Reaalne kiirus

Rohkem või vähem eksootilised mudelid ja margid.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

honkomees
Rock Crawler
Postitusi: 996
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

PostitusPostitas honkomees » L Jaan 01, 2011 12:03 pm

raulex kirjutas:
pilgrems kirjutas:
topelt mootorid, üks veab autot ja teine liigutab puhurit.

Puhuri oma töötaks siis täispööretel,auto oma vajab jõudu ainult edasiliikumiseks.Mida aeglasemalt auto liigub,seda kergem puhuril lund visata.

ma sain aru, et küsimus on just lisamootori, selle puhurit liigutava, võimsuses!?
Miks oli vaja teada minimaalset liikumis kiirust, seda selleks et mida aeglasemalt saab auto liikuma seda väiksemat mootorit on vaja puhurile.
No miks hakata veel auto skeemi ümber ehitama, puhuri pealearetamine pakub piisavalt põnevust :lol: Toetan teemaalgajat selles, et õigem on aeglane auto leida ja siis vastavalt piisava võimsusega mootor puhurile.
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 38"
Postitusi: 382
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

PostitusPostitas raulex » L Jaan 01, 2011 1:25 pm

Kui järgmise suur lumi tuleb kümne aasta pärast...Pakkusin välja ühe suht lihtsa ja odava lahenduse muidu liiga kiire sõiduki aeglasemaks muutmiseks.
Minu Gaz 66 sildadel Terranol on topeltaeglusti,võimalus iga teekattega tühikäigul rattaid ringi saada lisab palju funktsoniaalsust.Otsuse,millist lahendust kasutada teeb ikka ehitaja.
Jaak
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: L Veebr 20, 2010 4:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Jaak » L Jaan 01, 2011 5:18 pm

Unimogi puhuri teema jätkuks, siis jäi netis üks modifikatsioon silma:

http://bringatrailer.com/2009/02/15/1968-mercedes-benz-unimog-snow-blower/

http://picasaweb.google.com/mogpicture/Mog#

Puhuri terad on päris karmid.

Mine “Muud maasturid”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline