4*4 buss
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
väike teema oojendamine...
lugesin täna ühte kuulutust ja kohe tuli see teema arutus meelde ja kohe pidin siia selle lisama: parim variant 4x4 buss http://www.m-contract.de/lt4x4/home-Dateien/Page392.htm
Ega me mõisa peale ei mängi...
Mikidemaal:
CSG autohooldus 58 100 793
http://www.autoremont24.ee
Maasturite raami taastamine ja muud keevitustööd.
DPF eemaldus ja chip tuuning parima hinnaga!
http://www.autoremont24.ee
Maasturite raami taastamine ja muud keevitustööd.
DPF eemaldus ja chip tuuning parima hinnaga!
Äkki põhjendad seda väidet natuke? Hiacesid on kõigele lisaks saada veel ka pika ja kõrgendatud kerega (minu omal katus maast täpselt 2.5m kõrgusel). Hiace mootor on samas oluliselt nõrgem kuid igakell vastupidavam Mitsubishi kaaneprobleemidega kuulsaks saanud 2.5TD mootorist (2.8TDi on muidugi teine teema) ja 3.0TD 4x4 Hiacesid Eestist minu teada ei leia. Jaapanis hakkab linnapildis üsna palju silma offroadiks kohandatud L400 4x4 2.8TDi-sid ja kui sellist masinat oleks võimalik siit leida vasakpoolse rooliga, olnuks see mu esimene valik. Paraku ei leia, kuid neid vanu reaalse 3-ratta veo/aeglustiga Hiacesid on Soomes müügis aastaringselt täiesti arvestatav valik väga hea hinnaga. Kasutan sellel all ühelt varasemalt Pajerolt jäänud velgi/rehve ja võin kätt südamele pannes öelda, et Hiacega olen käinud kohtades, kuhu Pajeroga ei pääsenud (Patrolist rääkimata, see vajus tänu raskusele lihtsalt sisse - kaal ja selle jaotus on samuti olulised omadused "linnamehe maastikuautol").jaan mmc kirjutas:Mitsubishi L300?... Analoog sellele masinale lihtsalt puudub, kuna tegemist on õnnestunud-täisverelise maasturi ja bussi ristandiga, erinevalt Transporter Syncrost, 4X4 Hiacest vms.
Vaatasin huvi pärast "nettiauto"-st neliveolisi Hiace kuulutusi ja kümneid ja kümneid pakkumisi läbi lapanuna ei leidnud ühtegi (aeglustiga)isendit, millel oleks 8 istekohta. Võib-olla ei osanud lihtsalt otsida, sel juhul vabandan.krss kirjutas:Äkki põhjendad seda väidet natuke?jaan mmc kirjutas:Mitsubishi L300?... Analoog sellele masinale lihtsalt puudub, kuna tegemist on õnnestunud-täisverelise maasturi ja bussi ristandiga, erinevalt Transporter Syncrost, 4X4 Hiacest vms.
Äkki pidas "jaan mmc" silmas just seda, et L300 on 8-kohaline aeglustiga väikebuss, mille kerge vaevaga ka suht ruumikaks (pool-) kaubikuks teha saab? Mulle tundub samuti, et päris sama lahendusega varianti teist ei ole...
Väike illustreeriv näide: vedasin just nädalavahetusel L300-ga kola. Selline kogus mahtus sisse lihtsalt istmete seljatugede alla laskmisel (ehk siis mõnekümne sekundiga saab bussi tagasi 8-kohaliseks):
KÕIK 4x4 Hiaced, mis on sama põlvkond mis minul (vt pilti) või vanemad, on aeglustiga. Soomes on neil see autovero teema, miks kõik busside tagaistmed tehakse ringi 90 kraadistele seljatugedele ja visatakse originaalistmed välja, kuna 9-kohalisena (mitte 8 ) on jäänud liiklusesse tõesti vaid need Hiaced jms bussid, millega veetakse firmas pidevalt inimesi või kasutatakse suures peres lastega ringisõitmiseks - maksud on nii suured, et kui saab väiksemaga hakkama, kasutatakse ka väiksemat. St Soome on üldse kehv koht (originaal-) istmetega kaubikute/busside otsimiseks. Hetkel tõesti pole ühtegi 9-kohalist Hiacet müügis, millel oleks ka nelivedu, aga neid ikka liigub, sõbergi müüs hiljuti ühe sellise ära, mis teda uuest saadik oli ustavalt teeninud... ja tegeleb nüüd Caravelle Syncro kirumisega
Oma siseruumilt/pikkuselt jääb Hiace tegelikult L300 ja L400 vahele, nii et ega neid hästi võrrelda saagi, kuigi Hiacet tehti mitmes eri pikkuses kerega ka neliveo versioonis, mõlemaid nii kaubiku kui bussina.
