Sorento 2.5 103kw mootori pöörded ja turbo töö
Postitatud: L Okt 10, 2015 11:54 am
Tere!
Ei hakanud 2 eraldi teemat tegema, ehk ei ole probleem.
Kõigepealt küsimus tühikäigu pöörete kohapealt.
Külmkäivitus-kõik tip top, kuid kas külma mootori puhul on normaalne, et mootori pöörded on sama madalad kui sooja mootriga töötades? Tal tühikäigu pöörded ca 8-900rpm kandis. Külmalt sedasi käies vibreerib kogu masin hirmasti. Arvan ise, et külmalt käies võiks natuke üle 1000rpm ikka olla ikka. Siiani olen külma mootori töö ajal kohapeal käies varbaotsaga natuke gaasi peal hoidnud kuni sõidu alustamiseni.
Teine mure selles, et tagaotsaga pole nagu tunda, millal ja kas turbo sõidu aeg taha tuleb. Suht ühtlane ja tuim kiirendus. Tegu on küll autom. kastiga(ei eeldagi mingit erilist boosti), kuid midagi peaks ikka toimuma. Armatuuris ühtegi tuld ei põle(TÜV ka läbitud ilusti). Mõtlesin, et ehk peaks turbo tööga seonduvad vaakumvoolikud üle vaatama(õhuleke vms,) või kütusefilter umbes. Samas pooma või kütusenälga ta ei jää.
Mida soovitate?
Ei hakanud 2 eraldi teemat tegema, ehk ei ole probleem.
Kõigepealt küsimus tühikäigu pöörete kohapealt.
Külmkäivitus-kõik tip top, kuid kas külma mootori puhul on normaalne, et mootori pöörded on sama madalad kui sooja mootriga töötades? Tal tühikäigu pöörded ca 8-900rpm kandis. Külmalt sedasi käies vibreerib kogu masin hirmasti. Arvan ise, et külmalt käies võiks natuke üle 1000rpm ikka olla ikka. Siiani olen külma mootori töö ajal kohapeal käies varbaotsaga natuke gaasi peal hoidnud kuni sõidu alustamiseni.
Teine mure selles, et tagaotsaga pole nagu tunda, millal ja kas turbo sõidu aeg taha tuleb. Suht ühtlane ja tuim kiirendus. Tegu on küll autom. kastiga(ei eeldagi mingit erilist boosti), kuid midagi peaks ikka toimuma. Armatuuris ühtegi tuld ei põle(TÜV ka läbitud ilusti). Mõtlesin, et ehk peaks turbo tööga seonduvad vaakumvoolikud üle vaatama(õhuleke vms,) või kütusefilter umbes. Samas pooma või kütusenälga ta ei jää.
Mida soovitate?