VW Touareg 1 generatsioon

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 789
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas RistoRR » L Mär 18, 2017 9:17 pm

Hei.
Kui paljud on sellist asja kasutanud? Jagage kogemusi. Laguneb siis nii palju kui linnalegendid räägivad või mitte.
Mõte on vaadata 2008-2009 aasta isendit tänavasõiduks ja haagise vedamiseks, aga ei suuda kuskilt kasutajate (või ka remontijate) infot leida, mis viitaks igasugu hädadele või nende puudumisele.
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Kasutaja avatar
fanatt
Fitting 38"
Postitusi: 301
Liitunud: T Veebr 07, 2012 12:27 pm
Asukoht: saaremaa

Re: VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas fanatt » L Mär 18, 2017 10:09 pm

Auto nagu auto ikka. Kui on käest ära lastud ja kehvasti hooldatud siis tahab muidugi tiiru üle saada ja jupid on üle keskmise hinnaga. Kõik sõltub sellest kuidas hoitud on ja kuidas ise kasutad. Ise kasutan 3,0 tdi 1,5 aastat olnud ja vahetanud tagasillas 4 ülemist õõtsa ja sedagi erialasest ülemõtlemisest. Sõita on mugav, ruumi jagub ja haagist on hea vedada. Üks kotermann on sees mis aeg ajalt tunda annab. Nimelt sooja mootoriga mingi hetk poogib käivitades kinni, nagu aku oleks tühi või starteri puksid läbi. Samas kohe uuesti käivitades läheb reipalt ja kohe käima. Starteri vahetatud ja mõneks kuuks kadus ära kuid nüüd annab aeg-ajalt jälle tunda.
Kasutaja avatar
Alllu
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: T Dets 16, 2014 9:30 am
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas Alllu » L Mär 18, 2017 10:17 pm

fanatt kirjutas:Auto nagu auto ikka. Kui on käest ära lastud ja kehvasti hooldatud siis tahab muidugi tiiru üle saada ja jupid on üle keskmise hinnaga. Kõik sõltub sellest kuidas hoitud on ja kuidas ise kasutad. Ise kasutan 3,0 tdi 1,5 aastat olnud ja vahetanud tagasillas 4 ülemist õõtsa ja sedagi erialasest ülemõtlemisest. Sõita on mugav, ruumi jagub ja haagist on hea vedada. Üks kotermann on sees mis aeg ajalt tunda annab. Nimelt sooja mootoriga mingi hetk poogib käivitades kinni, nagu aku oleks tühi või starteri puksid läbi. Samas kohe uuesti käivitades läheb reipalt ja kohe käima. Starteri vahetatud ja mõneks kuuks kadus ära kuid nüüd annab aeg-ajalt jälle tunda.

Pihustid
Kõhugripp IMWB
Patrol Y60 2.8 TD 33'
Patrol K260 2.8 TD 33' sai otsa
kalle211
Fitting 38"
Postitusi: 375
Liitunud: N Mär 18, 2010 10:16 pm

Re: VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas kalle211 » L Mär 18, 2017 11:00 pm

Algus aastate masinatel koksudeeruvad pidurikolvid ära. Alumiinium kolb on kaetud mingisuguse nikli kihi või miski sarnase ollusega mis siinse sisse soolatud talvetega jämedaks oksudeeruvad ja kinni jäävad sadulatesse. Eraldi juppe ei müüdud ainult tervet sadulat sai osta. Isegi treinud mitmetele autodele uue jooksu roostevabast kolbe.Sisselaske kollektorite küljes on seal asuvate klappide liigutamiseks mootorid, millede ühendushoovastikud ära kuluvad ja jällegi saab osta ainult kogu komplekti korraga, rem juppe ei ole. Õhk vedrustusel kõdunesid aegajalt patjade küljes olevad stutsid jalapealt maha.
Kasutaja avatar
fanatt
Fitting 38"
Postitusi: 301
Liitunud: T Veebr 07, 2012 12:27 pm
Asukoht: saaremaa

Re: VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas fanatt » P Mär 19, 2017 9:52 pm

kalle211 kirjutas:Algus aastate masinatel koksudeeruvad pidurikolvid ära. Alumiinium kolb on kaetud mingisuguse nikli kihi või miski sarnase ollusega mis siinse sisse soolatud talvetega jämedaks oksudeeruvad ja kinni jäävad sadulatesse. Eraldi juppe ei müüdud ainult tervet sadulat sai osta. Isegi treinud mitmetele autodele uue jooksu roostevabast kolbe.Sisselaske kollektorite küljes on seal asuvate klappide liigutamiseks mootorid, millede ühendushoovastikud ära kuluvad ja jällegi saab osta ainult kogu komplekti korraga, rem juppe ei ole. Õhk vedrustusel kõdunesid aegajalt patjade küljes olevad stutsid jalapealt maha.

Loetletud vead on täiesti tavalised kõikidele autodele ja minu meelest ei saa neid ainult konkreetsele autole külge pookida. Tavalised hooldamata auto vead.

