eesüüteküünlad 103kw diisel
Moderaatorid: Landy, Moderators
eesüüteküünlad 103kw diisel
Keegi eelsüüteküünlaid on vahetanud/kontrollinud?
Ehk jagab õpetussõnu kuidas tuvastada vigased küünlad ja kuidas ilma puruks keeramata neid vahetada saaks?
Ehk jagab õpetussõnu kuidas tuvastada vigased küünlad ja kuidas ilma puruks keeramata neid vahetada saaks?
Re: eesüüteküünlad 103kw diisel
Olen ka kogu komplekti ära vahetanud eelmine talv, kuna eelmine omanik oli nad ära ostnud ja andis kaasa. Lahti tulid enam-vähem kenasti ja kontrollitud sai samal viisil, mis eelneva posti lingis kirjeldatud. Huvitav on muidugi see, et enne vahetust ükski ei töötanud ja ometigi käivitades vahet ei märganud (0 töötavat vs kõik uued).
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: eesüüteküünlad 103kw diisel
Järelikult on mootor väga heas toonuses. Või ei tööta ka pealekeeratud pulgad mingil põhjusel...Scoop kirjutas:...
Huvitav on muidugi see, et enne vahetust ükski ei töötanud ja ometigi käivitades vahet ei märganud (0 töötavat vs kõik uued).
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: eesüüteküünlad 103kw diisel
Kuni -15 peaks minema enamvähem niisama käima ,rohkemaga enam mitte.Kui saaks kuhugi teise aku panna..
olge marurahulikud!
Re: eesüüteküünlad 103kw diisel
Lasin eelsüüteküünlad üle kontrollida ja 2 neist vajab vahetust. Kardan kõige rohkem seda, et hõõg osa murdub ära ja jääb sisse. Tuttav teeninduses tööl ja sorentodel(ja ka mõnedel teistel diisel mootoritel) 80-90% kindel, et keerab küünla puruks. Keerme osa tuleb küll ilusti lahti, kuid just see peenem, alumine osa...4-5mm hõõgosa murdub ja jääb sisse. Seega uut panna ei saa. Tuttav toppis kaltsu ette ja sõitis, paari päeva tagant lasi mingit leotusvahendit sinna pessa. Paari nädala pärast lendas pauguga minema(õnneks kapotil või mootoriruumis vigastusi polnud). Teeninduses tuttav rääkis, et alati ei pruugi minema lennata, võib ka sisse kukkuda...siis saab klappe vms ka remontima, vahetama hakata. Kui murdub, pidavat olema puurimise teema(plokiaas maha ja tuld). Siis läheb kogu see pull kole kalliks. Mõtlengi nüüd mis teha. Kas riskida ja ära vahetada, paigaldada plokisoojendus(see pole ka muidugi odav, kuid vist odavam kui mootori laiali võtmine) või sõita samamoodi edasi ja loota, et tuleb soe talv
Hetkel käivitub külmaga(meil siin viskas korra -6) ilusti kohe, kui starterit anda, kuid teeb hirmsat häält, vibreerib ja suitseb. Kõrvaga kuulda kohe et kõik silindrid ei tööta. 10sek õrnalt gaasi hoides ja töötavad kõik silindrid.
Hetkel käivitub külmaga(meil siin viskas korra -6) ilusti kohe, kui starterit anda, kuid teeb hirmsat häält, vibreerib ja suitseb. Kõrvaga kuulda kohe et kõik silindrid ei tööta. 10sek õrnalt gaasi hoides ja töötavad kõik silindrid.
Re: eesüüteküünlad 103kw diisel
No puuritakse ka ilma kaant maha võtmata.Isegi puurisin.Aga seda tehakse nii,et võetakse pihusti välja,tehakse asemele samasugune junn nagu pihusti,keeratakse peaaegu ülemisse surnud seisu ja lastakse kompressorist surve silindrisse .Läbi selle pihustit meenutava junni.Siis vana küünal 2.5 puuriga tühjaks ja oma kohale.Ja pika 2,5 puuriga vaikselt puurima.
olge marurahulikud!
Re: eesüüteküünlad 103kw diisel
Sa ära usu mis kõike räägitakse. Ise just vahetasin. KÕIK tulid ilusti lahti ja mingeid probleeme ei olnud.vip001 kirjutas:Lasin eelsüüteküünlad üle kontrollida ja 2 neist vajab vahetust. Kardan kõige rohkem seda, et hõõg osa murdub ära ja jääb sisse. Tuttav teeninduses tööl ja sorentodel(ja ka mõnedel teistel diisel mootoritel) 80-90% kindel, et keerab küünla puruks. Keerme osa tuleb küll ilusti lahti, kuid just see peenem, alumine osa...4-5mm hõõgosa murdub ja jääb sisse. Seega uut panna ei saa. Tuttav toppis kaltsu ette ja sõitis, paari päeva tagant lasi mingit leotusvahendit sinna pessa. Paari nädala pärast lendas pauguga minema(õnneks kapotil või mootoriruumis vigastusi polnud). Teeninduses tuttav rääkis, et alati ei pruugi minema lennata, võib ka sisse kukkuda...siis saab klappe vms ka remontima, vahetama hakata. Kui murdub, pidavat olema puurimise teema(plokiaas maha ja tuld). Siis läheb kogu see pull kole kalliks. Mõtlengi nüüd mis teha. Kas riskida ja ära vahetada, paigaldada plokisoojendus(see pole ka muidugi odav, kuid vist odavam kui mootori laiali võtmine) või sõita samamoodi edasi ja loota, et tuleb soe talv
Hetkel käivitub külmaga(meil siin viskas korra -6) ilusti kohe, kui starterit anda, kuid teeb hirmsat häält, vibreerib ja suitseb. Kõrvaga kuulda kohe et kõik silindrid ei tööta. 10sek õrnalt gaasi hoides ja töötavad kõik silindrid.
