Reaalne kiirus
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Reaalne kiirus
Selline küsimus , et mis oleks kõige aeglasem kiirus millega suudab liikuda nt
Zil, Magirus, Ural.
Google andmetel Moog 1,5 km/h
Kraz 3,5km/h
Lihtsalt vaja midagi sellist valmis ehitada.
http://www.youtube.com/watch?v=v7aqjh9VPVg
Zil, Magirus, Ural.
Google andmetel Moog 1,5 km/h
Kraz 3,5km/h
Lihtsalt vaja midagi sellist valmis ehitada.
http://www.youtube.com/watch?v=v7aqjh9VPVg
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Reaalne kiirus
hehee, seal on Zil'ist õige vähe järgi, alusvanker ja kabiin, ei mootorit, mis asendatud kastis oleva võimekama tankidiisliga ega hakka rääkima rootorist endast. Venelasel oli muideks ka palju variante, kus rootorit ajas ringi eraldi mootor, mis asetses siis veokasti kohal ja autot liigutas originaalmootor. Lihtsam on leida räämas puhur ja see ellu äratada.pilgrems kirjutas:... Lihtsalt vaja midagi sellist valmis ehitada.
http://www.youtube.com/watch?v=v7aqjh9VPVg
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 130
- Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
- Asukoht: Pealinn
heints kas saad äkki linki jagada. Pole pilte sellisest asjandusest kohanud. Neil on reeglina ikka raamile aretatud suur mootor taga peal.heints kirjutas:Moogile on olemas ka originaal lumepuhurit mis käib jõuvõtuvõllilt.Soomes oli just üks müüa hinnaga u7500 eek. Muidugi 404 originaalmootor seda vist ringi ajada ei jõuaks.
pilgrems selgita palun, mis see liikumiskiirus määraks autovalikul? Ma ise arvan, et 6x6 veokatel on reeglina ka aeglusti, mis teeb ta esimesel käigul piisavalt aeglaseks. Selle võimekuse saavutamiseks, mis seal videos on näha ongi vaja teist mootorit, mis ajaks ringi rootorit. Sellise asja ehitamine on kallis ja ajakulu on kindlasti suur. Seepärast jagan honkomehe arvamust, et ilmselt on lihtsam otsida räämas isend ja seda elustada, kui nullist ehitada nii võimekat masinat. Kui aga ühtegi ei ole võtta kiiruga, siis ehk mõni traktor koos puhuriga on olemas. Nende liikumiskiirusega ei peaks ka probleemi olema.
Asja idu on selles et, on olemas puhur mis sarnane sellega mis videos nähtud, ja hetkel aretatud 160hj traktori ette, aga aga asjaga korralikult toimetamiseks jääb jõudu väheks.Meesmetsast kirjutas:
pilgrems selgita palun, mis see liikumiskiirus määraks autovalikul? Ma ise arvan, et 6x6 veokatel on reeglina ka aeglusti, mis teeb ta esimesel käigul piisavalt aeglaseks. Selle võimekuse saavutamiseks, mis seal videos on näha ongi vaja teist mootorit, mis ajaks ringi rootorit. Sellise asja ehitamine on kallis ja ajakulu on kindlasti suur. Seepärast jagan honkomehe arvamust, et ilmselt on lihtsam otsida räämas isend ja seda elustada, kui nullist ehitada nii võimekat masinat. Kui aga ühtegi ei ole võtta kiiruga, siis ehk mõni traktor koos puhuriga on olemas. Nende liikumiskiirusega ei peaks ka probleemi olema.
Ning sealt ongi idee aretada see puhur uuesti auto ette, topelt mootorid, üks veab autot ja teine liigutab puhurit.
Miks oli vaja teada minimaalset liikumis kiirust, seda selleks et mida aeglasemalt saab auto liikuma seda väiksemat mootorit on vaja puhurile.
Kui moog suudab liikuda 1,5 km/h siis piisab puhurile 200hj, aga Kraz 3,5km/h eeldab juba tõesti 500hj tankidiislit.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 130
- Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
- Asukoht: Pealinn
Kui sul juba see freesi osa olemas ja tõesti traktor väheks jääb, siis muidugi on mõistlik leida väikese liikumiskiirusega sõiduk. Teiste veokate omasid ma ei tea, kuid Unimog 404 tehaseandmed näevad lisaaeglustikastiga liikumiskiiruseks ette esimese käiguga 2,34 km/h ja teisega 4,25 km/h. Seda 4800 p/min puhul. Ilma lisaaeglustikastita on esimese käigu kiiruseks 7,21 km/h samuti 4800 pöörde korral.
Intrernetis olen kohanud ka 4 käigulist lisaaeglustikasti, kuid selle andmeid ei ole kusagilt leidnud. Pealegi on need väga haruldased.
Kui auto on välja valitud ja aretamiseks läheb, siis kindlasti jaga pilte ka siinsetele inimestele .
Intrernetis olen kohanud ka 4 käigulist lisaaeglustikasti, kuid selle andmeid ei ole kusagilt leidnud. Pealegi on need väga haruldased.
Kui auto on välja valitud ja aretamiseks läheb, siis kindlasti jaga pilte ka siinsetele inimestele .
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Skannisin siia käeulatusest riiulist vene puhurite andmed http://album.ee/album/318557/50010642
, esileht näitena ka
, esileht näitena ka
Eelnevalt jutuks olnud puhuriga moog sattus täna minu kodutänavale teeääri laiemaks laskma.Ronisin siis spetsiaalselt koos kõigi küla pensionäridega tee äärde imemasinat uudistama.Puhuri toru keeras hüdroga,tõstmine ka hüdroga.
Ringi ajas asja aga jõuvõtuvõll.Lisaks oli puhuri küljes mingi kettülekanne mis tiivikut ringi ajas.
Ringi ajas asja aga jõuvõtuvõll.Lisaks oli puhuri küljes mingi kettülekanne mis tiivikut ringi ajas.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- martin0987
- Rookie
- Postitusi: 17
- Liitunud: N Dets 30, 2010 7:34 pm
- Asukoht: vasula
Kui sõiduk jääb ainult puhurit teenindama siis võib mõelda näiteks lisajaotuskastile (2 korda aeglasemaks)või väiksematele rehvidele.
Asja idu on selles et, on olemas puhur mis sarnane sellega mis videos nähtud, ja hetkel aretatud 160hj traktori ette, aga aga asjaga korralikult toimetamiseks jääb jõudu väheks.
Ning sealt ongi idee aretada see puhur uuesti auto ette, topelt mootorid, üks veab autot ja teine liigutab puhurit.
Miks oli vaja teada minimaalset liikumis kiirust, seda selleks et mida aeglasemalt saab auto liikuma seda väiksemat mootorit on vaja puhurile.
Kui moog suudab liikuda 1,5 km/h siis piisab puhurile 200hj, aga Kraz 3,5km/h eeldab juba tõesti 500hj tankidiislit.
Mõlemad lahendused lisavad ka jõudu väiksematel mootoripööretel liikumisel.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
eee, kas ikka on hea mõte? See puhur tahab just parajaid pöördeid saada, muidu ei viska lund minemaraulex kirjutas:...Kui sõiduk jääb ainult puhurit teenindama siis võib mõelda näiteks lisajaotuskastile (2 korda aeglasemaks)või väiksematele rehvidele.
Mõlemad lahendused lisavad ka jõudu väiksematel mootoripööretel liikumisel.