Pihustite juttu ma olen kuulnud ka, aga see ei tundu kuidagi loogiline olevat
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 789
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas RistoRR » P Mär 19, 2017 9:57 pm

Siin loetletud vead ei ole jah miski kosmos. Tavaline auto nagu ikka. Linnalegendid räägivad igasugu elektroonika kaladest, no ei taha ma uskuda, et hullem seis on kui ükskõik mis tänapäevasel autol :D Poomise viga tuleb pihustitest jh ilmselt, audisid kummitab sama viga.
Üldosas mind huvitab just see, et auto igapäevaselt saba ei annaks. Miski pedantlik pukside/kaigaste vahetamise vajadus on mu niigi küljes ja see osa mind ei sega ka. :)
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Kasutaja avatar
marauder
Rock Crawler
Postitusi: 924
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas marauder » P Mär 19, 2017 10:23 pm

Tavaline saksa kolksvagen. Kunagi ei tea misasi lambist puruks läheb.
Team saarlased
kalle211
Fitting 38"
Postitusi: 375
Liitunud: N Mär 18, 2010 10:16 pm

Re: VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas kalle211 » E Mär 20, 2017 10:59 pm

Ei ole need elektroonika vead nii linnalegendid ikka. Ajal kui touareg müüki tuli võttis mul tuttava firma ka omale kohe ühe touaregi ligi. Ja seda autot kimbutasid elektri probleemid ikka päris tihti. Garantii korras vahetati tal ära ikka väga suur hunnik erinevaid juhtplokke. Mul tutvusringkonnas 3 elektri brobleemidega masinat olnud.
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 789
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas RistoRR » T Mär 21, 2017 7:45 am

Algusaastatel olid nad kindlasti probleemsemad. Mind aga huvitavad just lõpuotsa masinad. VW klubi ka väga targemaks ei tee, seal lihtsalt juttu, et pidevalt parendati.
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Kasutaja avatar
uppund kana
Rock Crawler
Postitusi: 888
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
Kontakt:

Re: VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas uppund kana » T Mär 21, 2017 9:52 am

Kui ma nüüd ei eksi siis TM andis kunagi Touareg-ile aasta laguneja tiitli. Need autod mis algul välja tulid olid väga äpardunud isendid, hiljem olukord veidi paranes. Kokkuvõttes kui näpud õli ei karda siis saab hakkama. See on hea iseloomustus ,et tavaline kolkswagen ,täiesti suvalisel hetkel võib näit.uks eest kukkuda. :D
TR1-Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........seljakotiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 789
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas RistoRR » T Mär 21, 2017 10:21 am

Kõik see jutt jääb siin siiski linnalegendide tasemele. Huvitaks siiski reaalselt omanud/kasutanud inimeste pajatusi. Aga ega seda parketikat siin vist keegi väga omanud pole...
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2231
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas helar » R Mär 24, 2017 10:20 pm

Laias laastus paneksin ühte potti q7 ja cajenniga. Q niipalju erinev,et puudub aeglusti. Ka osad audi alusvankri osad on al mis tregil fe.
Loomulikult algusaastatel lastehaigused. Nii porsche kui ka vw astusid samade asjadega ämbrisse.
Aga need said lahendatud ja feisslift juba oluliselt parem.
Kasutan 10 aastat vana tregi ja olen rahul. Midagi müstilist lennanud pole. Valisin muidugi kõige lollikindlama kombo- 2.5 tdi ja ilma õhuta vedrustus. Atm muidugi.
Ilma mureta mahub 31" alla ja el diff luku imiteerimine on üsna hästi välja kukkunud. Parema paketi seest võib leida ka tagumise diffriluku ja stabi off.
Väga mõnus ja stabiilne kulgur. Kannatab ka asiselt teelt kõrvale keerata. Ainus mis häirib - kui tagumised istmeid alla lasta ei teki ühtlast tasapinda.
Treg.
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Kasutaja avatar
Kalill
Fitting 38"
Postitusi: 319
Liitunud: P Jaan 09, 2011 9:04 pm

Re: VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas Kalill » R Juun 02, 2017 10:20 pm

Kahepoolese pool milkut. Nukkvõll vahetati u poolepeal.

Omanik on rahul.

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
MustVälk
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 104
Liitunud: K Sept 16, 2015 8:10 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Touareg 1 generatsioon

PostitusPostitas MustVälk » N Aug 31, 2017 9:16 am

Ise ka uurisin pikalt, et mis ja kus laguneb neil.
Ühe tuttava peres olnud 2005, 2008 ja 2010 mudelid ja kirus neid kõiki.
Midagi lagunes neil kõigil ja kütuse kulu oli, et kõik võtab ära mis paaki valad! :D
Teine tuttav ostis 5 aastat tagasi 2008 mudeli 3.0 176kw mootoriga.
Teadlikult ostis roolilati veaga. Lasi lati taastada ja rohkemat pole peale korralise hoolduse teinud.
Muidugi läbisõitu on ta masinal vähem kui samasugusel mis ma ostsin eelmine nädal.

EVWK foorumis on neid ka mõni läbi käinud.
Üks ostis proovimiseks 2.5 mootori ja automaat kastiga isendi.
Ei läinud kaua enne kui mootor laiali ja peale mootori remonti oli mõistlik ka juba käigukast ära taastada!

Ostsin 2007 (tegelikult juba 2008 mudeli välimus ja sisu) 3.0 176kw automaadiga.
Vedrustus on õhk mis pidavat sellel juba kestma paremini. Peale kruusasõitu soovituslik survepesu!
Tegin ka diagnosti kaks korda (soojalt ja külmalt).
Peale webasto kütuse pumba ja õhukvaliteedi anduri pole midagi muud leidnud vigast.

Nagu igalpool mainitakse, siis kui ei ole eelnevalt hoitud siis jäädki raha sinna matma.
Keti mured on pigem 165kw isendil. Venib välja ja igal temperatuuril mängib.
Liikuma peab tuntavalt reipalt edasi ja automaat peab vahetama päris kiiresti käike.

Ma ei ole ennem omanud automaat kastiga isendeid, aga sõitnud küll nende preemium klassi masinatega.
Kütuse kulust on vara veel rääkida.
Alumiinium roostevaba keevitus ja jootmis tööd Luigel!
5816nelineli58 vastan 9 kuni 22
VW Touareg 3.0 176kw TDI 2007a.

Mine “Volkswagen”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist