Abi Sorento eelsüüteküünaldega
Moderaatorid: Landy, Moderators
Abi Sorento eelsüüteküünaldega
Kas oleks kes aitaks kätte saada või oskab kohta soovitada. Asun Pärnus, aga saab liikuda, asukoht pole suur probleem. Kahel küünlal peened otsad mis kuumaks lähevad sees, kolmas keerme juurest murdunud ja üks veel puutumata.
Viimati muutis Maryok, N Aug 12, 2021 3:52 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Abi Sorento eelsüüteküünaldega
Enda omaga nägin vaeva siis niipalju, et kõik neli keerasin keerme juurest otsad maha. Ja retsept siis selline: 5,5mm puurid augud küünaldesse, 6mm keere sisse ja me tegime lööktõmmitsa selliset, et 6mm keermelati jupi(u. 3-4cm) keevitasime 14mm u. meetri pikkuse keermelati otsa. Kätte saime kõik neli, aga ei osanud keegi öelda põhjust, miks küünlad on pigilaadse ollusega kaetud. Paar kuud hiljem vahetasin pihustid, kas võis asi olla sellest, et pihustid jamasid, ei tea. Aga edu.
Re: Abi Sorento eelsüüteküünaldega
Tänud vastamast, ühel küûnlal mis keerme juurest murdus oli samamoodi must ollus ümber.
Re: Abi Sorento eelsüüteküünaldega
See on sellepärast et küünlad ammu tuksis ja ei põleta enda ümbert jama ära.Ja ega enne aru saa kui miinus 10 väljas.
olge marurahulikud!
Re: Abi Sorento eelsüüteküünaldega
Mis mind nagu hämmastab selle masina juures, kui kõik küünlad on läbi, siis -10 ei saa eriti mootoritöös aru miskit. Kui väljas on -20, siis minu Sorentol on kerget puterdamist pärast käivitamist u 3-5 sekundit. Kui esimest korda masinal küünlad vahetasin, siis ei tundnud ma küll miskit suurt erinevust. Samas kui teiseks masinaks on mul Mitsu Pajero ja kui sellel on läbi 1 küünal, siis +10 allapoole on ime kui mootor veel üldse tööle jääb pärast käivitamist.
- RistoRR
- Rock Crawler
- Postitusi: 890
- Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
- Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
- Kontakt:
Re: Abi Sorento eelsüüteküünaldega
Hea mootor ju. Mul olid kõik neli küünalt otsas, siis -10 juures algul korra lonkas ja paarkümmend sekundit ajas sumpsist veits rohkem sudu välja. Muidu käivitus oli tip-top ka -20°.
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Re: Abi Sorento eelsüüteküünaldega
Mis Pajero on ?Teine põlvkond ilmselt,need mootorid on nii erinevad nagu siga ja kägu.Sellepärast üks läheb ja teine ei lähe.
olge marurahulikud!
Re: Abi Sorento eelsüüteküünaldega
Pajero on 2 jah, aga küll suudetakse ikka kaks nii erinevat kütusesüsteemi aretada
Re: Abi Sorento eelsüüteküünaldega
Ei ole asi kütusesüsteemis,asi on :üks on otsepritse diisel teine eelpõlemiskambriga diisel.See eelpõlemiskamber tahab enne sooja saada kui korralikult käima hakkab.Tehti tollel ajal sellepärast et väike sõiduauto ei töötaks kohapeal majaees nagu vana Volvo veoauto.Olete ju kuulnud küll neid ,ilge larin on taga,kõrvad kukuvad peast.Nüüd kolmandale Pajerole aretati juba kahe vedruga pihusti,mootor kusjuures otsepritse ehk põlemiskamber kolvi sees.Kuna veel CRD ei olnud kasutus valmis vist oli seda vaja selleks et see mootor natukenegi sõiduautolikult kostaks.Need kaks pihusti vedru on reguleeritud erinevatele survetele,seda vaha selleks et algul antaks väike törts silindrisse kütet mis mootorit lagisema ei lase ja siis kohe suurem järgi.CRD ehk siis näit KIA mootoris annab arvuti seda kütet kolm korda pritse hetkel .Algul kui kolb veel üleval ei ole natuke ,et mootor pehmelt töötaks,siis põhi ports,et sõita jõuaks ja siis kui kolb juba alla läheb antakse veel korra törts,et migit sorti heitgaasid oleks sõbralikud.Ja mootor töötaks vaikselt .Võimalik on see ainult taolistel arvutiga juhitavatel mootoritel.Ja see käib kõik väga kiiresti.Mehhaaniliselt pole see lihtsalt võimalik.Ja see asi on läinud järjest keerulisemaks ja parameetreid on lisatud sõna otseses mõttes ikaa kuhjaga.Kui KIA Bosh pihusti koostatakse 5 mõõdu järgi siis nüüdseks ajaks osadel ,näit Delphi Fordi ,pihustitel kontrollitakse 36 parameetrit ja kirjutatakse saadud andmed pihustile.Ehk siis kodeeritakse .Ja selle koodiga omakorda auto arvutisse.Ja arvuti teeb vastavalt vajadusel veel omad korreksioonid.Üldiselt:Tundub see asi nagu lihtne ja parem aga on üks paras jura.
olge marurahulikud!
Re: Abi Sorento eelsüüteküünaldega
Eks kokkuvõttes ongi kõik säetud selliselt, et keegi ise ei suudaks enam pihustit vahetada ega ühtki, isegi lihtsamat sorti tööd ette võtta. Ikka esindusse või remondikotta. Kas mõni automark veel mingitki vanamoelisemat mootorit enam toodabki.
Re: Abi Sorento eelsüüteküünaldega
Ei no ks sa sellega ,neid ei tohi enam teha ju.Keelatud.
olge marurahulikud!
Re: Abi Sorento eelsüüteküünaldega
Üks variant, mis on paar korda aidanud: Pane mootor käima. Kalts vms küünaldele enne peale, et keegi viga ei saaks. Avensisel oleks peaaegu kaant hakanud maha võtma, käivitus ja korraks gaasi aitas hädast.