui asjaolud ebasoodsalt kokkulangevad.

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: K Veebr 08, 2012 9:48 pm
Postitas Vanapeer
Säti kork ahju peale ööseks:)

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: N Veebr 09, 2012 6:09 pm
Postitas MaxL
Minu Rangeril juhtus ka sama lugu. Peale soojendamist jähi isegi lõpuks tühikäigul käima aga liikumisvõimeliseks hakkas alles peale 2 tunnist tühikäigul soojenemist. Paak oli ääreni täis talvist kütet ja ka külmumisvastane lisand oli sees. Ka webasto ei hakanud tõõle.
Panin ka arvuti järgi ja mootori tule süttimise põhjuseks kirjutas kütuse leke.

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: L Veebr 11, 2012 6:53 pm
Postitas Kets
MaxL kirjutas:Minu Rangeril juhtus ka sama lugu. Peale soojendamist jähi isegi lõpuks tühikäigul käima aga liikumisvõimeliseks hakkas alles peale 2 tunnist tühikäigul soojenemist. ...................................
...........................
Panin ka arvuti järgi ja mootori tule süttimise põhjuseks kirjutas kütuse leke.
Kui nüüd meeldetuletada, siis kõige esimest korda suri mootor välja pärast hoovist väljakeeramist kui esimest korda sel päeval kõvem törts gaasi sai antud.
Mootorit oli soojendatud 2 h (defaga) ja 15 min soendamisreziimil (mis hoiab pöörded min 1000 rpm). Jahutusvedeliku temp näidik oli
tõusnud "lahti" mõned millimeeterid.

Äkki on see kuidagi turboga seotud?
Huvitav, kas "aju" on suuteline mootori seiskama?

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: L Veebr 11, 2012 8:47 pm
Postitas Vanapeer
Kets kirjutas:
MaxL kirjutas:Minu Rangeril juhtus ka sama lugu. Peale soojendamist jähi isegi lõpuks tühikäigul käima aga liikumisvõimeliseks hakkas alles peale 2 tunnist tühikäigul soojenemist. ...................................
...........................
Panin ka arvuti järgi ja mootori tule süttimise põhjuseks kirjutas kütuse leke.
Kui nüüd meeldetuletada, siis kõige esimest korda suri mootor välja pärast hoovist väljakeeramist kui esimest korda sel päeval kõvem törts gaasi sai antud.
Mootorit oli soojendatud 2 h (defaga) ja 15 min soendamisreziimil (mis hoiab pöörded min 1000 rpm). Jahutusvedeliku temp näidik oli
tõusnud "lahti" mõned millimeeterid.

Äkki on see kuidagi turboga seotud?
Huvitav, kas "aju" on suuteline mootori seiskama?
Aju seiskab küll niiet vähe pole, kui midagi ei meeldi-et ära ei lõhuks:)

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: T Veebr 14, 2012 11:29 pm
Postitas BT-50
Oman samuti 2007 a.Bt-50.,probleem on mullegi tuttav.Eelmisel aastal kui temp.oli -26 sõitis kilomeetri siis kustus ära,u.10 sek. ootamist läks käima ja töötas jälle u.1 :lol: km.Tangitud sai ainult Nestest.Kuna töötan ise Mazdas hakkasin uurima kas on sama muret veel olnud ning avastasin ,et tehas on saatnud hooldusteate külmades tingimustes esinevate probleemide lahendamiseks.Tehases arvati,et probleemi lahendab muudetud kütusefilter ja polt mis ühendab kütusevooliku kõrgsurvepumbaga.Tellisin huvi pärast mõlemad.Polti vahetades uurisin mis vahe neil siis on,selgus,et originaalil on sees peenike sõel mida aga pole uuel poldil.Järelikult ei suuda pump külmast paksuks muuutunud diislit läbi filtri ja poldi sees oleva peene sõela piisavalt tõmmata (sama viga näitas ka arvuti).80000km.hooolduses vahetasin asjad ära ja siiani on kõik ok.Ranger peaks täpselt sama olema.

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: K Veebr 15, 2012 9:12 pm
Postitas Kets
BT-50 kirjutas:Oman samuti 2007 a.Bt-50..........kui temp.oli -26 sõitis kilomeetri siis kustus ära,u.10 sek. ootamist läks käima ja töötas jälle u.1 :lol: km...........................
Täpselt nii oli ka mul. Isegi suurusjärk 1km oli sama.
Tundub, et saime lõpuks tõele jälile :)

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: N Veebr 16, 2012 12:46 pm
Postitas heeringas
BT-50 kirjutas:.Polti vahetades uurisin mis vahe neil siis on,selgus,et originaalil on sees peenike sõel mida aga pole uuel poldil.Järelikult ei suuda pump külmast paksuks muuutunud diislit läbi filtri ja poldi sees oleva peene sõela piisavalt tõmmata (sama viga näitas ka arvuti).80000km.hooolduses vahetasin asjad ära ja siiani on kõik ok.Ranger peaks täpselt sama olema.
Mis siis edasi saab kui seda sõela ei ole enan? :shock:
Järgmine on ju kõrgsurve pump. :shock:
Soovitan sõela puhtaks teha ja tagasi panna,tuleb odavam.

Re: Hädas Mazda BT-50 diisliga :(

Postitatud: T Dets 04, 2012 12:27 pm
Postitas Vanapeer
See talv jälle sama jama, eelmine kord seda polti ei pidanudki kontrollima, nüüd tuleb maha kiskuda ja puhtaks teha :twisted: