luazi mootor

Rohkem või vähem eksootilised mudelid ja margid.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Martin2
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: T Mai 19, 2009 8:14 pm
Asukoht: Harjumaa

luazi mootor

Postitus Postitas Martin2 »

kas oleks võimalik luazi originaal mootorit võimsamaks aretada
või pole sel mõtet
Martin2
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: T Mai 19, 2009 8:14 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Martin2 »

kui on siis kuidas
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 813
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

Teed kapitaalremondi ja ongi võimsam kui praegu + 2101 karburaator = 45hj
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Re: luazi mootor

Postitus Postitas seff »

Martin2 kirjutas:kas oleks võimalik luazi originaal mootorit võimsamaks aretada
või pole sel mõtet
ei ole mõtet
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Martin2 kirjutas:kui on siis kuidas
Esimese asjana vaataks,kas saab silindreid jämedamaks puurida ja kui palju.
Kui on selge kui palju puurida,siis valid sobivad kolvid ja puurid.
Kindlasti peab tegema uued raami puksid paremast sulamist ja hoorattale
veel 4 tifti lisama.
Kindlasti tuleb asjad ühte kaalu ajada ja vänt tasakaalustada.
Nukkvõll võiks olla 210/215 kraadi ja kattenurk 65 kraadi.
Klapitõusu kannatab nookuritega ajada 11 millimeetrini ja soovitav oleks kasutada paremaid vedrusid.
Tasakaalustusvõll kindlasti välja visata,sest lendab muidu ise.
Õlipumbale 8mm pikemad hammasrattad ja tsentrifuugi asemele täisvoolu
filter ja kõik õli lasta läbi radiaatori.
Sisselaskekollektor minema ja 4 30mm lõõriga mootorratta karburaatorit.
Ventilaator tasakaalustada ja ülekanne 1:1 väntvõllilt.
Surveastet pole üle 8,8 mõtet ajada,sest vastupidavus kannatab.
Sellisest mootorist on mõõdetud 86 hj 7900 p/min
kindlasti saaks ka rohkem,kui minna üle vesijahutusele ja valmistada uus
väntvõll
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

R969 kirjutas:
Martin2 kirjutas:kui on siis kuidas
Esimese asjana vaataks,kas saab silindreid jämedamaks puurida ja kui palju.
Kui on selge kui palju puurida,siis valid sobivad kolvid ja puurid.
Kindlasti peab tegema uued raami puksid paremast sulamist ja hoorattale
veel 4 tifti lisama.
Kindlasti tuleb asjad ühte kaalu ajada ja vänt tasakaalustada.
Nukkvõll võiks olla 210/215 kraadi ja kattenurk 65 kraadi.
Klapitõusu kannatab nookuritega ajada 11 millimeetrini ja soovitav oleks kasutada paremaid vedrusid.
Tasakaalustusvõll kindlasti välja visata,sest lendab muidu ise.
Õlipumbale 8mm pikemad hammasrattad ja tsentrifuugi asemele täisvoolu
filter ja kõik õli lasta läbi radiaatori.
Sisselaskekollektor minema ja 4 30mm lõõriga mootorratta karburaatorit.
Ventilaator tasakaalustada ja ülekanne 1:1 väntvõllilt.
Surveastet pole üle 8,8 mõtet ajada,sest vastupidavus kannatab.
Sellisest mootorist on mõõdetud 86 hj 7900 p/min
kindlasti saaks ka rohkem,kui minna üle vesijahutusele ja valmistada uus
väntvõll
ja sama raha ja vaeva eest saaks....
või siis oluliselt odavama lada moto 80 hp stock :D
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

seff kirjutas:
R969 kirjutas:
Martin2 kirjutas:kui on siis kuidas
Esimese asjana vaataks,kas saab silindreid jämedamaks puurida ja kui palju.
Kui on selge kui palju puurida,siis valid sobivad kolvid ja puurid.
Kindlasti peab tegema uued raami puksid paremast sulamist ja hoorattale
veel 4 tifti lisama.
Kindlasti tuleb asjad ühte kaalu ajada ja vänt tasakaalustada.
Nukkvõll võiks olla 210/215 kraadi ja kattenurk 65 kraadi.
Klapitõusu kannatab nookuritega ajada 11 millimeetrini ja soovitav oleks kasutada paremaid vedrusid.
Tasakaalustusvõll kindlasti välja visata,sest lendab muidu ise.
Õlipumbale 8mm pikemad hammasrattad ja tsentrifuugi asemele täisvoolu
filter ja kõik õli lasta läbi radiaatori.
Sisselaskekollektor minema ja 4 30mm lõõriga mootorratta karburaatorit.
Ventilaator tasakaalustada ja ülekanne 1:1 väntvõllilt.
Surveastet pole üle 8,8 mõtet ajada,sest vastupidavus kannatab.
Sellisest mootorist on mõõdetud 86 hj 7900 p/min
kindlasti saaks ka rohkem,kui minna üle vesijahutusele ja valmistada uus
väntvõll
ja sama raha ja vaeva eest saaks....
või siis oluliselt odavama lada moto 80 hp stock :D
Ega muud mõtet tänapäeval polegi,kui et hea näidata et mul on selline asi ja sul ei ole.
Kunagi sõideti sellisega bagi ja kuna isa sõber oli mootorimees,siis oma auto peal katsetati mootoreid ja nii mõnigi kord sõideti sellega sirgel teel
miilitsa eest minema.
Vasta

Mine “Muud maasturid”