Sorento LO režiim

Moderaatorid: Landy, Moderators

Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 819
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas RistoRR » P Dets 07, 2014 11:45 pm

Korralik ''andmine'' on nii offroad, kui ka vastupidavus pikemas perspektiivis. Ei tea miks kombot ei tehtud, TOD kasti Eesti turul üldse uuena ei müüdud, need mis on on sisse toodud.
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Scoop
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: R Dets 05, 2014 7:47 pm

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas Scoop » R Dets 12, 2014 9:09 am

Kui juba LO režiimist jutt - mis võivad vead olla, et aeglusti ei aktiveeru? Kas on võimalik, et eelmine omanik on ilma kaitsmeta sõites tekitanud veakoodi(d), mis ei lase aeglustit aktiveerida?
gunts1
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: R Veebr 03, 2012 6:38 pm

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas gunts1 » K Dets 17, 2014 11:22 am

Lugesin siin seda juttu ja mis autost ikka tahta. Mõni kestab paremini, mõni kehvemini. Arvan, et kõik oleneb sellest kuidas masinaga sõidetud on ja kuidas hooldatud, eks siis masin annab ka sama vastu. Ise soetasin Kia Sorento 103kW veoskeemiga 4x4auto ja 4Low 2012a mais. Hollandist toodud,põhukõrsi ja aganaid leidus omajagu pagasipolstris. Sama aasta talvel hakkas elektroonika jupsima. Käivitus siis kui talle meeldis. Esindus ütles et ühisanuma andur läbi ja vahetavad koos anumaga 1200 euri. Liimile ei läinud, siis ütles, et nad on ka taastanud neid andureid. Neli tundi taastamist ja minu arust seal silmaga nähtavat küll miskit tehtud polnud, maksma läks koos diagnostiga 96 euri, aga töötab tänini. Enne seda sai vahetatud küttefilter kellegi soovitusel. Eelsüüteküünlad vahetatud teise soovitusel, mis tõsi, mitte ükski ei töötanud, aga käivitus ka -20. Ja senini pole vahetanud muud kui õli ja -filtrit. Sõidan asfaldil ja kruusa ning metsateedel 50/50. Jahil käidud metsas ja põldudel, kalal käidud ja ma ei saa küll öelda mootori, kastide ja sildade,pukside kohta mitte midagi halvustavat. Küttekulu jääb ka paagitäie kohta u 8.5 ümber. Paljud räägivad veoskeemide kasutamisest, sõitmisel talvel nelikveoga. Minu arvamus on, et kasutage seda siis kui on vaja. Olen tuisanud põlluvahe teedel stangega lund lükanud ja jälgi ette sõitnud. Panen aeglusti sisse ja mingit probleemi, kui läheb siis läheb. Eks tänapäeval tehakse lihtsalt masinad sellevõrra kehvemad, et kiiremini laguneks ja rohkem oleks läbimüüki.
Scoop
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: R Dets 05, 2014 7:47 pm

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas Scoop » K Dets 31, 2014 11:08 am

Lisan igaks juhuks ka põhjuse, miks siis üldse teema alustatud sai - üks kiiruse andur oli õhtal. Juhuks kui kunagi kellelgi sama asi juhtub, siis teab, kust otsida.
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 819
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas RistoRR » N Jaan 01, 2015 6:02 pm

Ostsid siis pilli ära w?
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Scoop
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: R Dets 05, 2014 7:47 pm

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas Scoop » L Jaan 03, 2015 9:22 am

RistoRR kirjutas:Ostsid siis pilli ära w?


Jah, läks käiku. Peale ostu suutsin paari päeva jooksul muidugi leida veel 15 väiksemat viga, aga enamik neist on nüüdseks ka juba likvideeritud. Sõita on muidugi mõnus - Mazda 6 pealt tulles (mis on suhteliselt madal) tundub ikka väga kõrge sõidu ajal. 4WD töötab ka umbes nii nagu lootsin - jäise tee peal saab kurvis natuke külge ette lasta, aga mõni sekund hiljem esisild kicks-in ja tõmbab sirgu tagasi. Põllupeal kohevas lumes muidugi uskumatult fun 8)

Vead, mis siiani leidnud:

*Käigukangi ülemine numbritega osa oli lahti ja käis ringi
*Tagumine vasak uksesang seest poolt oli kinnitustest katki (keegi autovõõras inimene oli seest polstrit jõuga eemaldada üritanud)
*Pidurdamisel viskas vibra - tagumine vasak ketas oli kõver
*Multimeediakeskusel juhtmed valesti ühendatud - taaskord elektroonikavõõras inimene installinud, ACC ja constant +12V vahetuses
*Tagumise stabika puksid tahavad vahetamist (6€ tk vist?)
*Käsipidur taga vasakul ei võta
*Esituled näitavad aiateibaid
*Antenn ei tule täiesti välja ega lähe täiesti sisse - kõikide elektrilist viga olenemata margist vist. Uut pakuti 190€'ga, hetkel skipin. Võtan selle lahti ja vaatan sisse, ehk saab korda.
*Parktuli katki - peab küll esitule lahti laskma vahetamiseks, kuid vahetus ikkagi kiirem kui Mazda 6'l, millel ei pea tuld lahti laskma.
*Kustuti kontrollsilt puudu, tõkiskingad puudu
*Juhi turvavöö kinnitusotsik oli valet pidi - õnneks on otsikule tehtud väike lisapilu, et saaks kergelt ümber pöörata. Ilma selle piluta peaks ju auto minema viskama, võimatu ümber keerata otsikut :lol:
*Alarmi puldil patarei tühi - easy fix
*Kojamehed - juhi poolne oli ikka täielik luud. Mõlemad uued ~14,6€ ja pühivad väga hästi.
*Käigukangi nahk tahaks ülevalt otsast paar lisatraageldust saada, et kenasti hoiaks
*Klaasipesuvedeliku paak tundub lekkivat - kuna eelmine omanik paras soss-sepp oli ja vedeliku pump sai tal just vahetatud, siis ei ole ilmselt raske arvata, kust viga peab otsima.

Lisaks - kuna autoga sai kaasa ka 4x uut eelsüütekat, siis said needki külge visatud. Vanadest eelsüütekatest töötas *trummipõrin....* tervelt null. Huvitav muidugi, et -12,5C hüppas kenasti käima - esimesed 2-3 sek tundus muidugi vaid 2 silindrit töös.. Mis aga inseneritöösse puutub, siis mootori tõstmise aasa disain ja paigutus täpselt eelsüüteka ette on küll korralik praak :?

Kuna elektroonikaga tagasihoidlikult öeldes sinapeal, siis plaanis ka 6-pos lülitiga 4WD süsteem peale installida, et oleks valikut vähe rohkem kui AUTO / 4LO.
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 819
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas RistoRR » L Jaan 03, 2015 10:50 am

Käigukangi numbritega osa kinnitamine ju ca 2min tööd (koos kruvika otsimisega).
Tagumise piduriketta kõverus ja vasaku käsipiduri mittetöötamine on omavahel seotud.
Stab pukse võid 3x aastas vahetada :D
Antenn pigem ikka ca 30eur-i (been there done that)
Käigukangi nahkkott ülevalt lahti on tavaline, ka minu omal on :D
Eelsüüteküünlad on sorentol ikka väga lihtsas kohas, isegi paari ''takistust'' arvesse võttes.

Üldiselt: Welcome to Sorento club :D
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Kasutaja avatar
holari
Rock Crawler
Postitusi: 734
Liitunud: E Nov 26, 2012 10:32 am
Asukoht: Pärnu

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas holari » L Jaan 03, 2015 11:24 am

Minule jäi arusaamatuks viimane lause, et 6 positsiooniga lüliti? Kas ei saanud lausest aru, aga muidu on neil 3 positsiooni? Saan aru, et tahad selle teha lülitatavaks? Kui jah, siis pead vahekasti ka lammutama ja selle siduripaki asemele lülituse paigaldama.


H.
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 584
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas Uko » L Jaan 03, 2015 12:45 pm

Ei pea midagi lammutama,jääb elektriga manuaalselt lülitatavaks.elektroonika plokki on vaja natuke petta et maha ei tossaks ja veakoodi ei jätaks.Ah jah,vaata üle ka parempoolne esisillast väljatulev püsikas,kas on otsas kinni.
olge marurahulikud!
Scoop
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: R Dets 05, 2014 7:47 pm

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas Scoop » L Jaan 03, 2015 1:05 pm

RistoRR kirjutas:Käigukangi numbritega osa kinnitamine ju ca 2min tööd (koos kruvika otsimisega).
Tagumise piduriketta kõverus ja vasaku käsipiduri mittetöötamine on omavahel seotud.
Stab pukse võid 3x aastas vahetada :D
Antenn pigem ikka ca 30eur-i (been there done that)
Käigukangi nahkkott ülevalt lahti on tavaline, ka minu omal on :D
Eelsüüteküünlad on sorentol ikka väga lihtsas kohas, isegi paari ''takistust'' arvesse võttes.

Üldiselt: Welcome to Sorento club :D


Olen kõigega nõus - parandamine lihtne, kuid ikkagi lisavaev. Eelmisel autol läks nt aasta, enne kui pidin üldse midagi tegema. Seekord kohe peale ostu 15 asja. Käigukangi fix oli tõesti 2 minutit. Piduriketta kõverus ja käsipiduri mittetöötamine olid samuti seotud. Stab pukse ei ole veel jõudnud vahetada, aga tundus väga lihtne. Kust antenni 30€'ga saada on? Neid kulub ka aastas ilmselt üks kui arvestada seda, et kõik Sorentod, mida vaatama sattusin, omasid katkist antenni. Käigukangi naha parandamine peaks samuti olema 5-10 minuti töö - suurim vaev on niit ja nõel otsida. Eelsüütekad olid tõesti väga lihtsalt ligipääsetavad, va see kõige esiotsa poolsem. Kolm sai probleemideta maha ja saaks vabalt ka neljanda, kui insener oleks mootori tõsteaasal lihtsalt alt väikse osa tegemata jätnud. Võtsin hetkel selle aasa üldse ära. Huvitaval kombel sobis selle eemaldamiseks kõige paremini üks vana BMW orginaalvõti, mis oli õige nurgaga (geneka töttu oli ruumi vähe).

Aitäh! Sorento (või üldse KIA klubi) ei tundu aga reaalselt vist eksisteerivat? On vaid "olen omanik ja proud of it klubi" :D

Plaane muidugi on veel terve hulga:

*Taha toonklaas (vahel vähe kallimat kaupa peal ja ei taha akvaariumis otseselt eksponeerida)
*Daystar lift kit tundub huvitav valik
*Super lock TOD süsteem teha
*Võiks pasti-dip'ga terve auto mõnda huvitavat tooni teha
*VKM's nö "chip-tuning"
*Kuhugi ette led light bar ära peita (või siis lihtsalt katusele), et saaks linnas urbanit sõitvatele eksteempoistele pimedas valgust näidata

Uko kirjutas:Ah jah,vaata üle ka parempoolne esisillast väljatulev püsikas,kas on otsas kinni.


Kas see oli mulle mõeldud? Kui jah, siis miks? :o
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 819
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas RistoRR » L Jaan 03, 2015 2:04 pm

Eestis jah reaalset Sorento ega ka KIA klubi pole.
Mina endale sain antenni 30 miskit euri B-osana, originaal vist jah mingi 100+ raha. Murduvad kasutaja lohakusest, mina metsas lappan raadio paneeli lahti, et antenn sisse sõidaks(laiskus kallal ja pole viitsinud lülitit vahele teha), muidu oksad ja ka pesulad teevad neile kurja(viimaste teenuseid mina ei kasuta, vihm tasuta käes ju).
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 584
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas Uko » L Jaan 03, 2015 7:55 pm

Selleks mõeldud et kusagil ootamatult otsast ära ei tuleks.On sedajama siis vaja. :o
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 819
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas RistoRR » L Jaan 03, 2015 8:11 pm

Uko kirjutas:Selleks mõeldud et kusagil ootamatult otsast ära ei tuleks.On sedajama siis vaja. :o

On siis kunagi kellelgi tulnud w? Kurat kui rääbis see auto peaks olema. Mul veovõll tavaasendiski ''venitatult'' ja pole midagi juhtunud. Ei ole veel ühelgi sorentol kunagi veovõllide probleemi näinud ka...
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 584
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas Uko » P Jaan 04, 2015 12:50 am

No minu käes oleval kärul oleks see kohe otsast ära lennanud,nii ale konstrui on seal.Sai ümber tehtud,siiamaani on kinni.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
muhlui
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: T Dets 10, 2013 2:53 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Sorento LO režiim

PostitusPostitas muhlui » T Juul 21, 2015 5:32 pm

holari kirjutas:Mina ei ostaks AWD versiooni, see on aja küsimus, kui pead vahekasti remontima.

Kui hull see asi siis ikkagi on ?

Mine “Kia”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline