Lisan ka oma tähelepaneku - l200 (2-he akuga) seisis ilma meelevallas alates eelmisest laupäevast, oli nii läbi külmunud, et siduri pedaal tuli vaikselt üles, käimari kang liikus vast 1..2cm. vasakule-paremale ainult . Tempid Tartumaal -23..-28C pidevalt. Eile panin käima, kuna homme vaja jahti minna ja hirmutas, et Jeep ei teinud täna maja ees piuksugi . Eelsüüte ootasin lõpuni, relee klõps käis ära ja pakun, et mingi 9..10 pöördega paugutas käima...käis kohe ühtlaselt. Käis maja ees ca. 30 min. ja autosse minnes oli temp. seier kenasti keskel - kohe valmis minema sõitma, kui vaid käimar oleks kaasa tulnud . Võrdluseks, nagu öeldud, Jeep eelmine päev sõidust tulnud, seisnud 9h. ja käivitada ei lasknud, naise ´08a. Jetta tdi käivitus 4-ndal korral, kuid siiski. Jettal ei liiguta temp seier end ka peale 10..12km. sõitu. Ütle veel, et vana japs vs. uuem sakslaneisakene kirjutas:Sul siis küll mingi eriline ilmasoendaja eksemplar. -30-ga ei püsinud mul isegi vanakooli Patrol soe, kui mootor timmis oli. Lihtsalt salongiradikas jahutas mootori maha. Ning tühikäigul termomeetri osuti ellu ei ärganudki, kui salongivent töötas.RistoRR kirjutas:No ei jahuta ju mitte. Pole mul kunagi ühtegi lisasoendust, pappi/lappi radika ees ega midagi sellist olnud ja püsib ka -30 juures soe. Soojeneb küll aeglaselt
P.S Jeepil läheb temp (digi kompust vaadates kenasti 92C-ni, sõites ei kuku), saaks vaid käima enne