PS: eesmärk polnud mitte kiita Hiacet, vaid lükata ümber mõningaid väiteid, mis mulle vähemalt esmapilgul natuke arusaamatud tundusid. Olen varem sõitnud nii neliveolise Delica kui E2200 ja natuke kursis nende murede-rõõmudega, sellepärast midagi erinevat möödunud talvel omale valisingi ja siiani pole pidanud valikut kahetsema.
PPS: mul endal on pikakereline ja kõrgendatud katusega versioon, st auto on maast 2.5m kõrge ja sisekõrgus 185cm. See paistaks välja vist ärplemisena, kui hakkaksin piltidega tõestama, kui suuri koormaid enda omaga vean
Oma siseruumilt/pikkuselt jääb Hiace tegelikult L300 ja L400 vahele, nii et ega neid hästi võrrelda saagi, kuigi Hiacet tehti mitmes eri pikkuses kerega ka neliveo versioonis, mõlemaid nii kaubiku kui bussina.
PS: eesmärk polnud mitte kiita Hiacet, vaid lükata ümber mõningaid väiteid, mis mulle vähemalt esmapilgul natuke arusaamatud tundusid. Olen varem sõitnud nii neliveolise Delica kui E2200 ja natuke kursis nende murede-rõõmudega, sellepärast midagi erinevat möödunud talvel omale valisingi ja siiani pole pidanud valikut kahetsema.
PPS: mul endal on pikakereline ja kõrgendatud katusega versioon, st auto on maast 2.5m kõrge ja sisekõrgus 185cm. See paistaks välja vist ärplemisena, kui hakkaksin piltidega tõestama, kui suuri koormaid enda omaga vean
Selge pilt. Kui mina omale u. aasta tagasi vaikselt sedasorti bussi otsima asusin, ei leidnud muid variante, kui L400 - mis nagu sinulgi, oleks olnud mu eelistus nr.1 (kuid mida siin saada ei ole) ja alternatiivina L300. Et Hiace u. samasuguse konfiguratsiooniga olemas on, ei olnud aimugi - ühtegi sellist pakkumist mulle ette ei ole sattunud.
Nägin mingeid siinseid uute (minu arvates rämedalt ülehinnatud ning minu jaoks kättesaamatuid) Hiacede müügikuulutusi, kus aga pildilt vastu vaatavad isendid küll suhteliselt madala põhjaga tundusid.
Lihtsalt huvi pärast - kas kliirens on vanemal (sinu) Hiacel sama, mis L300-l?
Ja loomulikult ei hakka me siin pildi-võistlust tegema, "kellel suurem on", kui aparaadid teisest kategooriast (sinu sõiduk pikem, kõrgem ja ilma istmeteta on).
Samuti ei taha (ega oska) vaielda antud sõidukite läbivuse osas - minul on L300 esimene neljaveoline - ostetud just talve alguses, enne lume tulekut - ning mina itsitan ikka rahulolev-egoistlikult pihku, nähes muid mehi linnas - hing nii endal kui mootoril paelaga kaelas - oma linaaautodega hangede vahel higistamas. Aga no eks enda tegusid (k.a. auto ostu) peab ju kuidagi endale õigustama.
Ja oleks väga huvitav sinu sõidukit kunagi oma silmaga kaeda ja näpuga katsuda. Kas sa Eestimail kah sellega vahest liigud?
Õite pisut ehk OT, aga kel igav, võib kaeda, mis üks saareriigi hull (kel raha ja aega liiga palju ning naine kaunis kannatlik) L300-ga teinud:
http://retrorides.proboards.com/index.c ... read=90347
Teemat sel leheküljel allapoole kruvides on asjade areng kenasti näha
Siin teine link sama projekti teisele lehele (juhul, kui esimesest ise edasi ei pääse):
http://retrorides.proboards.com/index.c ... 347&page=2
Nägin mingeid siinseid uute (minu arvates rämedalt ülehinnatud ning minu jaoks kättesaamatuid) Hiacede müügikuulutusi, kus aga pildilt vastu vaatavad isendid küll suhteliselt madala põhjaga tundusid.