Re: eesüüteküünlad 103kw diisel
Võtan selle töö ette. Loodan, et saan tervena kätte
Re: eesüüteküünlad 103kw diisel
hunt54 kirjutas:Sa ära usu mis kõike räägitakse. Ise just vahetasin. KÕIK tulid ilusti lahti ja mingeid probleeme ei olnud.vip001 kirjutas:Lasin eelsüüteküünlad üle kontrollida ja 2 neist vajab vahetust. Kardan kõige rohkem seda, et hõõg osa murdub ära ja jääb sisse. Tuttav teeninduses tööl ja sorentodel(ja ka mõnedel teistel diisel mootoritel) 80-90% kindel, et keerab küünla puruks. Keerme osa tuleb küll ilusti lahti, kuid just see peenem, alumine osa...4-5mm hõõgosa murdub ja jääb sisse. Seega uut panna ei saa. Tuttav toppis kaltsu ette ja sõitis, paari päeva tagant lasi mingit leotusvahendit sinna pessa. Paari nädala pärast lendas pauguga minema(õnneks kapotil või mootoriruumis vigastusi polnud). Teeninduses tuttav rääkis, et alati ei pruugi minema lennata, võib ka sisse kukkuda...siis saab klappe vms ka remontima, vahetama hakata. Kui murdub, pidavat olema puurimise teema(plokiaas maha ja tuld). Siis läheb kogu see pull kole kalliks. Mõtlengi nüüd mis teha. Kas riskida ja ära vahetada, paigaldada plokisoojendus(see pole ka muidugi odav, kuid vist odavam kui mootori laiali võtmine) või sõita samamoodi edasi ja loota, et tuleb soe talv
Hetkel käivitub külmaga(meil siin viskas korra -6) ilusti kohe, kui starterit anda, kuid teeb hirmsat häält, vibreerib ja suitseb. Kõrvaga kuulda kohe et kõik silindrid ei tööta. 10sek õrnalt gaasi hoides ja töötavad kõik silindrid.
Kust ja mis hinnaga(millised) küünlad ostsid?
Re: eesüüteküünlad 103kw diisel
küünalde vahetust alustades võiks mootor olla töösoe.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: eesüüteküünlad 103kw diisel
Sa ikka teed vahet pöördemomentidel <10 ja >20 Nm? Nende pikkade küünalde kättesaamise eelduseks on rahulik ja ettevaatlik toimetamine. Vajadusel "väsitamine" nõksutades.vip001 kirjutas:Võtan selle töö ette. Loodan, et saan tervena kätte
Kas Sorentol on võimalus küünlaid kruttida töötava mootoriga? Pidev rõhumuutus silindris aitab kinnipaakunut lahti loksutada.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: eesüüteküünlad 103kw diisel
võtsin BREMI toodangu. Vahetasin täiesti külmast peast. Soojaks ei ajanud mootorit.vip001 kirjutas:hunt54 kirjutas:Sa ära usu mis kõike räägitakse. Ise just vahetasin. KÕIK tulid ilusti lahti ja mingeid probleeme ei olnud.vip001 kirjutas:Lasin eelsüüteküünlad üle kontrollida ja 2 neist vajab vahetust. Kardan kõige rohkem seda, et hõõg osa murdub ära ja jääb sisse. Tuttav teeninduses tööl ja sorentodel(ja ka mõnedel teistel diisel mootoritel) 80-90% kindel, et keerab küünla puruks. Keerme osa tuleb küll ilusti lahti, kuid just see peenem, alumine osa...4-5mm hõõgosa murdub ja jääb sisse. Seega uut panna ei saa. Tuttav toppis kaltsu ette ja sõitis, paari päeva tagant lasi mingit leotusvahendit sinna pessa. Paari nädala pärast lendas pauguga minema(õnneks kapotil või mootoriruumis vigastusi polnud). Teeninduses tuttav rääkis, et alati ei pruugi minema lennata, võib ka sisse kukkuda...siis saab klappe vms ka remontima, vahetama hakata. Kui murdub, pidavat olema puurimise teema(plokiaas maha ja tuld). Siis läheb kogu see pull kole kalliks. Mõtlengi nüüd mis teha. Kas riskida ja ära vahetada, paigaldada plokisoojendus(see pole ka muidugi odav, kuid vist odavam kui mootori laiali võtmine) või sõita samamoodi edasi ja loota, et tuleb soe talv
Hetkel käivitub külmaga(meil siin viskas korra -6) ilusti kohe, kui starterit anda, kuid teeb hirmsat häält, vibreerib ja suitseb. Kõrvaga kuulda kohe et kõik silindrid ei tööta. 10sek õrnalt gaasi hoides ja töötavad kõik silindrid.
Kust ja mis hinnaga(millised) küünlad ostsid?
Re: eesüüteküünlad 103kw diisel
Oskab keegi öelda kus asub eelsüüteküünalde relee?