Ssangyong Musso

Rohkem või vähem eksootilised mudelid ja margid.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
kallem53
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Mär 20, 2009 1:27 pm
Asukoht: Tõrva

Ssangyong Musso

Postitus Postitas kallem53 »

Kas selliseid maastureid ka on eestis veel peale selle, mis minul nüüd?
Jagame kogemusi ja muresid :? Neid ju jagub :roll:
Selline mure kõigepealt, et rummuluku sisselülitus on vaakumiga läbi elektrilise klapi, aga seda vaakumit sinna ei teki miskipärast kusagilt???Mootoril on eraldi vaakumpumpki olemas, eks tuleb sealt siis alustada otsimist. Pidurivõimendi saab kah sealt vaakumi, see siiski töötab...
Kasutaja avatar
kallem53
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Mär 20, 2009 1:27 pm
Asukoht: Tõrva

Re: Ssangyong Musso

Postitus Postitas kallem53 »

nii, vaakum üles leitud, aga rummu tihendid kahjuks ei pea niipalju, et lukku lülitada... :(
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
Kasutaja avatar
kallem53
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Mär 20, 2009 1:27 pm
Asukoht: Tõrva

Jutud Musso teemal

Postitus Postitas kallem53 »

Auto 96a. 2,9d 73kw.

Tel. 58004242
Mul samasugune liikur soetatud, esialgu sulle selle küljest veel midagi ei paku, küll aga võiksime kogemusi jagada omavahel kui sobib. Tegin muude maasturite alla ühe sellenimelise teemagi...Aga mõned küsimused:

Kas sul 4WD töötab probleemivabalt?
On sel masinal mingi difrilukk kah üldse olemas?
Palju rehvides rõhku hoiad?
Kui suur keskmine kütusekulu on?

Tervitades
Kalev.
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
Kasutaja avatar
kallem53
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Mär 20, 2009 1:27 pm
Asukoht: Tõrva

Postitus Postitas kallem53 »

Vahepeal sai teiste masinatega liigutud, aga nüüd hakkab porisem aeg tulema...
Tegelt kadusid suve algul suunatuled ja polnud aega-viitsimist tegeleda. Sain nüüd ühe targema appi ja 3 tundi läks temalgi...Proovisin viimati uut haagist järgi ja midagi seal ei klappinud, et tuled ära kadusid. Viga oli siis kuuma(lühist) saanud ohutulede lülitis...Mingi klemm sulas plasti sisse ja enam ei andnud ühendust. :?
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
Kasutaja avatar
kallem53
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Mär 20, 2009 1:27 pm
Asukoht: Tõrva

Postitus Postitas kallem53 »

Kui nüüd veel lisada mis vahepeal juhtunud, siis hakkas jooksma radikas(sai keemiaga paigatud), akul 1 purk enam tihedust ei taastanud=starter ei reageerinud enam(aitas uus aku ja kohe käivitus). Avastatud probleeme jagub veelgi, aga eks ikka omas järjekorras tuleb kõige hädalistematega tegeleda.... :)
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
Jeebidijee
Mudder
Postitusi: 94
Liitunud: L Veebr 07, 2009 11:38 pm
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas Jeebidijee »

Ssang yang on tohutult pull massin minuarvates , endal pole olnud aga heal tuttaval on , ta on küll selline vanem härra aga ta on masinaga sõitnud oma 8 aastat kindlasti , aga tema rääkis et tal oli kohe esimesel aastal läinud käimar ja muud pulli on ka saanud, enne talve ta käis teeninduses , kus siis härrad võtsid esimesed rattad alt ära ja keerasid siis nagu esimese veo taha. Aga muidu mitte ühtegi halba sõna masina kohta , kuigi olen antud isendiga ainult linnas sõitnud alguses oli ikka jube jänt see , et manuaal kastiga masinal peab enne käivitamist siduri silmini alla vajutama , alguses olin suht segaduses keera süüdet aga masin ep tee teist nägugi , aga jah edu sulle siis massinaga ja kindlasti tuleb sul sealt veel üllatusi nagu vande pillidega ikka. Aga veel selline mõttetera , et ära radikat keemiaga paika see teeb paksu pahandust. Parem lase mõnel hakkajal mehel see kinni joota voi vaata uus. Jaksu ja jõudu
Oh sa issand , mul on Nissan
Kasutaja avatar
kallem53
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Mär 20, 2009 1:27 pm
Asukoht: Tõrva

Postitus Postitas kallem53 »

Tänud, et viitsisid midagi kommenteeridagi :) Vähemalt keegi pani tähele...
Ega mul enda masinalgi esiveo lülitus siiani ei tööta, aga ma olen vea jälile saanud ja kordategemine seisab ainult aja taga...
Masin on sees istudes nagu iga teine sõiduautogi ja üsna mugav. Sõites tuleb rehvirõhk enda järgi mugavaks lihtsalt timmida. Paremad võiksid olla pidurid, eriti korduval pidurdamisel tundub jõud kaduvat, aga ega ma neid veel ise üle ka pole vaadanud.
See siduri vajutamise nõue tuleneb käivitamise ohutusest ja samasugune on mul ka ameerikamaal valmistatud Hondal olemas.
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
Jeebidijee
Mudder
Postitusi: 94
Liitunud: L Veebr 07, 2009 11:38 pm
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas Jeebidijee »

Mul oli ka piduritega jama , mul on Terrano aga see selleks oli ka jah jama ja tagumine vasakpoolne pidur hakkas hirmsalt saagima ja yuli välja et klotse pole küljeski nagu ja siis hakkas mulle ka selguma , et kui ma 2 korda pidurit vajutasin oli tulem hrmus nott piduri õli torule oli pime ette pandud. Niiet ma arvan et võid ka umbes et uute pitridega arvestama. Aga oled sa muidu proovinud ka , et kuidas ta maastikul edasi ka rügab?
Oh sa issand , mul on Nissan
Kasutaja avatar
kallem53
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Mär 20, 2009 1:27 pm
Asukoht: Tõrva

Postitus Postitas kallem53 »

Kevadel sai just teedelagunemise ajaks ostetud ja eks ikka julgem loomulikult lasta ainult tagaveogagi...Kõrgust on ikka omajagu ja tugevamad rehvidki...Sai tagateljele ühed poolkulunud mudakad muretsetud, nüüd vähemalt miski haarab :)
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
Jeebidijee
Mudder
Postitusi: 94
Liitunud: L Veebr 07, 2009 11:38 pm
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas Jeebidijee »

Aga sügavamates pardi tiigites pole sulistamas käinud :) , palju see kaalub ültse sul?
Oh sa issand , mul on Nissan
Kasutaja avatar
kallem53
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Mär 20, 2009 1:27 pm
Asukoht: Tõrva

Postitus Postitas kallem53 »

Kuni ikka 4 vedu ei toimi, pole mõtet üritada extreemsemat...kevadel ei saanud õues tasase maa pealgi kohalt minema, kui jää all...Täpselt hetkel ei mäleta, aga nii 2 t ringis vist oli tühikaal.
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
Jeebidijee
Mudder
Postitusi: 94
Liitunud: L Veebr 07, 2009 11:38 pm
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas Jeebidijee »

Ja jaa ega nalja pole , ega midagi siis nelik jonksu ja mutta . edu ning jõudu ettevõtmistes.
Oh sa issand , mul on Nissan
capirossi
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: T Okt 13, 2009 9:09 pm

musso

Postitus Postitas capirossi »

sai ka endale selline tundmatu loom muretsetud.aastast 99 ja 2.9d.esialgu olen nagu rahul.probleeme valmistab aga endise omaniku poolt palgatud taskulambielektrik,kes on lihtsalt asju parandanud.lõiganud läbi niipalju kaableid kui vähegi võimalik.võibolla ei olnud muid tööriistu käepärast.hetkel otsin kus asub peeglite soojendus relee.ehk keegi teab.

PARIM ON SEE MIDA MEIL EI OLE :roll:
Kasutaja avatar
kallem53
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: R Mär 20, 2009 1:27 pm
Asukoht: Tõrva

Postitus Postitas kallem53 »

Mul on 96 a mudel ja sellel sellist lisa ei olegi. Ka on minu masin ilma turbota. Kere peaks küll sama olema. Kuidas sul 4 vedu töötab?
Juba liikuv maastur tekitab ikkagi mitmeid ümberehitusmõtteid.
Viljar
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: K Okt 14, 2009 10:05 am

Musso

Postitus Postitas Viljar »

Jõudu!
Omal kah 95`a isend. Esisillast... pole mõtet muule kulutusi teha , kui panna manuaallukud. Kindel värk ja omal kestab nüüd aastaid. Tuleb küll korra õue ronida sisse keeramiseks, kuid see ka ainuke miinus. Peaksid sobima Patroli..või mingi muu Nissani lukud vist. Ise ei mäletagi täpselt. Sai endisest Pleionest muretsetud ning usun, et sealt laomehe käest saab ammendava info. Paar nurka tuli küll kuskil maha lasta, kuid üldiselt oli asi lihtne. Ise sõitnud peamiselt jahil-maastikul ning siiani vastu pidanud. Silla jama kõige suurem oligi, aga see tuleb kindlat manuaalseks teha....läbi käidud värk ja selle auto kõige nõrgem koht. Ilma neliveota ikka nutune..Mootor tikksunud mureta ning ainult õli vahetanud. All Goodrichi maastikukummid. Suur häda praegu tagumise kardaaniristiga. Kusagilt pole saada...ehk keegi teab...
Vasta

Mine “Muud maasturid”