Lihtsalt huvi pärast - kas kliirens on vanemal (sinu) Hiacel sama, mis L300-l?
Ja loomulikult ei hakka me siin pildi-võistlust tegema, "kellel suurem on", kui aparaadid teisest kategooriast (sinu sõiduk pikem, kõrgem ja ilma istmeteta on).
Samuti ei taha (ega oska) vaielda antud sõidukite läbivuse osas - minul on L300 esimene neljaveoline - ostetud just talve alguses, enne lume tulekut - ning mina itsitan ikka rahulolev-egoistlikult pihku, nähes muid mehi linnas - hing nii endal kui mootoril paelaga kaelas - oma linaaautodega hangede vahel higistamas. Aga no eks enda tegusid (k.a. auto ostu) peab ju kuidagi endale õigustama.
Ja oleks väga huvitav sinu sõidukit kunagi oma silmaga kaeda ja näpuga katsuda. Kas sa Eestimail kah sellega vahest liigud?
Õite pisut ehk OT, aga kel igav, võib kaeda, mis üks saareriigi hull (kel raha ja aega liiga palju ning naine kaunis kannatlik) L300-ga teinud:
http://retrorides.proboards.com/index.c ... read=90347
Teemat sel leheküljel allapoole kruvides on asjade areng kenasti näha
Siin teine link sama projekti teisele lehele (juhul, kui esimesest ise edasi ei pääse):
http://retrorides.proboards.com/index.c ... 347&page=2
Kas keegi Vito 4x4 kohta ka rääkida oskab? Kuidas see nelivedu vastupeab ja kuidas lumes jne liigub? Auto tuleks tööautoks ja valida võiks ka mõne kastika vahel aga nendes on tagaistmel nii vähe ruumi, et pole pikki otsi mõnus sõita. Vito oleks aga kõvasti mugavam kui mõni kastikas (Navara, Hilux) ja interjööri materjalid on ka paremad.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Valdavalt Vito vastu ei pea, roostetab väga intensiivselt ja koht kust järgmisena laguneb tuleb alati väikse üllatusega. Nelikveolisest mudelist ei tea ma kahjuks midagi, aga toode üldiselt on kehv. Pruugitud bussi müüjad räägivad, et ennem prantslane, kui Vito.
Viimati muutis erik, T Jaan 11, 2011 3:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Just huvitabki 4x4 Vito kohta kogemused. Isal hetkel on 2005 aasta Vito ja see laguneb jubedalt (ja Silberauto teenindus on ka aga samas kui vahepeal auto korras on, siis on sõita hea ja mugav. Mingi prantslane väga vastu ei saa sellele. Lisaks on isa töökaaslasel 2007 aasta Vito ja too on päris korralikult end üleval pidanud. Seega tava-Vitoga olen kursis suht hästi.
Mingit alternatiivi pole ka silma hakanud. Tahetakse just automaatkastiga nelivedu ja soovitatavalt buss, kuna see on kõvasti suurem, kui kastikas.
Mingit alternatiivi pole ka silma hakanud. Tahetakse just automaatkastiga nelivedu ja soovitatavalt buss, kuna see on kõvasti suurem, kui kastikas.
Kui Järve Silberis õlinäpp olin, siis sai alatasa 4x4 Vitodel eest kõiki pukse vahetada. Põhjus lihtne, tehas teadlik aga kedagi ei kottinud. Esisilla differ läheb pikema otsa korral nii kuumaks, et kummist puksid andsid järgi. Head raha sai selle tööga teha.
VB on feisslift mudelil midagi muudetud, aga vana on küll täis peldik
Kui valida esimese ja teise põlvkonna Vito vahel, siis valiks esimese, selle juures on natuke ajusi kasutatud ja enamik veermiku detaile on teiste mudelitega samad. Hoiduda soovitan kõikide MB-de puhul Air-matikust, õhkpadjad on väga puuduliku kaitsega ja kruusatee ots võib "huvitavalt" lõppeda.
VB on feisslift mudelil midagi muudetud, aga vana on küll täis peldik
Kui valida esimese ja teise põlvkonna Vito vahel, siis valiks esimese, selle juures on natuke ajusi kasutatud ja enamik veermiku detaile on teiste mudelitega samad. Hoiduda soovitan kõikide MB-de puhul Air-matikust, õhkpadjad on väga puuduliku kaitsega ja kruusatee ots võib "huvitavalt" lõppeda.
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm