1. leht 1-st

Sorento 2.5 103kw mootori pöörded ja turbo töö

Postitatud: L Okt 10, 2015 11:54 am
Postitas vip001
Tere!
Ei hakanud 2 eraldi teemat tegema, ehk ei ole probleem.
Kõigepealt küsimus tühikäigu pöörete kohapealt.
Külmkäivitus-kõik tip top, kuid kas külma mootori puhul on normaalne, et mootori pöörded on sama madalad kui sooja mootriga töötades? Tal tühikäigu pöörded ca 8-900rpm kandis. Külmalt sedasi käies vibreerib kogu masin hirmasti. Arvan ise, et külmalt käies võiks natuke üle 1000rpm ikka olla ikka. Siiani olen külma mootori töö ajal kohapeal käies varbaotsaga natuke gaasi peal hoidnud kuni sõidu alustamiseni.

Teine mure selles, et tagaotsaga pole nagu tunda, millal ja kas turbo sõidu aeg taha tuleb. Suht ühtlane ja tuim kiirendus. Tegu on küll autom. kastiga(ei eeldagi mingit erilist boosti), kuid midagi peaks ikka toimuma. Armatuuris ühtegi tuld ei põle(TÜV ka läbitud ilusti). Mõtlesin, et ehk peaks turbo tööga seonduvad vaakumvoolikud üle vaatama(õhuleke vms,) või kütusefilter umbes. Samas pooma või kütusenälga ta ei jää.

Mida soovitate?

Re: Sorento 2.5 103kw mootori pöörded ja turbo töö

Postitatud: L Okt 10, 2015 2:59 pm
Postitas RistoRR
Külmalt istub mul ka tühikäigu pööretel, hääles on kerge vahe ainult, soojenemisel kuulda kuidas hääl muutub vahepeal.

Kas on manuaalreziim ka kastil? Tasuks proovida tühikäigupöörete piirkonnast ülesse kiirendama hakata, 1800rpm-i juures peaks vahe ikka sisse tekkima. Manuaalil on väga hästi tunda see...

Re: Sorento 2.5 103kw mootori pöörded ja turbo töö

Postitatud: P Okt 11, 2015 11:15 am
Postitas vip001
Mul autom. 4wd ja LOW 4wd. Ega ei tea palju see orig. turbo välja puhuda suudab? Teaks, paneks rõhukella sõiduajaks testiks palju näitab.

Re: Sorento 2.5 103kw mootori pöörded ja turbo töö

Postitatud: P Okt 11, 2015 11:20 am
Postitas RistoRR
Ma mõtlesin, et kas sul käigukastil on käsitsi käigu vahetamise võimalus?

Re: Sorento 2.5 103kw mootori pöörded ja turbo töö

Postitatud: P Okt 11, 2015 12:14 pm
Postitas vip001
jah, on küll tiptronic, kuid proovisin ja eriti vahet tunda pole. Õige natuke on kiirendus parem kuna laseb rohkem pöördesse minna.